Vaikka pidät minua

Anonyymi-ap

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on silti yksi asia elämässä josta minun on vaikea selvitä. Se olet sinä. Kaikki mitä menetän sinussa tuntuu hyvin syvästi mutta toki tiedän että selviän niistäkin

51

1505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet niin pieni ja hauras että minä vain rikkoisin sinut.

• Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö

Eikun ihan tosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun ihan tosi.

Miten rikkoisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten rikkoisit

Ensin jalat ja sitten selän, lopulta mielen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkes kuin linnun kinttu😂

🤗🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa ihmisen puheelta, joka pitää itseään hirmuisen voimakkaana ja muut ovat heikkoja katkeilevia korsia, voi, voi.

• Anonyymi

Miten niin menetät?

• Anonyymi

Siltä se vain tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se vain tuntuu

Et menetä.

• Anonyymi

tottakai sä selviät. ei ole menetys eikä mikhään. naisia riittää ja sulla on elämä edessä. ei muutakun rapalaa uittamaan vaan.

• Anonyymi

On liikkunut kiepin. Ainoampia asioita mikä merkitsee on se mitä ajattelet minusta.

• Anonyymi

Haastavaa varmasti mutta avaimet onnelliseen elämään ovat kädessäsi.
        Et ole ujo ja ihmisiin tutustuminen on aina ollut sinulle helppoa. Siis juurikin sellainen ihan ventovieraisiin tutustuminen. Koet itsetuntosi ihan hyväksi, vaikket osaakaan sitä perustella välttämättä aina itsellesi tämän palstan pyörityksessä. Jos oot mies, niin on vielä luultavasti aika paljon vuosia edessä, jos oot nainen niin eiköhän joku mies kohta poimi hoivaansa. Kevät aurinko lämmittää jo ulkona, karista murheet pois. Piipahda ulkoelämässä välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haastavaa varmasti mutta avaimet onnelliseen elämään ovat kädessäsi.
        Et ole ujo ja ihmisiin tutustuminen on aina ollut sinulle helppoa. Siis juurikin sellainen ihan ventovieraisiin tutustuminen. Koet itsetuntosi ihan hyväksi, vaikket osaakaan sitä perustella välttämättä aina itsellesi tämän palstan pyörityksessä. Jos oot mies, niin on vielä luultavasti aika paljon vuosia edessä, jos oot nainen niin eiköhän joku mies kohta poimi hoivaansa. Kevät aurinko lämmittää jo ulkona, karista murheet pois. Piipahda ulkoelämässä välillä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Onko aloittaja mies vai nainen?

• Anonyymi

miehet täällä enimmäkseen suhinoi keskenään.naisilla ole aikaa täällä jaaritella. on perhearki pyöritettävänä /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miehet täällä enimmäkseen suhinoi keskenään.naisilla ole aikaa täällä jaaritella. on perhearki pyöritettävänä /sivusta

Ei kaikilla naisilla ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikilla naisilla ole lapsia.

hyvä huomio sedältä

• Anonyymi

Tai paremminkin moni muu asia on menettänyt merkityksensä.

• Anonyymi

Mun piti yksin selvitä, enkä napissut siitä ollenkaan.

Kun sinä vain ryyppäsit ja rellestit työmatkoillasi, ja siihen väliin kävit vielä vittuilemassa mulle mun maksamilla rahoilla.

Sori, mutta olen saanut elämässäni jo paljon parempaa.

• Anonyymi

Onko aloittaja m vai n?

• Anonyymi

Tarttet vastauksen Häneltä.

Hänen nimensä on Jeesus.

Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

Amen.

T. minä

• Anonyymi

Kyllä sä selviät.
      Koska minä selviän vierelläsi ja tiedäm tuskasi asian tiimoilla ❤️
      Päiivä kerallaan kohti uutta .
      Huomaat kyllä voiman se virtaa meissä
      Nytkin...

• Anonyymi

Kirjoittaako aloittaja naiselle?

• Anonyymi

Kolme on jo kysynyt sukupuolta, ei taida tulla vastausta. Kukin kuvitelkoon mielessään aloittajan sopivan sukupuolen edustajaksi......

• Anonyymi

Aina sama rankutus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sama rankutus!

Sanos muuta🤔

• Anonyymi

Tuolla joku sanoi että rikkoisi jonkun pienen ja hauraan miksi, ei ketään saa rikkoa. Pitää elää niin ettei riko. Ei voi olla liian vaikeaa mutta monet herkät ja kiltit on kuitenkin myös sitkeitä ja vahvoja, sekin kannattaa muistaa. Ei ne sulje toisiaan pois. 😊

• Anonyymi

Ap on mies ja nainen.

• Anonyymi

Onko tuossa järjestyksessä?

• Anonyymi

VASTAA!!!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Voisin sanoa itsestäni saman. Tosin en ajattele että olemme menettämässä toisiamme. Olemmehan toistaiseksi elossa.

• Anonyymi

Oletkohan tosissaan jotenkin hurahtanut minuun... Aika erikoista olis kyllä.

• Anonyymi

Vahva olet mikäli hän

• Anonyymi

Kissat putoaa aina jaloilleen ja niillä on 9 henkeä.
      Ootko kissa? 😂

• Anonyymi

Kissat pärjää myös omillaan, koirat alkaa ulista aika nopeesti ilman laumaa ympärillä. Herkkyyttä on monenlaista kenties

• Anonyymi

Et tarvitse elämyksiä ja hulppeita puitteita, sillä herkkyytesi tekee arjestakin erityistä.

• Anonyymi

Koirat yksinkertaisia, kissat ei.
        Noitien lemmikit selvisivät uskovaisten tekemät tuhotkin.

(* Kissojakin tapetti.i. n paljon noitavainojen aikoihin. Silti yhä suosituin lemmikkieläin).

• Anonyymi

Juu u

• Anonyymi

En tiedä kuka mutta jatka

• Anonyymi

Urpo

• Anonyymi

Se on urpå!

• Anonyymi

Herkkyys on vahvuutta, supervoimaa.

• Anonyymi

Olet vain niin itsekäs niinkuin moni muu seuraappa ihmisten toimintaa jos et ees osaa tajuta seurata muita

• Anonyymi

Tiedän sen. Olet herkkä ja kiltti mies, mutta herkkyys ei tarkota sitä, että se sulkisi pois vahvuuden. Siellä lymyää vahva mieli, sen tiedän. Olen nähnyt sinussa myös harmituksen, suuttumuksen ja sisun tunteita, vaikka varmasti peitteletkin niitä parhaasi mukaan.

Meille olisi tänäänkin loistava deittipaikka, jos oltaisiin vähän enemmän tuttuja/rohkeita.

• Anonyymi

Oletko aikaisemmin tavannut hänet perjantaina kyseisellä deittipaikalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aikaisemmin tavannut hänet perjantaina kyseisellä deittipaikalla?

En kyllä ole tavannut siellä, mutta mahdollinen deittipaikka liittyy vahvasti meidän alaamme. Olemme siis samaa ammattikuntaa.

• Anonyymi

Aloittaja kuka oletkin .. elämääsi voimia jokaiseen päivään. Vaikka minulla olisi haaremi en ajattele sinua sellaisen virtuaali tai muuna jäsenenä vaan ainoastaan eräänä mahdollisena ihmisenä sieltä kaukaa jonka sielu on paljon omani kanssa samankaltainen. Muista en tiedä mutta itse en ole koskaan ajatellut miten hyödyn sinusta. Minä en voisi enkä halua kieltää totuutta. Mutta maailma ympärilläni on muuttunut kauan sitten..Katselen 'varjoista' jos en muuta voi ja edellinen kommentti lausuttuna minulta oletuksena tietystä henkilöstä ei tieto.
      Hyvää viikonloppua sinulle sinä tuntematon kirjoittaja

• Anonyymi

Voin samaistua ketjun aloittajaan, ja nyt sun vastaus… mun tulin äsken syomi24 ja nyt poistun täältä suomi24 heti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1747
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      265
      878
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      769
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      65
      656
    5. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      641
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      641
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      4
      639
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      616
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      592
    Aihe