Voiko exään rakastua uudelleen vuosien jälkeen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette?

100

1929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi tottakai, kaikki on mahdollista tässä elämässä.

• Miksei voisi. Riippuu varmaan paljon siitäkin miten aikaisempi ero syntyi ja käsiteltiin. Mutta muutoin vallan mainiosti, onhan se toinen joiltain osin todella tuttu valmiiksi ja kumpikin on silti kasvanut ja hieman muuttunutkin.

• Anonyymi

Samaan henkilöön voi rakastua vain kerran. Jos se rakkaus on haihtunut, niin se on lopullista.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Muu on jotain nostalgiaa, se rakkaus on jo aikojen saatossa mennyt.

• Itselläni ihan tämä sama kokemus.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Minä myös samaa mieltä!

• Tämä on totta valitettavasti.

• Prinssi_J kirjoitti:

Itselläni ihan tämä sama kokemus.

Ai mä olinki jo vastannu tähän. 😁

• Anonyymi

Voi. En olisi ikinä uskonut mahdolliseksi, mutta niin kävi. Meille molemmille. Takana hirveä ero, välissä 10 vuotta ja tavattiin sattumalta. Kumpikin kokee ettei ole koskaan aiemmin ollut näin rakastunut. Ei edes silloin kun olimme nuorempina yhdessä. Ihan uskomaton tunne. Ja sitä tunnetta on nyt kestänyt 2 vuotta. Ja edelleen tuntuu yhtä huimalle. Rakkaus ja intohimo samassa suhteessa. Vaikea uskoa tätä tunteen voimakkuutta. Olen iloinen että saadaan kokea tämä.

• Ei voi... Ne tunteet ovat muuttuneet ihan vaan ystävyydeksi. Minun kanssa kun menee parisuhde poikki, niin se ei siitä enää lämpene siihen mitä se oli.

• Koska tapahtuu erilleen kasvamista. Silloin pitäisi pystyä ihastumaan uudelleen siihen samaan ihmiseen. Mutta kun ei ole enää sitä samaa ihmistä, joka oli aiemmin. Kumpikaan ei enää ole sama.

• Anonyymi

Et taida olla parisuhteessa ollu ku vaimoskaa jos senkää kansa

• Anonyymi

Keneltä yrität entistäsi saada takaisin meneekö heillä tällä hetkellä huonosti ja luulet tällaisen anomuumi palstan kautta voivasi ex-naisystäväsi tai lastesi äidin mieleen vaikuttamaan

• Anonyymi kirjoitti:

Keneltä yrität entistäsi saada takaisin meneekö heillä tällä hetkellä huonosti ja luulet tällaisen anomuumi palstan kautta voivasi ex-naisystäväsi tai lastesi äidin mieleen vaikuttamaan

Sellaista ole kertaakaan edes ajatellut täällä tekeväni. Kyllä menee väkevästi puurot ja vellit sekaisin sinulla. Minä olen exäni kanssa erittäin hyvissä väleissä, sielun kumppaneita kun olemme. Hänellä on mukava mies ja asuvat yhdessä. Minulla ei ole pienintäkään syytä, häiritä heidän rauhaansa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Sellaista ole kertaakaan edes ajatellut täällä tekeväni. Kyllä menee väkevästi puurot ja vellit sekaisin sinulla. Minä olen exäni kanssa erittäin hyvissä väleissä, sielun kumppaneita kun olemme. Hänellä on mukava mies ja asuvat yhdessä. Minulla ei ole pienintäkään syytä, häiritä heidän rauhaansa.

Miksi sitten kyselet tämmöistä
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kyselet tämmöistä
        -sivusta

Ei kun sori, vastasin väärälle.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Pilkkuvirhe

• Anonyymi

En ole asiantuntija mutta omakohtaisesti en ole koskaan kokenut, että rakkaus syttyisi uudelleen kerran loputtuaan.

• Anonyymi

Ei voi.

• Anonyymi

Sä oot mun nyxä

Eletään tätä päivää

• Anonyymi

Voi rakastua ja tulisesti voikin.

• Anonyymi

Ja eihän kalkkuna

• Anonyymi

Ei pidä yleistää, toiset voi ,toiset ei.Riippuu vähän suhteesta ja siitä millainen ja mistä syystä ero tuli.

• Anonyymi

Miksei, jos teininä on seurustellut. Jokainenhan on muuttunut aikuistuttuaan, no ei välttämättä parempaan. Muuten sanoisin ettei kannata, "paketin" tuntee jo. Onhan näin varmasti tapahtunut, mutta mehän emme sitä tiedä, kuinka on onnistunut. Ehkäpä tänne joku, jolla on kokemusta, kirjoittaa miten on käynyt?

