Pelaako romanit Afrikan tähteä?

Anonyymi-ap

Meinaan eikös se ole rasistinen peli? Valistuneessa romaniperheessä lapset eivät saa sitä pelata?

11

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaaleet ovat aina niitä rosvoja pelisä. Ko jäi vähän tuo koulunkäynti lyhyveksi niin eivät monetkaan jeenot ja juulit tiijä ettei ole oikeaa louvoa niisä peleisä niin sillä varastavat aina leikkirahat ja häipyvät!

      Lautepeli Leiffi konkinkankaalta vaan!

    • Anonyymi

      Entäs musta pekka kortit????????????????????

    • Anonyymi

      Myö serkkujen kanssa pelataan räsypokkaa ja lopulta ollaan kaikki alastomia romanimiehiä!

    • Anonyymi

      Mie pellaan aina monopolia. Miulla on jo voittoina paljon kiinteistöjä ja mie laitan ne vuokralla niin saan paljon louvvoa. Serkkuain mie en ota vuokralaiseks kun mie lainaisin sille viitosen vuonna 1979 eikä se vieläkään oo maksanu velkaansa. Mie taijjankin laittaa liivimiehet perintähommiin. Huijari mikä huijari!

      • Anonyymi

        Kuulehan sie serkku rakas vaihokas, sie olit mulle velekaa 5 markkasen sillon 1979 ja sie suoritit velan maksun ko annoit sen viitoisen!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan sie serkku rakas vaihokas, sie olit mulle velekaa 5 markkasen sillon 1979 ja sie suoritit velan maksun ko annoit sen viitoisen!!!!!

        Minä olen serkkusi ja tässä on laulu sinulle: "Rahaa on, takaan sen..."

        https://www.youtube.com/watch?v=y8BEminEYe4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen serkkusi ja tässä on laulu sinulle: "Rahaa on, takaan sen..."

        https://www.youtube.com/watch?v=y8BEminEYe4

        Fredin äidin isä oli romani. Fredissä on romaniverta, näkeehän sen selvästi, tummat hiukset, komea lauluääni, siinä ne näkyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan sie serkku rakas vaihokas, sie olit mulle velekaa 5 markkasen sillon 1979 ja sie suoritit velan maksun ko annoit sen viitoisen!!!!!

        Miulle sie Rakas et Koskaan maksanut mui ottoa. Maksa rahnu se kymppi! Tai tuun nelisilmin kekluttaan! Rinsaa et saa ennen ko maksat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miulle sie Rakas et Koskaan maksanut mui ottoa. Maksa rahnu se kymppi! Tai tuun nelisilmin kekluttaan! Rinsaa et saa ennen ko maksat!

        Nauraaa nauraa ja nauraaa mie en sinun pökähtänyttä rinsaa huolis vaikka sie maksasit mulle!


      • Anonyymi

        Mene sie tinalo pellaan afrikan tähteä bollströmin rahnusakkien kansa nauraaaa


    • Anonyymi

      Lunperin Ukko on edelleen miulle vitosen velkaa ko päästin hänet invavessassa ottaan mui.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe