Pari vuotta sitten tapasin sattumalta miehen, jonka kanssa kaikki loksahti heti. Olin tuolloin naimisissa, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa miehen puolelta. Olin jo ajatuksissani eronnut mutta lasten takia lopullinen eroprosessi kesti melkein vuoden. Tuona aikana näimme ja viestittelimme tuon toisen kanssa. Kun ero oli loppusuoralla, en jaksanut henkisesti enään viestitellä ja toiselta loppui kärsivällisyys muttei tunteet. Lopulta hän tapasi toisen juuri, kun olin jättänyt kaiken paskan jälkeeni ja olisin ollut valmis jatkamaan elämää. Muutama kuukausi meni kunnes jälleen näimme toisemme lähes päivittäin pakon edessä ja tunteet nousi takaisin pintaan molemmilla. Hän ei kuitenkaan ole valmis luopumaan parisuhteestaan vaikka viestitteleekin kaipaavansa, ikävöivänsä ja kuinka ajattelee päivittäin ja katuu, ettei jaksanut odottaa enään vaan sitoutui toiseen. En pysty unohtamaan häntä, eikä hän minua mutta siltikään hän ei eroa. Miten pääsen eroon tästä tunteesta? Voiko mies vielä erota?
Varattu mies
Anonyymi-ap
6
259
Vastaukset
- Anonyymi
Joudut vain pettymään jos odotat toisten eroa.
- Anonyymi
Olet rakastunut unelmiisi. Säälittää sinunlaiset roikkujat. Elä OMAA elämääsi. En ymmärrä ihmisiä, jotka roikkuu kuvitelmisaan ja "loksautuksissaan", nämä on omia kuvitelmia. Voin vain kuvitella, jos ko miehen kanssa menisit yksiin, mies lähtisi, omisit varsinainen kyttääjä.
- Anonyymi
Suuressa kondomissa voi hypätä puusta.
- Anonyymi
Puhalletaaks se ensin täyteen ilmaa?
- Anonyymi
Miksi nainen ensin ei halua, ja kun sitten haluaa on jo liian myöhäistä.
Huomaatko itse et haluat vain mahdotonta? Et sitä mikä olisi mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881