Miksi Daciaa ja Dacisteja mollataan tällä palstalla? Eihän kaikilla ole varaa ostaa hyvää länsiautoa tai syvällistä tietämystä autoista. Kyllä kai Dacialla pääsee paikasta A paikkaan B mutta mukavuus ja tyylikkyys puuttuvat.
Dacia on kuin punainen vaate
26
181
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia on halpa Renault ja jos olisi pakko ostaa Renault niin ostaisin Dacian halvempi ja vähemmän ongelmia
- Anonyymi
Mersu taas on moottoriltaan kalliimpi Renault. Eli miksi maksaa autosta Daciaa enempää? Moottori on kuitenkin se ns. auton sydän ja ilman sitä auto on lähinnä vaan pelkkä pihakoriste tai verkonpaino.
https://youtube.com/shorts/NojwZu6Qljo?feature=share - Anonyymi
Miten siinnä on vähempi ongelmia??? Tätä nykyä samalla moottorilla ja alustalla kuin UUSIN clio. Tasan saman verran ongelmia jos jotain.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741172q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Voisitko paljastaa meillekin sitä syvällistä tietämystäsi autoista?
- Anonyymi
Hähähähähähö. En kerro sulle. Hähähähähähähö
- Anonyymi
Voisitko paljastaa meillekin sitä syvällistä tietämystäsi autoista? Me luotamme näihin maailman vanhimpiin valmistajiin kuten esim. Peugeot ,Citroen, ja Renault . Mersu kai olis vieläkin ketjuvetoinen ja rasvari mukana jos ei Renault keksinyt aikanaan taka akselia autoihin . Myös sähköstartti ,pehmustetut istuimet , generaattorilla toimivat valot valot. Vuonna 1902 jo Renault testasi jo kompressoria moottorissa, Hydrauliset iskarit, 1923 tehostetut mekaaniset jarrut, 1908 taakse päin kallistettu rattitanko,1904 helposti vaihdettavat tulpat,, 1912 helposti vaihdettava pyörä rengasrikon sattuessa . He asensivat ensimmäisenä lentokoneeseen V8 moottorin.Jäähdytys systeemin Renault keksi termostaatin v. 1931. Myös paineilmalla toimiva starttimoottori on Renaultin peruja ....yms. Renaultilla oli ensimmäisen 41valmistusvuoden aikana 21 patenttia joita käytetään tänäänkin kaikissa autoissa. Renault aloitta jo autojen teon 1800 luvulla ja myös ensimmäinen Japanin autokanta joita oli jo huomattavia määriä maanteilla oli lisenssi Renault - Hino. MITÄ VIELÄ HALUAT TIETÄÄ. Äläkä luule meitä pöljiksi vaikka me ajammekin Dacioilla. Meillä saattaa olla tietoa paljon enemmän autoista verrattuna sinuun . Me ohitimme jo sen rasvatukka iän !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko paljastaa meillekin sitä syvällistä tietämystäsi autoista? Me luotamme näihin maailman vanhimpiin valmistajiin kuten esim. Peugeot ,Citroen, ja Renault . Mersu kai olis vieläkin ketjuvetoinen ja rasvari mukana jos ei Renault keksinyt aikanaan taka akselia autoihin . Myös sähköstartti ,pehmustetut istuimet , generaattorilla toimivat valot valot. Vuonna 1902 jo Renault testasi jo kompressoria moottorissa, Hydrauliset iskarit, 1923 tehostetut mekaaniset jarrut, 1908 taakse päin kallistettu rattitanko,1904 helposti vaihdettavat tulpat,, 1912 helposti vaihdettava pyörä rengasrikon sattuessa . He asensivat ensimmäisenä lentokoneeseen V8 moottorin.Jäähdytys systeemin Renault keksi termostaatin v. 1931. Myös paineilmalla toimiva starttimoottori on Renaultin peruja ....yms. Renaultilla oli ensimmäisen 41valmistusvuoden aikana 21 patenttia joita käytetään tänäänkin kaikissa autoissa. Renault aloitta jo autojen teon 1800 luvulla ja myös ensimmäinen Japanin autokanta joita oli jo huomattavia määriä maanteilla oli lisenssi Renault - Hino. MITÄ VIELÄ HALUAT TIETÄÄ. Äläkä luule meitä pöljiksi vaikka me ajammekin Dacioilla. Meillä saattaa olla tietoa paljon enemmän autoista verrattuna sinuun . Me ohitimme jo sen rasvatukka iän !!!
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
nykyautoista mittään........Tiedoksi sulle että aloitin ammatti alan 1975 ja lopetin alan v.2015. liekkös sulla ollutkaan mitään ammatti elämää autoista vai oletko ollut vain makkaran myyjänä kioskilla ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
Nykyautoista mielipiteeni on , että niissä on aivan liikaa toimintoja, joita en kaipaa, enkä halua maksaa niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
tiedätkö nykyautoista mittään.....Se saattaa olla niin että sinulla ei ole edes ikää niin paljoa kuin minulla on takana ammattivuosia auto alalta (verstasvuosia )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
tiedätkö nykyautoista mittään..... kun olet noin koskahteleva itsevarman kuuloinen tyyppi niin vastaa mulle tiedätkö edes mikä on BSI boxi autossa ja milloin ( noin vuosi ) alettiin käyttämään valokuitu tekniikkaa auton sähköissä ja miten hiukkas suodatin toimii. Myös että esim. missä Saksalaisessa pikkuautossa oli jo 90 luvulla vesijäähdytteinen laturi. Saatat tarvita näihin kaveri apua . Taidat itse olla ulkona näistä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
Noi on hauskoja historian tietoja.....Siis sulla ei mitään historiatietoa autoista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautoista mielipiteeni on , että niissä on aivan liikaa toimintoja, joita en kaipaa, enkä halua maksaa niistä.
Nykyautoista mielipiteeni on , että niissä on aivan liikaa toimintoja,....Kerrankin on joku muu kuin minä joka ajattelee järjellä. Kai se on niin että jos autossa ei viihdy niin pitää olla kaikkia pirun toimintoja että jaksais istua matkan loppuun asti. Tällaista autoa on odotettu kauan jossa olis vain se tarvittava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautoista mielipiteeni on , että niissä on aivan liikaa toimintoja,....Kerrankin on joku muu kuin minä joka ajattelee järjellä. Kai se on niin että jos autossa ei viihdy niin pitää olla kaikkia pirun toimintoja että jaksais istua matkan loppuun asti. Tällaista autoa on odotettu kauan jossa olis vain se tarvittava
Valitettavasti myös Dacia näyttää kulkevan samaa polkua: "härpäkkeet" lisääntyvät ja hinta nousee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti myös Dacia näyttää kulkevan samaa polkua: "härpäkkeet" lisääntyvät ja hinta nousee.
Tuo on valitettavasti totta, autoihin tungetaan kokoajan kaikkea turhaa mitä moni autoa kuljetusvälineenö pitävä EI kaipaa, esim nämä kosketusnäytöt sun muut piipittimet ja jarruttimet.
Olen 100% että moni ostaja olisi tyytyväinen edulliseen, luotettavaan autoon missä on Radio/USB, Ilmastointi, vakionopeudensäädin ja peruutustutka (ei kamera). Kaikki muu on ylimääräistä ja kallista särkyvää turhuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hauskoja historian tietoja jolla ei ole mithään tekemistä siitä että tiedätkö nykyautoista mittään.
tiedätkö nykyautoista mittään.......Miten sinun laita ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti myös Dacia näyttää kulkevan samaa polkua: "härpäkkeet" lisääntyvät ja hinta nousee.
Tusteri liki 30 t€. Huh huh ja vielä kerran huh huh.
- Anonyymi
Voi sinua kateellista neropattia
Koeta kestää ja siirtyä paikasta A paikkaan B sillä Toyotan rottelollasi.
Se auto sopii hyvin sinulle. Ei muut kadehdi. Olisit tyytyväinen.- Anonyymi
Se on oikein hyvä hyve olla aiheuttamatta kateutta, kuten myös olla ja elää ilman kateutta, joten ei käy kateeksi kateellisten maailmaa. :) sivusta.
- Anonyymi
No on siellä avensiksen ja Corollan kuskeja tyylistä siis viis.
- Anonyymi
Mukavuus kohtaan kyllä voin sittää oman mielipiteeni. Ajoin pitkän reissun 2022 dusterilla,diesel 4x4 ja auto oli kyllä kokonaisuutena selvästi parempi mitä odotin halvalta autolta. Eikä ollut mitenkän epämukava pitkälläkään reissulla. Oma auto saksan premiumia joutui yllättäen turhan isoon äkilliseen huoltoon ja varattu reissu tehtiin tämmöisellä dusterilla ja oletin matkan olevan yhtä piinaa mutta eritäin positiivinen yllätys ja kivan korkealta pääsi liikennetä seuraamaan ja maisematkin näkyi. Taidan vaihtaa auto mutta pysyn premium saksalaisessa mutta ei ollut dacia duster huono auto ei.
- Anonyymi
Oli hauska satu. Onko sulla kaikki hyvin?
Anonyymi kirjoitti:
Oli hauska satu. Onko sulla kaikki hyvin?
Olisin enemmän huolissani aloittajasta, joka on ilmiselvä trolli. Trollaus on mielenterveyden häiriö, missä trolli purkaa omia epävarmuuksiaan ja pelkotilojaan ärsyttämällä sekä kiusaamalla muita esimerkiksi somessa.
Jos siis olet huolehtiva persoona, mitä epäilen...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hauska satu. Onko sulla kaikki hyvin?
Kysymys takaisin, onko SINULLA kaikki HYVIN?
- Anonyymi
Syvä tieto on justuksella autoista. Siellä ja syvällä tieto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102393- 842101
- 561657
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai561595- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461456Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1481394- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148