Mies ei ole koskaan liian vanha. Vanhassa vara parempi

Anonyymi-ap

Mutta nainen voi olla liian vanha ja siksi naisen tulee roikkua epätoivoisesti miehessään loppuun asti jos sellaisen joskus onnistuu saamaan sen jälkeen kun mies on katsonut kosimisen arvoiseksi. Kuuskymppisillä miehillä on rahaa. Suurinosa maailman miljonääreistä on yli kuuskymmpisiä miehiä. Tämä johtuu siitä että he ovat tehneet pitkän uran ja sijoittaneet rajojaan. Mulla he eivät ole tyhmiä. He eivät huoli ketä tahansa.

21

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten tämä "nyrkkisääntö" sitten soveltuu nykypäivän homoliittoihin, jotka alkaakin olla jo yleisempää kuin tuo vanhanaikainen mies+naisen muodostama kuningas ja orja asetelma?

      • Anonyymi

        Kyllä homo ja lesbo liitoisskin on aina se sulhas osapuoli ja morsian osapuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homo ja lesbo liitoisskin on aina se sulhas osapuoli ja morsian osapuoli

        Vaihtaakohan Sebu sukupuolta kohta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaakohan Sebu sukupuolta kohta vai?

        Ei vaan hän on todennäköisesti sulhasosapuoli siinä suhteessa koska hän on tärkeämpi ja varakkaampi. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan hän on todennäköisesti sulhasosapuoli siinä suhteessa koska hän on tärkeämpi ja varakkaampi. Ymmärrätkö?

        En tai siis onko ne miehet jotka on naimisissa koulutetumman ja parempituloisen kanssa myös "rouvia" ja siksi normaalikäytös on hyvin hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tai siis onko ne miehet jotka on naimisissa koulutetumman ja parempituloisen kanssa myös "rouvia" ja siksi normaalikäytös on hyvin hankalaa.

        No ei vaan siinä se riippuu siitä että kuka panee ja ketä pannaan


    • Anonyymi

      Aika onnettomassa kunnossa on miehet jo aikaisessa vaiheessa toiset jo kolmkkymppisenä. hiukset pesemättä, selkävaivaisia, epämääräistä muuta sairastelua, ryypätään niin että herätään omasta oksennuksesta, valittavat ja nitisevät joka asiasta.

      Se ei yksittäiset miljonäärit tätä asiaa paranna.

      • Anonyymi

        Ainoastaan viriilit maahanmuuttajat ovat ratkaisu tuohonkin ongelmaan, aivan kuten työllisyyssektorin pulmiin myöskin. Nämä sohvillaan mätänevät kaljapersut kun eivät yksinkertaisesti vain mihinkään kykene.


      • Anonyymi

        No sun miehet ehkä koskaa oot itsekkin ö-luokkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan viriilit maahanmuuttajat ovat ratkaisu tuohonkin ongelmaan, aivan kuten työllisyyssektorin pulmiin myöskin. Nämä sohvillaan mätänevät kaljapersut kun eivät yksinkertaisesti vain mihinkään kykene.

        Mamut ovat monen eu-maan ongelma. Virossa ei hyyssätä eikä ole ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamut ovat monen eu-maan ongelma. Virossa ei hyyssätä eikä ole ongelmaa.

        Laittavat ne suoraan vankilaan kun tulevat viroon


    • Anonyymi

      Kokkolassa varsinkin...

    • Anonyymi

      Näyttävät vain rahalla saavan yhteistä hyvää.
      Kuolema pelottaa.

    • Anonyymi

      Tekee se eetvarttia kun kuuskymppisenä saa kunnolla parikymppistä kaunista tammaa. Vanhat joutaa hoitokotiin .

      • Anonyymi

        mutta kun ei kykene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun ei kykene

        Sanonta että joka mies se nuoreen pystyy mutta se on tosi mies joka vanahaan, pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun ei kykene

        Ottaa viagraa niin kyllä lähtee


    • Pitääkö taas vääntää rautalangasta tähän ratkaisu. Katsokaa Facebook sivujani ja siellä esiintyviä vähäpukeisia nuoria naisia. Muutama kymmenen euroa kuukaudessa kun lähettää näille ihanuuksille niin saa vastikkeeksi sellaista filmimateriaalia että siinä ei sinisiä pillereitä tarvita. Tytöt esiintyvät täysin sensuroimattomina ja siitä vain tiskihanskat omiin pikkukätösiin niin ei tule muita kustannuksia, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Virvot siis kotonasi ja katsot kuvia.

      • Anonyymi

        Tottakai


      • Anonyymi

        Se on se juttu elämässä. Vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe