Laturit paskana

Anonyymi-ap

Eli siis mulla menee laturit paskaksi jossain 2-4kk ja joutuu olla taas ostamassa uutta....

Onko vika puhelimessa vai onko johto vaan taipunu, en oikein voi testata laturia muihin puhelimiin..kun oon ainoo jolla on iP

3

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä menossa ties kuinka mones IPhonen kaapeli. Laturit pysyneet ehjinä mutta kaapeli hajoaa yleensä liittimen juuresta.

Sitä pitäisi vahvistaa kutistesukalla tai epoksiliimalla ennen hajoamista. Joskin silloin on suurempi riski että puhelimen liitin hajoaa jos putoaa lattialle kaapeliin kytkettynä.

• Anonyymi

Johto lienee halvempi kuin laturi, kannattaa kokeilla uutta johtoa. Onko siinä laturissa jokin erikoisempi liitin vai joku usb liitin? Jos on yleismittari, etsi liittimen kytkentäkaavio ja mittaa antaako se mitään virtaa liittimestä. Tai jos on edes virtakynä, laittaa vaikka sopivanpaksuiset metalliset ompeluneulat + ja - pinneihin (powers and grounds) ja mittaa niitä koskettamalla, kunhan pitää huolen ettei vahingossakaan oikosulje niitä muihin pinneihin. Tunkee jotain vaikka täytteeksi ettei ne pääse liikkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe