Tehdäänkö teille omituisia vakoilukysymyksiä verkkopankissanne?

Anonyymi-ap

Minulle on tehty kaksikertaa noin 10 vuoden aikana kysymyksiä: "Oletko kaksoiskansalainen, jos olet oletko yhdysvaltalain kansalainen?"

Kysymykset tulevat niin ettei pääse verkkopankissa tilille ellei ensin vastaa kysymyksiin jossa väitetään että pankin täytyy tehdä nuo kysymykset?

Ensinnäkin jos joku ihminen on kaksoiskansalainen jossain niin se tieto olisi jo näkyvillä viranomaisilla eivätkä olisi vaatimassa pankin tehtäväksi kysellä (oletus)?

Lisäksi ihmetyttää miksi juuri tuo maa, voihan ihmiset olla jonkun muun maan kansalaisia?
Kysymyskohtiin ei ole annettu selitys, ruutuja joita en kaipaillutkaan.

Oma arvailunäkemys on että kysymykset tulee näkyville jostain muualta, muun maan vakoilun kautta, josta kohdistavat joihinki ihmisiin jostain kummasta syystä?

Olen joskus kuullut tietämättä onko totta, että osa valkuitukaapeleista menisi Ruotsin kautta Suomeen jolloin Ruotssa on mahdollista vakoilla Suomeen ja Suomesta kulkevaa verkkoliikennettä ja sisältöä? Lisäksi Tanskassa olisi maailman tehokkain maailman laajuinen tarkkailukeskus jossa tiedetään kaikki masilman asiat?

Siis onko nuo edellä olevat vieraat valtiot ja heidän kanssa työskentelevät yhdysvaltalaiset noiden kysymyksien tekijöitä, kysymässä kovin outoja kysymyksiä? Vai kyseleekö vaikkapa pankkin venäläiset toverit noita kysymyksiä?

11

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle on tehty kaksikertaa noin 10 vuoden aikana kysymyksiä: "Oletko kaksoiskansalainen, jos olet oletko yhdysvaltain kansalainen?"

      Kysymykset tulevat niin ettei pääse verkkopankissa tilille ellei ensin vastaa kysymyksiin jossa väitetään että pankin täytyy tehdä nuo kysymykset?

      Ensinnäkin jos joku ihminen on kaksoiskansalainen jossain niin se tieto olisi jo näkyvillä viranomaisilla eivätkä olisi vaatimassa pankin tehtäväksi kysellä (oletus)?

      Lisäksi ihmetyttää miksi juuri tuo maa, voihan ihmiset olla jonkun muun maan kansalaisia?
      Kysymyskohtiin ei ole annettu selitys, ruutuja joita en kaipaillutkaan.

      Oma arvailunäkemys on että kysymykset tulee näkyville jostain muualta, muun maan vakoilun kautta, josta kohdistavat joihinki ihmisiin jostain kummasta syystä?

      Olen joskus kuullut tietämättä onko totta, että osa valkuitukaapeleista menisi Ruotsin kautta Suomeen jolloin Ruotssa on mahdollista vakoilla Suomeen ja Suomesta kulkevaa verkkoliikennettä ja sisältöä? Lisäksi Tanskassa olisi tehokkain maailman laajuinen tarkkailukeskus jossa tiedetään kaikki maailman asiat?

      Siis onko nuo edellä olevat vieraat valtiot ja heidän kanssa työskentelevät yhdysvaltalaiset noiden kysymyksien tekijöitä, kysymässä kovin outoja kysymyksiä? Vai kyseleekö vaikkapa pankin venäläiset toverit noita kysymyksiä?

      ???

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17740965n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mitä miuta Kopsaan?

    • Anonyymi

      Kysymykset ovat pankin lähettämiä. Ne perustuvat lakiin. Osuuspankissa noihin kysymyksiin joutuu vastaamaan harvoin, Danske pankissa ja Nordeassa useammin, ehkä sen vuoksi että niiden pääkonttori on ulkomailla.

      • Anonyymi

        Mutta miksi kysyvät oletko kaksoiskansalainen USA:ssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi kysyvät oletko kaksoiskansalainen USA:ssa?

        Jos olet, niin kaikki tilitietosi välitetään USA:n viranomaisille eli National Security Agency'lle (NSA) rahaliikenteesi seurantaa varten.


      • Anonyymi

        Jaa että lakiin perustuvat? Miksi sitten ei S-pankki kysele mitään? Nordea kyllä kyselee ja usein kyseleekin. Ja senkin se haluaisi välttämättä tietää, paljonko minulla on rahaa tai sijoituksia muissa pankeissa! Vaan en tunnustanut kuin osan...
        Ne nettikaapelit kyllä menevät ruåtsin kautta maailmalle. Ja ruåtsi on jo ainakin 20 v sitten ihan kysymättä kertonut, että he seuraavat nettiliikennettä. Eli vakoilevat. Ja niin ne tekevät muutkin. Viestejä kerätään useitten avainsanojen perusteella automaattisesti tarkempaa analyysia varten. Tästä vain ei juurikaan puhuta, Kiinaa ja Venäjää vain morkataan vaikka itsellä on ainakin samantasoinen kyyläys koko ajan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet, niin kaikki tilitietosi välitetään USA:n viranomaisille eli National Security Agency'lle (NSA) rahaliikenteesi seurantaa varten.

        En saanut maksettua viroon ostostani NORDEASTA. Olisi vaatinut parenmman tunnistautumisen onneksi on toinenkin pankki jossa ei ONGELMIA.


    • Anonyymi

      Vain Raahessa asuville tehdään, muille ei.

    • Anonyymi

      Älkää nyt oikeasti kuvitelko, että pankit mitään kyselee teiltä. Se on huijausta ja tili tyhjenee, jos ette käytä vain pankin omaa mobiilisovellusta. S-pankki ei ainakaan koskaan ole ottanut mitään yhteyttä, ei sitten missään asiassa. Älkää kirjautuko pankkiin enää tietokoneen selaimilla, rikolliset voi ohjata rahanne mihin tahansa.

      • Anonyymi

        Kyllä pankkitoimihenkilö kerran vuodessa ainakin Nordean konttorin yläkerrassa kyselee. Netissä minulta ei ole kyselty. Tosin Nordea lähettelee puhelimeen tekstiviestejä, että käypä lukemassa heidän sivuiltaan sitä sun tätä, mutta en ole onnistunut löytämään mitään. Enkä enää edes yritä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      230
      1562
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      85
      1475
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe