Ave toverit.
Sellaanen tilanne että aina octaavian jäykällä taka-akselin päällä pomppineena ruikuli lentää.
Muilla samaa?
Terveisin
Muna Haukka
Octavia ja ruikuli
24
73
Vastaukset
- Anonyymi
On se yleistä. Ruikuliskoda.
- Anonyymi
Ruikuli lentää!
- Anonyymi
Masokisti nauttii aina Toyotassa.
- Anonyymi
Jormalla herkkä vatta.
- Anonyymi
Hei onko kaikki hyvin? Vatsa ruikulilla ja pää sekaisin?
- Anonyymi
Voi Toyotisti ressukkaa.
Mitenköhän kun ihan joka vertailussa kehutaan nimenomaan Skodien ajo-ominaisuuksia, ihan toisin kuin Tohotien.
Vedä siitä nyt näitä pöhelöitä satujasi trollitoweri.- Anonyymi
Niissä ajo-ominaisuuksissa ei ole juurikaan eroja. Ne erot tulee esille vasta Saksan autobaanoilla kun ajetaan niin kovaa kuin auto kulkee.Suomessa sallituilla nopeuksilla Corolla on parhaita.
Toyotat on meluttomia ja mukavia autoja. Tekniikaltaan lähes ikuisia ja Ruostumattomuuden ansiosta pitkäikäisiä. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä ajo-ominaisuuksissa ei ole juurikaan eroja. Ne erot tulee esille vasta Saksan autobaanoilla kun ajetaan niin kovaa kuin auto kulkee.Suomessa sallituilla nopeuksilla Corolla on parhaita.
Toyotat on meluttomia ja mukavia autoja. Tekniikaltaan lähes ikuisia ja Ruostumattomuuden ansiosta pitkäikäisiä. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja.HHHHHHHIHIIIIIIIIHH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat on meluttomia ja mukavia autoja. Tekniikaltaan lähes ikuisia ja Ruostumattomuuden ansiosta pitkäikäisiä. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja.Älä hyvä ihminen sano että Skoda sopii autobaanoille. Etuvetoinen isolohko itäkaakkiko pärjää autobaanalla?Ei hyvää päivää. Škodat syödään välipalaksi autobaanalla. Kokemusta on. Joku sanoisi että Skoda on omimmillaan autobaanoilla kyykytettävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä ihminen sano että Skoda sopii autobaanoille. Etuvetoinen isolohko itäkaakkiko pärjää autobaanalla?Ei hyvää päivää. Škodat syödään välipalaksi autobaanalla. Kokemusta on. Joku sanoisi että Skoda on omimmillaan autobaanoilla kyykytettävänä.
Voi ressukkaa. Ihan säälittää. Koeta kestää taas tämäkin arkiviikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä ihminen sano että Skoda sopii autobaanoille. Etuvetoinen isolohko itäkaakkiko pärjää autobaanalla?Ei hyvää päivää. Škodat syödään välipalaksi autobaanalla. Kokemusta on. Joku sanoisi että Skoda on omimmillaan autobaanoilla kyykytettävänä.
Ihan hyvin pärjäsin ocu rs:sällä 160kmh huiput baanalla. Ei sielläkään aina kaikkien tarvitse ajaa toista sataa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin pärjäsin ocu rs:sällä 160kmh huiput baanalla. Ei sielläkään aina kaikkien tarvitse ajaa toista sataa!
Kunhan pysyt poissa vasemmalta kaistalta. Tuollaisissa nopeuksissa huojunta kyllä senkun yltyy että varo ettet menetä kulkineesi hallintaa. Tarkkaile myös moottoriöljyn lämpötilaa.
- Anonyymi
Kyllä - Huono-olo Skodassa tulee aika äkkiä kun se hytkyy ja pomppii niin kovasti.
- Anonyymi
Ei kun se olikin Toyota, minä olen jo niin sekaisin etten erota Toyotaa Skodasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se olikin Toyota, minä olen jo niin sekaisin etten erota Toyotaa Skodasta.
Sekaisin jenkemistä kun et erota länsiautoa itäautosta? Vieläkö erotat oikean käden vasemmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, paskoja molemmat.
- Anonyymi
Useimmilta lentää jo kun koko itähäkkyrän näkee.
- Anonyymi
Kyllä täällä Toyotisteja harmittaa, kun tietävät, että itäkosla Toyotissa on huonommat ajo-ominaisuudet järkiään, kuin Skodissa.
Onhan se noloa kun Toyotilla ei pääse edes kaalipelloille, vaan toyoloorat on jätettävä asfalttitien varteen ja pyydettävä kaalinhakuunkin Skodamiehiä avuksi.
Onneksi ovat auttavaisia. Tuovat kaalikuormat paremman tien varteen, jossa Toyotisti saavat kaalikuormansa kikottimiinsa ja vietyä mammalle kotiin.
Taas saavat toyotapapat kaslisoppaa ja elämä hymyilee. Voi taas kateuksissaan massukin täynnä aloittaa uuden herjausspämmin ja kehitellä perättömiä kun oma autovalinta alkaa harmittaa. - Anonyymi
Corollan veltto kori tekee merisairaaksi ja melu kuuroksi.
- Anonyymi
Yhtä surkeaa ja epämukavaa pikkuautoa motariajoon kuin vanha Yaris Hybrid ei takuulla löydy. Pompottaa, kamala jousitus, surkea ohjaus, järkyttävä melu yms. Fabiat ja Polot ym on kymmeniä vuosia edellä ja kuluttavatkin vähemmän.
- Anonyymi
Ominaisuudet eivät Tojopapoille merkitse yhtään mitään, kun eivät yli 60 km/h ajele.
- Anonyymi
Fabiat ja Polot ovat jo kymmeniä vuosia sitten paalattu, kun Yariksella vielä ajellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fabiat ja Polot ovat jo kymmeniä vuosia sitten paalattu, kun Yariksella vielä ajellaan.
5000 km vuodessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389