Kristinusko ja muhamettilaisuus ajettava pois Suomesta

Anonyymi-ap

Muita täällä ei nyt paljoa olekaan. Kristinusko ja muhamettilaisuus on hiekkakansan uskontoja eikä ne kuulu tänne. Toivottavasti nuo hindut ja buddhalaiset ei valloita tätä maata vaikka buddhalaiset onkin ihan ok väkeä.

33

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmilla matu-uskonnoilla on sama jumalakin. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Eihän toki.

• Anonyymi

Muslimien Jumala ei ole sama kuin islamin. Kristus on Jumalan Sana ja Jumala on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja Kristittyjen Jumala... Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen.
        Islamilla ei ole kolmiyhteistä Jumalaa, eikä syntien sovitustyötä Kristuksessa. Eikä Kristityillä ole Muhammedia, eikä Allahia. Muslimien uskoon kuuluu vielä Dzinnit. Kristityillä ei ole sellaisia ilmentymiä. Kristityillä on Jumalan Sana Kristus ja Apostolit, jotka toimivat Pyhän Hengen kanssa ja veivät eteenpäin Evankeliumia. Muslimeilla ei ole Evankeliumia, eikä apostoleja. Ainoastaan Muhammedin sukulaisia. Eikä Kristityt pääse paratiisiin neitsyiden kanssa. Ainut sovitustyö on Kristuksessa Jeesuksessa..

• Anonyymi

Ja mitä mieltä olet satanismisista? Varmaan sinun silmiin aivan ok, koska vitut meidän kulttureista ja vitut meidän vanhoille tavoille. Jos et tykkää omasta kulttuuristasi niin mene sitten jonnekin Intian paskajoen viereen asustelemaan.

• Anonyymi

Kristinusko ja muhamettilaisuus on hiekkakansan uskontoja eikä ne kuulu tänne.
        Mutta sinä kuulut tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä kuulut tänne?

Mitä pahaa islamissa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa islamissa on?

Toivottavasti nuo hindut ja buddhalaiset ei valloita tätä maata vaikka buddhalaiset onkin ihan ok väkeä.
        Ei ne hindut täällä ketään väkivallalla uhkaile, niin kuin jotkut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa islamissa on?

Mikään ei ole kauheampaa kuin uskonnolliset ääriliikkeet, mikään ei ole kauheampaa kuin fanaattisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei ole kauheampaa kuin uskonnolliset ääriliikkeet, mikään ei ole kauheampaa kuin fanaattisuus.

. Kristillinen fanatismi muistuttaa islamilaista ekstremismiä samalla tavalla kuin se ei eroaa Talebanista, nimittäin fanaattisuutensa osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

. Kristillinen fanatismi muistuttaa islamilaista ekstremismiä samalla tavalla kuin se ei eroaa Talebanista, nimittäin fanaattisuutensa osalta.

Kristityt fanaatikot lähettävät väkivaltaisia viestejä niille, jotka ajattelevat toisin, ja vetoavat Raamattuun oikeuttaakseen oman ääriajattelunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt fanaatikot lähettävät väkivaltaisia viestejä niille, jotka ajattelevat toisin, ja vetoavat Raamattuun oikeuttaakseen oman ääriajattelunsa.

sellainen ääriajattelu, että vain meidän lahkomme pelastaa ja kaikki muut joutuvat helvettiin, on ääriajattelua, fanaattisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sellainen ääriajattelu, että vain meidän lahkomme pelastaa ja kaikki muut joutuvat helvettiin, on ääriajattelua, fanaattisuutta.

Fanaattisuus, johon liittyy väkivaltaa ja uhkailemista, on pahin kaikista mahdollisista vaihtoehdoista. Sillä ei ole väliä, millaisesta uskonnosta on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa islamissa on?

Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä kuulut tänne?

Ateisti on mielettömyyden ihminen ja joutuu Kadotukseen. Tuollaista käärmeensikiötä Jumala ei tunne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa islamissa on?

Islam ei kuulu JUmalan Sanalle, joka on Kristus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koskee vain teitä Kadotukseen menijöitä. Tehän kuolette ja joudutte Kadotukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi fanaattinen ateismi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki, jotka eivät usko Kristukseen joutuvat Kadotukseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islam ei kuulu JUmalan Sanalle, joka on Kristus.

Islam ei kuulu Jumalan Sanalle, joka on Kristus.
        Ilman Kristuksen Sovitustyötä ja Vapahtajaa,
        islam on pelkkä kuollut kirjain...

• Anonyymi

Kristityt ovat universaaleja ja kuuluvat Jumalan Sanalle. joka on Kristus.. Meidän kotimaamme on Jumalan Sanassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa islamissa on?

Pedofilian hyväksyminen.

• Anonyymi

Ne, jotka eivät kuulu Kristukselle joutuvat Kadotukseen. Se koskee myös muslimeja..

• Anonyymi

Ateistit voisi ajaa pois Suomesta, sillä te olette pilanneet uskon Vapahtajaan ja joudutte Kadotukseen..

• Anonyymi

Pohjoismaiset hyvinvointivaltiot perustuvat kristilliseen perinteeseen. Darwinistinen ateistikulttuuri johtaisi vahvimpien voittoon heikkojen kustannuksella, jolle hyvinvointivaltioajattelu on vieras.

• Anonyymi

Ei ole perustunut todella pitkään aikaan. Nykyisin perustuu sekularismiin, ja hyvä näin.

• Anonyymi

Anonyymi: ”Minusta kaikki väkivalta on väärin oli se sitten ääri islam tai ääri kristityt kaikissa uskonnoissa on ääri ryhmiä ja se on väärin. Hindulaisuus siitä mielessä paras kun opettaa vain tekemään hyvää ja kieltää tappamisen. Kristinuskossa vanhassa testamentissa pahempi kuin koraani mutta en kääntynyt myöskään islamiin koska on samaa sorttia tässä jae jonka takia en kääntynyt koska siinä paras hyvä teko on väärä uskoisten tappaminen.”

- - - - -

Raamattu käskee kunnioittamaan kaikenlaisia ihmisiä ja rakastamaan jopa vihollisiaan.

Kanaanilaiset palvoivat 3-yhteistä Baal-jumalaa. Muissakin piirteissä kristikunta toimii kuten kanaanilaiset ja muut ei-raamatulliset uskonnot.

On erikoista, että Israelin muinaisen valtionarkiston eli Vanhan Testamentin dokumentit saavat niin monet hurskastelijat kiukuttelemaan, mutta samanlaiset tapahtumat muiden kansojen historiassa eivät herätä vastaavia tuntemuksia, että kansojen historia pitäisi sensuroida.

Israel ei koskaan hyökännyt naapurimaidensa kimppuun, mutta naapurit olivat jatkuvasti heidän kimpussaan. Kun näistä hyökkäyssodista, israelilaisten kauheissa olosuhteissa piiritetyissä kaupungeissaan ja tuntemuksistaan dokumentoidaan Raamatussa, tekohurskastelijat vaativat tuon historian kertomisen eli Raamatun sensuroimista.

Toisaalta ’unohdetaan’ se, että kun israelilaisetkin alkoivat palvoa naapurimaidensa jumalia ja jumalattaria, Luoja poisti suojeluksensa, koska juutalaiset alkoivat toimia kuten kanaanilaisetkin olivat tehneet ja jonka vuoksi Luoja valtuutti kansansa leikkaamaan pois Kanaaniksi kutsun syövän ihmiskuntaruumiista.

Vertaa oman uskontosi toimintaa tähän informaatioon, mitä jumala paljastaa kanaanilaista:

3.MOOS.20 ”Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:

Jos joku antaa (ei-toivottuja vauvoja, joita syntyi seksinjumala Baalin palvontamuodon seurauksena) lapsiansa Molokille, hänet rangaistakoon kuolemalla.

Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

Olkaa pyhät (eli moraalisesti puhtaat).

Kuka ikinä kiroaa isäänsä tai äitiänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla.

Jos joku tekee aviorikoksen, niin heidät, sekä avionrikkojamies että -nainen, rangaistakoon kuolemalla.

Jos joku (on sukurutsainen) ... heidät molemmat rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

Jos joku makaa (samaa sukupuolta olevan) kanssa, niinkuin (sukupuoliyhteydessä maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla.

Jos joku sekaantuu eläimeen, rangaistakoon hänet kuolemalla, ja se eläin tappakaa.

Noudattakaa siis kaikkia minun käskyjäni ja kaikkia minun säädöksiäni ja pitäkää ne, ettei teitä oksentaisi ulos se maa, johon minä vien teidät asumaan.

JA ÄLKÄÄ VAELTAKO SEN KANSAN TAPOJEN MUKAAN, JONKA MINÄ KARKOITAN TEIDÄN TIELTÄNNE; SILLÄ KAIKKIA NÄITÄ HE OVAT TEHNEET JA NOSTANEET MINUN INHONI.

Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja- tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset. ”

3.MOOS.18 ”ÄLKÄÄ SAASTUTTAKO ITSEÄNNE MILLÄÄN NÄISTÄ, SILLÄ NÄILLÄ KAIKILLA OVAT ITSENSÄ SAASTUTTANEET NE KANSAT, JOTKA MINÄ KARKOITAN TEIDÄN TIELTÄNNE.

JA MAA TULI SAASTAISEKSI, JA MINÄ KOSTIN SILLE SEN PAHAT TEOT, NIIN ETTÄ MAA OKSENSI ULOS ASUJAMENSA.

Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne -

sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi -

ETTEI MAA TEITÄKIN OKSENTAISI, JOS TE SEN SAASTUTATTE, NIINKUIN SE ON OKSENTANUT ULOS SEN KANSAN, JOKA OLI ENNEN TEITÄ.

Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.

SENTÄHDEN NOUDATTAKAA MINUN MÄÄRÄYKSIÄNI, ETTETTE SEURAISI NIITÄ KAUHISTAVIA TAPOJA, JOITA ON SEURATTU ENNEN TEITÄ, ETTEKÄ SAASTUTTAISI ITSEÄNNE NIILLÄ. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.”
      -
      Laitat ruksit niihin kommentin raamatunkohtiin kohtiin, joissa kristikunta ja muut epäraamatulliset uskonnot toimivat kuin kanaanilaiset. Laita sitten toinen ruksi niiden viereen, joissa oma yhteisösi toimii samoin. Huomaat varmaan, että nyt jokaisessa ruksaamassasi kohdassa on 2 ruksia.

Mitä arvelet, miten Luoja suhtautuu tuohon ruksimäärään?

Jos sanot, ettei Mooseksen laki ole enää voimassa vaan vapaa-ajattelu, joten ei tarvitse ruksata, niin ota huomion, että kanaanilaiset siivottiin pois näyttämöltä, vaikka eivät olleet koskaan kuulletkaan mitään Mooseksen laista.

• Anonyymi

>>Raamattu käskee kunnioittamaan kaikenlaisia ihmisiä ja rakastamaan jopa vihollisiaan.>>
        Keskustelupalstoilla saa päinvastaisen vaikutelman, että te kaikki vihaatte ei-kristittyjä kiivaalla raivolla. Teidän vihanne on julminta ja väkivaltaisinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Raamattu käskee kunnioittamaan kaikenlaisia ihmisiä ja rakastamaan jopa vihollisiaan.>>
        Keskustelupalstoilla saa päinvastaisen vaikutelman, että te kaikki vihaatte ei-kristittyjä kiivaalla raivolla. Teidän vihanne on julminta ja väkivaltaisinta.

Voi käskeä mitä tahanmsa, mutta ette pysty siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi käskeä mitä tahanmsa, mutta ette pysty siihen.

Voimakas pessimismi voi heikentää jopa fyysistä terveyttä. Kannattaa opetella ajattelemaan positiivisesti. Yksi keino voi olla se, ettei mittaa toisia itsellään, vaan ajattelee, että joku tai monetkin pystyvät halukkaasti siihen, mihin itse ei eikä ehkä ole haluakaan.

Tälläkin hetkellä globaalisti on ihmisiä, jotka ennemmin antavat oman henkensä kuin käskystä tappaisivat toisia.

Matt.24 "Silloin (lopun aikana) teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

Mutta sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

Mutta joka vahvana pysyy (rakkaudessaan Luojaa, lähimmäisiään ja jopa vihollisiaankin kohtaan)loppuun asti, se pelastuu.

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja (vasta) sitten tulee loppu."

Joh.13 "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Tuollainen lähimmäisen rakkautta käytännössä osoittava globaali uskonto loistaa kuin majakka pimeän, myrskyisän, riidanhaluisen ja sotaisen ihmiskunnan keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimakas pessimismi voi heikentää jopa fyysistä terveyttä. Kannattaa opetella ajattelemaan positiivisesti. Yksi keino voi olla se, ettei mittaa toisia itsellään, vaan ajattelee, että joku tai monetkin pystyvät halukkaasti siihen, mihin itse ei eikä ehkä ole haluakaan.

Tälläkin hetkellä globaalisti on ihmisiä, jotka ennemmin antavat oman henkensä kuin käskystä tappaisivat toisia.

Matt.24 "Silloin (lopun aikana) teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

Mutta sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

Mutta joka vahvana pysyy (rakkaudessaan Luojaa, lähimmäisiään ja jopa vihollisiaankin kohtaan)loppuun asti, se pelastuu.

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja (vasta) sitten tulee loppu."

Joh.13 "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Tuollainen lähimmäisen rakkautta käytännössä osoittava globaali uskonto loistaa kuin majakka pimeän, myrskyisän, riidanhaluisen ja sotaisen ihmiskunnan keskuudessa.

"Joh.13 "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus.""

Kristityt vihaavat niitä, jotka uskovat eri tavalla, suunnattomalla raivolla.

Sellainen on se uskonto, niin sanottu "rakkauden uskonto".

• Nykypäivän kristillinen moraali on lähinnä vääränielistä, vääryyden hyväksymistä. Tekopyhyys, ylpeys, armottomuus, vihamieliset parannusaarnat täysin väärälle joukolle jne. Islam hyväksyy pedofilian (esim. Irak, VÄÄRIN) kristityt hyväksyy rahan vallan, köyhien sortamisen, rahojen varastamisen testamentteihin, tuomitsevat viattomat, porsastelevat ja listaa voisi jatkaa. Itse hylkäsin kristinuskon omantunnon tähden.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18609383/kauheata-uskoon-kaannyttamista

Kauheata uskoon käännyttämistä...
        Anonyymi-ap
        2024-08-31 10:10:58

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedän luolastoon, eikä pois päästetä, ennenkuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.

Tulevat vielä kuolinvuoteen vierelle lukemaan pitkiä rukouksiaan salkussa valmiiksi painetut testamenttilomakkeet..

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Minulla on tosi tarkka moraalinen mitta, jota kristityt eivät täytä ja yrittävätpä hyvätkin viedä mukanaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70