Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Smartlax annospussit

Anonyymi-ap

Itsellään ollut 16 päivää vatsa täysin tukossa mielialalääkkeen ansiosta ja mikään apteekkituote tai kuidun lisääminen eivät ole auttaneet ummetukseen. Pelkkää papanoita tullut

Lääkäri ei ole suostunut muuttamaan lääkitystä ja suositteli Pegorionia 3 kertaa päivässä. Kävin ostamassa samankaltaista lääkettä(sama vaikutusaine), jota käytetään samalla annostuksella.

Mikäli tämä lääke ei ensi tiistaihin mennessä lähde toimimaan, niin soitan terveyskeskukseen ja konsultoin toista lääkäriä, joka mulle nämä mielialalääkkeet määräsi.

Onko teillä vatsa lähtenyt toimimaan kyseisen lääkkeen myötä miten hyvin?

7

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pegorion vaikutus mielestäni hidas ,mutta niin se on esim.Movicolillakin ootko koittanut peräruiskeita jos niillä lähtis liikkeelle se peräsuolessa oleva tavara niin vois noi jauheet tehota paremmin, minä olen tuolla saanu toimimaan.16 päivää on jo tosi pitkä aika eikö siellä lääkärissä hoitajat laittanu lynks ruiskuttaa se menee pitemmälle suoleen tuohan on jo vaarallisen pitkä ummetus???

      • Anonyymi

        Mitä mieliala lääkettä käytät? Ssri lääkeistä minulla vähän samoja kokemuksia kuten cipramil esim.


      • Anonyymi

        Olin pelkästään omalla diabeteslääkärillä tällä kertaa. Halusin vaihtaa lääkkeen Duloksetiiniin, kun nykyinen Venlafaxin on tosiaankin aiheuttanut jäätävä tunteen. Hän totesi, että lääkkeen muutos ei muuttaisi mitään tilannetta. Onko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieliala lääkettä käytät? Ssri lääkeistä minulla vähän samoja kokemuksia kuten cipramil esim.

        Venlafaxin ja se on snri. Halusin vaihtaa Duloksetiiniin, mutta diabeteslääkärin mukaan sillä ei olisi ollut mitään vaikutusta ummetukseen. Suositteli vain ulostelääkitystä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177462090

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vuosia sitten käytin itsekin mielialalääkkeitä, ja muitakin.
      Jatkuvasti oli vatsa ummella, jouduin käyttämään ummetuslääkkeitä säännöllisesti.
      Vaikutti, että oli lääke mikä tahansa, oli samanlainen sivuvaikutus kaikilla.

      Pegorionin lisäksi on erilaisia litkuja, jauheita, rakeita, pillereitä..
      Luulisi, että kaikille, jotka tarvitsevat, niin löytyy jokin hyvä ja helpotusta tuottava aine.
      Jos ei ole itsellä tietoa, niin apteekissa kyllä neuvovat, kun kyselee.

      • Anonyymi

        Mä kokeilin ennen tätä Agiokurin rakeita 12 päivää eikä mitään vaikutusta. Nyt takana 4. annospussi Smartlaxia ja oloon ei ole tullut muutosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe