Monellako on "projektin loppuun" työsuhde ja hidastaako nämä tyypit tahallaan laitoksen valmistumista.
OL3 tahallinen hidastelu
Anonyymi-ap
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoohan tuon järkikin että käyttämättömänä laitos rapistuu, varsinkin venttiilit ja tiivisteet.
- Anonyymi
Voisiko Olkiluoto ilmoittaa itsestään sitten vasta kun se todella voi aloittaa energiantuotannon.
Kyllästyttää nuo viivästymisuutiset. Ei millään pahalla - Anonyymi
Niitä on tullut vuodesta 2005. Voi olla että venttiilit on vanhoja tai käyttötarkoitukseen vääränlaisia, minkä mitätön laadunvalvonta on hyväksynyt. Silti tietty porukka käyttää nämä hyväkseen pitkittäessään valmistumista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879