Varattu mies

Anonyymi-ap

Pari vuotta sitten tapasin sattumalta miehen, jonka kanssa kaikki loksahti heti. Olin tuolloin naimisissa, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa miehen puolelta. Olin jo ajatuksissani eronnut mutta lasten takia lopullinen eroprosessi kesti melkein vuoden. Tuona aikana näimme ja viestittelimme tuon toisen kanssa. Kun ero oli loppusuoralla, en jaksanut henkisesti enään viestitellä ja toiselta loppui kärsivällisyys muttei tunteet. Lopulta hän tapasi toisen juuri, kun olin jättänyt kaiken paskan jälkeeni ja olisin ollut valmis jatkamaan elämää. Muutama kuukausi meni kunnes jälleen näimme toisemme lähes päivittäin pakon edessä ja tunteet nousi takaisin pintaan molemmilla. Hän ei kuitenkaan ole valmis luopumaan parisuhteestaan vaikka viestitteleekin kaipaavansa, ikävöivänsä ja kuinka ajattelee päivittäin ja katuu, ettei jaksanut odottaa enään vaan sitoutui toiseen. En pysty unohtamaan häntä, eikä hän minua mutta siltikään hän ei eroa. Miten pääsen eroon tästä tunteesta? Voiko mies vielä erota?

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joudut vain pettymään jos odotat toisten eroa.

    • Anonyymi

      Olet rakastunut unelmiisi. Säälittää sinunlaiset roikkujat. Elä OMAA elämääsi. En ymmärrä ihmisiä, jotka roikkuu kuvitelmisaan ja "loksautuksissaan", nämä on omia kuvitelmia. Voin vain kuvitella, jos ko miehen kanssa menisit yksiin, mies lähtisi, omisit varsinainen kyttääjä.

    • Anonyymi

      Suuressa kondomissa voi hypätä puusta.

      • Anonyymi

        Puhalletaaks se ensin täyteen ilmaa?


    • Anonyymi

      Miksi nainen ensin ei halua, ja kun sitten haluaa on jo liian myöhäistä.
      Huomaatko itse et haluat vain mahdotonta? Et sitä mikä olisi mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe