Nyt olisi keväällä aika hyökätä Venäjälle ja ottaa Karjala takaisin.
Toteuttaa samaa kaavaa kuten Venäjäkin. Karjala oli aikanaan Suomea.
Venäjällä ei riitä paukut torjua Suomea kun se käy iskemässä rajapaalut oikeille paikoilleen.
Karjala takaisin!
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Koko alue paskottu kukapa tuolla mitään tekee
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177452766
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täyttä paskaa kirjoitat. Karjala on ollutta ja mennyttä, eikä meillä perse kestä sen jälleenrakentamista. Venäläiset on sen paskoneet niin pahasti ja lisäksi siellä kymmeniätuhansia lattaotsaisia slaaveja silmät kiiluen odottaa EU-passia.
Tuolla sinun logiikallasi myös Ruotsilla saattaisi olla jotain intressejä heidän itärajansa takaa.- Anonyymi
Ei sitä tarvitsi rakentaakaan. Pääasia että otamme omamme pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tarvitsi rakentaakaan. Pääasia että otamme omamme pois.
Oikein, Karjalan vois ottaa pois Venäjältä, sitten Karjalan alueesta voisi tehdä kaatopaikan. Kaiken paskan vois kipata Karjalaan
- Anonyymi
Nyt jos sitä laajenee niin pian loppuu Venäjältä ukot. Siten kun Venäjä yhä heikompi niin suonen tulee hyökätä Venäjälle koko itärajan leveydeltä, ottaa takaisin suomineidon käsivarsi ja leventää uumaa ja lantioita, myös Suursaari pitää ottaa venäläisiltä pois.
- Anonyymi
Kyllä Karjalaseuran mukaan menijöitä olisi isiensä asuinsijoille.
- Anonyymi
Palauttasko karjalaiset sitten ne maat jotka jaettiin karjalaisille
- Anonyymi
Kyllähän täällä annettiin evakoille metsiä ja mantuja enemmän kuin normi pien-viljelijä saattoi kuvitella omistavansa 50-luvulla. Nyt myydään vaan metsää ja raivaillaan pellonpohjaa eu-tukia varten, kylläpä vituttaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649