Kun siinä hoitolaitoksessa jossa odottelen kuolemaa on ollut tapa, terveyteni ylläpitoon tarvittavien, minun käyttööni määrättyjen lääkkeiden, aliannosteleminen, eli lääkkeiden avulla pyritty lyhentämään elinikää. Siten, ettei jokaisella lääkeannostelulla a haluta antaa kaikkia tarvittavia lääkkeitä ja terveydestäni vastuussa oleva lääkäri on saanut jättää minut ilman, minun elämäni jatkuvuudelle tärkeää läkettä, jota saadakseni olen joutunut käymään päivystävällä terveydenhoito asemalla saadakseni lääkettä käyttööni.
Että kun ihmettelen sitä, miten tälläinen ihmisten tappaminen tapa on sallittua ? Kun olen pyytänyt saada terveydenhoitooni apua niin, että terveydenhoitoni saisi muutettua terveyteni ja hyvinvointini ylläpitämiseen tähtääväksi niin, kukaan ei ole auttanut, että kaikki sallivat lääkkeiden aliannostelujen avulle kansalaisten kuoletukset? Että sellaiset kun Potilasasiamies, Vanhus asia valtuutettu, oikeusasiamies, Valvira, kun kukaan ei ole auttanut niin, olen utelias saada tietää, onko joku saanut tarvitessaan apua terveydenhoitonsa ja mistä apua on saatu?
Onko joku ihan oikeasti saanut terveydenhoitoonsa apua sitä tarvitessaan/pyytäessään?
1
339
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921