• Anonyymi

Ex on ex ja yleensä ihan syystä.

• Anonyymi

Kiitos ja näkemiin

• Anonyymi

En voi. Kun olen kerran mennyt eteenpäin, en koskaan palaa entiseen. Joku muu voi, pidän sitä mahdollisena.

• Anonyymi

Tai jos on rakastanut ex silloinkin kun ero on tullut. Ensirakkaushan on voimakas ja sitä tunnetta on vaikea myöhemmin kokea samoin.

• Anonyymi

Hahha joo epätoivoisia taas

• Anonyymi

Riippuen eron syistä tottakai voi ja todistetusti

• Anonyymi

Ei kiitos kyl se on exä syystä

• Anonyymi

No en voi, menneisyys on menneisyyttä, jonka tarkoitus on opettaa meitä ja valmistaa tulevaan, elämänsä suurimpaan rakkauteen. ❤️

• Anonyymi

🙏♥️⚰

• Anonyymi

Ai 70-vuotiaana.

• Jotkut voi. Itse taas ajattelen, että luultavasti ne samat ongelmat tulee eteen mitkä oli eron syykin. Joten ei menneisiin tee mieli palata.

• Anonyymi

En tiedä jotain tunteita mahdollisesti voi enää kohtaan jäädä mu rakkaus ei ainakaan koskaan samanlaista ole ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei ainakaan mene paremmin kuin mitä aiemmin meni en tiedä tuota oikeastaan kuin tyttäreni äidin kohdalta jota tällä hetkellä vielä vihaan enemmän kuin mitään muuta maailmassa koska mielestäni hän ei ole pitänyt riittävää huolta yhteisestä lapsestamme tosin siihenkin tiedän syyn kyseessä kun on ihminen joka on kyvytön rakastamaan mitään muuta kuin itseään

• Anonyymi

Syyllistyt nyt ja aika usein mustamaalaamiseen tuolla jatkuvalla jauhamisella exästäsi. Ajatteletko koskaan että tekstisi voidaan yhdistää väärään henkilöön?

• Anonyymi

On takuulla asioita, joita jäi kaipaamaan. Esim. seksi.

Toisaalta jokinhan oli syynä siihen, että hän on nyt ex.

• Anonyymi

Kyllä voi ❤️ joskus eroon ajaudutaan esim siitä syystä ettei osata kommunikoida ja tulee väärinkäsityksiä, kun ei osata kertoa mikä harmittaa. Erillään ollessa voi kasvaa ja huomata sen kuinka paljon toista oikeasti rakastaa. Poissaolo on todellisten tunteiden koetinkivi.

Näin kävi itselleni, eli ehdottomasti voi, mutta se vaatii että molemmat tulevat puolitiehen vastaan ❤️

• Anonyymi

Ajattelen samoin ❤️

• Anonyymi

Mikähän se kommunikaation puute lopulta on? Siihen varmaan halu on se suurin syy. Silloin ei ole halunnut ja nyt haluaa ..? Vähän sama kun ei halua koko ihmistä mutta nyt kelpaa.
        Exille kannattaa antaa samalla mitalla takas jos ovat jättäneet kun ei vaan just nyt kiinnosta. Ilman syytä jos eroaa, ilman syytä on turha palata huvin vuoksi. Rakkaus on lopulta valinta joka kerran tehdään, tai siitä luovutaan.

Yhteen takaisin haluavilla sein voi syynä olla pelkkä se***n himo tai jonkun hyödyntämisen tarve. Ei ole löytänyt ketään yms. Voihan silloisia valintojaan katua, mutta tuskin se mitään auttaa...
        Eri asia jos samat arvot omaavat eroaa, kun perhearki on raskasta. Näin kävi monelle 2000- luvun alussa ja lapsensa ovat maksaneet kovan hinnan. Tietysti usein miehistä se perverssipuoli alkaa näkyä ikääntyessä, esim. väkivaltainen se**i, fetissit tai nuorempiin kiinnostus alkaa näkyä. Silloin arvot ei kohtaa.

• Anonyymi

EI TOSIAANKAA!!!!!

• Anonyymi

Moni voi! Jos tajuaa että kuinka onnellinen oikeesti olikaan tietyn ihmisen kanssa. Myö ihmiset pidetään asioita usein itsestäänselvyyksinä. Jos vuosienkin päästä ikävöi sen tietyn lähelle niin tunteet ei tainneet koskaan edes kuolla pois... ne on ollu jäähyllä ikäänkuin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni voi! Jos tajuaa että kuinka onnellinen oikeesti olikaan tietyn ihmisen kanssa. Myö ihmiset pidetään asioita usein itsestäänselvyyksinä. Jos vuosienkin päästä ikävöi sen tietyn lähelle niin tunteet ei tainneet koskaan edes kuolla pois... ne on ollu jäähyllä ikäänkuin...

Just noin! Miten hauras suhde voi toiseen ollakaan. Ja miten paljon harmittaa jotkut erimielisyydet aikoinaan. Mutta tunteet lopulta kertoo, jos ne yhä säilyy vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just noin! Miten hauras suhde voi toiseen ollakaan. Ja miten paljon harmittaa jotkut erimielisyydet aikoinaan. Mutta tunteet lopulta kertoo, jos ne yhä säilyy vaan.

Aika monella ne platonisesti ja himon kannalta säilyykin tietyllä tapaa. Paluu ei vaan silti ole aina mahdollista. Kerran kaatunut maito ei palaa lasiin.

• Anonyymi

Ehdottomasti voi. Eletty elämä muuttaaa ihmistä, ja elämäntilanne voi olla suotuisampi aloittaa suhde uudelleen entisen kumppanin kanssa. Itse ajattelen exääni nykyään lämmöllä. Kuka ties joku päivä....

• Anonyymi

Joku päivä....

• Anonyymi

Ehkä. Jos sen jossain joskus näkisi.

• Anonyymi

Onko pitkäkin aika viime näkemisestä?

• Anonyymi

Jos on jätetty osapuoli niin eihän ne tunteet välttämättä ole koskaan loppunutkaan. Jätetyt jää joskus pakkomielteisesti kiinni siihen jättäjään. En usko että kyse on rakkaudesta.

• Anonyymi

Isolla Xä vai pikku Eellä?

• Anonyymi

Räxällä, rätäs, räystäs whips

• Anonyymi

Päästä pelkuri irti siitä sun ihanekuvasta joka ei ollutkaan totta….
      Tajua et se oli ja on vain sinun luomasii haavekuva.
      Ja exäsi olikin muuta ja on muuta edeleen ….
      Älä huijaa itseäsi ….

Hänessä on edelleen myös ne asiat joista et pidä…..
      Muistele niitä hetki ….

Etsi joku uusi ihminen jossa on asioita ja ominaisuuksia joista pidät
      Vielä enenpi mitä aiemmin oli…
      Lopeta
      Päästä irti hänestä…

Hyviä hetkiä saa muistella mutta ne eivät palauta eiliseen….
      Hyväksy se .

• Anonyymi

Tämä. Itse tein 7 vuotta surutyötä. SEITSEMÄN *itun pitkää vuotta. Ei enää takaisin.

Tämä on aikaa, jolloin nostalgiat ja menneet suhteet nousee pintaan.

• Anonyymi

Emmä on toinen ännän lisäksi ilmaista itseään.

• Anonyymi

En tiedä missä mennään!

• Anonyymi

Ei mennä missään!

• Anonyymi

Lämpimän puolella edelleen.

• Anonyymi

Kerran kun on jalkovälinsä polttanut, sitä ei todellakaan kannata kokeilla uudelleen.

• Anonyymi

Ei voi.

• Anonyymi

En suosittele. Rakastuminenjättää nökemätä realustisey srvot. Kumpoani nähdään vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Jos jiskus huuma menee ohi, voi olla ohi koko suhde, koska silloin näkee toisen osapuolen juuri niin kun hän on. Ennen tarkailkaa, antakaa aikaa, kokeilkaa kepillä jäätä. Jis on kaikein puolin luotettava, silloin voi antaa mennä. Heittäytyä vapalle, nauttia ja rakastaa.

• Anonyymi

Jospa pinppaa koskettelisi auttaako?

• Anonyymi

♥️🙏🙏🙏♥️

• Anonyymi

Miks ei sitä voi vuosien saatossa kumpakin on yleensä muuttunu erillään tosin joka tarkoittaa sitä että exsäänsä ei tunne sen paremmin kun kadulla vastaan kävelevää tuntematonta joka taas tarkoittaa sitä että edessä on sama tutustuminen kuin tuntemattoman kanssa ynnä muistot vanhasta monesta ei taas ole siihenkään ja silti yrittävät ja pettyvät kun ei ollut valmis tekemään työtä onko elämä kuitenkaan lopulta yksinkertaista muuten kuin elämällä sen yksin

• Anonyymi

Voi, mutta aika pian tunteet on pakko kuolettaa, jos vastapuoli ei haluakaan jatkaa ja muuttaa mielensä.

• Anonyymi

En usko.. Tässä kohtaa ei päde tämä:”minkä taakseen jättää sen edestää löytää”. En haluais enää löytää vanhoja uudelleen.
      Vain yksi riittää joka on se oikea❤️👩🏻‍🦳

• Anonyymi

😍🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

En minä ainakaan voisi, vaikea edes kuvitella mitään niin intiimiä, nounou.

• Anonyymi

Kyllä voi!

• Anonyymi

Kokemusasiantuntijana vastaan, että kyllä voi.

• Anonyymi

En ainakaan minä voi. Haluan ystäväkseni ihan eri tyyppisen miehen kuin entinen aviomieheni oli! Pidän puheliaista ja tasapainoisista miehistä.

• Anonyymi

Helpommin sanottu kuin tehty. 🫣

• Anonyymi

Tietyn exän miettimisestä menee ihan maku kaiken suhteen. 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyn exän miettimisestä menee ihan maku kaiken suhteen. 🤢

Älä muuta sano. Mutta jollekin toiselle se voi olla perfekt.

• Anonyymi

Ei voi. Huono on huono valkka voissa paistaisi👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Niinpä juuri se on!

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Ei Ikinä! Jos joku meni rikki ja pieleen en lähtisi ikinä yritykseen!! Piste!!

• Anonyymi

Ei kiinnosta yksikään ex. S

• Anonyymi

Sirkka älä ole noin jyrkkä.

• Anonyymi

Vastaan sitten kun oikeasti rakastun ja tulee exä...sitä odottaessa.

• Anonyymi

Itte en pysty ajattelemaan että oltais enää ikinä yhdessä. En vaan pysty. Liikaa pskaa oli ja oltiin liian erilaisia. Plus oltiin pitkään yhdessä ja yritettiin kyllä jo ihan tarpeeks. Lapset kun on niin pystytään me hengaamaan.. tullaan nykyään kavereina toimeen, tietyistä asioista edelleen hankala puhuu kyl.. Molemmat menny eteenpäin ja heitetään läpällä että joskus sitten samassa joulupöydässä yhtenä perheenä uusien puolisoidenkaa xD..noeinytehkä ..Mutta joo kerran erottu nii kyl se rakkaus vaan kuolee. Tämä on oma kokemus. Me oltiin jo niin kavereita viel ku oltiin mukamas yhdessä niin ehkä siks näi

Saa nähä tapaanko itte koskaan ketään kun en mene edes tinderiin olen kuulemma säälittävä mutta olen vaan vanhanaikainen.. Halusin kohdata jossain ja sitä kautta lähestyä.

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

🙏🙏🙏

• Anonyymi

Kyllä pystyy.

• Anonyymi

Kun on exällä tarpeeks iso, ja riittävän monta pientä käyny välissä niin kyllähän siihen exään voi uudelleen rakastuu.

• Anonyymi

Eipä oo mun kohal noin!

• Anonyymi

Ihan p:stä. Älkää kokeilko.

• Anonyymi

Blondiin ei

• Anonyymi

🤘🤘🤘

• Anonyymi

Meinaako keittää? Hahahahahaaha!!!!

• Anonyymi

🙏🙏🙏

• Anonyymi

Riippuu viisuista. Pitkien aikojen kuluttua kuten on kirjoitettu pätkähtää ns mieleen. Ja kyllä tämä on varoitus.

• Anonyymi

Miksi varoitus?

• Anonyymi

Ällöttää pelkkä ajatuskin.

• Anonyymi

Olen rakastunut uudestaan, joten voi kyllä. Ainakaan itselläni tunteet eivät olleet kuolleet.

• Anonyymi

Moni on rakastunut. Julkkisparejakin on, mm. JLo ja Affleck. Ja siinä käy kuten heilläkin kävi eli ero tulee.
      Siihen on ollut jokin syy, miksi ero on tullut aikanaan. Se tulee uudestaan siitä samasta syystä. Kannattaa ottaa opikseen.
      Vaikka toinen olisi raitistunut, valinnut kaidan tien, mitä tahansa, se on silti se sama ihminen ja ihminen ei muutu.

• Anonyymi

Edellen rakastan, myönnän.

• Anonyymi

Tietenkin. Miksi ei voisi? Onhan siinä ollut jotain miksi on rakastunut aikaisemminkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe