Ei voi olla totta

Anonyymi-ap

Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.

22

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kaipaa ketään.

• Anonyymi

Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.

• Anonyymi

Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌

• Anonyymi

Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.

• Anonyymi

Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
      Me ollaan hulluja! 😝

• Anonyymi

Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔‍♂️

• Anonyymi

Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤

• Anonyymi

Mistähän johtuisi

• Anonyymi

Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!

• Anonyymi

Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.

• Anonyymi

Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen

• Anonyymi

Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.

• Anonyymi

Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊

• Anonyymi

Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
        Pprtugal

• Anonyymi

Aloittaja kaipaa miestä!

• Anonyymi

Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)

• Anonyymi

sydämeni on jäässä mitä tulee muihin. sinua kaipaan tiiän ettet ole palstalla(hyvä) mutta olet mahdollisesti suhteessa</3. harmittaa vtusti mitä sitä kieltämään. ei tunnu missään olla muiden heittopussinakaan. ajattelen vaan sua

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      274
      18373
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10550
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      390
      7079
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      81
      6870
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      34
      2335
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      32
      2255
    Aihe