LAHTI - paska kaupunki

Anonyymi-ap

Ei ole edes vara pitää huolta teistä! Yhtä saatanan perunapeltoa ja jääkentää koko tieverkosto täynnä! En yhtään ihmettele, että porukkaa päättyy ensiapuun ja omaisuutta hajoaa!!!

LAHTI ON PERSEESTÄ!!!

16

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jämti on näi!.

    • Anonyymi

      Voi jestas niitä kirjaston rappusia. Ei koko talvena poistettu jäätä. Nyt siinä on 45 asteen jää-soraliuska. Hetken kun on plussalla niin se on sohjona. Yksi ihminen kun siinä kaatuu ja loukkaa itsensä, niin kaupungille kustannus on jokusen vuoden/ vuosikymmenen talvikunnossapidon hinta.

    • Anonyymi

      Lahden päättäjät tuhlaa rahaa kaikkeen muuhun paitsi itse Lahden ylläpitoon.

    • Anonyymi

      Vesikin on pilattu narkkareiden toimesta!

      • Anonyymi

        Ne nyt on pilanneet kaiken muunkin.


    • Anonyymi

      Vaalitili FI39 3939 0066 4301 66 Tue Pasi Viherahon vaalityötä.Varat menevät täysin vaalityön tukemiseen.Lyhentämöttömänä. Tili voimassa 02.03.2023 - 08.04.2023
      Pasi Viheraho Eduskuntaan! Muista äänestää Viheraho eduskuntaan ! SKE ja viheraho eduskuntaan !

    • Anonyymi

      Lahden talvi ilmasto on ongelma, asutusta siirtää hiukan etelään ja lännen suuntaan?🌄

    • Anonyymi

      Samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Turha valittaa,pakkaa tavarasi ja muuta muualle.

      • Anonyymi

        Lahtelainen ja ylpeä!!ja hyvin menee kaupungil🤣🤣


    • Anonyymi

      Juu vedessä vikaa!aikoinaan paikattiin niin pilalla,ihan pilalla🤣

    • Anonyymi

      Totta koko kaupunki on helsingin jälkeen paskin kaupunki koko etelä-suomessa, varsinkin tonttila, liipola ja ahtiala ja mukkula on oikeita nistipesäkkeitä. Kokkokallionkadulla asuu kunnon rikollispaska kuonaa, myyvät kamaa ja eräskin muikki varastelee jatkuvasti tonttilan s marketista tavaraa, on pieni kokoinen todella kovaääninen muikki ja varmastikin narkkari koska kovaan ääneen aina jauhaa jotain huume juttuja, tää muikki varmasti myös myy jotain huumeita koska aina ravaa monta kertaa päivässä heittämässä jotain pihalle ja monta kertaa oon nähnyt parvekkeelta kun raha vaihtaa omistajaa, asuu siis ihan pitserian lähettyvillä, jaa tää on vain yksi esimerkki tonttilan narkeista, niitä tuntuu olevan kyllä koko lahti aivan täynnä.

      • Anonyymi

        Minäkin olen huomannut tonttilan s-marketissa useasti tämän pienikokoisen kovaäänisen naisen, kovin usein puhelimeen huutaa kovaan ääneen kun ostoksia keräilee, vähän väliä myös tossa marketin pihalla näyttää olevan kohtaamisisa jossa joku tosiaan vaihtaaa omistajaa. Olen myös ollut huomaavinaan että muutenkaan ei kyseisellä naisella taida olla ihan kaikki kohdallaan, ei vaikuta kauhean tasapainoiselta ihmiseltä, olen myös huomannut että tää taitaa varastella tuosta kaupasta aika paljon tavaraa, ja ajattelin huomenna ilmoittaa tuosta kyllä s marketin myyjillekin, jos vaikka kameravalvonnasta paljastuisi jotain. Ei voi ymmärtää mistä näitä rikollisia nykyään joka paikkaan pukkaa, onneksi itse olen muuttamassa Järvelään niin pääsee eroon tästä rikollisten pesäpaikasta.


    • Anonyymi

      Mitäs mieltä ootte graffiti taiteesta ja tägäilystä

    • Anonyymi

      Hyvän kaupungin valinta on kaikille tärkeä, jos kaupunki on täysin uusi jossa ei koskaan oleillut paljon, silloin se on paha kaupunki.

      Hyvinki moni nuoruuden seuduilta lähtenyt voi kokea ettei kuulu tuntemattomaan kaupunkiin? Erityisesti nuorten aikuisten kannattaa käydä kotiseuduilla muulloinki kuin lomien sesonkiaikoina ja huomata ettei siellä ole enää ketää kavereita. Ehkä ne vain tölkki limpparia juovat, joka menneet heikkoon kuntoon?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe