Pari vuotta sitten tapasin sattumalta miehen, jonka kanssa kaikki loksahti heti. Olin tuolloin naimisissa, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa miehen puolelta. Olin jo ajatuksissani eronnut mutta lasten takia lopullinen eroprosessi kesti melkein vuoden. Tuona aikana näimme ja viestittelimme tuon toisen kanssa. Kun ero oli loppusuoralla, en jaksanut henkisesti enään viestitellä ja toiselta loppui kärsivällisyys muttei tunteet. Lopulta hän tapasi toisen juuri, kun olin jättänyt kaiken paskan jälkeeni ja olisin ollut valmis jatkamaan elämää. Muutama kuukausi meni kunnes jälleen näimme toisemme lähes päivittäin pakon edessä ja tunteet nousi takaisin pintaan molemmilla. Hän ei kuitenkaan ole valmis luopumaan parisuhteestaan vaikka viestitteleekin kaipaavansa, ikävöivänsä ja kuinka ajattelee päivittäin ja katuu, ettei jaksanut odottaa enään vaan sitoutui toiseen. En pysty unohtamaan häntä, eikä hän minua mutta siltikään hän ei eroa. Miten pääsen eroon tästä tunteesta? Voiko mies vielä erota?
Varattu mies
Anonyymi-ap
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Joudut vain pettymään jos odotat toisten eroa.
- Anonyymi
Olet rakastunut unelmiisi. Säälittää sinunlaiset roikkujat. Elä OMAA elämääsi. En ymmärrä ihmisiä, jotka roikkuu kuvitelmisaan ja "loksautuksissaan", nämä on omia kuvitelmia. Voin vain kuvitella, jos ko miehen kanssa menisit yksiin, mies lähtisi, omisit varsinainen kyttääjä.
- Anonyymi
Suuressa kondomissa voi hypätä puusta.
- Anonyymi
Puhalletaaks se ensin täyteen ilmaa?
- Anonyymi
Miksi nainen ensin ei halua, ja kun sitten haluaa on jo liian myöhäistä.
Huomaatko itse et haluat vain mahdotonta? Et sitä mikä olisi mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346