Oho! Kohuotsikoihin noussut Suvi Teräsniska tv:ssä - Mukana harvoin julkisuudessa nähty Oskari-veli!

Wau, tämä pitää katsoa! Suvi Teräsniska on tehnyt pitkän uran keikkailevana artistina, mutta jäi alkuvuodesta yllättäen keikkatauolle. Tsemppiä Suville!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-kohuotsikoihin-noussut-suvi-terasniska-tv-ssa-mukana-harvoin-julkisuudessa-nahty-oskari-veli?s24

23

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkin katsoa ensi sunnuntaina Laulu rakkaudelle, muuten en oo viitsinyt ohjelmaa kattoa. Tsemppiä ihana Suvi! 🫶

      • Anonyymi

        Kyllä se Suvi siitä tulee kunhan ensin on talvi taputeltu. Sanoo meteorologit Kerttu Telttakorpi ja Janne Borgström.


      • Anonyymi

        Esiintyykö siinnä Kauko Röyhkä ? jos niin silloin sitä EI VOI OHITTAA !!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­y­­m­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17745831n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onkohan pulla uunissa?

      • Anonyymi

        Hmm..Selvästi tyttöjä kun niiden koot ja ajatuksetkin noin heittelehtivät.


    • Anonyymi

      pakko olla kuin noin lihava vai söikö nälissään lapset.

    • Anonyymi

      Mitenkä pitkän ? Mikä ura popparilla on ?

      • Anonyymi

        Tuo ei sitten muuta tee kuin valittaa


    • Anonyymi

      Ei suvi mikään läsli oo kun hyvän näkönen on ja kyllä ajelisin. Olikohan ollilla ja suvilla semmonen suhde.

    • Anonyymi

      Suvi on Suomen tekopyhin henkilö.

      • Anonyymi

        Suvi ei inise niinkuin joku sillihyytelö minä minä vääräsääri ukkoja vaihtava blondi.


    • Anonyymi

      n mä halua sen mun ajatuksen menevän seuraavaan päivään, koska ehkä huomenna niitä asioita ja tunteita ei huomenna olisikaan.

    • Anonyymi

      Suvi on best!
      Suvi on tasokas laulaja!
      Katsomme kaikki ohjelmat missä esiinnyt ja olet!
      Ihana ihminen perheineen!

      • Anonyymi

        Siis tarkoitatko best man ? Mutta hänhän on NAINEN ! Ei silloin voi mitenkään best man olla. Pitää olla "jortsikka" eikä vako, että voi best man olla. Eikä best Womaneja OLE Se on kuule näissä asioissa ja jutuissa se IKÄ JA KAIKKI ! kun pätee. Ettei tulisi ja pääsisi tapahtumaan niitä lepsuksia. Kuten nyt näköjään valitettavasti pääsi käymään ja samalla tapahtumaan.

        Sanos muuten kuka lauloi näin . . . KÄYMÄÄN VAAN TÄNNE TULLAAN EIKÄ OLEMAAN. Käymään vaan sillä kaikki sattuu aikanaan . . Entä kuka lauloi Gunnar Pässistä ? Minä olen silittänyt Gunar Pässiä nuorena miehenä erään tanssilavan reunalla. Ja se sano mulle että . . . MÄÄÄÄÄäääää ! Aika möräkällä äänellä kas kun hän . . . PÄSSI OLI !


    • Anonyymi

      Onko tuo sukunimi aito vai taiteilija nimi ?

      • Anonyymi

        Ihan aito se on ! ja myös se luoltaan työntävä teräksinen katse . . . . NOOoooo . . GOOD !!


    • Anonyymi

      kun puhutaan laujasta silloin puhutaan äänestä...suvi on meidän pienen maan naisääni
      kaikki sen tietää...voimia suvi😘

      • Anonyymi

        Voi voi JA VOOOOOOOI ! Ettäkö oikein meidän pienen maan ääni. NO EI VARMAAN OLE ! Kyllä se Katri Helena on ja . . . PUHELIN LANGAT laulaa !

        Timppa Itä-suomesta kyllä tietää !


    • Anonyymi

      suvin ääni on suomen paras..toista saa hakea toista ei ehkä tule.. 😍

      • Anonyymi

        No enpähän oikein taida olla samaa mieltä. Kuitenkin musiikki alalla olen ollut 48 vuotta. Kiertänyt käytännössä kaikki suomen tiedossa olevat tanssilavat ja tanssilavoja muistuttavat. Soitellut kahdeksassa eri pändi kokoonpanossa soitellen pääasiassa harmonikka ja kosketinsoittimia. Enkä kavahda sähkökitaraakaan passokin pysyy remmissä olalla ja otelauta kädessä jne. . . . . Tuo ihailemasi suomen parhaan äänen omaava on sangen . . . sanoisinko ylpeää sorttia. Ajoittain tuima katse kertoo havainnostani enemmän. Olempa kuullut ei kovin fani ystävällinenkään ehkä liene. Joillakin se menee niin, että rahat pois ja menoksi. NOOOOOooooo! jokainen taaplaa ja taaplatkoon tyylillään.


    • Anonyymi

      Mitäs varten veli oskarin pitäisi julkisuudessa olla ? Niitä lökä farkku hyvin syöneitä kyllä on jo entisestään. Esim. tv ohjelmassa oliko Stadi vastaan Lande ? Ne kaksi kolmen normaali miehen mitaista. Joista toista niin kovin teko naurattaa. Palkka on ajallaan maksettu. Ja hyvin ovat miehet syöneen näköisiä ja kotona ruoka-aikana olleen näköisiä . . . RÖYH ! RÖYH! . . . . Kviiik !

    • Anonyymi

      kyllä mua ottaa ainakin edestä kun kattelen suvia eli kyllä ajelisin heti kun vaan tulis tilaisuus.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe