Kun siinä hoitolaitoksessa jossa odottelen kuolemaa on ollut tapa, terveyteni ylläpitoon tarvittavien, minun käyttööni määrättyjen lääkkeiden, aliannosteleminen, eli lääkkeiden avulla pyritty lyhentämään elinikää. Siten, ettei jokaisella lääkeannostelulla a haluta antaa kaikkia tarvittavia lääkkeitä ja terveydestäni vastuussa oleva lääkäri on saanut jättää minut ilman, minun elämäni jatkuvuudelle tärkeää läkettä, jota saadakseni olen joutunut käymään päivystävällä terveydenhoito asemalla saadakseni lääkettä käyttööni.
Että kun ihmettelen sitä, miten tälläinen ihmisten tappaminen tapa on sallittua ? Kun olen pyytänyt saada terveydenhoitooni apua niin, että terveydenhoitoni saisi muutettua terveyteni ja hyvinvointini ylläpitämiseen tähtääväksi niin, kukaan ei ole auttanut, että kaikki sallivat lääkkeiden aliannostelujen avulle kansalaisten kuoletukset? Että sellaiset kun Potilasasiamies, Vanhus asia valtuutettu, oikeusasiamies, Valvira, kun kukaan ei ole auttanut niin, olen utelias saada tietää, onko joku saanut tarvitessaan apua terveydenhoitonsa ja mistä apua on saatu?
Onko joku ihan oikeasti saanut terveydenhoitoonsa apua sitä tarvitessaan/pyytäessään?
1
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900