Ei voi olla totta

Anonyymi-ap

Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.

22

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kaipaa ketään.

      • Anonyymi

        Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.


    • Anonyymi

      Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

        Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

        Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.


    • Anonyymi

      Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
      Me ollaan hulluja! 😝

      • Anonyymi

        Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔‍♂️


    • Anonyymi

      Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤

      • Anonyymi

        Mistähän johtuisi


    • Anonyymi

      Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!

      • Anonyymi

        Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

        Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

        Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen

    • Anonyymi

      Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.

    • Anonyymi

      Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊

      • Anonyymi

        Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
        Pprtugal


      • Anonyymi

        Aloittaja kaipaa miestä!


    • Anonyymi

      Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)

    • Anonyymi

      sydämeni on jäässä mitä tulee muihin. sinua kaipaan tiiän ettet ole palstalla(hyvä) mutta olet mahdollisesti suhteessa</3. harmittaa vtusti mitä sitä kieltämään. ei tunnu missään olla muiden heittopussinakaan. ajattelen vaan sua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe