Voisin kirjoittaa vaikka kirjan havainnoista jota kyseinen litku on minulle aiheuttanut. Ja lääkäreistä toisen kirjan joiden diagnoosit eivät ole allergiaa huomanneet, eivätkä tunnustaneet sitä vieläkään.
Olen aloittanut taipaleen ensimmäisellä lääkärikäynnillä n.20v sitten valittaen suolistovaivoja. Ja päätyen nyt itsediagnooiin lukuisien lääkärikäyntien jälkeen. On ollut niin pahat suolisto-oireet ja jatkuvat yölliset heräämiset wc käyntien vuoksi. Yhden sängyn reunankin rikkonut jatkuvien ylösnousujen vuoksi.
Alavatsa niin turvoksissa välillä ettei virtsa tullut ollenkaan. Tähystetty on molemmat päät ja satoja verikokeita.
Sitten nivelvaivat. Kaksi kolmesta eri ortopedista sanoi polvien olevan kuluneet ja se yksi kuvasi ja sanoi että hienoa etteivät ole yhtään kuluneet. Lopullista diagnoosia löytämättä.
Ja kaiken lisäksi nyt liikunta on tullut niin kivuliaaksi että ensin lopetin pyöräilyn ja sittemmin alkoi näyttää että pitää lopettaa uintikin.
Ja tietenkään työssäkäynti ei onnistunut. Ja kun ei kerran diagnooisa saanut niin ei mitään vikaakaan ole.
Sitten viimein löysin ongelman tietäen että jostain ruuasta se tulee. Oli niin yksinkertainen kuin maitoproteiini jota on lähes jokapaikassa kuten esim. valtaosassa punaviinejä nimellä kaseiini.
Nyt olen ollut 5kk totaalisesti ilman maitoa ja öisin ei enää tarvitse kokoaika hypätä virtsalla. Polvet ovat parantuneet jo niin hyvin että olen aloittanut uinnin uudelleen ja pyöräily jatkuu taas keväällä.
Harmi vaan että tässä meni niin pitkään ennen kuin löysin.
Varoituksen sana kaikille joilla on ollut reippaasti maitorupea lapsena, niinkuin minullakin.
Kirottu maitoproteiini
Anonyymi-ap
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585545- 954491
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s751203Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62881
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799