Onkohan jollakin mahdollisesti kokemuksia Tunturi City-mopedista?
Paljonkos kulkee vakiona? Vikoja?
Kiitos kommenteista, olen ostamassa mahdollisesti tuollaista peliä.
Tunturi city!!!:stä
11
6535
Vastaukset
- grtghsfbzh
kulkee hikiseen 40 alamäkeen vakiona tarttee vaan painaa kaasu pohjaan niin lähtyee liikkeelle ,,
ja se on historiaaaa ja niin eespäin.we ö.'ed. fd,.öä - Jonix
Mulla on sellane. vm-89. Ei ees käynnisty nyt, jotai vikana. Ja nopeusmittarin pyöritin mm. rikki.
- Herpamaare
Kyseessä on suomalainen mopo, eli se kulkee noin 230km/h!
Niinkuin mopot yleensäkin, vai paljonko se nyt olikaan... - wwwwdsfhjv
mulla on juuri porautettu pytty(viilattu) kiinni ja isommpi kaasari ja tehari kyllä mulla kulkee sellaset 55-70km/h ja lähtee iha hyvi... kyl derbi jäi tulemaa mist oli suutin vaihettu xp
- citymanhjldfxdykxrkm
mistä oot männän siihen saanut?... pitäs itekki vähä laittaa cityy kulkee.
- Oloffen
Morini Franco laittoi alunperin kampiakselin stefat huonolaatuisen laiset , joten melkein kaikki kärsivät Tunturi Cityn huonosta /kelvottomasta käyntiin lähdöstä .
Vaihtakaa uudet kampiakselin stefat ! Jos joku tietää kuinka senkäy päinsä niin ilmoittakoon , kun itse en vielä tiedä . Siis saako vaihdettua ulkopuolelta , vai pitääkö moottori halkaista , kysyn ?
Onko jollain sopivia ulosvetäjiä , kysyn myös ns. Lainaksi periaatteella ....
- qwetyxi
mulla on city -92,kulkee isoon alamäkee 60-80km/h variaattorin ansiosta,ainoastaa laitettu välejä vähän isommaksi. ainoat viat minulla:ei lähde hyvin käyntii kuumana(sytytystulpassa varmaan jotain häikkää) ja nopeusmittarin vaijeri on poikki.:D
- -Janne.
"kulkee hikiseen 40 alamäkeen vakiona tarttee vaan painaa kaasu pohjaan niin lähtyee liikkeelle ,,
ja se on historiaaaa ja niin eespäin.we ö.'ed. fd,.öä "
No voi pellenperse sun kanssas.... Yleensä kaikki mopot ennen 45 km/h rajoitusta kulkivat vakiona sen 40km/h ja kulkeminen on vähän samanlaista kuin ajaisi automaattitunturilla.
Historiaa on sun p*rseessäs.
Ei tuosta ole kuin reippaat 10 vuotta kun citylla monet ajelivat 90 luvun aikoihin.
Olet itse vaan niin pieni juniori vielä että sulle kaikki 10 vuotta vanha on "Historiaa" ja mopojen pitäisi ilmeisesti kulkea 70km/h ja olla kevarin rungossa.. buhahaha.
Nämä nykyiset sikapainavat barbit ja terpit ovat ihan p*rseestä. En kyllä tosiaan mitään peeveitäkään enää haluaisi nähdä kaupungilla, mutta nykyään käsitys on näillä pojilla se että jokainen vakiomopo kulkee 60-80km/h.
Yleensä vakio on vakio ja kulkee 40-45km/h.- Provo-Raisu
Juuri näin! Ja virittäjän piti tietää jotain mopostaan eikä vain voinut netistä tilata valmista palikkaa. Nykyisin on moponviritys helppoa, kun teini tilaa netistä osat, jotka isi sitten ruuvaa äidiltä salassa paikalleen tai päinvastoin. Tähän kun vielä lisätään teinin vielä hakusessa oleva ajotaito, niin avot! Nopeutta kilometreissä enemmän kuin ajokokemusta metreissä.
- Anonyymi
Heko....heh..,,
- Anonyymi
Jos sulla on vähäistäki kiinnostusta Tunturi mopoon, Itsellöni (Pappa) takaratas 28 piikkinen männän kannesta viilattu ~2,5 mm niin pajon kun kärsii. Mäntä pysyi sisällä.
Ohakkaija 20mm kaasari ,noitahan löytyy, näillä eväillä kulkee jo 80 km/h kokeile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690