Vaimo tykkää vieraasta kyrvästä

Anonyymi-ap

Vaimo sanoi tuossa yhtenä iltana, että hän kiihottuu vieraasta isosta kyrvästä ja haluaisi sellaisen nyt kokea. Aloimme etsiä sopivaa miestä hommiin. Sellainen kyllä löytyikin muutaman päivän jälkeen. Miehellä olipitkä, paksu ja suonikas iso kyrpä. Vaimo haukko henkeä, kun sen ekaa kertaa näki. Näkemisen arvoinen oli myös ilme, kun tuo valtava kyrpä pinui ekaa kertaa vaimoni pilluun. Nyt hän on koukussa isoon kyrpään. Mukava sitä panemista on katsella ja runkata samalla.

23

3453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun vaimoni tykkää myös vieraasta kullista normaali kokoisesta.
      Vaimoni lemppari on 2 kullia pillussa yhtäaikaa ja sitä hän saa ainakin kerran kun ollaan kimpassa.
      27-vuotias rouva on erittäin seksuaalinen hoikka isohkot rinnat ja kaunis nainen.

      • Anonyymi

        Olisipa mukava naida vaimoasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa mukava naida vaimoasi

        Ketä tarkoitat?


      • Moikka
        Se onkin upeaa. Etenkin jos molemmat laukeaa pilluun samaam aikaan. Vielä jatkaa panemista niin kauan kuin pystyy. Itse voin jatkaa suorilta toisenkin kierroksen. Huh, olisi mahtavaa olla kanssanne 😉


      • Anonyymi
        panohullu kirjoitti:

        Moikka
        Se onkin upeaa. Etenkin jos molemmat laukeaa pilluun samaam aikaan. Vielä jatkaa panemista niin kauan kuin pystyy. Itse voin jatkaa suorilta toisenkin kierroksen. Huh, olisi mahtavaa olla kanssanne 😉

        Meillä kokemusta pitkältä ajalta kyllä upeeta nähdä kun vieras mies kiimassa jaksaa naida heti laukkeemisen jälkeen uudelleen. Pari 50v Hyvinkäällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kokemusta pitkältä ajalta kyllä upeeta nähdä kun vieras mies kiimassa jaksaa naida heti laukkeemisen jälkeen uudelleen. Pari 50v Hyvinkäällä

        Niin on.
        Meillä sama juttu. Itsekin sytyn herkästi uudelleen.
        Olisitteko kiinnostuneet kokeilemaan minua mukaan?
        Laita viestiä kik, Ylermi_Tissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kokemusta pitkältä ajalta kyllä upeeta nähdä kun vieras mies kiimassa jaksaa naida heti laukkeemisen jälkeen uudelleen. Pari 50v Hyvinkäällä

        Vaimon kanssa lukiessamme näitä niin tekee mieli kokeilla parinvaihtoa ja kolmenkimppaa.
        Olemme N24-vuotias 171cm 64kg ja
        M25-vuotias 176cm 82kg
        Olemme Hyvinkäältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa lukiessamme näitä niin tekee mieli kokeilla parinvaihtoa ja kolmenkimppaa.
        Olemme N24-vuotias 171cm 64kg ja
        M25-vuotias 176cm 82kg
        Olemme Hyvinkäältä

        Kävisikö hyvinvarustettu "silverfox" hieman kokeneempi herrasmies? Normimitoissa, katseenkestävä, mukava, sosiaalinen mies Tuusulasta. Sp tuttujuttuko ja ät ja gmail.com


    • Anonyymi

      Katselin vuosia sitten vierestä kun kolmikymppinen ex-naiseni sai vierasta kyrpää. Mies oli tuttu varattu 60v.suht isolla vatustettu. Kyllä siinä nuori pullukka voihki ja läskit heilui kun seniori nussi. Vanha kiimainen sonni pani rajusti kun sai nuorta naista. Ois tahtonut vielä peppuun mutta ei mennyt sisälle.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa touhuu. Saapi kerrankin vaimo kunnolla.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo nauttii, kun 3-4 iso kyrpäistä miestä nussii häntä joka reikään. Vaimo on spermalla kyllästetty aina session jälkeen.

    • Anonyymi

      Itse tykkään, kun 2-3 vierasta miestä pitää minua hyvänä ja nai. Haluan yleensä molempiin reikiin yhtä aikaa. Annan panna paljaalla ja spermat lasketaan pilluun. Mieheni sitten nuolee minut puhtaaksi. Näin meillä.
      N54

      • Anonyymi

        Uuuhh


      • Anonyymi

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh


      • Anonyymi

        Olet siis oikein kunnon spermalutka ja hyvä niin ;) Ollapa yksi noista spermaajistasi...


      • Anonyymi

        Kyllä olen ollut mies porukan yhteisenä Naisena rouvana ,ja aivan varmaan paljaalla kyrvällä miehet homman hoitaa ,ja limat lasketaan pumpataan sisääni, myöskin suuhuni et tissie välii.Myöskin on myös niitäkin mies porukoita jotka eivät päästä mua vähällä ovat 3 meki miestä vuorotellen nussineet vittuu,ja sitten ovat vaatineet ja panneet nussineet perseeseen syvälle persesilmää,tykkäävät siitä että perse silmä on tiukempi nussia ja on liukas analivoitee kanssa.tykkäävät nussia ahneesti ja pitkää limat persesilmää,on muuten perse ollut tosi kipee kun monta miestä nussii vuorotellen.
        Siis oma mieheni on vienyt minut komennus mieste parakki kämpälle ,ja valsi hyvin tiesi mitä minulle miehet tekee mieheni on tämän todennut,että miehet Tarvii naista,ja minun vittu on sitä varten kuten perseesi että tarviin kyrpää,tarviin sitä että miehet nussii minua.Kun lauantai iltapäivänä on vienyt minut ,ja on hakenut sunntai aamuyönä ,niin olen sinä yön aikana saanu 6miehen kyrpää useita kertoja sisääni.
        Kun mieheni on minut hakenut näitte matkatyömieste parakki kämpältä niin useinkin, kun ajettu jonkin matkaa on ukkoni pysäyttänyt auton ,ukkoni repii minut ulos ja minu persee repii varmasti tääysi paljaaxi koska huoralle pitää tehä tämä,miehelläni on talouspaperi rulla ottaa paperia pyyhkii minu perse lihat vitu harojevälit, ja haarat levällään keskistä persettä limat limppejä holahtaa valuu vitustani oikein limppejä, mitkä mieheni hankaa pyyhkii iskee tuhma rajusti,ja talvella tämä on tapahtunut niin että ukkoni linttaa koko kouralla lunta minu perseesee vittuuni vittiniharojevällii ja hankaa. On sattunut tapauksia että olen ollut alasti täysi mahastani alaspäin ja olen auton sivulla ollut kumarassa pyllistänynt peersettä kun geenit hankaa persettäni vittuni haaroja on ohi kulkevat autot painanut torvee. Mieheni on tämän tehnyt sen takia että haluaa nussittua huoraa pyyhkiä perseestä vitu haaroista.
        Tätämä mieheni haluaa tehdä minulle kiimasella tuskalla himolla ja varmasti uskon siihen mieheni on ollut edessäni polvillaan kun minä levitän sääreni Haaraniemi vittuni haarat mieheni on nuollut imenyt nussittua vittuani,mieheni on tämän tunnustanut että rakastaa vittuani vaikka minua miehet nussiiki haluaa nuolla imee vittuani koska rakastaa mua.
        Tämän totean kyllä miehelläni kyrpä seisoo ja seiso vittumaise kovana mutta oli niin kiihdyksissä kun pidi ukkoni kyrpää kädessäni niin liimat lenti .
        Olenko sitten huora lunta vitustani,mutta mitää en kadu,ja mieheni kuitenki rakastaa minua,vaikka käsittelee minua huorana ja talvella on alasti auton kupella pitänyt minua pakkasessa perse vittu levällään lumi pesua antanut huoransa perheelle vitulle.
        Onnellinen rva olen vitustani perseestäni 48v xxl pullukka.


    • Anonyymi

      Kenestä naisesta ei tuntuisi hyvältä olla kahden miehen hyvänä pidettävänä..
      Minä ainakin olen mielelläni kahden miehen kanssa kun oma mieheni sitä ehdottaa ja hän ehdottaa tosi usein jaa hyvä niin.

    • Anonyymi

      MAAN KUULU BILE-LEIDI HERKUTTELEE YÖN PIMEYDESSÄ.

    • Anonyymi

      Kaikkein kiihoittavinta on katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies.
      Oma vaimoani sanoo että hänen seksuaalinen aktiivisuus ei ollut näin viriili edes sinkkuna ollessa kuin nyt aviossa ollessaan.
      Meillä on yksi vakituinen mies joka on spontaani ja monesti tullessaan yökylään ottaa vaimon heti kun tulee meille varsinkin jos on ollut pari viikkoa panematta vaimoani.
      On hieno tunne panna vuorotellen omaa vaimoa toisen miehen kanssa.
      Alussa vaimo katsoi aina minua että saako näin tehdä kuten kun vaimoni alkoi antaa suuseksiä vieraalle ja oli ottamassa vierasta kalua suuhunsa.
      Nyökkään yleensä kun jos kerran haluan häntä panemaan toisen niin ei silloin ole mitään rajattu pois toteutuksesta.

      • Anonyymi

        Olkoonkin ihmiset mitä mieltä vaan, Olemme aviopari M 51v Rva 50vv tämä on varmasti ainakin meille erittäi tärkee asia, että olemme saaneet järjestymään vieraat miehet sopimukse mukaa ovat tosi ukkimiehiä, tämä järjestely kävi ja sopii erittäi hyvin meillä käy vkl arkiiltona aina eri ukkomies aamuyön saakkkka, sovitaan aina aikaa erikseen aina eri miehelle.Vkl käy aina 3 yönä eri mies vaimo naimassa panemassa ovat vaimo luona aamuyöhn.
        Tämä on pakko tunnustaa mikä himo ja tuska on, kuin vaimo vieraitten mieste kanssa riiaa rakastelee seurustelee viereisessä huoneessa, kuinka miehet seurustelee Vaimolta mekkoo ylös perseesee ,ja alushousuja pois perseestä,tämä voi olla yhtä tuskaa.
        Mikä toiveittensa täytymys se on kun sänky alka rytisemää , ja Vaimo alkaa valittamaan mikää kuuluu.
        Tämä on jotai uskomatonta miltä tuntuu kun verasmies komentaa vaimoo levittämää vittusahaaroja,ja ottamaa mihe kyrpää käteesä ja ohjaama kyrpää vittuusa häpyhuulet välii että mies painaa kyrpää sisää.
        Tämä on elämä täyttymys kuinka yöllä kun pitävät takoo rakastelussa, olemme usein kaikki terassilla tupakalla, vierasmies ja Vaimo ovat alasti, ovat tupakalla, kuinka on vaan pakko totee että on hävettänyt mitä olen saanut nähä mitä miehillä on kyrpää, kun ovat ollu vaimo kanssa noi Reilu 2h rakastelemassa nussimassa ja sitten pidetään tauko mite kyrpä jälkijäykkänä heiluu kävellessä,ja kui onnellise näkösenä vaimo istuu alastomana vieraat miehe sylissä.
        Tämä kuuluu tähän kaikkee kui vaimoo vanno miehen alla että rakastaa mihen kyrpää miltä tämä kyrpä tuntuu vitussa syvällä.
        Tämä on se täyttymys kui Vaimo nuolee imee ottaa suuhun kyrpää.
        Näi vaimoo saa kyrpää vkl 3 arki iltana yön.
        Että se on taas aivan eri juttu mitä tehdään vkl perjt-sunt se on tuskaa kiimaa täys mitä vaimolle tekee useat miehet kimppa orgiat.
        Olemme kaikesta tästä tyytyväisiä mitä Vaimo vittulle tehdään ja mitä saa.
        Terkkuja kaikille vaan.


    • Anonyymi

      Minusta olisi kiva jos saisi vaimolle jonkun toisen äijän ja sitten itse lähtisin pois enkä palaisi.

    • Anonyymi

      On muuten suht kiihottava hetki kun naintia katsoo vierestä H-hetken lähestyessä.

      Nainen vikisi kun syötävä ja mies karjui samalla vetäen laukeavan kyrvän pillusta roiskien vatsalle.

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe