Hei. Oletko koskaan kokenut alkuraskauden keskenmenoa, olisi kiva kuulla tarinoita siitä miten se on todettu, sillä minua jäi mietityttämään eräs asia.
Jo elämäntilanteen vuoksi tiesin, että en vielä ole valmis äidiksi. Päätin, että keskeytän tämän raskauden ja kähin ehkäisyneuvolassa. Raskauden viikko oli minulla todella vaikea havaita, mutta loppuen lopuksi siellä sanottiin, että olen noin viikolla 5 + (?), ja sanoivat ettei ole sikiötä. Sain ajan naistentautien poliklinikalle raskauden keskeytys lääkkeiden hakemiseen. Siellä ultrattiin myös, ja myös lääkäri sanoi, ettei ole sikiötä eikä sydämen sykettä. Hän sanoi, että tämä raskaus olisi muutenkin keskeytynyt.
Minulla jäi paljon kysymyksiä, varsinkin siihen, mitä se tarkoittaa, että ei ole sikiötä? Mistä se kertoo? Onko noin käynyt jollekkin muulle?. En oikestaan saanut kunnon vastausta tähän lääkäriltä, enkä löytänyt täältä internetin ihmeellisestä maailmastakaan oikeastaan mitään osuvaa.
Keskenmeno
Anonyymi-ap
2
219
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei tietenkään ole sydämen sykettä alkiolla, noin varhaisessa vaiheessa, vasta sikiöllä myöhemmin. Nyt epäilyttää se, minkä perusteella lääkäri väitti että raskaus olisi muutenkin keskeytynyt. Olisi hyvä tietää syy sellaiseen. Onko myöhemmissä raskauksissa keskenmenon riski jostakin syystä? Toivottavasti ei ole.
Tuulimunaraskaus voidaan todeta vasta seitsemännestä raskausviikosta eteenpäin.
Laita ehkäisyasiat kuntoon että säästyt jatkossa toimenpiteeltä. Ja ota samalla puheeksi asiat jotka jäivät vaivaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331451- 75956
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42883P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 53767
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556