Wau, tämä pitää katsoa! Suvi Teräsniska on tehnyt pitkän uran keikkailevana artistina, mutta jäi alkuvuodesta yllättäen keikkatauolle. Tsemppiä Suville!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-kohuotsikoihin-noussut-suvi-terasniska-tv-ssa-mukana-harvoin-julkisuudessa-nahty-oskari-veli?s24
Oho! Kohuotsikoihin noussut Suvi Teräsniska tv:ssä - Mukana harvoin julkisuudessa nähty Oskari-veli!
23
3007
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkin katsoa ensi sunnuntaina Laulu rakkaudelle, muuten en oo viitsinyt ohjelmaa kattoa. Tsemppiä ihana Suvi! 🫶
- Anonyymi
Kyllä se Suvi siitä tulee kunhan ensin on talvi taputeltu. Sanoo meteorologit Kerttu Telttakorpi ja Janne Borgström.
- Anonyymi
Esiintyykö siinnä Kauko Röyhkä ? jos niin silloin sitä EI VOI OHITTAA !!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17745831n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onkohan pulla uunissa?
- Anonyymi
Hmm..Selvästi tyttöjä kun niiden koot ja ajatuksetkin noin heittelehtivät.
- Anonyymi
pakko olla kuin noin lihava vai söikö nälissään lapset.
- Anonyymi
Mitenkä pitkän ? Mikä ura popparilla on ?
- Anonyymi
Tuo ei sitten muuta tee kuin valittaa
- Anonyymi
Ei suvi mikään läsli oo kun hyvän näkönen on ja kyllä ajelisin. Olikohan ollilla ja suvilla semmonen suhde.
- Anonyymi
Suvi on Suomen tekopyhin henkilö.
- Anonyymi
Suvi ei inise niinkuin joku sillihyytelö minä minä vääräsääri ukkoja vaihtava blondi.
- Anonyymi
n mä halua sen mun ajatuksen menevän seuraavaan päivään, koska ehkä huomenna niitä asioita ja tunteita ei huomenna olisikaan.
- Anonyymi
Suvi on best!
Suvi on tasokas laulaja!
Katsomme kaikki ohjelmat missä esiinnyt ja olet!
Ihana ihminen perheineen!- Anonyymi
Siis tarkoitatko best man ? Mutta hänhän on NAINEN ! Ei silloin voi mitenkään best man olla. Pitää olla "jortsikka" eikä vako, että voi best man olla. Eikä best Womaneja OLE Se on kuule näissä asioissa ja jutuissa se IKÄ JA KAIKKI ! kun pätee. Ettei tulisi ja pääsisi tapahtumaan niitä lepsuksia. Kuten nyt näköjään valitettavasti pääsi käymään ja samalla tapahtumaan.
Sanos muuten kuka lauloi näin . . . KÄYMÄÄN VAAN TÄNNE TULLAAN EIKÄ OLEMAAN. Käymään vaan sillä kaikki sattuu aikanaan . . Entä kuka lauloi Gunnar Pässistä ? Minä olen silittänyt Gunar Pässiä nuorena miehenä erään tanssilavan reunalla. Ja se sano mulle että . . . MÄÄÄÄÄäääää ! Aika möräkällä äänellä kas kun hän . . . PÄSSI OLI !
- Anonyymi
Onko tuo sukunimi aito vai taiteilija nimi ?
- Anonyymi
Ihan aito se on ! ja myös se luoltaan työntävä teräksinen katse . . . . NOOoooo . . GOOD !!
- Anonyymi
kun puhutaan laujasta silloin puhutaan äänestä...suvi on meidän pienen maan naisääni
kaikki sen tietää...voimia suvi😘- Anonyymi
Voi voi JA VOOOOOOOI ! Ettäkö oikein meidän pienen maan ääni. NO EI VARMAAN OLE ! Kyllä se Katri Helena on ja . . . PUHELIN LANGAT laulaa !
Timppa Itä-suomesta kyllä tietää !
- Anonyymi
suvin ääni on suomen paras..toista saa hakea toista ei ehkä tule.. 😍
- Anonyymi
No enpähän oikein taida olla samaa mieltä. Kuitenkin musiikki alalla olen ollut 48 vuotta. Kiertänyt käytännössä kaikki suomen tiedossa olevat tanssilavat ja tanssilavoja muistuttavat. Soitellut kahdeksassa eri pändi kokoonpanossa soitellen pääasiassa harmonikka ja kosketinsoittimia. Enkä kavahda sähkökitaraakaan passokin pysyy remmissä olalla ja otelauta kädessä jne. . . . . Tuo ihailemasi suomen parhaan äänen omaava on sangen . . . sanoisinko ylpeää sorttia. Ajoittain tuima katse kertoo havainnostani enemmän. Olempa kuullut ei kovin fani ystävällinenkään ehkä liene. Joillakin se menee niin, että rahat pois ja menoksi. NOOOOOooooo! jokainen taaplaa ja taaplatkoon tyylillään.
- Anonyymi
Mitäs varten veli oskarin pitäisi julkisuudessa olla ? Niitä lökä farkku hyvin syöneitä kyllä on jo entisestään. Esim. tv ohjelmassa oliko Stadi vastaan Lande ? Ne kaksi kolmen normaali miehen mitaista. Joista toista niin kovin teko naurattaa. Palkka on ajallaan maksettu. Ja hyvin ovat miehet syöneen näköisiä ja kotona ruoka-aikana olleen näköisiä . . . RÖYH ! RÖYH! . . . . Kviiik !
- Anonyymi
kyllä mua ottaa ainakin edestä kun kattelen suvia eli kyllä ajelisin heti kun vaan tulis tilaisuus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918