Sydämeen sattuu

Anonyymi-ap

Yksinäisyys sattuu sydämeen. Liki puoli vuotta sitten isäni kuoli ja sen jälkeen vain harva on kysynyt kuinka jaksan.. No totta on että henkisesti vetää todella lujille kun yksin vastuussa kuolinpesän asioista. On meitä toinenkin jolle asiat myös kuuluisi mutta paskan vertaa välitä. Eikä myöskään välitä minun jaksamisesta. On minulla ihana mies mutta hänen työt milloin missäkin päin ja sitten iskee yksinäisyys. Ja nyt sain vielä huomata miten yksinäinen olen myös siksi että jätettiin ulkopuolelle miehen kummitytön häistä. Kutsussa ei edes mainintaa avecista. Olemme miehen kanssa tunteneet liki 9 vuotta. Olenko oikeutettu sanomaan etten ole edes hitusen vertaa onnellinen tuon kummitytön puolesta...

5

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen jätetän yksin kun menttä läheisen tai ystäviä.Metalitetilla anetaan sen surra rauhassa. On kylmää ja kovaa.Itse asun yksin vuokralla kuolemalle mentin v.2020-2022 yht,17 kpl, ihmisiä,nyt 2kpl.Eli 19 kpl.Kukan ei kysynyt miten jaksan.Olen ulkoistettu kaikessa. Koska ikää sen verran että tulen pian 70v. Olen mennyt liikuntaryhmiin ,Kuin kävelen paljon Itä-Helsinki yksin.Omat vanhempani menetänyt tosi,tosi nuoren. Jos miulla olisi esim. Hoidetavana kuolinpesä vanhempien.En vastuta ottaisi. Kuoleman tapahtuessa ilmoitaisin sosialivirasto he saavat kaiken tehdä perunkirjotus, hauta paikat ymm.Jos hautaa ei ole osoittaa. Kyllä omansa ottaa pois kuolinpesän varoista on fakta.Jos tiedossa kuolipesä rikas.Niin kaikki vaan hautaustoimiston kautta,perunkirjotukset,pesän tyhjennyset. Nehän rahat on vanhemmat itse tienaneet.Miksi sitä pesästä enää mitään aikuiset lapset tarvitsee. Hankikoon rahansa omaisuteensa omilla tuloilla.Vanhemat kuolessa kunialisesti hautaan omilla rahoilla.Todella rahalla saa kaiken avun ulkopuolisilta,ilman itse tikua ristin laittamatta ja ritelyä toiset ei tee mitään: Odotavat vain valmista ja perintö osutta kuolinpesästä.

• Anonyymi

Jos ei sinua käsketty kummmitytön häihin, niin miksi luulet että he tekevät sen ettet ole tervetullut, mutta miehesi on.
      Joku syyhän siihenkin on oltava alkujaan kun noin tehdään.
      Joten mitä luulet itse syyn olevan.
      Normaalisti kutsut osoitetaan molemmille joita se koskee , joten joku syyhän asiassa on oltava, kun moukkamaisesti kohdellaan

• Anonyymi

Jutustasi ei selviä oletko miehen kanssa yhdessä asuva vihitty tai avopari vai vain seurusteleva pari ja molemmilla omat asunnot. Useinkin pelkästäan seurustelevista se toinen osapuoli jätetään kutsumatta jos kutsutaan vain sukulaiset ja vihkiparin lähimmät ystävät. Jos et muutenkaan ole vihkiparin kanssa missään tekemisissä niin ei ole ihme jos ei kutsua tule.

• Anonyymi

Sanot että olet tuntenut miehen kanssa liki 9 vuotta. Siis vain tuntenut. Tunteminen ei vielä tee sinusta sellaista puolisoa, joka automaattisesti kutsutaan miehen puolisona hänen läheistensä merkkitilaisuuksiin.

Joillekin isän kuolema on kova paikka. Sen joutuvat kokemaan melkein kaikki ja siitä selviydytään tavallisesti hyvin. Kuolemaan liittyvät toimet, kuten perunkirjoitus, voi antaa asiantuntijoiden tehtäväksi, ellei oma osaaminen riitä. Usein ei riitä, varsinkaan, jos omaisuutta on ja perillisiä kuolinpesässä ehkä monesta liitosta ja puoliso ja entisiä puolisoita, vielä testamenttejakin useita jne. Nämä voivat olla hyvinkin kimurantteja juttuja.

Tekemistä vanhemman kuoleman jälkeen on aika paljon. Mutta aina niistä selvitään. Suru on sitten eri asia. Aikuiselle ihmiselle vanhemman kuolema ei yleensä ole kestämätön juttu. Kyllä sinäkin selviydyt, vaikka et nyt sitä uskoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6552
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6087
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3916
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2371
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1539
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      420
      1458
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1265
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1076
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    Aihe