Ei voi olla totta

Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.
221176
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

En kaipaa ketään.

Äänestä
  • Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.

Äänestä

Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌

Äänestä
  • Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.

Äänestä

Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
Me ollaan hulluja! 😝

Äänestä
  • Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔‍♂️

Äänestä

Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤

Äänestä
  • Mistähän johtuisi

Äänestä

Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!

Äänestä
  • Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.

Äänestä

Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen

Äänestä

Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.

Äänestä

Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊

Äänestä
  • Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
    Pprtugal

Äänestä

• Aloittaja kaipaa miestä!

Äänestä

Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)

Äänestä

sydämeni on jäässä mitä tulee muihin. sinua kaipaan tiiän ettet ole palstalla(hyvä) mutta olet mahdollisesti suhteessa</3. harmittaa vtusti mitä sitä kieltämään. ei tunnu missään olla muiden heittopussinakaan. ajattelen vaan sua

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu