Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.
Ei voi olla totta
22
879
Vastaukset
- Anonyymi
En kaipaa ketään.
- Anonyymi
Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.
- Anonyymi
Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌
- Anonyymi
Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.
Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.
Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.
- Anonyymi
Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
Me ollaan hulluja! 😝- Anonyymi
Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔♂️
- Anonyymi
Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤
- Anonyymi
Mistähän johtuisi
- Anonyymi
Dingdong https://youtu.be/sfsoTvIuHLE
https://youtu.be/XlFKtpghG3g - Anonyymi
Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!
- Anonyymi
Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.
Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.
Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.
- Anonyymi
Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen
- Anonyymi
Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.
- Anonyymi
Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊
- Anonyymi
Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
Pprtugal - Anonyymi
Aloittaja kaipaa miestä!
- Anonyymi
Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973