Kun annat itsestäsi hyvää, niin saat hyvää takaisin. Kun teet pahaa, niin saat sen pahan takaisin.
Sitä saa mitä tilaa
24
87
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeastihan se ei toimi noin kuin romaaneissa. Mutta pidä lapsen uskosi jos siitä tulee turvallinen olo
- Anonyymi
Onko sinulla karman kanssa huonot välit? Sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa hänellä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan olen realisti enkä mikään prinsessasatuihon uskova reppis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*prinsessasatuihin*
- Anonyymi
No kyllä se toimii näin. Jos annat minulle pahaa, niin minä annan sinulle takaisin sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sun mielestä sitten tällaista realismia, eikö sekin voisi, että paha saa palkkansa ja mikä sellaisesta lainalaisuudesta tekee prinsessasadun sinun mielestäsi? Ja ennenkaikkea, miksi feminiinistät tällaisen ajatuksen. Joku isompi trigger ilmeisesti liittyy. Tai sitten olet sysipaha ihminen taistelemassa väistämätöntä vastaan
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17744147u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pskassa on kiva möyriä. Tuntee niinku elävänsä koko keholla.
- Anonyymi
Miten kehtaat
- Anonyymi
Ei mene aina noin. Mutta loppupeleissä tilit tasataan. Niin minä uskon.
- Anonyymi
Onpas täällä sairaita ja raukkamaisia ihmisiä liikkellä oikein rehdisti nimettömänä
- Anonyymi
Niinpä menis tonne ulos aukomaan ihmisille päätänsä mut eipä noilla ressukoilla pokka riitä 😂
- Anonyymi
Älä muuta sano, tuo yksi joikaaja varsinkin
- Anonyymi
Näin muuten on. Ja kerran kun tekee pahaa niin on saletti että täältä tullaan sellaisella mekastuksella läpi seinien että tietää tehneensä
- Anonyymi
Täällä käy vaan niin tyhmää jengiä osa. Yök. Jotain uskovaisia vaimoja luulen.
- Anonyymi
Ei kai se uskontoa vaadi. Jos kohtelen sinua hyvin, niin uskon että sinä kohteet minua hyvin. Jos teen pahaa, niin sinä haluat minulle pahaa. Ei ole uskon asia.
- Anonyymi
Kun teet hyvää niin saat pelkkää puukkoa selkääsi kateellisilta ja ihan urakalla.
- Anonyymi
Kysyin mikä tämä nyt on, mutta se hävisi. 😵💫
- Anonyymi
Se karmitkaulassa case.
- Anonyymi
Kun annat itsestäsi hyvää, saat yleensä varoittamatta lekalla päin näköä.
- Anonyymi
Tämä on tosi.
- Anonyymi
Kiva kulunut ajatus ja toive. Valitettavasti vaan epätotta.
- Anonyymi
Jopa ny ikäviä ihmisiä ahistaa. Sivusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309