Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.
Ei voi olla totta
22
1176
Vastaukset
- Anonyymi
En kaipaa ketään.
- Anonyymi
Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.
- Anonyymi
Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌
- Anonyymi
Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.
Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.
Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.
- Anonyymi
Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
Me ollaan hulluja! 😝- Anonyymi
Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔♂️
- Anonyymi
Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤
- Anonyymi
Mistähän johtuisi
- Anonyymi
Dingdong https://youtu.be/sfsoTvIuHLE
https://youtu.be/XlFKtpghG3g - Anonyymi
Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!
- Anonyymi
Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.
Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.
Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.
- Anonyymi
Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen
- Anonyymi
Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.
- Anonyymi
Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊
- Anonyymi
Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
Pprtugal - Anonyymi
Aloittaja kaipaa miestä!
- Anonyymi
Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)
- Anonyymi
sydämeni on jäässä mitä tulee muihin. sinua kaipaan tiiän ettet ole palstalla(hyvä) mutta olet mahdollisesti suhteessa</3. harmittaa vtusti mitä sitä kieltämään. ei tunnu missään olla muiden heittopussinakaan. ajattelen vaan sua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483