Ensiksi.
Suomen valtion firma teki taas väärin kun ei itse laita firmaan pystyyn vaan kiinalainen firma touhuaa 60% omistuksella. Tuon firman ja omistajien arvot on kaikkea muuta kuin eurooppaan sopivat.
Suomen Malmijalostus Oy olisi pitänyt laittaa tehdas itse pystyy ja olla 100% omistajina. Tai joku SUOMALAINEN Taho mukana.
Tällä olisi varmistettu taloudellisten hyötyjen jääminen suomeen eli jokainen euro jää tänne.
Suomen malmijalostus kertoo sivuillaa " The mission of Finnish Minerals Group is to responsibly maximise the value of Finnish minerals. "
Tämä ei tule pitämää paikkaansa jos firman omistajana on kiinalainen firma. He kun vie arvosta merkittävän osan pois, itseasiassa vielä vievät valtion tukimiljoojia taskuunsa.
Akkumateriaalitehdas, kiinalainen firma, ympäristöongelmat.
10
614
Vastaukset 10
- Anonyymi
Aika hiljaa ovat kymenlaakson ihmisoikeusaktivistit olleet näistä hankkeista.
- Anonyymi
289 tonnia sulfaattia mereen päivittäin on suunitelmissa. Hamina peittää soraäänet torvimusiikilla ja Jukka Rintalan hameilla.
- Anonyymi
Mielisairasta, että Suomen valtiovalta antaa lupia meren pilaamiseen.
- Anonyymi
Kiina valtaa alaa joka sektorilla, ja helppohan Suomesta on saada saastutuslupa, kun lupaa rahaparatiisin. Jotain muutahan näistä aina koituu, ollaan muutenkin jo pitkällä luonnon turmelussa, kohtuullisuudesta ei ole tietoakaan. Sitten on vielä tuo itänaapuri, jonka kanssa Kiina kuhertelee ja pelaa omaa peliään.
- Anonyymi
Onneksi on temput olemassa kun meri saastuu. On firmoja jotka hoitavat asiat, eikä meidän tarvitse maksaa, koska valtio maksaa, koska se tukee yrityksiä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14861269/jarvi-puhdistettiin-myrkky-alumiiniaineella-turku - Anonyymi
Kyllä ihmiset osaavat ja kätevät keinot sameudelle ovat todellakin olemassa!
https://www.vauva.fi/keskustelu/2875585/ihanan-kirkasta-vetta-littoistenjarvessa-talla-videolla-jossa-joku-sukeltelee-ja?changed=1495296801 - Anonyymi
Kyllä kahdessa viikossa hitainkin auton penkistä rantaan lyllertäjä ehtii ottaa kuvat sosiaaliseen mediaan. Haminassa toimittajien kannattaa näpsiä kuvat rivissä hymyilevistä tehdasneroista ennen jäteliemiputkien avaamista.
https://www.ts.fi/uutiset/3528670 - Anonyymi
Kiinalaisen akkujätemeripäivän ohjelmassa on
tarjolla imelällä turvotettua koiraa suurella lavalla useammasta maksetusta suunnasta, merta suu vaahdossa puheella puhdistaen.- Anonyymi
Mene tänään ajoissa nukkumaan, alkaa olla nuppi jo aika pehmeä.
- Anonyymi
Joku osaa sentään kirjoittaa jotakin muuta kuin yhden lauseen puujalkavitsin, joka sekin on samaa palloa vapaa-ajalla lätkivältä nerolta lainattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65978
- 69732
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40686- 139666
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635- 69626
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve45612- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k178498Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)41423Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348