Mistä tietää että mies on ihastunut?

Anonyymi-ap

Millaset merkit paljastaa?

93

6031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjottelee suomi24 suhdepalstalle, vaikka saattaa väittää olevansa täällä vain huvin ja ajankulun vuoksi.

• Anonyymi

Puhuu itsestään mutta ei koskaan vaimosta tai tyttöystävästä

• Anonyymi

Ehkä jos tätä täytyy kysyä, ei ole vielä tavannut ihastunutta miestä. Mielestäni miehet on hyvin selkeitä ja suoria ilmaisussaan. Miehet pyrkii eteenpäin ja tuo siksi aika nopeasti esille ajatuksiaan ja aikeitaan.

Ainakin mun kokemukset on seuraavanlaisia:
      Ihastunut mies löytyy jatkuvasti jutustelemasta kanssani ja hakeutuu omasta aloitteestaan seuraani.

Kyselevät ja ovat uteliaita tietämään joko rivienvälistä lukien vastauksistani tai suoraan kysyen että onko mulla kenties miestä elämässäni.

Toiset utelee sen kyselemällä miten vietän vapaa-aikaa tai heittämällä kokeillen että "kukaan sua ei sua sit kainalossa pitäny ja lohduttanu kun kipee olit.."

Ihastuneet miehet myös oma-aloitteisesti ns. kosiskelee jollain kukilla, herkuilla tms.

Vihjailee epäsuoraan tai suoraan kiinnostuksestaan. Mulle on heitetty et
      "voitas joskus yhdessä mennä lenkille?"
      taikka
      " en huomannu, kun näen vaan sut"

Se on sellasta flirttiä ja kokeilua mitä vastaan siihen. ns. kepillä jään kokeilua niin kuin täällä tavataan sanoa.

Ihastuneet miehet myös katselee mua usein ja tarkkailee tarkasti mitä teen . Tunnen usein seuraavan katseen jolla tekemisiäni seurataan ja ihastuneen miehen katse on jotenkin syvempi ja jos katson takaisin mulle hymyillään lämpimästi.

mies joka on kiinnostunut haluaa tehdä selväksi että häntä saa lähestyä, Ei saa pelätä. Hän on ystävä eikä vihollinen. Siksi kai se lämmin hymy.

Miehet jotka musta on kiinnostuneita usein on mua kohtaan erityisen avuliaita. Tarjoutuu auttaan kaikessa missä vaan näkee että apunsa ois tarpeen.

Lisäksi se miten mies mulle puhuu.. pehmeellä äänellä ja kuin olisin joku maailman söpöin olento. Hellyyttä äänessään..

Pelkästään näistä jo tulee niin suuri varmuus siitä että olen tämän miehen maailmassa ainoo nainen ettei oikein oo epäilystäkään enää, eikä tämmösen varmuuden alla oo sijaa mustasukkaisuudelle. Mies nyt on vaan niin selkee kaikessa.

Useimmiten miehet ei kuitenkaan tämmöstä jaksa kovin kauaa ilman että myös täysin suoraa sen sanoo. Eli kysyy treffeille ja ilmaisee suoraa että haluisi tutustua seurustelumielessä koska miellytän häntä. Paljon.

Hmm.. pakit saaneet miehet on hassuja. Osa mököttää ja on myrtsejä kuukaustolkulla ja jopa tylyjä ja rankaisevia, Osa taas ottaa haasteena ja heittää takas: Jos tilanne muuttuu, nykäse hihasta. Niin mennään treffeille.

Osa saattaa kokeilla uudelleen puolen vuoden päästä et joko oisin suostuvainen.

Mutta pakit saanu pettynyt ja huono itsetuntonen mies on hyvin tyly ja ilkeä. Se kyyti mitä mullekin on torjunnan jälkeen tullu on ollut jäätävää.

T:Karoliina

• Anonyymi

Tää oli aika hyvä lista. Olen ihastunut mieheen joka kohtelee minua todella paljon huonommin kuin ketään muuta, välttelee seuraani ja puhuu muille miehille minusta jopa paskaa mikä on aiheuttanut sitä ettei minua lähestytä ja varmasti luullaan vaikka mitä. Olen huomannut ja kuullutkin että kohtelee toisia naisia juuri tämän listan mukaisesti niin pitäisi ymmärtää että näen sen todellisen puolen ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli aika hyvä lista. Olen ihastunut mieheen joka kohtelee minua todella paljon huonommin kuin ketään muuta, välttelee seuraani ja puhuu muille miehille minusta jopa paskaa mikä on aiheuttanut sitä ettei minua lähestytä ja varmasti luullaan vaikka mitä. Olen huomannut ja kuullutkin että kohtelee toisia naisia juuri tämän listan mukaisesti niin pitäisi ymmärtää että näen sen todellisen puolen ilmeisesti.

Varmaan se sama mies kuka kohteli minua kun roskaa ja nauroi päälle. sivullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se sama mies kuka kohteli minua kun roskaa ja nauroi päälle. sivullinen.

