Hurtti oli hyvä ruokapaikka
80-luvun hurttiukko
38
1750
Vastaukset
- Anonyymi
Pizzat mahtavia
- Anonyymi
Sillon piisas väkeä
- Anonyymi
S-marketin yläkerrassako oli?
- Anonyymi
Ahaa, taisinpa keretä tuolla kerran käymään, täytin 18 vuonna 1992, ihan muistikuva on kuin olisin rappusia pitkin kävellyt tuonne ylös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, taisinpa keretä tuolla kerran käymään, täytin 18 vuonna 1992, ihan muistikuva on kuin olisin rappusia pitkin kävellyt tuonne ylös?
Hurttiin rappusia ylos ja Kiuton kellariin rappusia alas.
- Anonyymi
Olhan siellä mukava käyvä.
- Anonyymi
Hurtissa huurteista
- Anonyymi
Kaikin puolin hyvä paikka ja ystävälliset työntekijät.
- Anonyymi
Kuka se murtautu sinne?89-90ol
Lompakkosa puottana ja paperisa.
Poliisi haki suoraan kotoo - Anonyymi
Lappalais eero "epe"ainai kerran.
Oli jääny viinoja juomaan ja sammu baarin
Lattialle.poliisit nouti talteen:) - Anonyymi
Oli kyllä Hurtti hieno paikka, mukavia muistoja ja joskus jonotettiin sovussa ilmassa kuin ilmassa.
- Anonyymi
Hyvä paikka oli ja kiuruvetiset vanhemman polven kyläläiset tapasi toisiaan.
- Anonyymi
Hyvös tumppi ja j.piippo oli
Varkaissa joskus 90luvun
Taitteessa.jompi kumpi pudotti
Lompakkonsa baarin lattialle.
Aika nopeesti jäivät kiinni... - Anonyymi
Hyvös tumpilla hullun paperit
- Anonyymi
Kun konnista puhutaan, kuka muistaa Katto Kassisen, rehellisimmän rosvon maan päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun konnista puhutaan, kuka muistaa Katto Kassisen, rehellisimmän rosvon maan päällä?
Jukka.k😄murtautu markettiin katon
Kautta.jäi hedelmäpeliä pelaamaan yöllä
Kauppaan😁taksiukot kuuli kilinän ja
Soitti jepet paikalle😄kunnon taliaivo😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukka.k😄murtautu markettiin katon
Kautta.jäi hedelmäpeliä pelaamaan yöllä
Kauppaan😁taksiukot kuuli kilinän ja
Soitti jepet paikalle😄kunnon taliaivo😅Minä muistelen, että Katto Kassinen meni itse ilmoittautumaan poliisille.
- Anonyymi
J.piippo (rakennus piippo)
Löi kerran peltohovissa vanhaa
Miestä ilman syytä
Kipsipaketilla naamaan.käsi
Oli piipolla kipsissä ja sillä löi
Syyttä vanhusta.tekarit meni halki
Äijällä.olikohan joku suutari tämä
Henkilö/penttiköhän- Anonyymi
Teknomanne löi torilla ulkopuolista turpaa . Ei uskaltannu käyvä sille vittuilleen päälle hehhh...
- Anonyymi
J.piippo kulki hurtissa räkäposkella
Huorittelemassa akkoja!2vanhusta ryösti
Ja joutu linnaan!lentopallo ura
Alkoi sukevan muurien sisällä...! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.piippo kulki hurtissa räkäposkella
Huorittelemassa akkoja!2vanhusta ryösti
Ja joutu linnaan!lentopallo ura
Alkoi sukevan muurien sisällä...!Vai on tämä timpuri linnakundi.. eipä tarvii sitten tältä tarjousta edes pyytää
- Anonyymi
Oliko aikoinaa juoppo Lysinen? Tää ponun myyjä keikkuutti Tihilän kaupan..myi sitten tupakat ja kaljat. Juoppo sai pari keppanaa -tuomion.
- Anonyymi
Lysis teuvo:)puliukko ja rosvo:)
Jerry cottonia laulo ravintelissa:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lysis teuvo:)puliukko ja rosvo:)
Jerry cottonia laulo ravintelissa:)Oliko tämä Lysinen sellainen pikkumies jota kutsuttiin Koskelaksi jostain syystä? Muistelin että olisi Kokkonen.
- Anonyymi
Lysinen kävi alkosta kähveltää
Farkkutakin hihoihin
2pulloo suomiviinoo😁käkättäen
Juos karkuun ovesta😁
Siitä lähtien ovelle möivät viinat😆 - Anonyymi
Milloin Hurttiukko aloitti toimintansa?
- Anonyymi
Muistan paikan. Vuonna 1972 juhlittiin siellä ylioppilaiksi valmistumista ja samana vuonna muutin Kiuruvedeltä opiskelemaan Turkuun. Silloin vielä oli Kiuruvedellä väkeä ja monenmoista menoa. Nyt taitaa olla vilkkaampaa vain niiden iskelmäfestareiden aikaan.
- Anonyymi
Alanmesta.
- Anonyymi
Hurtti Ukko oli paras paikka koskaan täällä. Aina oli sinne jonoa ja tosi mukavat portsarit ja muu henkilökunta. Siellä tuli käytyä joka lauantai. Oli tosi mukavaa. Paljon porukkaa ja tuttuja. Sai tanssia tai istua baarin puolella, tai vaikka molempia. Oi niitä aikoja. Enää ei täällä samanlaista paikkaa ole. Se oli sitä kultaista nuoruusaikaa ja meitä oli paljon.
- Anonyymi
J.piippo/rakennus piippo) on naimisissa
Sirpan kanssa- Anonyymi
Porkan matti otti töihin
Tämän j.piipon.kiitokseksi murtautu
Matin huvilalle ja varasti kaiken.
Särki koko mökin vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porkan matti otti töihin
Tämän j.piipon.kiitokseksi murtautu
Matin huvilalle ja varasti kaiken.
Särki koko mökin vielä.Vai semmoinen on .. eipä tarvi kysellä töihin sitten .
- Anonyymi
Onhan siellä joku ukko menehtäny henkesä.
- Anonyymi
Miksi Hurttiukko suljettiin?
- Anonyymi
Peltohovin pakastetun peuran takia
- Anonyymi
Oli suosittu paikka minne pääs joskus alaikäisenä maistelemaan ohrapirtelöitä hienoja aikoja
- Anonyymi
Ponunkeitto oli siihen aikaan yleistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569