Eli siis mulla menee laturit paskaksi jossain 2-4kk ja joutuu olla taas ostamassa uutta....
Onko vika puhelimessa vai onko johto vaan taipunu, en oikein voi testata laturia muihin puhelimiin..kun oon ainoo jolla on iP
Laturit paskana
3
231
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä menossa ties kuinka mones IPhonen kaapeli. Laturit pysyneet ehjinä mutta kaapeli hajoaa yleensä liittimen juuresta.
Sitä pitäisi vahvistaa kutistesukalla tai epoksiliimalla ennen hajoamista. Joskin silloin on suurempi riski että puhelimen liitin hajoaa jos putoaa lattialle kaapeliin kytkettynä. - Anonyymi
Johto lienee halvempi kuin laturi, kannattaa kokeilla uutta johtoa. Onko siinä laturissa jokin erikoisempi liitin vai joku usb liitin? Jos on yleismittari, etsi liittimen kytkentäkaavio ja mittaa antaako se mitään virtaa liittimestä. Tai jos on edes virtakynä, laittaa vaikka sopivanpaksuiset metalliset ompeluneulat + ja - pinneihin (powers and grounds) ja mittaa niitä koskettamalla, kunhan pitää huolen ettei vahingossakaan oikosulje niitä muihin pinneihin. Tunkee jotain vaikka täytteeksi ettei ne pääse liikkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575