Mutta se kuka nauraa viimeisenä, NAURAA PARHAITEN. sivullisen tunteet tulivat pintaan.haha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelee kaikkia muita lempee katse silmissä, ostaa herkkuja ja kukkia, kysyy treffeille, on avulias.

Vaikee uskoo et miehet jotka ylipäätään laiskoja olis kiinnostusta koko päivän kymmenille naisille tehdä noin.

Eiköhän se oo se yks ja ainut johon ihastunu johon käytös suuntaa.

Miehet on laiskoja panostaan jokaiseen arjessa täysillä.

Ehkä vaan kuvittelet et vetää 20 naiselle hihasta joka päivä ruusun ?

T: Karoliina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelee kaikkia muita lempee katse silmissä, ostaa herkkuja ja kukkia, kysyy treffeille, on avulias.

Vaikee uskoo et miehet jotka ylipäätään laiskoja olis kiinnostusta koko päivän kymmenille naisille tehdä noin.

Eiköhän se oo se yks ja ainut johon ihastunu johon käytös suuntaa.

Miehet on laiskoja panostaan jokaiseen arjessa täysillä.

Ehkä vaan kuvittelet et vetää 20 naiselle hihasta joka päivä ruusun ?

Karoliina olen samaa mieltä monessa kohtaa, jos on niin että mies käyttäytyy tarkoituksella tuolla tavalla, jakaa huomiota kaikille, se on lapsellinen. Kuka oikeasti jaksaa tuollaista? Kyllä ne yleensä ymmärtää, että mahikset menee, jos alkaa oikeasti kiinnostavan naisen edessä muita hemmottelemaan ja passaamaan. Sanoisin 99 prosenttisesti näin on. Kukaan ei ole niin idiootti, että kuvittelee sen jälkeen enää olevan paluuta. Kyllä ne miehet, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita, keskittyy yhteen kerrallaan ilman ongelmia. Ja naiset ymmärtää, että mies on kiinnostunut jostain muusta, jos ei noin toimi. Jos näin ei olisi, olisin vielä tässä iässä jäänyt lehdelle soittelemaan, eikä suhteita olisi takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karoliina olen samaa mieltä monessa kohtaa, jos on niin että mies käyttäytyy tarkoituksella tuolla tavalla, jakaa huomiota kaikille, se on lapsellinen. Kuka oikeasti jaksaa tuollaista? Kyllä ne yleensä ymmärtää, että mahikset menee, jos alkaa oikeasti kiinnostavan naisen edessä muita hemmottelemaan ja passaamaan. Sanoisin 99 prosenttisesti näin on. Kukaan ei ole niin idiootti, että kuvittelee sen jälkeen enää olevan paluuta. Kyllä ne miehet, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita, keskittyy yhteen kerrallaan ilman ongelmia. Ja naiset ymmärtää, että mies on kiinnostunut jostain muusta, jos ei noin toimi. Jos näin ei olisi, olisin vielä tässä iässä jäänyt lehdelle soittelemaan, eikä suhteita olisi takana.

Niin ja kuka oikeesti ymmärtää tollasen käytöksen jotenkin kiinnostuksena, että on kaikille muille hyvä kun sille kenestä on "kiinnostunut". sivullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kuka oikeesti ymmärtää tollasen käytöksen jotenkin kiinnostuksena, että on kaikille muille hyvä kun sille kenestä on "kiinnostunut". sivullinen.

Todellakin. Sitä sopii kysyä. Varmaan joku mies, jolla on alhainen itsetunto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sen selittää ihan millä haluaa, vastuu sun millaisen kuvan itsestäs jätät. sivullinen.

• Anonyymi

siis pörrääkö ympärilläsi vain alkeellisia matelijoita?
        me ylpeät miehet emme todellakaan näytä kiinnostusta noin suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on yleensä tulleet suoraan juttelemaan tai kutsuneet johonkin yhteiseen harrastukseen. Pyytäneet paikkaan, jossa voi rauhassa jutella tai pitää lähellä ihan luvan kanssa. Osa on ollut silleen ujompia, osa hyvinkin rohkeita. Itseeni ovat tehneet suurimman vaikutuksen ne , jotka ovat hyvin nopeasti koskettaneet. Hipaisseet kättä tai hivelleet olkapäätä. Mä en pelkää kosketusta, kunhan se on ystävällinen ja kunnioittava. Aika äkkiä on päästy katsomaan, onko kosketuksessa kemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😀 älä nyt ota tota mun kuvausta noin itsees!

Ei se väärin oo olla salaa ihastunu 10 vuotta kertomatta kohteelle mut mun kokemus on miehistä jotka pyrkii parisuhteeseen kanssani ja siks haluu tuoda tunteensa esille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on yleensä tulleet suoraan juttelemaan tai kutsuneet johonkin yhteiseen harrastukseen. Pyytäneet paikkaan, jossa voi rauhassa jutella tai pitää lähellä ihan luvan kanssa. Osa on ollut silleen ujompia, osa hyvinkin rohkeita. Itseeni ovat tehneet suurimman vaikutuksen ne , jotka ovat hyvin nopeasti koskettaneet. Hipaisseet kättä tai hivelleet olkapäätä. Mä en pelkää kosketusta, kunhan se on ystävällinen ja kunnioittava. Aika äkkiä on päästy katsomaan, onko kosketuksessa kemiaa.

Mua ei aidosti kiinnostuneet miehet hiplaa heti.
        Ei ne halua eikä uskalla kun ei halua säikäyttää mua tai saada mua luomaan käsitystä panomiehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei aidosti kiinnostuneet miehet hiplaa heti.
        Ei ne halua eikä uskalla kun ei halua säikäyttää mua tai saada mua luomaan käsitystä panomiehestä.

Karoliina. On olemassa tilanteita, joissa se kosketus on ihan luvallista. Ei se ole hiplaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli muuten mieleen vielä että mitenkä se huonon itsetunnon omaava pystyy kohteleen kuitenkin muita hyvin? sivullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karoliina. On olemassa tilanteita, joissa se kosketus on ihan luvallista. Ei se ole hiplaamista.

No kyllä mulle vähän limanuljaska kuva tulee miehestä joka ois tuntematon tai puolituttu ja alkas siveleen mua olkapäästä tai kädestä.

Ei millään pahalla mutta on rajat mitä voi tehdä ja mitä ei voi ja ne määräytyy sen mukaan kuinka läheisiä ja tuttuja ollaan.

Suhteessa toi on kesyä mutta jos vaikka kun otan mies asiakkaalta rahaa käteistä käsiini ja se silittää mua samalla kädestä, olkapäästä tai poskesta niin kyllä mä pitäsin sitä hyvin epäsopivana lähentelynä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli muuten mieleen vielä että mitenkä se huonon itsetunnon omaava pystyy kohteleen kuitenkin muita hyvin? sivullinen.

Hetkellisesti kyllä. Yrittää miellyttää saadakseen hyväksyntää. Mutta ei sitä niin saa. Paskaiset naurut seläntakana ja haukut. Joskus näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkellisesti kyllä. Yrittää miellyttää saadakseen hyväksyntää. Mutta ei sitä niin saa. Paskaiset naurut seläntakana ja haukut. Joskus näin.

Okei sitten sanon että kaikki miehet on kiinnostuneita minusta koska ne kohtelee kun roskaa eikä vittuakaan välitä että minulla on tunteita. sivullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mulle vähän limanuljaska kuva tulee miehestä joka ois tuntematon tai puolituttu ja alkas siveleen mua olkapäästä tai kädestä.

Ei millään pahalla mutta on rajat mitä voi tehdä ja mitä ei voi ja ne määräytyy sen mukaan kuinka läheisiä ja tuttuja ollaan.

Suhteessa toi on kesyä mutta jos vaikka kun otan mies asiakkaalta rahaa käteistä käsiini ja se silittää mua samalla kädestä, olkapäästä tai poskesta niin kyllä mä pitäsin sitä hyvin epäsopivana lähentelynä!

Tuo onkin epäsopivaa. Ei siitä tarvitse edes keskustella. Mutta on tilanteita joissa on lupa koskettaa tietyissä rajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei sitten sanon että kaikki miehet on kiinnostuneita minusta koska ne kohtelee kun roskaa eikä vittuakaan välitä että minulla on tunteita. sivullinen.

Siihen on hyvä ratkaisu: käänny ja kävele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitti, joutuisin aikamoisia reissuja tekeen ja saavuttaisinko koskaan määränpäätä. Kävelkööt ne ite johonkin mihin haluaa ja minä en välitä. sivullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitti, joutuisin aikamoisia reissuja tekeen ja saavuttaisinko koskaan määränpäätä. Kävelkööt ne ite johonkin mihin haluaa ja minä en välitä. sivullinen.

No asenne se on tuokin. Ei huono.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi irtaantua näistä kaltoinkohteluprovoista ja sen fantasionnista, että täällä on joku sun tylytettävänä ja paapottavana. Vastenmielistä seurattavaa sivusta kun kommentoit jatkuvasti esim näitä latteuksia ja kirjoittelet muutenkin suhteessa palstan sisältöön mitä mielikuvituksellisimpia skenaarioita. Otetaan esimerkiksi nämä miehen feikkikeskustelumonologit, joihin käyt ränttäämässä jostain hyvän sään aikana lähtemisestä. Profiloin sinun varttuneemmaksi vakosamettihousuksi, jonka motiivi on alistaa henkisesti jotain tiettyä yksilöä tällaisen illuusiosilmukan kautta. Selvittämättömiä asioita ja tukahdettuja tunteita suhteessa naissukupuoleen ja siirrettynä/prosijoituna yksilöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuvailemasi käytös miehessä on just se mitä minä pidän miehessä saastana ja ali-ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa myös mustasukkaiselta käytökseltä tuommonen muille naisille huomion jakaminen...kostovaiheessa.Tekee joko oikean hylätyksi tulemisen takia tai kuvitellun sellaisen.
        Täytyy kyllä myöntää että.olen sortunut samaan tässä lähiaikoina.

• Anonyymi

Olen jo tähän ikään mennessä oppinut tunnistamaan. Ja se ei vielä riitä siihen, että asiasta syntyisi mitään sen enempää. Olennaista on se, olenko minä kiinnostunut.

• Anonyymi

Olet raskas ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet raskas ihminen.

Menikö tunteisiin? Erikoista.

• Anonyymi

Mies tykkää katsella naista vähän joka kulmasta ja hakeutuu läheisyyteen. Juttelee liikaa tai liian vähän. Rohkaistuu ajoittain ja esittää naiselle kutsun tai mietiskelee vain mielessään naista.
      https://youtu.be/BiwrzznOWwQ

• Anonyymi

En todellakaan tiedä mutta runoilija joskus sanonut hienosti jotenkin niin ja näin: kun kieli muuttuu, rakastettu on joko tosi lähellä tai kaukana. Itsestäni huomannut että kyllä.

Sama runoilija siteerannut vapaasti Aleksis Kiveä, "rakastan sinua ja kerron sen vaikka metsän puille" jotenkin tähän tapaan

• Anonyymi

Ei mistään jos ei siihen tutustu ja sama on naisten kanssa

• Anonyymi

Varmasti on yhtä paljon reaktioita kuin persoonallisuuksiakin. Voi myös vaihdella vähän tilanteesta riippuen.

• Anonyymi

Siitä kun avaa suunsa ja kertoo.

• Anonyymi

No, ehkä aina ei ole noin yksinkertaista, kun on alussa epävarma toisen tilanteesta. epäsopiva hetki tms.

• Anonyymi

Minustahan ei huomaa oikeastaan. Tutkiskelen kauempaa toista kaikessa rauhassa, onko edes lähestymisen arvoinen henkilö kyseessä, jos vaikka pelkästä ulkonäöstä olen kiinnostunut silloin.

Jos tulen tulokseen ettei ole, niin sitten en ota askeltakaan kohti sellaista. Jos persoonaan olen ihastunut, niin silloin tietenkin koitan kysyä ulos tutustumaan, tai puh.numeron tiedustelen, jos nyt on suotuisa paikka sellaisen kysymiseen. Tämä kaikessa rauhassa kuitenkin, mulla oo hoppu mihinkään ja jos toinen ei tykkää tästä, niin se on voi voi :)

Moneen naiseen on kiinnostus loppunut kokonaan, kun he ovat avanneet suunsa ja puhuneet pahaa jostain toisesta, tai eivät itse ole tehneet mitään muuta kuin tuijottaneet ja hymyilleet, varsinkin sen jälkeen jos olen itse tullut juttelemaan ensiksi.

Aktiivisuutta vaadin siis toiseltakin osapuolelta ja en tuhlaa aikaani sellaisiin jotka eivät suo huomiota takaisin päin, kuin tuijottelemalla ja hymyilemällä.

• Anonyymi

Jospa nainen ajatteli niin, että ansaitset enemmän kuin ihmisiä, jotka pilkkaavat ja arvostelevat sinua seläntakana. Ottavat hyödyn irti ja arvostelevat seläntakana. Ajatteli, että sinä ansaitset totuuden. Huomasi kyllä olleensa väärässä. Sinä halusit imartelua ja jatkuvaa huomiota. Sitä hän ei itse pystynyt antamaan. Koska se ei kuulunut hänen luonteeseensa. Hän ymmärsi kyllä myöhemmin ajatelleensa sinusta liikaa. Olet vain mies. Sinä haluat nähdä sen minkä haluat nähdä. Hän päätti jatkaa toista tietä. Sulki sydämensä ja katsoi silmiin vihreisiin. Silmiin, joissa näkyy ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa nainen ajatteli niin, että ansaitset enemmän kuin ihmisiä, jotka pilkkaavat ja arvostelevat sinua seläntakana. Ottavat hyödyn irti ja arvostelevat seläntakana. Ajatteli, että sinä ansaitset totuuden. Huomasi kyllä olleensa väärässä. Sinä halusit imartelua ja jatkuvaa huomiota. Sitä hän ei itse pystynyt antamaan. Koska se ei kuulunut hänen luonteeseensa. Hän ymmärsi kyllä myöhemmin ajatelleensa sinusta liikaa. Olet vain mies. Sinä haluat nähdä sen minkä haluat nähdä. Hän päätti jatkaa toista tietä. Sulki sydämensä ja katsoi silmiin vihreisiin. Silmiin, joissa näkyy ihminen.

Nainen josta annoin esimerkin pilkkasi miestä, joka yritti lähestyä häntä ja josta hän ei ollut kiinnostunut, samalla tuijottaen ja hymyilen minulle.

Silmä pelit ja hymyilyt jatkuivat aika pitkään, mutta eipä tehnyt oikeastaan mieli yrittää sen kummemmin tollaista tapausta.

Muistan vieläkin ne sanat mitkä hän sanoi siitä toisesta, "ei se oo mun tasoinen". Kaunis nainen ulkonäöltään, mutta hieman kauhea persoonallisuus mikä tekee ihmisesta ruman omissa silmissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen josta annoin esimerkin pilkkasi miestä, joka yritti lähestyä häntä ja josta hän ei ollut kiinnostunut, samalla tuijottaen ja hymyilen minulle.

Silmä pelit ja hymyilyt jatkuivat aika pitkään, mutta eipä tehnyt oikeastaan mieli yrittää sen kummemmin tollaista tapausta.

Muistan vieläkin ne sanat mitkä hän sanoi siitä toisesta, "ei se oo mun tasoinen". Kaunis nainen ulkonäöltään, mutta hieman kauhea persoonallisuus mikä tekee ihmisesta ruman omissa silmissäni.

Valetta. Ja kannattaa ymmärtää että elämä tapahtuu. Siinä ei kysellä sun mielipiteitä että mitenkä haluaisit toisen käyttäytyvän. Jos et tätä ymmärrä, jatka valitsemaasi linjaa jonkun muun kanssa. Jonkun jota ei ole kohdeltu väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta. Ja kannattaa ymmärtää että elämä tapahtuu. Siinä ei kysellä sun mielipiteitä että mitenkä haluaisit toisen käyttäytyvän. Jos et tätä ymmärrä, jatka valitsemaasi linjaa jonkun muun kanssa. Jonkun jota ei ole kohdeltu väärin.

Valetta. Harvan naisen arvoihin kuuluu pilkkaaminen, kun joku lähestyy. Ei ainakaan itselle 😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta. Harvan naisen arvoihin kuuluu pilkkaaminen, kun joku lähestyy. Ei ainakaan itselle 😠

Ehkä ymmärrät asioita väärin. Edellistä kommenttia lukiessa en ihmettelisi, kun elämänkokemus- sekä ymmärrys on tuota luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ymmärrät asioita väärin. Edellistä kommenttia lukiessa en ihmettelisi, kun elämänkokemus- sekä ymmärrys on tuota luokkaa.

Tuota 😠 kommenttia edeltävä kommentti ei ole minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että omat kokemukset on valhetta. En tiedä osaatko lukea, vai mitä sönkötät mutta suosittelen sulle pientä lomaa palstailusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et olekkaan kaikki naiset ja naisiakin on yhtä paljon erilaisia kuin on miehiäkin. Osalle pilkkaaminen tuottaa hyvää mieltä, oli sitten mies tai nainen kyseessä ja näitä valitettavasti näkyy aika useasti.

Sitten tämmöset miettii miksei kukaan halua olla niitten kanssa, tai uskalla lähestyä.

• Anonyymi

Voihan noita merkkejä olla, mutta yhtä hyvin kaikki saattaa olla mielukuvituksen tuotetta, jos itse on ihastunut siihen ihmiseen. Näin kävi minulle, ja luultavasti monelle muullekin. Ei siinä sitten oikeasti ollutkaan kyseessä molemminpuoliset tunteet. Mies taisi pikemminkin nauraa mulle. No, elämä on sellaista.

• Anonyymi

Mies kyllä ”merkkien” lisäks ilmaisee ääneen tunteensa ja halunsa.

• Anonyymi

"jos itse on ihastunut siihen ihmiseen"

Merkit eivät ole mielukuvituksen tuotetta jos joku muu on ihastunut siihen ihmiseen.

• Anonyymi

Samat merkit kuin naisistakin. Pyrkii lähestymään, ehdottaa treffejä kahdestaan, haluaa tavata uudelleen, viestittelee ahkeraan, soittelee, esittelee perheelleen ja kavereilleen, suunnittelee innolla yhteisiä tekemisiä.

• Anonyymi

Hmm.. ei muuten sovi muhun.

Olen ollu hyvinkin ihastunut ja parisuhteissa, kihloissa ja avoliitossa mutta mä en henkilökohtaisesti itseäni tyrkytä. Kyllä mä yhteyttä pidän, kerron kyllä ajatukseni ja tunteeni mutte oo tyrkky tai puske päälle.

Oon myös ujo ehdotteleen tapaamisia koska miehet joiden kans oon ollu suhteessa on olleet aika pelottavia.. siis johtajatyyppisiä, määräämään pyrkiviä. He jotenkin on tuntuneet itse haluavan määritellä koska sopii ja koska ei. Ja mun on pitäny siihen mukautua. Useimmiten siis olla jatkuvasti valmis kun heille käy ja hyväksyä hiljaa se jos niille ei käy.

Lisäks mä pidän aina tiukan rajan yksityisen elämäni kanssa enkä siks kuin pokaalia halua esitellä miehiäni koko suvulle.

Isäni tapas ex-avomieheni 1 vuoden seurustelun jälkeen. Äitini tapas avomieheni 5 vuoden seurustelun jälkeen. Ystävistäni ohi mennen moni meitä yhdessä näki mut vasta kunnolla tutustui 3 vuoden suhteen jälkeen.

En haluu avautua yksityisistä asioistani koko suvulle.

Ja toi yhteinen tekeminen.. noi on enemmän kaikkin asioita joita ekstrovertit itsevarmat esiintyjät tekee.

Introvertit ujot jotka pelkää tuoda itseään esille ja viedä huomioo itseensä kokee noi jotenkin ahdistavina aluksi.

Muistan itse rohkaistuneeni vasta 3-4 vuoden parisuhteessa olon jälkeen tuomaan omaa persoonaani enemmän esille. Siihen asti olin ujona ns. Sivussa piilossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollu hyvinkin ihastunut ja parisuhteissa, kihloissa ja avoliitossa mutta mä en henkilökohtaisesti itseäni tyrkytä. Kyllä mä yhteyttä pidän, kerron kyllä ajatukseni ja tunteeni mutte oo tyrkky tai puske päälle.

Oon myös ujo ehdotteleen tapaamisia koska miehet joiden kans oon ollu suhteessa on olleet aika pelottavia.. siis johtajatyyppisiä, määräämään pyrkiviä. He jotenkin on tuntuneet itse haluavan määritellä koska sopii ja koska ei. Ja mun on pitäny siihen mukautua. Useimmiten siis olla jatkuvasti valmis kun heille käy ja hyväksyä hiljaa se jos niille ei käy.

Lisäks mä pidän aina tiukan rajan yksityisen elämäni kanssa enkä siks kuin pokaalia halua esitellä miehiäni koko suvulle.

Isäni tapas ex-avomieheni 1 vuoden seurustelun jälkeen. Äitini tapas avomieheni 5 vuoden seurustelun jälkeen. Ystävistäni ohi mennen moni meitä yhdessä näki mut vasta kunnolla tutustui 3 vuoden suhteen jälkeen.

Ja toi yhteinen tekeminen.. noi on enemmän kaikkin asioita joita ekstrovertit itsevarmat esiintyjät tekee.

Introvertit ujot jotka pelkää tuoda itseään esille ja viedä huomioo itseensä kokee noi jotenkin ahdistavina aluksi.

Muistan itse rohkaistuneeni vasta 3-4 vuoden parisuhteessa olon jälkeen tuomaan omaa persoonaani enemmän esille. Siihen asti olin ujona ns. Sivussa piilossa.

Ja lisään vielä sen ettei ujous mitä itsessäni kuvaan ole aloitekyvyttömyyttä. Ex-avomieheni kysyin itse meistä ekana ulos mun kanssa soittaen sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo minkä laitoit:

Äärettömän pitkä aika olla kuoressa.

• Anonyymi

Alfamies alkaa puristelemaan tyttöä, arkamies kulkusiaan.

• Läähättää, ojentaa tassua ja heiluttaa häntää, katselee anovasti silmiin ja kerjää. Siitä.

• Anonyymi

On ihmisiä jotka osaavat piloottaa tunteensa. Itse lukeudun tähän kategoriaan. Minusta ei helpolla saa irti mitään merkkejä.

• Anonyymi

-Tultihin kysymähän, jotta oliskos se teirän likka vappaana

- Jaa, meirän likka...

-Nii, teirän likka

-Jotta olishan se

-No otetahan ryypyt sen kunniaksi

-No otetatahan

-Millonkaas ne häät sitte vietetähän?

-No kuhan heinä saadahan korjuuseen

• Anonyymi

"Tillukan tallukat ne miehen saa, hölkylän tytöt ne iliman jää"

• Anonyymi

Kyllä se varmaan olemuksesta jollain lailla näkyy, ei saa silmiään irti kohteesta tai hakeutuu lähimaastoon vähän useammin kuin kohteliaisuus edellyttäisi. Silmistä pyrin löytämään sitä jotain, kipinää, pilkettä...meitä on moneksi ja tulkinnanvaraa varmasti jää useastikin mutta jotain tällaistä pientä. Jotkut nyt tietysti uhoaa ja rupeaa henkseleitään paukuttamaan, kukin tyylillään

• Anonyymi

Uhoava henkselinpaukuttelija ei näin äkkiseltään kuulosta kovin hyvälle

• Anonyymi

Ei mistään. #metoo-aikakaudella mies ei voi tehdä mitään ilmaistakseen kiinnostusta. Pitää vain odottaa josko nainen tekisi aloitteen. Mutta eihän naiset tee, koska nykyideologian mukaan parempi yksin kuin huonon miehen kanssa, ja huonoksi lasketaan kaikki jotka eivät ole täydellisiä.

• Anonyymi

Tämä on NIIN TOTTA!
        Säälin nuoria aikuisia miehiä keiden pitäisi jo saada nauttia nuortenkin naisten tuomasta huumasta ilman pelkoa niin ei ,niin ei.
        Onneksi sain elää nuoren aikuisen elämän ennen.

• Ap.: "Mistä tietää että mies on ihastunut? Millaset merkit paljastaa?"

Onhan niitä merkkii. On tolkuton ilme. Kuola valuu suusta. Keulii alvaria. Sinine houru nousee nenäst ja korvist. Univaikeuksii. Kahedorgoitteellisuutta. Eiköhä ne siinä tavallisimmat. 🌹👀

• Ei päästele suolikaasua kuultesi. Tai ainakin hiljentää volyymiä suhnuksi eikä nosta kankkua.

• Anonyymi

Toniiiiii ♥️😘😘😘🥰

• Anonyymi

En tiedä, Minuun ei koskaan ole kukaan ollut ihastunut. Oon aina viekoitellut kumppanini parisuhteeseen omin voimin eli iskenyt. Eivät ole vastustelleet

• Anonyymi

Olipas lapsellista

• Anonyymi

Mua on aina muijat kysyn, ei tule hyväksikäytöstä syytöksiä ikinä

• Anonyymi

Pike muistui mieleen jackreacherista. Niin ne joulut kuluu välillä.

• Anonyymi

Minut voi tunnistaa ihastuneeksi yrityksestä kysyä naista esimerkiksi samassa harrastuksessa viettämään aikaa yhdessä. Kysyn muutaman kerran ennen harrastuksen vaihtamista kun en pysty olemaan ihastuneena tekemisissä.

• Nykyisin olen paikalla ja annan yleisesti naiselle mahdollisuuden tulla juttelemaan, jos häntä sattuisi kiinnostamaan tulla juttelemaan ja katsoa sitten miten tulee juttuun. En itse jaksa enää ihastua ja alkaa ajattelemaan toista kun se vie voimat yrittää olla ihastuksen kohteelle hyvä mutta saakin kuulla myöhemmin kun laittaa ihastuksen tunnustusta niin saa että ei ollut mahdollisuuksia. En osaa livenä lähestyä naista koska usein käy niin että perus juttelua yrittäessä sanotaan ettei minua tunneta, olen ahdistava, minua vältellään tai kaveri tulee hakemaan pois. Luulen että se johtuu jotenkin naamasta ilmeistä tai käyttäydyn jotenkin oudosti tai siitä etten naura tai innostu samalla tavalla sekaporukassakaan. Olen itse tavallaan kyynistynyt yrittämään mitään lähestymistä tai huomion osoituksia mutta yritän hymyillä ja vastaan mielusti aloitteisiin.

• Anonyymi

Tää on nii helppo.

• Anonyymi

Ikävöi naista aina kun ei näe ja haluaa olla mahdollisimman paljon naisen läheisyydessä ja saada tämän hyvälle tuulelle,että näin :)

• Anonyymi

Kiva tietää kun oma ihastukseni on tuollainen muiden seurassa. Siis hakeutuu seuraan keskustelemaan ja piristää ihan kaikkia muita. Minut jättää täysin ulkopuolelle ja joko seuraan kauempaa miten mukavaa heillä on tai saan sitten muilta kuulla miten kivaa oli. Katselee kuitenkin joskus. Varmaan siis haluaa nähdä miten syrjiminen satuttaa. Porukkaan jos yritän niin lähtee pois ja koko porukka hajaantuu. Vähän koulukiusattu olokin alkanut olla. En olisi ihstunut jos ei alussa olisi ollut mukava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää kun oma ihastukseni on tuollainen muiden seurassa. Siis hakeutuu seuraan keskustelemaan ja piristää ihan kaikkia muita. Minut jättää täysin ulkopuolelle ja joko seuraan kauempaa miten mukavaa heillä on tai saan sitten muilta kuulla miten kivaa oli. Katselee kuitenkin joskus. Varmaan siis haluaa nähdä miten syrjiminen satuttaa. Porukkaan jos yritän niin lähtee pois ja koko porukka hajaantuu. Vähän koulukiusattu olokin alkanut olla. En olisi ihstunut jos ei alussa olisi ollut mukava.

Olisiko narsisti, ne on alussa mukavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko narsisti, ne on alussa mukavia.

Narsisti on niin kauan mukava kun paljastuu.

• Anonyymi

Pommittaa koko ajan viesteillä ja ehdottaa tapaamisia. On iloinen ja hyväntuulinen aina kun nähdään. Sanoo kaikkea kaunista. Kysyy paljon mun asioista, on kiinnostunut kaikesta mitä teen. Suunnittelee innoissaan yhteistä elämää.

• Anonyymi

On ne miehet vain erilaisia. Mun kohdalla yksi poistui yhtäkkiä huoneesta kun oltiin ihan kaverihengessä istuttu iltaa ja just syöty. Ihmettelin vähän, mutta annoin olla ja siivosin siinä kaikessa rauhassa pöydän. Kun sitä ei vieläkään kuulunut takaisin, menin katsomaan ja löysin sen itkemästä yläkerrasta. Sanoi siinä vaiheessa pitävänsä minusta ja "halkeavansa kohta". Oli raasu padonnut tunteensa sisälleen niin kauan ettei vain enää kestänyt... 💕 Päädyttiin yhteen joksikin aikaa.

• Anonyymi

Tämä on ikäväpalsta ei suhdepalsta❤️🩷🩷🩷👄👄

• Ikänaisten ja wanhusnaisten mielestä myöskin ihastuminen on ikävä asia.

• Anonyymi

Voi olla täysin päinvastaisia merkkejä. Toinen hakeutuu seuraan ja höpöttelee toinen vetäytyy kauemmas ja puheesta tulee vaikeaa kun ei halua nolata itseään tärkeän ihmisen edessä. Kaikkea siltä väliltä. Mulle aiheuttaa sen että alan kävellä perässä ja höpötellä. Samalla ihailen kaunista naista. Yritän ottaa yhteyttä enemmän ja kertoa ajatuksiani hänestä ja jos nainen torjuu tai on hiljaa oli se mistä syystä tahansa aika nopeasti vetäydyn ja ns tapan sen kiinnostukseni olemalla kaueampana koska tulkitsen että se oli yksipuolista jos nainen ei yhtään tule vastaan. Ongelma on se että jotkut naiset on niin oikukkaita että ei tiedä lopulta oliko nainen kiinnostunut vai ei koska hekin reagoivat eri tavalla ja myös elämäntilanne voi vaikuttaa. Eri ympäristöissä on myös erillaisia rajoja joita ei voi ylittää esim töissä.

• Anonyymi

"Mulle aiheuttaa sen että alan kävellä perässä ja höpötellä"

😂😂😂 Suloista!

• Anonyymi

Tarkennan vielä että jos vetäydyn ja olen erossa naisesta en tee sitä sen takia että olisin naiselle vihainen tai inhoisin häntä. Kuoletan vaan sitä tunnetta ja parhaiten se onnistuu kun on mahdollisimman vähän tekemisissä tai eri paikassa kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 Suloista!

Mulla ihan samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä että jos vetäydyn ja olen erossa naisesta en tee sitä sen takia että olisin naiselle vihainen tai inhoisin häntä. Kuoletan vaan sitä tunnetta ja parhaiten se onnistuu kun on mahdollisimman vähän tekemisissä tai eri paikassa kokonaan.

Juu, ihan ymmärrettävää. Teen naisena samoin. Vähän etäisyyttä välillä, niin saa tunteita paremmin säädeltyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 Suloista!

Ehkä tuossa tyylissäni on jotain samaa kuin kilpikonnilla. Uros seuraa naarasta ja aina kun naaras pysää uros yrittää kiivetä selkään..tämä voi jatkua päiväkausia. Joskus seurasin yhtä naarasta joka ei ollut kiinnostunut aluksi lainkaan niin kauan että seurustelimme lopulta vuosia ja itse asiassa olemme tekemisissä edelleen. Joskus sitkeys palkitaan. Toki uskon että siinä oli pakko olla alunperinkin jotain enemmän vaikka sitä ei tajuttu heti. Viimeksi kesällä seurasin yhtä naista kovasti lähituntumalla ja höpöttelin. Hän oli tosin varattu mutta en voinut sille mitään oli niin kiinnostava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan ymmärrettävää. Teen naisena samoin. Vähän etäisyyttä välillä, niin saa tunteita paremmin säädeltyä.

Joo ja uskon että myös jotkut naiset jotka ovat varattuina tunteneet vetoa minuun käyttävät tuota poistumpa paikalta äkkiä.

• Anonyymi

Ei välttämättä mistään. Jos on esim. Varattu JA fiksu.

• Anonyymi

Sullahan on aika dikotomiset jaot taas, mutta tiedätkö ettei korrelaatiota välttämättä ole, kunhan vain totesin.

• Anonyymi

mulla ainakin se että juoksen karkuun oikeen perskeleesti ja lujaa

• Anonyymi

Polvistuu naisen eteen ja pyytää treffeille.

• Anonyymi

Ryske lähinnä, matkamusaa https://youtu.be/gjyC5HAwBcw

• Anonyymi

Ne hihittää silleen söpösti ja katsoo virnistäen kulmien alta. Sitten tulee viereen. Ottaa kädestä kiinni ja kuiskaa minä tykkään susta. Tai antaa pusun.

• Anonyymi

Olin katsonut yhtä naista jonkin aikaa.
      Koitin muina miehinä vain muka ”vahingossa”ujuttaa itseni samaan paikkaan missä kyseinen ihastukseni milloinkin oli.
      Pääni puhki mietin miten saisin huomioitua häntä.
      Yritin auttaa viemällä roskia, jutella, mitä milloinkin
      Vähäistä se oli ja vähäiseen jäi kun hän vaihtoi työpaikkaa.
      Ikävöin häntä edelleen:(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe