että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä ei ole oikea hetki löysäilyyn, ne edelliset kerrat kun ovat päätyneet noloon mahalaskuun.
Nainen, tilanne on nyt tämä
82
1574
Vastaukset
- Anonyymi
Enää herää vaan kysymys, että miksi?
- Anonyymi
Luvaton rakkaus rikkoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvaton rakkaus rikkoo.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vakava paikka se on :(
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvaton rakkaus rikkoo.
Mikään ei ole luvatonta, höpöhöpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvaton rakkaus rikkoo.
Kielletyt tunteet 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole luvatonta, höpöhöpö.
Aika monikin asia on. Mutta se on lie toinen tarina se eikä liity palstasedän monologeihin sinänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielletyt tunteet 😂😂
Miksei tukahdetut, kuten naisena esiintyvän sedän viehtymys samaan sukupuoleen?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvaton rakkaus rikkoo.
Jos on niin luvatonta, niin anna olla ja unohda, turhaa jauhat siitä enää. Teitä molempia odottaa jotain parempaa joskus.
- Anonyymi
Aloitko nyt vihaamaan minua?
- Anonyymi
Joo kyllä. Vihaan eli oikeasti rakastan, sillä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. En ketään muuta kohtaan käyttäytyisi näin ristiriitaisesti et välillä oon mukava ja ihana ja välillä oon etäinen, tyly ja vättelevä. Siitä se mun käytös johtuu. Mutta hän on ihan samanlainen mua kohtaan.
Nainen sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä. Vihaan eli oikeasti rakastan, sillä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. En ketään muuta kohtaan käyttäytyisi näin ristiriitaisesti et välillä oon mukava ja ihana ja välillä oon etäinen, tyly ja vättelevä. Siitä se mun käytös johtuu. Mutta hän on ihan samanlainen mua kohtaan.
Nainen sivusta.Noinhan se varmaan menee. Vihataan ja rakastetaan yhtäaikaa. Niin monesti menny kyl pieleen🤍🩶🩷❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se varmaan menee. Vihataan ja rakastetaan yhtäaikaa. Niin monesti menny kyl pieleen🤍🩶🩷❤️
Miksi neljä sydäntä? Onko se jokin merkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivusta.Kuvaa kyllä meidän välistä historiaa.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaa kyllä meidän välistä historiaa.
AloittajaOi että olisitpa hän, mutta tuskin. Mitä sinä sitten ajattelet hänestä oikeasti, jos kerta kuvaan teidän historiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi että olisitpa hän, mutta tuskin. Mitä sinä sitten ajattelet hänestä oikeasti, jos kerta kuvaan teidän historiaa?
Siis kuvaa teidän välistä historiaa? Edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuvaa teidän välistä historiaa? Edellinen
Tunteet häntä koohtaan ovat ylimaallisen vahvat, ja pelkään mihin se voisi johtaa. Siksi taistelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet häntä koohtaan ovat ylimaallisen vahvat, ja pelkään mihin se voisi johtaa. Siksi taistelu.
Okei. Minullakin on erästä kohtaan todella voimakkaat tunteet, niin suuret, että sitä on vaikeaa järjellä tajuta. Mutta siis mikä taistelu? Voitko tarkentaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voisi johtaa elämänmittaiseen rakkaustarinaan, tiedän, olisi kyllä kauheeta
Sivusta - Anonyymi
Vihatkoon, kunhan pelkäävät1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivusta.Meniköhän sulla aloittajasetä ns vuorosanat sekaisin taas? Show must go on hyvä sinä ja ja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaa kyllä meidän välistä historiaa.
AloittajaMitä kaikkea olette omasta mielestäsi puuhaillert rämän naisena kanssa, josta kirjoittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi neljä sydäntä? Onko se jokin merkki?
Näitä palstaäijän emojeitako sinä täällä tarkastelet? Voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vähän bibolaariselta palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voisi johtaa elämänmittaiseen rakkaustarinaan, tiedän, olisi kyllä kauheeta
SivustaSulla ei oo kaikki iha okei. Sivusta guben monologiin myöskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihatkoon, kunhan pelkäävät1
Ei tartte niiata kuiten
- Anonyymi
No ilmankos olet vältellyt. Muista seuraavan kerran ravatessamme katsoa minua silmiin. Tule niin lähelle, että tunnet hengitykseni huuliasi vasten. Siinä on todellinen testi. Jos läpäiset, olet vapaa.
- Anonyymi
Tuo on hyvä 😘😘😂
- Anonyymi
Tavatassemme piti olla.
- Anonyymi
Sinä taidat itseksesi puhuva äijä suipistella suutas ennen aikojasi
- Anonyymi
Ei onnistu sinulta.
- Anonyymi
Arvaa annanko mahdollisuutta
- Anonyymi
No, olitkin roskaruualla täytetty ja kotielämäsi oli päin helvettiä minulle joka hetki.
Alensit naisia .
Vaan pidä tapasi jos se sinulle kuuluu.
Minulle ei ole kuulunut Elämäsi 20 vuoteen.
Eikä kuulu.- Anonyymi
Eli kakskytå vuotta käytit naisia esittävä tässä stoorissa kaltaiseesi nahjukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kakskytå vuotta käytit naisia esittävä tässä stoorissa kaltaiseesi nahjukseen
Very inVormative teksti tässä päivässä. Hyvä te, ei ajattelusta ny varmaa makseta
- Anonyymi
Esim tuollainen kappale, mitens? Öö hankkikaa apua
- Anonyymi
Et pääse minusta koska minäkään en sinusta. Koska rakastellaan tämä pois
- Anonyymi
Erään E:n kanssa kävisi. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sun ottaa häneen yhteyttä? Ilmeisesti ei olisi ensimmäinen kerta vällyjen välissä hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hänen kanssaan. E
- Anonyymi
JA? Tarviitko nyt sitten siedätyshoitoa :D
En anna. Ei ole mitään syytä irtaantua. - Anonyymi
Kyllä sä pääset viel yli ja unohdat
Eka kuukausi on vaikein sit alkaa helpottaa...
Se auttaa varmast et kesä on tulos .. voi puuhailla kainlaista ulkona yms.- Anonyymi
Niin ja voi alkaa seukkaan jonkun toisen kans.
- Anonyymi
Ei multa tää aloitus mut sanon vaan söpö nainen että tää valtava seksuaalinen jännite meidän välillä on jatkanut vaan kasvamistaan ja saa nähdä milloin kriittinen massa ylittyy ja johtaa sellaisiin hetkiin että kummallakin paikat hellänä sen jälkeen huh.
- Anonyymi
Sitä odotellessa :D
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Okay, so this should tie s knod?
- Anonyymi
Ja seuraavalla kerralla muistetaan ottaa vaatteet pois ensin 🤤 😉
- Anonyymi
Sydämestä vihlaisi, kun luin tuon. 💔 Mutta sinä tiedät, mikä sinulle itsellesi on parhaaksi. Toivon, että pääset siihen lopputulokseen, johon haluat päästä. Tärkeintä minulle on se, että olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, vaikka en olisikaan osa sitä. Haluan sinulle vain hyvää, aina.
- Anonyymi
Kiitos ymmärryksestä. Olisi ollut kiusallista, jos olisit lähestynyt minua. Rakkaus ei ottanut tuulta alleen niin pakko kokeilla muiden kanssa jotain kevyempää. Haluan sinun tietävän, että rakastin sua ja tuntui sydämessä tosi pahalta luopua sinusta. Jätit jäljen sydämeeni loppuelämäksi. Olet ihana.
- Anonyymi
En minä onnellinen ole, mutta olen osani valinnut ja siihen täytyy tyytyä. Ihmeitä toki voi toivoa, mutta kyllä nekin on sitten ikäviä ihmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä. Olisi ollut kiusallista, jos olisit lähestynyt minua. Rakkaus ei ottanut tuulta alleen niin pakko kokeilla muiden kanssa jotain kevyempää. Haluan sinun tietävän, että rakastin sua ja tuntui sydämessä tosi pahalta luopua sinusta. Jätit jäljen sydämeeni loppuelämäksi. Olet ihana.
En ole kaivattusi. Minun kaivattuni ei ole tuollainen.
(Etkä taida edes olla aloittaja, koska kirjoitustyyli muuttui.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaivattusi. Minun kaivattuni ei ole tuollainen.
(Etkä taida edes olla aloittaja, koska kirjoitustyyli muuttui.)Palstasetä on muuntautumisen mestari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä onnellinen ole, mutta olen osani valinnut ja siihen täytyy tyytyä. Ihmeitä toki voi toivoa, mutta kyllä nekin on sitten ikäviä ihmeitä.
Jos ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, niin sitten tosiaan kannattaa valita niistä se vähiten huono. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä on muuntautumisen mestari.
Koko sirkuksen kameliontti 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanopas muuta. Hän on kunkku!🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti nämä tekonäppärät yrittää vielä tehdä näitä kirjavia tulkintoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei sun rakkaus kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei sun rakkaus kiinnosta pätkääkään.
Saanko nainen ponteva udella, että miksi se sinäkään änkeät tähän äijän feikkidialogiin väliin psyykkaan soopaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti nämä tekonäppärät yrittää vielä tehdä näitä kirjavia tulkintoja
Esim tämä viisikymppinen lissu, joka yrittää aina sanoa jonkun viimeisen sanan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, niin sitten tosiaan kannattaa valita niistä se vähiten huono. Kaikkea hyvää.
Välttävä ja siedettävä?
- Anonyymi
Voi kauhee
- Anonyymi
Tässä on nyt hyviä kommentteja tullut muilta, että allekirjoitan ne kaikki:D Kaikilla hyviä pointteja.
Jos siis olisit hän. En osaa sanoa, oletko.
Mitäs tarkoitat muuten löysäilyllä? - Anonyymi
Keep fightin. One for all and all for one. 🤺👨👩👦
- Anonyymi
No jos se noin kivuliasta on nii antaa ol
- Anonyymi
Aivan ensiksi sinun täytynee ryhmittäytyä
- Anonyymi
Jatka pyristelyäsi. Onnea pyrkimyksissäsi. 🪇
- Anonyymi
Luovu nyt hyvällä selibaatistasi. Täällä olisi dominokeksiä tarjolla. Saat syödä suupielet valkeana masusi täyteen.
- Anonyymi
Oliko pakko mainita dominokeksi 😫
- Anonyymi
Syö hyvä äijä se keksi jos on verensokerit alhaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö hyvä äijä se keksi jos on verensokerit alhaalla
Eli mit ihmettä luin.
- Anonyymi
Jos takana on viikko, niin sinulla on vielä pitkä ja tuskainen unohduksen tie edessä.
- Nainen jolla taivalta on neljä vuotta takana ja pikkuhiljaa alkaa putkenpäässä näkyä valoa. - Anonyymi
Toivottavasti tämä päätyy myös vielä nolompaan mahalaskuun. 🙏🥰
- Anonyymi
Eli mitä se tarkoittaa käytännössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että päätöksesi ei pidä. Ja löydät itsesi ja ajatuksesi vielä pahemmin sivuraiteilta. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan palstasetä huomautti itselleen (ei esim erikseen sulle) leikkisästi jotain että hih hih🥱
- Anonyymi
Kaikella mitä olemme tehneet ja olleet on kuitenkin seurauksensa. Asioita joita ei mitenkään voi ennakoida...missä se on olemassa, se ei voi muuta kuin sytyttää omaan kohtaukseensa oikeutuksen hehkuvaa valoa, valoa, joka voi todellakin jättää muun maailman pimeäksi. Minun on täytynyt kai muuttua, minusta ei ole voinut tulla kaikkea tätä, ja se on paljon, näin vähässä ajassa. On vain yksi asia ja siinä kaikki. Kaikenlaiset pienet koneet käynnistyivät sisällä ja niitä on vaikea pysäyttää. .. Lopetin joku aika sitten uskomasta hyvyyteen. Manipuloin tulevaisuutta mutta saatan tuntea senkin miten et koskaan tulisi. Ihmisten kesken niin vain tapahtuu. Voiko ajatella niin intensiivisesti ja silti jäädä aloilleen. Voi ajatella että sammuttaa itsensä ettei siirry johonkin uuteen ja vielä kauheampaan olemismuotoon. Demoniksi joka raahaa mukanaan pimeyteen.
- Anonyymi
Kyllä, täyttä roskaa, joka sana.
Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=jXrbjjcCWDE - Anonyymi
Itse juuri päinvastoin oon antautunut tunteille ja lopettanut karkuun juoksemisen. Nyt en enää käytä jalkoja pois kävelemiseen vaan tartun sun kädestä kii ja katson mihin tää meidän juttu vois edetä
Naiselle - Anonyymi
Oletko kokeillut tatteja?
- Anonyymi
joku niin platina-blondi-peruukki mistä edes saa tuollaisiakin whkä hucittava juttu sitten wswllainen valkoinen niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401777
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir270917- 34799
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.66707Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik30676Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636- 43610
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602