Romanilapset harrastavat pääväestön lapsia tai saamelaislapsia vähemmän.
Joka kymmenes lapsi kertoi, että harrastuksen edellyttämä vaatetus tai romanivaatetus estää harrastuksiin osallistumisen. Tilannetta tulisi Weckströmin mielestä selvittää.
Kaikkea sitä tutkitaan
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Runsaasti vanhemman tai nuoremman kanssa ystävystyminen voi jäädä pintapuoliseksi, koska Suomen romanit kohtelevat itseään vanhempia ihmisiä hyvin kunnioittavasti.
– Minulla on esimerkiksi kuusikymppisiä ystäviä, joille voi puhua jokapäiväisistä asioista, mutta on tiettyjä asioita, joista en vain puhu.
Tuo malli ei koske valepoliisi toimintaa. - Anonyymi
Samaa mieltä turhista tutkimuksista.
- Anonyymi
Joissain maissa on varastamisesta seurauksena käden katkaiseminen. Vähentäisikö se näiden normaali käyttäytymistä?
- Anonyymi
Katkaistaan sinun kädet ensin,ettet pysty runkkoomaan.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ihan samanlailla leikkivät. Mistä näitä juttuja vedätte?
- Anonyymi
Kannuksessa jollain on sairaalloinen pakko kirjoittaa mustalaisista tai lestoista. Ehkä hänellä lienee salainen halu olla mustalais-lestadiolainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998