Kamala pituusero

Anonyymi-ap

Näin kun pariskunta käveli käsi kädessä kaupassa ja nainen oli vähintään 180cm ja mies oli korkeintaan 170.
Jos tuo nainen olisi ollut kaunis niin ei olisi tuollaisen tapin kanssa mutta kun oli lihava ja naamastaan kuin paistipannulla hakattu niin ottanut varmasti vain sen kenet saa. Ei se mieskään mikään palkinto ollut, ei vaikka olisikin pidempi.
Itse olen 175 enkä todellakaan ota alle 190 sentistä.

67

1654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piilokorot pelastaa
      160 cm ...... 190 cm

• Anonyymi

Irokeesi pelastaa myös.
        Piilokorot + irokeesi = siinä vasta hoito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irokeesi pelastaa myös.
        Piilokorot irokeesi = siinä vasta hoito.

Cowboy saappaat ja stetson.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irokeesi pelastaa myös.
        Piilokorot irokeesi = siinä vasta hoito.

Sittenhä se on kuin joku rokkari. Viitsiikö sellaisen kaverina pasteerailla kaupungilla.
        En ainakaan kehtaisi.

• Anonyymi

Minä olen mieheni kanssa samanpituinen, eikä ole ulkonäöstäni kiinni. Kun minulla on korkokengät jalassani, niin meillä on helposti tuo 10 cm:ä pituuseroa.

• Anonyymi

Minä muuten ei enää ikinä huolisi yli 190 senttistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Ihan oikeasti, miksi? Onko siihen olemassa jotain oikeaa syytä, kuin vain "musta tuntuu että miehen pitää olla pitempi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Ihan oikeasti, miksi? Onko siihen olemassa jotain oikeaa syytä, kuin vain "musta tuntuu että miehen pitää olla pitempi"

Löytyyhän siihen syitä. Ensimmäinen on se, että kaikki fyysinen kanssakäyminen on hankalaa, kun löytyy pituuseroa. Jopa kädestä pitäminen on vittumaista, jollei toisella sitten ole ekstrapitkät gorillan kädet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelle riittää jo 18 cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai 16,1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä jotkut pohtivatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Tuo kirjoittajahan sanoi, ettei ottaisi YLI 190-senttistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kotoisin Turusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyyhän siihen syitä. Ensimmäinen on se, että kaikki fyysinen kanssakäyminen on hankalaa, kun löytyy pituuseroa. Jopa kädestä pitäminen on vittumaista, jollei toisella sitten ole ekstrapitkät gorillan kädet.

On hyvä olla näin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kotoisin Turusta!

Ai kuka? En minä ainakaan. Eikä kyllä miehenikään.

• Anonyymi

Pinnallisuus johtaa helvettiin😉

• Anonyymi

Niinkin voi käydä. Myönnän sen. Lähdin sitten Aasiaan ja kuinka ollakaan löysin mitä etsin. Makuasioita nämä tietenkin on. Löytyi hyväkäytöksinen, koulutettu ja erittäin kaunis. Yhdessä on kierretty maailmaa töitä tehdessä.

• Anonyymi

Oliko se mies komea? Kateus iski?

• Anonyymi

Piti päästä se nainen suomi24lle haukkumaan? Mehän ei oikiasti tiedetä miltä se näytti.

• Anonyymi

Kielii omasta epävarmuudestaan toisten haukkuminen aina😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielii omasta epävarmuudestaan toisten haukkuminen aina😇

Juuri näin🧐

• Anonyymi

Vaakamambossa ei pituusero haittaa.

• Anonyymi

Mut jos työn touhussa kädet ei yllä rinnoille....

• Anonyymi

Siis miten HELVETISSÄ porukka voi olla niin pikkusieluista, että aloittaa oikein keskusteluketjun tällaisesta aiheesta. Etsikää itse itsellenne omaan makuunne täydellinen kumppani (jos löydätte...), ja antakaa muiden elää elämännsä. On elämä heti paljon helpompaa ja hauskempaakin.

• Anonyymi

Ja vielä "Ihannemies"-osiossa. Siinä on aloittajalla raksuttanut taas. Not. 🙄

• Anonyymi

Minä olen aina ihmetellyt, miksi yli 190cm miehet haluavat vaimokseen noin 160 cm naisia. Onko heillä huono itsetunto, kun haluavat niin naisiaan alaspäin katsoa, vai jokin muu kompleksi?

Minusta pituuseroa saisi olla korkeintaan 15 cm. Suurin piirtein sama pituus olisi parhautta.

• Anonyymi

Veikkaan alitajuista biologista "tasausta".

Minkälainen jättiläinen sieltä tulee jos 180 cm nainen ja 190 cm mies tekevät lapsen? Vielä hankalampi löytää kumppani hänellä ja ei mahdu mihinkään, kun maailma on suunniteltu 165-185 senttimetrisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen jättiläinen sieltä tulee jos 180 cm nainen ja 190 cm mies tekevät lapsen? Vielä hankalampi löytää kumppani hänellä ja ei mahdu mihinkään, kun maailma on suunniteltu 165-185 senttimetrisille.

En oikein usko, että noin pitkälle ajattelevat, edes alitajuisesti. Eiköhän kaikki valitse miestä tai naista, joka miellyttää silmiä (ja korvia).

Ja minä olen aina halunnut pitkän naisen... :)

• Anonyymi

Arvaan, että monet normaali pituiset kammoksuu noin pitkää ja sitten valinta osuu niihin jotka on itsekin eripituisia kuin normaalit.

• Anonyymi
        UUSI

Mieshän ei näitä päätä vaan nainen päättää kenet ottaa ja siihen on tyytyminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Truppi on 190cm ja Melani on 182 ja niiden poika on yli kaksi metrinen hujoppi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieshän ei näitä päätä vaan nainen päättää kenet ottaa ja siihen on tyytyminen

Mieshän nämä juuri päättää!

• Anonyymi

Tom Cruisella oli Nicole Kidman yli kymmenen vuotta. 170 cm ja 180 cm.

Hyväitsetuntoiselle naiselle ei ongelma, toki jos ei tykkää eihän siinä mitään.

• Anonyymi

Jos ei ole kuvaa laittaa todisteeksi, niin mitään et ole nähnyt eikä mitään tapahtunut.

• Anonyymi

No en kyllä huolisi mitään yli-Isoa köriläitä mieheksi. Isokokoiset miehet ovat pelottavia. Ja ootteko huomannut pitkät miehet ovat usein selkävaivaisia . Ne kävelee kumarassa usein jo keski -ikäisenä.

• Anonyymi

Kyllähän siitä "kumartuu", kun muutaman kerran kajauttaa otsansa ovenkarmiin... :)

• Anonyymi

Mainitsin tuossa yllä, että minäkään en huolisi enää yli 190 senttistä. Juurikin tuo huono ryhti ja kumaruus on yksi pinnallisista syistäni. Tosin eihän se tietenkään ihan puhtasti pinnallinen ongelmakaan ole, kun pitkillä on selvästi useammin selkä- ymv. vaivoja.

• Anonyymi

Hyi ,,.vetti oletteko te noin pinnallisia?!Olette ?!Te menette suht pohjalle ihmisinä,hyi helvetti teitä..

• Anonyymi

Kauneus katsojan silmissä.
      Varmasti onnellinen pariskunta vaikkei aloittajan silmää hivelleetkään.

• Anonyymi
        UUSI

Ja onhan hen sentään hyvä pano!

• Anonyymi

Meillä päin joskus leikillä sanotaan että jos toinen pariskunnasta on reilusti toista pitempi niin ovat kuin tikka puun kyljessä tai orava männyn rungossa.

• Anonyymi

Eilen kaupassa vanha pariskunta. Pituuseroa oli yli 30 sm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen kaupassa vanha pariskunta. Pituuseroa oli yli 30 sm

Aika olennainen seikka tässä ketjussa; kumpi "oli yli 30 cm" pidempi / lyhyempi.

• Anonyymi

Aloittajalla on kyllä rutkasti isompi ongelma kuin kertomallaan pariskunnalla. Hlvt että ihminen voi olla tyhmä ja alkeellinen. Yöäk.

• Anonyymi

Do you really want to hurt meeeeeeeee!...😫
      Voisin sanoa sinulle ja tähän yhtä ja toista, mutta olen kohtelias ja jätän sanomatta.

• Anonyymi

Tässä nyt on aloittajalla ilmeisen iso kateus. Itte vaan yksin täällä kirjoittelee. Terveisin yksi 160cm taskumalli jolla on pitkä mies

• Anonyymi

Suunnilleen saman verran tuossa on eroa sinunkin tapauksessa.

• Anonyymi

Minusta on väärin ja törkeätä syyttää pitkää naista vitunkantotelineeksi tai keskitorjujaksi, eihän pituuserolla ole väliä, voihan sitä nainen olla päälläkin tai dokstaililla vetelee ei siinä huomaa pituuseroa

• Anonyymi

asiahan on niin että miehen mitta on karismassa, kyvyissä ja sisäisessä voimassa. Kumppanin massa korostaa niitä.

• Anonyymi

Olet varmaankin todella hieno ihminen ja ylpeä itsestäsi

• Anonyymi

Et ota alle 190 senttistä naista? Onnea vaan etsintään.

• Anonyymi

Mun vaimo on mua 10cm pidempi...
      ...vasta 22 vuotta naimisissa, niin ei tiedä toimiiko.

• Anonyymi

Aloittajan kirjoitus vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta. Ja todennäköisesti onkin, koska eihän tuossa ollut edes mitään järkeä, kunhan provosoi.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Neuvo sinulle aloittaja. Kun seuraavan kerran tapahtuu "Näin kun pariskunta", niin laita silmäsi kiinni ja käänny, sitten kävele eri suuntaan.
      Ei ole tarpeen tänne asiasta ilmoitella.

• Anonyymi

Joskus kaksikymppisenä kuulin et pitkät miehet on kysyttyjä, siitä on nyt 50 vuotta aikaa, eikä vieläkään ole kysytty :D

Naistentansseissa joskus tuli kaksi hakemaan, järjestysmies ja poliisi :D

• Anonyymi

Oletko noin pimee? Etkö näe muuta kauneutta maailmassa kuin ulkonäkökeskeisyys,mitä edustat?

• Anonyymi

Mistä muita syyllistät! Pimee olet itse sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä muita syyllistät! Pimee olet itse sinä!

Aloitusta voi kyllä vähän syyllistääkin, se on pimeä ajatus. Ainakin sitä voi arvioida ja kritisoida.

• Anonyymi

Arvosta muita. He ovat ihmisiä siinä kuin itsekin olet. Varmaan synkkaa muuten hyvin. Sehän siinä parisuhteessa tärkeintä onkin. Keskinäinen arvostus, luottamus jne. Tsempit.

• Anonyymi

Mitä hitsin väliä on pituuserolla kumpaankaan suuntaan, jos kemiat muuten toimii. Ja mitä muille kuuluu, oletko pitkä vai pätkä ja kenen kanssa seurustelet?

• Anonyymi

Ikäero ja pituuero on jollekin vallan kamalia asioita, eikö se ole jokasen oma
      asia ottaako lyhyen vai pitkän ???

• Anonyymi

Kyllä jotain läskejä ja rumia naisia näkee myös pitkien, komeiden ja lihaksikkaiden miesten kanssa. Ei ulkonäkö aina ole tärkein.

• Anonyymi
      UUSI

Silloin kun "se" natsaa kohdalle.
      Ja tuntuu hyvälle olla toisen kanssa.
      Se on just siinä.

Raha, ulkonäkö, pituus ...
      ... Ei niin mitään väliä

• Anonyymi
      UUSI

Tuo on ollut järkyttävä näky. Ota purkilline Panadolia kaikki kerralla se auttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa ollavain sinun ongela

• Anonyymi
      UUSI

Sinä olet vaan mustasukkainen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1840
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      279
      970
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      787
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      616
    Aihe