Jos ostat Dacian ostat sen viimosen kerran..

Anonyymi-ap

korjauskulujen jälkeen kun ei jää rahaa enää vaihtaa pois sitä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun ostat Dacian, et enää muuta tarvikaan, koska Dacia kestää vaan !

      • Anonyymi

        Miksi niissä pitää aina ketju vaihtaa 100tkm kohdalla? Joka toisessa ilmoituksessa 100-150tkm ajettuna "ketju vaihdettu".


    • Anonyymi

      En omista Daciaa mutta tietääkseni tuo Sandero on pärjännyt yllättävän hyvin näissä luotettavuustutkimuksissa.
      Sehän on erittäin yksinkertaista vanhempaa rellun tekniikkaa, jonka Romanialaiset ovat saaneet korjattua kuntoon.
      Paremmin tämä Dacia pärjää näissä testeissä kun emothtiönsä joka on täysin välinpitämätön asiakastyytyväisyydestä ja sitoutumisesta.

    • Anonyymi

      Mitähän korjauskuluja aloittaja tarkoittaa? Olen ajanut Dacialla jo vuosia ilman ylimääräisiä kuluja.

    • Anonyymi

      Ihan höpöhöpö juttua ja kateellisen vuodatusta

    • Anonyymi

      Jos ostat Dacian ostat sen viimosen kerran.......Jälleen eräs niin sanottu työtön selvänäkijä joka ei noilla lahjoilla päässyt kansan suosioon ja sama näkyy pätevän jatkossakin . Mulla on tuosta taatusti parempaa tietoa !!

    • Anonyymi

      En osta Daciaa koska en halua pettyä autoon. Ostin hiljattain Renault Clion muutaman vuoden ja 60 tkm ajettuna. Uskon että emoyhtiö tekee ne paremmat autot. Kerran kävin autoliikkeessä kattomassa Daciaa ja päätin ettei sellaista ruikuliautoa tule minun pihaani.

      • Anonyymi

        Tuosta tekstistä on helppo päätellä, että sinulla ei ole minkäänlaista autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tekstistä on helppo päätellä, että sinulla ei ole minkäänlaista autoa.

        Tuosta tekstistä on helppo päätellä, että sinulla ei ole minkäänlaista autoa.::: väärin arvattu. Ruikuliautoa minulla ei ole eikä tule. Siis Daciaa kartan kuin ruttoa. Clio on hyvä auto. Aito Renault.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tekstistä on helppo päätellä, että sinulla ei ole minkäänlaista autoa.::: väärin arvattu. Ruikuliautoa minulla ei ole eikä tule. Siis Daciaa kartan kuin ruttoa. Clio on hyvä auto. Aito Renault.

        Miten joku voi aliarvioida Renaultia noin ? Tekee hyviä autoja (Clio) ja huonoja autoja toisessa tehtaassa (Dacia.)


    • Anonyymi

      Huono provo, mutta taitaa Toyotan omapoikaa pelottaa kun Dacia vie Toyotalta kokkoajan enemmän markkinoita.

      • Anonyymi

        Mun Toyota on fantastinen. Ei ole Daciasta kilpailijaa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun Toyota on fantastinen. Ei ole Daciasta kilpailijaa 😀

        Palsta eläkeläiset ovat viimeksi ajaneet toyotaa 90-luvulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe