Sydämeen sattuu

Anonyymi-ap

Yksinäisyys sattuu sydämeen. Liki puoli vuotta sitten isäni kuoli ja sen jälkeen vain harva on kysynyt kuinka jaksan.. No totta on että henkisesti vetää todella lujille kun yksin vastuussa kuolinpesän asioista. On meitä toinenkin jolle asiat myös kuuluisi mutta paskan vertaa välitä. Eikä myöskään välitä minun jaksamisesta. On minulla ihana mies mutta hänen työt milloin missäkin päin ja sitten iskee yksinäisyys. Ja nyt sain vielä huomata miten yksinäinen olen myös siksi että jätettiin ulkopuolelle miehen kummitytön häistä. Kutsussa ei edes mainintaa avecista. Olemme miehen kanssa tunteneet liki 9 vuotta. Olenko oikeutettu sanomaan etten ole edes hitusen vertaa onnellinen tuon kummitytön puolesta...

5

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihminen jätetän yksin kun menttä läheisen tai ystäviä.Metalitetilla anetaan sen surra rauhassa. On kylmää ja kovaa.Itse asun yksin vuokralla kuolemalle mentin v.2020-2022 yht,17 kpl, ihmisiä,nyt 2kpl.Eli 19 kpl.Kukan ei kysynyt miten jaksan.Olen ulkoistettu kaikessa. Koska ikää sen verran että tulen pian 70v. Olen mennyt liikuntaryhmiin ,Kuin kävelen paljon Itä-Helsinki yksin.Omat vanhempani menetänyt tosi,tosi nuoren. Jos miulla olisi esim. Hoidetavana kuolinpesä vanhempien.En vastuta ottaisi. Kuoleman tapahtuessa ilmoitaisin sosialivirasto he saavat kaiken tehdä perunkirjotus, hauta paikat ymm.Jos hautaa ei ole osoittaa. Kyllä omansa ottaa pois kuolinpesän varoista on fakta.Jos tiedossa kuolipesä rikas.Niin kaikki vaan hautaustoimiston kautta,perunkirjotukset,pesän tyhjennyset. Nehän rahat on vanhemmat itse tienaneet.Miksi sitä pesästä enää mitään aikuiset lapset tarvitsee. Hankikoon rahansa omaisuteensa omilla tuloilla.Vanhemat kuolessa kunialisesti hautaan omilla rahoilla.Todella rahalla saa kaiken avun ulkopuolisilta,ilman itse tikua ristin laittamatta ja ritelyä toiset ei tee mitään: Odotavat vain valmista ja perintö osutta kuolinpesästä.

    • Anonyymi

      Jos ei sinua käsketty kummmitytön häihin, niin miksi luulet että he tekevät sen ettet ole tervetullut, mutta miehesi on.
      Joku syyhän siihenkin on oltava alkujaan kun noin tehdään.
      Joten mitä luulet itse syyn olevan.
      Normaalisti kutsut osoitetaan molemmille joita se koskee , joten joku syyhän asiassa on oltava, kun moukkamaisesti kohdellaan

    • Anonyymi

      Jutustasi ei selviä oletko miehen kanssa yhdessä asuva vihitty tai avopari vai vain seurusteleva pari ja molemmilla omat asunnot. Useinkin pelkästäan seurustelevista se toinen osapuoli jätetään kutsumatta jos kutsutaan vain sukulaiset ja vihkiparin lähimmät ystävät. Jos et muutenkaan ole vihkiparin kanssa missään tekemisissä niin ei ole ihme jos ei kutsua tule.

    • Anonyymi

      Sanot että olet tuntenut miehen kanssa liki 9 vuotta. Siis vain tuntenut. Tunteminen ei vielä tee sinusta sellaista puolisoa, joka automaattisesti kutsutaan miehen puolisona hänen läheistensä merkkitilaisuuksiin.

      Joillekin isän kuolema on kova paikka. Sen joutuvat kokemaan melkein kaikki ja siitä selviydytään tavallisesti hyvin. Kuolemaan liittyvät toimet, kuten perunkirjoitus, voi antaa asiantuntijoiden tehtäväksi, ellei oma osaaminen riitä. Usein ei riitä, varsinkaan, jos omaisuutta on ja perillisiä kuolinpesässä ehkä monesta liitosta ja puoliso ja entisiä puolisoita, vielä testamenttejakin useita jne. Nämä voivat olla hyvinkin kimurantteja juttuja.

      Tekemistä vanhemman kuoleman jälkeen on aika paljon. Mutta aina niistä selvitään. Suru on sitten eri asia. Aikuiselle ihmiselle vanhemman kuolema ei yleensä ole kestämätön juttu. Kyllä sinäkin selviydyt, vaikka et nyt sitä uskoisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe