Vankeuteen tuomitulla halal-teurastajalla irakilaistausta – muuttui Ylen uutistoimituksessa ”pohjalaismieheksi”
https://www.suomenuutiset.fi/vankeuteen-tuomitulla-halal-teurastajalla-irakilaistausta-muuttui-ylen-uutistoimituksessa-pohjalaismieheksi/
Irakilain...eikun pohjalaismies teurasti tuhansia laittomasti
16
118
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai... yllättikö? Yle loisii verorahoilla.
- Anonyymi
Maassa maan tavalla?
- Anonyymi
Voisinko rakentaa kirkon Kabuliin ja ryhtyä käännyttämään siellä kristityiksi vai täytyykö kunnioittaa paikallisia tapoja?
- Anonyymi
Rakenna mieluummin kouluja sinne, tieto on valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakenna mieluummin kouluja sinne, tieto on valtaa.
Sinnehän rakennettiin koulu.
Maksoi miljoonia. Arvaappa miten kävi. Googlaa! KVG. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoi miljoonia. Arvaappa miten kävi. Googlaa! KVG.Lisää kouluja vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoi miljoonia. Arvaappa miten kävi. Googlaa! KVG.Koulusta tehtiin bordelli, Suomi maksoi...
- Anonyymi
Sen jos tekisit Kabulissa niin henki lähtisi heti kun rauhan uskonto. Eikä kukaan kyselisi että kuka tappoi kenet.
- Anonyymi
Tätä on se monikulttuuri käytännössä. yök !!
- Anonyymi
Yle peittelee salailee ja vääristelee. Ei mitään uutta. #Katujengit.
- Anonyymi
Maahanmuutto kehitysmaista on vitsaus ja kirous ja suunnaton riesa. #Katujengit.
- Anonyymi
Vihreiden mukaan ovat vegaaneja...
- Anonyymi
pohjannmaa on tunnettu kaksisuuntaisesta ... ensin haukutaan ulkomaalaiset nooh sitten avosylin otetaan niitä kyllä vastaan ja lähetetään niiden kriisialueille viellä tavaraa.. kummasti näitä sodan uhreijakin on sisä-ja rannikko pohjanmaalla eniten koko suomessa väkilukuun nähden eikä niille kelpaa mikään huono tavara enää kun on hyvälle opetettu.
- Anonyymi
Onneksi kaikki kulttuurit ovat saman arvoisia.
- Anonyymi
Svenska YLEN toimittajat Sari ja Sebu ovat anteeksipyynnön velkaa Suomen kansalle .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117