Ei voi olla totta

Anonyymi-ap

Rakastan, rakastan ja en unohda. Ikävä! Älä jätä viestiin vastaamatta. Haluan, että lohdutat. Sano vaikka, että olen hullu. Tahdon vain viereesi.

22

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kaipaa ketään.

      • Anonyymi

        Hyvä, ei kaipausta jaksakkaan.


    • Anonyymi

      Kuka näin palavasti kaipaa toista? Mikset tee asialle mitään? 🤨😌

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle menee tuo ja viestin laitoin, että ikävä on. Loppu jää taas arvoitukseksi. En saa vastausta kuitenkaan, pelkkä hiljaisuus.

        Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti oikea yhteystieto, kyllä vastata kuuluu.

        Vastasi toki muuhun, mutta ei siihen, että sanoin ikävästä.


    • Anonyymi

      Täällä olen. ❤️ Ikävä on.
      Me ollaan hulluja! 😝

      • Anonyymi

        Niin ollaan!! ikävä on sinua hulluseni❤️ehkä vielä joskus kirjoittelemme t. Ystäväsi🧔‍♂️


    • Anonyymi

      Ei se nainen mua ikävöisi enää 💕🍀🖤

      • Anonyymi

        Mistähän johtuisi


    • Anonyymi

      Miksi ette soita rakastetulle, kaivatulle? Mitä hittoa riivatte viestein? Soitamalla asia selviää heti,Myös se onko laittanut puhelin numerosi estoon!Samalla ymmärrät on viesti estot,kuin s-posti estot päällä.Tai Kokonaan Vaihtannut Numeroa Päästäkseen eron sinusta!

      • Anonyymi

        Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole näin, mutta taidan estää itseni häneltä.

        Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeita asioita nämä. Voisi saada mutta estää itse itseänsä. No, inhimillistähän se on. Elämä jatkuu.

        Mistä päättelet, että voisi saada? Haluaisin, mutta hänen mukaansa ongelma on vain tässä päässä ja vain minun ratkaistavissa. Eli en usko, että tuo nyt tarkoittaksi sitä, että saisin hänet. Siksi laitan itselleni estot kaikkiin medioihin, etten näe häntä. Samalla, hänelle kyllä.tulee esto, ettei hän löydä minua. Mutta tuskin se häntä kiinnostaa. Rakastan, mutta pakko tässä yrittää mennä asioissa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Susta tiedä kuinka hullu sä olet ite olen hullu kyllä siinä mielin että olen koskaan vaivautunut töihin menemään helpompi pitää ittesä terveenä ilman töitä ja pysyy ne hyväksikäyttäjät loitolla kun ois työttömänä ja persaukisena mu si taas kun ei osaa kunnolla olla täysin jouten ni si sitä vähintäänkin keksii jotain millä sua muita ärsytettyä ja mitä enämpi sitä tyytyväisempi ihte olen

    • Anonyymi

      Tämä mies kaipaa hullun lailla ihanaa naista. On meitä siis muitakin.

    • Anonyymi

      Millä kirjaimella kaipaamasi nainen alkaa tai kerro hänen luonteestaan? 😊

      • Anonyymi

        Mä haluun Jaappaniin , Neeppaliin
        Pprtugal


      • Anonyymi

        Aloittaja kaipaa miestä!


    • Anonyymi

      Tahtoisin, että hän edes kerran sanoisi välittävänsä, mistä minusta tuntuu. (Ap)

    • Anonyymi

      sydämeni on jäässä mitä tulee muihin. sinua kaipaan tiiän ettet ole palstalla(hyvä) mutta olet mahdollisesti suhteessa</3. harmittaa vtusti mitä sitä kieltämään. ei tunnu missään olla muiden heittopussinakaan. ajattelen vaan sua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe