Haitteko kolmannen annoksen?

Anonyymi-ap

THL suosittelee kolmea annosta kaikille

Otitteko kolmosen? itseä on jäänyt vähän mietityttämään kun uskalsin ottaa vain 2 annosta, ja viimeisimmästä on jo yli vuosi

38

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      5 rokotetta otettu, hyvin mennyt ilman ongelmaa. Sairastettu korona myöskin ilman mitään ongelmaa.

      • Anonyymi

        Mullekkaan ei tullut mitään ongelmaa. Mun sedällä tuli kasvohermohalvaus 3 viikkoa rokotteesta, mutta lääkäri sanoi että se tuli koronasta joka sillä oli ollut vuosi aiemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekkaan ei tullut mitään ongelmaa. Mun sedällä tuli kasvohermohalvaus 3 viikkoa rokotteesta, mutta lääkäri sanoi että se tuli koronasta joka sillä oli ollut vuosi aiemmin

        toi on long covid


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekkaan ei tullut mitään ongelmaa. Mun sedällä tuli kasvohermohalvaus 3 viikkoa rokotteesta, mutta lääkäri sanoi että se tuli koronasta joka sillä oli ollut vuosi aiemmin

        EMÄ VALE LÄÄKÄRILTÄ. LÄÄKÄRIT ON KIEROJA


    • Anonyymi

      4 rokotetta otettu, ei haittavaikutuksia koronan sairastin 1kk neljännen rokotteen jälkeen, pari päivää nuhaa tyyliin.

      • Anonyymi

        Rokote ei siis toiminut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote ei siis toiminut?

        Rokote toimi niin kuin on sanottu, ei välttämättä estä tartuntaa, mutta estää vakavan taudin. Se piti paikkansa, astmaatiikkona sairastin yhden päivän kuumeen ja lievää yskää muutamana päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote toimi niin kuin on sanottu, ei välttämättä estä tartuntaa, mutta estää vakavan taudin. Se piti paikkansa, astmaatiikkona sairastin yhden päivän kuumeen ja lievää yskää muutamana päivänä.

        Minäkin sairastin taudin, yhtenö päivänä kuumetta ja lievää yskää muutamana päivänä.
        Ei ollut paha vaikka olen ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Korona-aika oli ja meni. Turha aihe enää täällä siitä jankuttaa provoilijoiden kanssa ilokseen.

      • Anonyymi

        Ei korona aika ole takana

        Lue THL:n tilastoja koronakuolemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei korona aika ole takana

        Lue THL:n tilastoja koronakuolemista

        Thl sivusto ei luotettava tietolähde. Maksettu hiljaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thl sivusto ei luotettava tietolähde. Maksettu hiljaiseksi.

        No huhhuh, nyt todisteet pöytään tai linna kutsuu


    • Anonyymi

      Ei korona ole ohi, mutta rokotteiden ansiosta siitä on tullut influenss kaltainen tauti. Heikkokuntoisia, varsinkin rokottamattomia, kuolee, sitä ei enää testata mitenkään.

      • Anonyymi

        Apinarokko on paljon pahempi kuin korona

        Korona on ihan lössö


    • Anonyymi

      Periaatteessa kolmonen kuuluu hakea, koska THL on sanonut että kuuluu

    • Anonyymi

      Vaikka asia ei sinulle kuulu niin en hae en ota itseeni mitää myrkkyjä,sdp pääministeri sanna marin on tosin luvannut että kaikille jotka saavat haittavaikutuksia korvataa korvaukset valtion varoista,,Sanna Marin pääministeri on itse niin luvannut! ja Suomen terveydenhuoltohan on muutenki täysi vitsi nykyään tämä on surkeaa maa

      • Anonyymi

        Onko pakko hakea se kolmas jos ei ole ottanut sitä ekaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko hakea se kolmas jos ei ole ottanut sitä ekaa?

        pitää


      • Anonyymi

        Ei ole pakko jos ei tahdo. Te monta kertaa rokotetut olette tuhlanneet verorahoja jonnijoutavaan. Nyt on pula tosi tärkeistä lääkkeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko jos ei tahdo. Te monta kertaa rokotetut olette tuhlanneet verorahoja jonnijoutavaan. Nyt on pula tosi tärkeistä lääkkeistä.

        Arvioidut rokotemäärät on tilattu valtiovallan taholta ja tilattuihin määriin ei vaikuta enää jälkikäteen että otitko sen piikin vai et.


      • Anonyymi

        Pidähän se foliohattu tiukasti päässäsi,muista peittää korvatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko hakea se kolmas jos ei ole ottanut sitä ekaa?

        Jos olet demari vihreä tai kokoomuslainen tai keskustalainen niin sinun pitää hakea kaikki kerralla pohjanmaan paskalakkien valvonnassa


    • Anonyymi

      Niin se korona-aikakin tuli ja meni. Aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Elä ota

    • Anonyymi

      Ota nyt ihmeessä kaikki mitä vaan tarjotaan ja kinu vielä pari ekstrapiikkiä päälle.
      Kunto ja vastustuskyky sekä älykkyys paranee joka piikin myötä!

      Kyllä pistää naurattamaan nää teidän jutut, koronahypnoosi toimii näköjään toisilla edelleenkin. Ei siinä mitään, kädet korville vaan ja toistamaan samaa YLE/THL mantraa.

      Tutkimustietoakin löytyy jo vaikka kuinka.
      Ainiin... ja ylikuolleisuus koholla kaikissa "sivistyneissä" länsimaissa 10-30%.
      Koronastahan se johtuu, jep.

      • Anonyymi

        Kenenhän mantraa täällä toistetaan?


    • Anonyymi

      Ei siitä koronasta enää kannata turhia vouhottaa. Ollutta ja mennyttä aikaa se.

    • Anonyymi

      Kenenkään ei ole pakko ottaa yhtään jollei itse halua. Minä otan kaikki rokotteet jotka minä saan.

      • Anonyymi

        Minä tykkään rokotteista


    • Anonyymi

      Lopettakaa jo tuo hörhöily. Eiköhän se ole jo aivan sama, otti sen rokotteen tai ei.

    • Anonyymi

      Totta, se on jokaisen henkilökohtainen asia.

    • Anonyymi

      Siirtykää jo elämässä eteenpäin. Tämä koronan märehtiminen ei edistä mitään.

    • Anonyymi

      Lopettakaa jo nämä jutut

    • Anonyymi

      Kolmosolutta tuli halua, olenhan Keski-Pohjalainen...

      • Anonyymi

        Sekoitat nyt tämän asiallisen koronakeskustelun. Ei tässä nyt mistään kaljasta ole kyse!


    • Anonyymi

      Suosiitelen kaikille kolmannen rokotteen hakemista

      Vain siten voitte suojella riskiryhmiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe