Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on silti yksi asia elämässä josta minun on vaikea selvitä. Se olet sinä. Kaikki mitä menetän sinussa tuntuu hyvin syvästi mutta toki tiedän että selviän niistäkin
Vaikka pidät minua
51
1505
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet niin pieni ja hauras että minä vain rikkoisin sinut.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
Eikun ihan tosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun ihan tosi.
Miten rikkoisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten rikkoisit
Ensin jalat ja sitten selän, lopulta mielen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkes kuin linnun kinttu😂
🤗🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa ihmisen puheelta, joka pitää itseään hirmuisen voimakkaana ja muut ovat heikkoja katkeilevia korsia, voi, voi.
- Anonyymi
Miten niin menetät?
- Anonyymi
Siltä se vain tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se vain tuntuu
Et menetä.
- Anonyymi
tottakai sä selviät. ei ole menetys eikä mikhään. naisia riittää ja sulla on elämä edessä. ei muutakun rapalaa uittamaan vaan.
- Anonyymi
On liikkunut kiepin. Ainoampia asioita mikä merkitsee on se mitä ajattelet minusta.
- Anonyymi
Haastavaa varmasti mutta avaimet onnelliseen elämään ovat kädessäsi.
Et ole ujo ja ihmisiin tutustuminen on aina ollut sinulle helppoa. Siis juurikin sellainen ihan ventovieraisiin tutustuminen. Koet itsetuntosi ihan hyväksi, vaikket osaakaan sitä perustella välttämättä aina itsellesi tämän palstan pyörityksessä. Jos oot mies, niin on vielä luultavasti aika paljon vuosia edessä, jos oot nainen niin eiköhän joku mies kohta poimi hoivaansa. Kevät aurinko lämmittää jo ulkona, karista murheet pois. Piipahda ulkoelämässä välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastavaa varmasti mutta avaimet onnelliseen elämään ovat kädessäsi.
Et ole ujo ja ihmisiin tutustuminen on aina ollut sinulle helppoa. Siis juurikin sellainen ihan ventovieraisiin tutustuminen. Koet itsetuntosi ihan hyväksi, vaikket osaakaan sitä perustella välttämättä aina itsellesi tämän palstan pyörityksessä. Jos oot mies, niin on vielä luultavasti aika paljon vuosia edessä, jos oot nainen niin eiköhän joku mies kohta poimi hoivaansa. Kevät aurinko lämmittää jo ulkona, karista murheet pois. Piipahda ulkoelämässä välillä.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Onko aloittaja mies vai nainen?
- Anonyymi
miehet täällä enimmäkseen suhinoi keskenään.naisilla ole aikaa täällä jaaritella. on perhearki pyöritettävänä /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehet täällä enimmäkseen suhinoi keskenään.naisilla ole aikaa täällä jaaritella. on perhearki pyöritettävänä /sivusta
Ei kaikilla naisilla ole lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla naisilla ole lapsia.
hyvä huomio sedältä
- Anonyymi
Tai paremminkin moni muu asia on menettänyt merkityksensä.
- Anonyymi
Mun piti yksin selvitä, enkä napissut siitä ollenkaan.
Kun sinä vain ryyppäsit ja rellestit työmatkoillasi, ja siihen väliin kävit vielä vittuilemassa mulle mun maksamilla rahoilla.
Sori, mutta olen saanut elämässäni jo paljon parempaa. - Anonyymi
Onko aloittaja m vai n?
- Anonyymi
Tarttet vastauksen Häneltä.
Hänen nimensä on Jeesus.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
Amen.
T. minä - Anonyymi
Kyllä sä selviät.
Koska minä selviän vierelläsi ja tiedäm tuskasi asian tiimoilla ❤️
Päiivä kerallaan kohti uutta .
Huomaat kyllä voiman se virtaa meissä
Nytkin... - Anonyymi
Kirjoittaako aloittaja naiselle?
- Anonyymi
Kolme on jo kysynyt sukupuolta, ei taida tulla vastausta. Kukin kuvitelkoon mielessään aloittajan sopivan sukupuolen edustajaksi......
- Anonyymi
Aina sama rankutus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sama rankutus!
Sanos muuta🤔
- Anonyymi
Tuolla joku sanoi että rikkoisi jonkun pienen ja hauraan miksi, ei ketään saa rikkoa. Pitää elää niin ettei riko. Ei voi olla liian vaikeaa mutta monet herkät ja kiltit on kuitenkin myös sitkeitä ja vahvoja, sekin kannattaa muistaa. Ei ne sulje toisiaan pois. 😊
- Anonyymi
Ap on mies ja nainen.
- Anonyymi
Onko tuossa järjestyksessä?
- Anonyymi
VASTAA!!!
- Anonyymi
Voisin sanoa itsestäni saman. Tosin en ajattele että olemme menettämässä toisiamme. Olemmehan toistaiseksi elossa.
- Anonyymi
Oletkohan tosissaan jotenkin hurahtanut minuun... Aika erikoista olis kyllä.
- Anonyymi
Vahva olet mikäli hän
- Anonyymi
Kissat putoaa aina jaloilleen ja niillä on 9 henkeä.
Ootko kissa? 😂 - Anonyymi
Kissat pärjää myös omillaan, koirat alkaa ulista aika nopeesti ilman laumaa ympärillä. Herkkyyttä on monenlaista kenties
- Anonyymi
Et tarvitse elämyksiä ja hulppeita puitteita, sillä herkkyytesi tekee arjestakin erityistä.
- Anonyymi
Koirat yksinkertaisia, kissat ei.
Noitien lemmikit selvisivät uskovaisten tekemät tuhotkin.
(* Kissojakin tapetti.i. n paljon noitavainojen aikoihin. Silti yhä suosituin lemmikkieläin).
- Anonyymi
Juu u
- Anonyymi
En tiedä kuka mutta jatka
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Se on urpå!
- Anonyymi
Herkkyys on vahvuutta, supervoimaa.
- Anonyymi
Olet vain niin itsekäs niinkuin moni muu seuraappa ihmisten toimintaa jos et ees osaa tajuta seurata muita
- Anonyymi
Tiedän sen. Olet herkkä ja kiltti mies, mutta herkkyys ei tarkota sitä, että se sulkisi pois vahvuuden. Siellä lymyää vahva mieli, sen tiedän. Olen nähnyt sinussa myös harmituksen, suuttumuksen ja sisun tunteita, vaikka varmasti peitteletkin niitä parhaasi mukaan.
Meille olisi tänäänkin loistava deittipaikka, jos oltaisiin vähän enemmän tuttuja/rohkeita.- Anonyymi
Oletko aikaisemmin tavannut hänet perjantaina kyseisellä deittipaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aikaisemmin tavannut hänet perjantaina kyseisellä deittipaikalla?
En kyllä ole tavannut siellä, mutta mahdollinen deittipaikka liittyy vahvasti meidän alaamme. Olemme siis samaa ammattikuntaa.
- Anonyymi
Aloittaja kuka oletkin .. elämääsi voimia jokaiseen päivään. Vaikka minulla olisi haaremi en ajattele sinua sellaisen virtuaali tai muuna jäsenenä vaan ainoastaan eräänä mahdollisena ihmisenä sieltä kaukaa jonka sielu on paljon omani kanssa samankaltainen. Muista en tiedä mutta itse en ole koskaan ajatellut miten hyödyn sinusta. Minä en voisi enkä halua kieltää totuutta. Mutta maailma ympärilläni on muuttunut kauan sitten..Katselen 'varjoista' jos en muuta voi ja edellinen kommentti lausuttuna minulta oletuksena tietystä henkilöstä ei tieto.
Hyvää viikonloppua sinulle sinä tuntematon kirjoittaja- Anonyymi
Voin samaistua ketjun aloittajaan, ja nyt sun vastaus… mun tulin äsken syomi24 ja nyt poistun täältä suomi24 heti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401747
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir265878- 34769
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65656Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44641Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29641Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta4639Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48616- 43600
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53592