Äänestä Tosirealisti vaalivoittoon!
Ääni Tosirealistille on ääni tulevaisuudelle!
34
514
Vastaukset
- Anonyymi
kyyyyllä. ainaski täältä kanavalta kaikin äänetetään .
- Anonyymi
Sai niin turpaansa aluevaaleissa, että ei varmasti ala enää ehdolle mihinkään.
- Anonyymi
Voitto tulee!!
- Anonyymi
Petsamo itäsalla kannas takaisin!
- Anonyymi
Se ei vaan enää uskalla ja toinen iso ongelma ettei sitä mihinkään enää edes huolita. VKK voisi olla ainoa joka ehkä huolisi.
- Anonyymi
Kyllä se voittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se voittaa
Mihin vaaleihin se tulee vielä mielestäsi osallistumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin vaaleihin se tulee vielä mielestäsi osallistumaan?
Kokkolan aikuisneuvostoon...
- Anonyymi
Nyt ripulisti äänestetään vaalivoittoon! Perhon pelastus, Kokkolan kakkapylly.
- Anonyymi
Ressu on nero, Kokkolan Kingsi...
- Anonyymi
Anna ääni Tosirealistille!
- Anonyymi
Äänestä ressua ja pelasta Suomi!
- Anonyymi
Äänestä oikein!
- Anonyymi
Juuri näin, äänestä
- Anonyymi
Tuleva ääni kuningas, Tosirealisti
- Anonyymi
Hyvä ressu
- Anonyymi
Se ei ala enää ehdolle. Pyörittää kaupunkisuunnitelua täältä käsin.
- Anonyymi
Puolustusministeriksi!
- Anonyymi
Kannatan, äänestäkää
- Anonyymi
Ääni Tosirealistille on voitto
- Anonyymi
Kyllä palsta tarvii oman ehokkaan sananvapauven puolustaja n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä palsta tarvii oman ehokkaan sananvapauven puolustaja n.
Onko. Tosirealisti vaalivoittaja niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko. Tosirealisti vaalivoittaja niin?
Kyllä on. Jokainen Suomen kansalainen on Perussuomalainen, ja siksi me olemme kaikki voittajia. TOSI POMMIn aikaansaaneita vapaan SUOMEN kansalaisia...
Muistakaamme äänestää Perussuomalaisuutta, ei köyhien verenimijöitä, pettureita, valehtelijoita; ei fasismia, ei sosialismia, ei militarismia; ei sosiaalipummien puoltajia, ei rintamakarkureitten kannattajia; ei USAn ja NATOn perseennuolijoita, Euroopan tuhoajia, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Jokainen Suomen kansalainen on Perussuomalainen, ja siksi me olemme kaikki voittajia. TOSI POMMIn aikaansaaneita vapaan SUOMEN kansalaisia...
Muistakaamme äänestää Perussuomalaisuutta, ei köyhien verenimijöitä, pettureita, valehtelijoita; ei fasismia, ei sosialismia, ei militarismia; ei sosiaalipummien puoltajia, ei rintamakarkureitten kannattajia; ei USAn ja NATOn perseennuolijoita, Euroopan tuhoajia, hah hah haaa!!!...Erinomainen kommentti. Täyttä asiaa. Lyhyt ja ytimekäs, joka sisältää kaiken olennaisen. Ressu on nero.
Tuotoksiani voi lukea myös Ylivieskan ja Kajaanin suomi24 sivustoilta. Haaveenani on Natoon liittymisen jälkeen kirjoittaa kaikkien maamme kaupunkien sivustoille ja kertoa miten viisas olen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Tosirealisti SuurSuomen marsalkaksi!
- Anonyymi
Tosirealisti nousee valtaan
- Anonyymi
Eläköön Suomen marsalkka Tosirealisti, syväriin voimalla! SuurSuomi syntyy
- Anonyymi
SuurSuomi! Valtava Suomi!!!
- Anonyymi
Elokuun SuurSuomen marsalkka, Tosirealisti, Kokkonevan taistelun sankari!
- Anonyymi
Ääni tulevaisuudelle, äänestä Tosirealistia!
- Anonyymi
Tosirealisti voittaa
- Anonyymi
Jumala rankaisee jos ette äänestä Tosirealistia
- Anonyymi
Hyvä jytky!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514