Nainen, tilanne on nyt tämä

Anonyymi-ap

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä ei ole oikea hetki löysäilyyn, ne edelliset kerrat kun ovat päätyneet noloon mahalaskuun.

82

1574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enää herää vaan kysymys, että miksi?

• Anonyymi

Luvaton rakkaus rikkoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvaton rakkaus rikkoo.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vakava paikka se on :(

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvaton rakkaus rikkoo.

Mikään ei ole luvatonta, höpöhöpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvaton rakkaus rikkoo.

Kielletyt tunteet 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei ole luvatonta, höpöhöpö.

Aika monikin asia on. Mutta se on lie toinen tarina se eikä liity palstasedän monologeihin sinänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielletyt tunteet 😂😂

Miksei tukahdetut, kuten naisena esiintyvän sedän viehtymys samaan sukupuoleen?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvaton rakkaus rikkoo.

Jos on niin luvatonta, niin anna olla ja unohda, turhaa jauhat siitä enää. Teitä molempia odottaa jotain parempaa joskus.

• Anonyymi

Aloitko nyt vihaamaan minua?

• Anonyymi

Joo kyllä. Vihaan eli oikeasti rakastan, sillä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. En ketään muuta kohtaan käyttäytyisi näin ristiriitaisesti et välillä oon mukava ja ihana ja välillä oon etäinen, tyly ja vättelevä. Siitä se mun käytös johtuu. Mutta hän on ihan samanlainen mua kohtaan.
        Nainen sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä. Vihaan eli oikeasti rakastan, sillä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. En ketään muuta kohtaan käyttäytyisi näin ristiriitaisesti et välillä oon mukava ja ihana ja välillä oon etäinen, tyly ja vättelevä. Siitä se mun käytös johtuu. Mutta hän on ihan samanlainen mua kohtaan.
        Nainen sivusta.

Noinhan se varmaan menee. Vihataan ja rakastetaan yhtäaikaa. Niin monesti menny kyl pieleen🤍🩶🩷❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se varmaan menee. Vihataan ja rakastetaan yhtäaikaa. Niin monesti menny kyl pieleen🤍🩶🩷❤️

Miksi neljä sydäntä? Onko se jokin merkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen sivusta.

Kuvaa kyllä meidän välistä historiaa.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Oi että olisitpa hän, mutta tuskin. Mitä sinä sitten ajattelet hänestä oikeasti, jos kerta kuvaan teidän historiaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi että olisitpa hän, mutta tuskin. Mitä sinä sitten ajattelet hänestä oikeasti, jos kerta kuvaan teidän historiaa?

Siis kuvaa teidän välistä historiaa? Edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuvaa teidän välistä historiaa? Edellinen

Tunteet häntä koohtaan ovat ylimaallisen vahvat, ja pelkään mihin se voisi johtaa. Siksi taistelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet häntä koohtaan ovat ylimaallisen vahvat, ja pelkään mihin se voisi johtaa. Siksi taistelu.

Okei. Minullakin on erästä kohtaan todella voimakkaat tunteet, niin suuret, että sitä on vaikeaa järjellä tajuta. Mutta siis mikä taistelu? Voitko tarkentaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voisi johtaa elämänmittaiseen rakkaustarinaan, tiedän, olisi kyllä kauheeta

Sivusta

• Anonyymi

Vihatkoon, kunhan pelkäävät1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen sivusta.

Meniköhän sulla aloittajasetä ns vuorosanat sekaisin taas? Show must go on hyvä sinä ja ja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Mitä kaikkea olette omasta mielestäsi puuhaillert rämän naisena kanssa, josta kirjoittelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi neljä sydäntä? Onko se jokin merkki?

Näitä palstaäijän emojeitako sinä täällä tarkastelet? Voi voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa vähän bibolaariselta palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voisi johtaa elämänmittaiseen rakkaustarinaan, tiedän, olisi kyllä kauheeta

Sivusta

Sulla ei oo kaikki iha okei. Sivusta guben monologiin myöskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihatkoon, kunhan pelkäävät1

Ei tartte niiata kuiten

• Anonyymi

No ilmankos olet vältellyt. Muista seuraavan kerran ravatessamme katsoa minua silmiin. Tule niin lähelle, että tunnet hengitykseni huuliasi vasten. Siinä on todellinen testi. Jos läpäiset, olet vapaa.

• Anonyymi

Tuo on hyvä 😘😘😂

• Anonyymi

Tavatassemme piti olla.

• Anonyymi

Sinä taidat itseksesi puhuva äijä suipistella suutas ennen aikojasi

• Anonyymi

Ei onnistu sinulta.

• Anonyymi

Arvaa annanko mahdollisuutta

• Anonyymi

No, olitkin roskaruualla täytetty ja kotielämäsi oli päin helvettiä minulle joka hetki.

Alensit naisia .

Vaan pidä tapasi jos se sinulle kuuluu.

Minulle ei ole kuulunut Elämäsi 20 vuoteen.

Eikä kuulu.

• Anonyymi

Eli kakskytå vuotta käytit naisia esittävä tässä stoorissa kaltaiseesi nahjukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kakskytå vuotta käytit naisia esittävä tässä stoorissa kaltaiseesi nahjukseen

Very inVormative teksti tässä päivässä. Hyvä te, ei ajattelusta ny varmaa makseta

• Anonyymi

Esim tuollainen kappale, mitens? Öö hankkikaa apua

• Anonyymi

Et pääse minusta koska minäkään en sinusta. Koska rakastellaan tämä pois

• Anonyymi

Erään E:n kanssa kävisi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sun ottaa häneen yhteyttä? Ilmeisesti ei olisi ensimmäinen kerta vällyjen välissä hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, hänen kanssaan. E

• Anonyymi

JA? Tarviitko nyt sitten siedätyshoitoa :D
      En anna. Ei ole mitään syytä irtaantua.

• Anonyymi

Kyllä sä pääset viel yli ja unohdat
      Eka kuukausi on vaikein sit alkaa helpottaa...
      Se auttaa varmast et kesä on tulos .. voi puuhailla kainlaista ulkona yms.

• Anonyymi

Niin ja voi alkaa seukkaan jonkun toisen kans.

• Anonyymi

Ei multa tää aloitus mut sanon vaan söpö nainen että tää valtava seksuaalinen jännite meidän välillä on jatkanut vaan kasvamistaan ja saa nähdä milloin kriittinen massa ylittyy ja johtaa sellaisiin hetkiin että kummallakin paikat hellänä sen jälkeen huh.

• Anonyymi

Sitä odotellessa :D

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

❤️❤️

• Anonyymi

Okay, so this should tie s knod?

• Anonyymi

Ja seuraavalla kerralla muistetaan ottaa vaatteet pois ensin 🤤 😉

• Anonyymi

Sydämestä vihlaisi, kun luin tuon. 💔 Mutta sinä tiedät, mikä sinulle itsellesi on parhaaksi. Toivon, että pääset siihen lopputulokseen, johon haluat päästä. Tärkeintä minulle on se, että olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, vaikka en olisikaan osa sitä. Haluan sinulle vain hyvää, aina.

• Anonyymi

Kiitos ymmärryksestä. Olisi ollut kiusallista, jos olisit lähestynyt minua. Rakkaus ei ottanut tuulta alleen niin pakko kokeilla muiden kanssa jotain kevyempää. Haluan sinun tietävän, että rakastin sua ja tuntui sydämessä tosi pahalta luopua sinusta. Jätit jäljen sydämeeni loppuelämäksi. Olet ihana.

• Anonyymi

En minä onnellinen ole, mutta olen osani valinnut ja siihen täytyy tyytyä. Ihmeitä toki voi toivoa, mutta kyllä nekin on sitten ikäviä ihmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ymmärryksestä. Olisi ollut kiusallista, jos olisit lähestynyt minua. Rakkaus ei ottanut tuulta alleen niin pakko kokeilla muiden kanssa jotain kevyempää. Haluan sinun tietävän, että rakastin sua ja tuntui sydämessä tosi pahalta luopua sinusta. Jätit jäljen sydämeeni loppuelämäksi. Olet ihana.

En ole kaivattusi. Minun kaivattuni ei ole tuollainen.

(Etkä taida edes olla aloittaja, koska kirjoitustyyli muuttui.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kaivattusi. Minun kaivattuni ei ole tuollainen.

(Etkä taida edes olla aloittaja, koska kirjoitustyyli muuttui.)

Palstasetä on muuntautumisen mestari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä onnellinen ole, mutta olen osani valinnut ja siihen täytyy tyytyä. Ihmeitä toki voi toivoa, mutta kyllä nekin on sitten ikäviä ihmeitä.

Jos ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, niin sitten tosiaan kannattaa valita niistä se vähiten huono. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko sirkuksen kameliontti 😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sanopas muuta. Hän on kunkku!🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti nämä tekonäppärät yrittää vielä tehdä näitä kirjavia tulkintoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei sun rakkaus kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei sun rakkaus kiinnosta pätkääkään.

Saanko nainen ponteva udella, että miksi se sinäkään änkeät tähän äijän feikkidialogiin väliin psyykkaan soopaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti nämä tekonäppärät yrittää vielä tehdä näitä kirjavia tulkintoja

Esim tämä viisikymppinen lissu, joka yrittää aina sanoa jonkun viimeisen sanan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, niin sitten tosiaan kannattaa valita niistä se vähiten huono. Kaikkea hyvää.

Välttävä ja siedettävä?

• Anonyymi

Voi kauhee

• Anonyymi

Tässä on nyt hyviä kommentteja tullut muilta, että allekirjoitan ne kaikki:D Kaikilla hyviä pointteja.

Jos siis olisit hän. En osaa sanoa, oletko.

Mitäs tarkoitat muuten löysäilyllä?

• Anonyymi

Keep fightin. One for all and all for one. 🤺👨‍👩‍👦

• Anonyymi

No jos se noin kivuliasta on nii antaa ol

• Anonyymi

Aivan ensiksi sinun täytynee ryhmittäytyä

• Anonyymi

Jatka pyristelyäsi. Onnea pyrkimyksissäsi. 🪇

• Anonyymi

Luovu nyt hyvällä selibaatistasi. Täällä olisi dominokeksiä tarjolla. Saat syödä suupielet valkeana masusi täyteen.

• Anonyymi

Oliko pakko mainita dominokeksi 😫

• Anonyymi

Syö hyvä äijä se keksi jos on verensokerit alhaalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö hyvä äijä se keksi jos on verensokerit alhaalla

Eli mit ihmettä luin.

• Anonyymi

Jos takana on viikko, niin sinulla on vielä pitkä ja tuskainen unohduksen tie edessä.

- Nainen jolla taivalta on neljä vuotta takana ja pikkuhiljaa alkaa putkenpäässä näkyä valoa.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä päätyy myös vielä nolompaan mahalaskuun. 🙏🥰

• Anonyymi

Eli mitä se tarkoittaa käytännössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että päätöksesi ei pidä. Ja löydät itsesi ja ajatuksesi vielä pahemmin sivuraiteilta. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan palstasetä huomautti itselleen (ei esim erikseen sulle) leikkisästi jotain että hih hih🥱

• Anonyymi

Kaikella mitä olemme tehneet ja olleet on kuitenkin seurauksensa. Asioita joita ei mitenkään voi ennakoida...missä se on olemassa, se ei voi muuta kuin sytyttää omaan kohtaukseensa oikeutuksen hehkuvaa valoa, valoa, joka voi todellakin jättää muun maailman pimeäksi. Minun on täytynyt kai muuttua, minusta ei ole voinut tulla kaikkea tätä, ja se on paljon, näin vähässä ajassa. On vain yksi asia ja siinä kaikki. Kaikenlaiset pienet koneet käynnistyivät sisällä ja niitä on vaikea pysäyttää. .. Lopetin joku aika sitten uskomasta hyvyyteen. Manipuloin tulevaisuutta mutta saatan tuntea senkin miten et koskaan tulisi. Ihmisten kesken niin vain tapahtuu. Voiko ajatella niin intensiivisesti ja silti jäädä aloilleen. Voi ajatella että sammuttaa itsensä ettei siirry johonkin uuteen ja vielä kauheampaan olemismuotoon. Demoniksi joka raahaa mukanaan pimeyteen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse juuri päinvastoin oon antautunut tunteille ja lopettanut karkuun juoksemisen. Nyt en enää käytä jalkoja pois kävelemiseen vaan tartun sun kädestä kii ja katson mihin tää meidän juttu vois edetä

Naiselle

• Anonyymi

Oletko kokeillut tatteja?

• Anonyymi

joku niin platina-blondi-peruukki mistä edes saa tuollaisiakin whkä hucittava juttu sitten wswllainen valkoinen niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1777
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      270
      917
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      799
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      66
      707
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      30
      676
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      654
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      651
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      636
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      610
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      602
    Aihe