Ei ole edes vara pitää huolta teistä! Yhtä saatanan perunapeltoa ja jääkentää koko tieverkosto täynnä! En yhtään ihmettele, että porukkaa päättyy ensiapuun ja omaisuutta hajoaa!!!
LAHTI ON PERSEESTÄ!!!
LAHTI - paska kaupunki
16
1371
Vastaukset
- Anonyymi
Jämti on näi!.
- Anonyymi
Voi jestas niitä kirjaston rappusia. Ei koko talvena poistettu jäätä. Nyt siinä on 45 asteen jää-soraliuska. Hetken kun on plussalla niin se on sohjona. Yksi ihminen kun siinä kaatuu ja loukkaa itsensä, niin kaupungille kustannus on jokusen vuoden/ vuosikymmenen talvikunnossapidon hinta.
- Anonyymi
Lahden päättäjät tuhlaa rahaa kaikkeen muuhun paitsi itse Lahden ylläpitoon.
- Anonyymi
Vesikin on pilattu narkkareiden toimesta!
- Anonyymi
Ne nyt on pilanneet kaiken muunkin.
- Anonyymi
Vaalitili FI39 3939 0066 4301 66 Tue Pasi Viherahon vaalityötä.Varat menevät täysin vaalityön tukemiseen.Lyhentämöttömänä. Tili voimassa 02.03.2023 - 08.04.2023
Pasi Viheraho Eduskuntaan! Muista äänestää Viheraho eduskuntaan ! SKE ja viheraho eduskuntaan ! - Anonyymi
Lahden talvi ilmasto on ongelma, asutusta siirtää hiukan etelään ja lännen suuntaan?🌄
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Turha valittaa,pakkaa tavarasi ja muuta muualle.
- Anonyymi
Lahtelainen ja ylpeä!!ja hyvin menee kaupungil🤣🤣
- Anonyymi
Juu vedessä vikaa!aikoinaan paikattiin niin pilalla,ihan pilalla🤣
- Anonyymi
Totta koko kaupunki on helsingin jälkeen paskin kaupunki koko etelä-suomessa, varsinkin tonttila, liipola ja ahtiala ja mukkula on oikeita nistipesäkkeitä. Kokkokallionkadulla asuu kunnon rikollispaska kuonaa, myyvät kamaa ja eräskin muikki varastelee jatkuvasti tonttilan s marketista tavaraa, on pieni kokoinen todella kovaääninen muikki ja varmastikin narkkari koska kovaan ääneen aina jauhaa jotain huume juttuja, tää muikki varmasti myös myy jotain huumeita koska aina ravaa monta kertaa päivässä heittämässä jotain pihalle ja monta kertaa oon nähnyt parvekkeelta kun raha vaihtaa omistajaa, asuu siis ihan pitserian lähettyvillä, jaa tää on vain yksi esimerkki tonttilan narkeista, niitä tuntuu olevan kyllä koko lahti aivan täynnä.
- Anonyymi
Minäkin olen huomannut tonttilan s-marketissa useasti tämän pienikokoisen kovaäänisen naisen, kovin usein puhelimeen huutaa kovaan ääneen kun ostoksia keräilee, vähän väliä myös tossa marketin pihalla näyttää olevan kohtaamisisa jossa joku tosiaan vaihtaaa omistajaa. Olen myös ollut huomaavinaan että muutenkaan ei kyseisellä naisella taida olla ihan kaikki kohdallaan, ei vaikuta kauhean tasapainoiselta ihmiseltä, olen myös huomannut että tää taitaa varastella tuosta kaupasta aika paljon tavaraa, ja ajattelin huomenna ilmoittaa tuosta kyllä s marketin myyjillekin, jos vaikka kameravalvonnasta paljastuisi jotain. Ei voi ymmärtää mistä näitä rikollisia nykyään joka paikkaan pukkaa, onneksi itse olen muuttamassa Järvelään niin pääsee eroon tästä rikollisten pesäpaikasta.
- Anonyymi
Mitäs mieltä ootte graffiti taiteesta ja tägäilystä
- Anonyymi
Hyvän kaupungin valinta on kaikille tärkeä, jos kaupunki on täysin uusi jossa ei koskaan oleillut paljon, silloin se on paha kaupunki.
Hyvinki moni nuoruuden seuduilta lähtenyt voi kokea ettei kuulu tuntemattomaan kaupunkiin? Erityisesti nuorten aikuisten kannattaa käydä kotiseuduilla muulloinki kuin lomien sesonkiaikoina ja huomata ettei siellä ole enää ketää kavereita. Ehkä ne vain tölkki limpparia juovat, joka menneet heikkoon kuntoon?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753