Miksi heitä on äänestetty?

Anonyymi-ap

Miksi ihmeessä tällaisia "päättäjiä" äänestään, hehän ovat päättäneet vain että ovat pois kokouksista, niin ja bensan hintakaan ei laskenut?
Toivottavasti näitä kokouksia ei kuitenkaan ole matkalaskuilla?

Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueen Soiten valtuusto on ollut koolla 9 kertaa aluevaalien jälkeen. Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps.) Kokkolasta on ollut paikalla kerran ja 8 kertaa poissa (poissaoloprosentti 89).
6 kokousta on jäänyt väliin ministeri, kansanedustaja Mika Lintilällä (kesk.) Toholammilta (poissaoloprosentti 67)
Kansanedustajien - Mauri Peltokangas ja Mika Lintilä - poissaolot ovat selkeästi muihin aluehallinnossa oleviin läänin kansanedustajiin verrattuna korkeammat. Mistä tämä johtuu? Sitä on parasta kysyä heiltä itseltään ja ennen kaikkea sitä, aikovatko he vielä vuoden 2025 aluevaaleissa asettua uudelleen ehdolle, mikäli ovat kansanedustajia?

16

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensimmäistä kertaa äänestävien "Suosikki" on PerusSuomalaiset !

''''''''''''''''''''' Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen '''''''''''''''''''

• Anonyymi

Ainoastaan sinun unissa.

• Anonyymi

Siinäpä oiva esimerkki ensimmäistä kertaa äänestävälle vastuullisesta asioiden hoidosta, vai mitä Persut? Pitää kyllä olla luja usko äänestäjällä tähän Pelleen, jos uskoo tämän pystyvän jotain hoitamaan. Miten hoitaa kenenkään asioita, jos ei hoida edes omiaan?

• Anonyymi

Maailma opettaa kyllä näitä joilla on ensikertaa äänestysoikeus ja alle puolet heistä äänestää tulevissa vaaleissa.

• Anonyymi

Maukka oli vain ääniharavana ja siinä kaikki. Ei aja persuäänestäjien asiaa sielläkään.

• Anonyymi

Muistan tapauksen. Ovella odotti vuoroaan mm Petri Harsunen vaimoineen...
        Edellä mainittu sälli, ja toinen ehdokkaana oleva jätkä tallustelivat pitkin ja poikin salia kädet kyynärpäitä myöten taskussa (runkatenko?)...
        Tietääkseni lain mukaan ehdokkaana olevat EIVÄT SAA OLLA VAALITOIMITSIJOINA, vai onko Kokoomuksella eri vapaudet tässäkin suhteessa...

• Anonyymi

Mitenkähän hän olisi ehtinyt kumpaankin eduskuntaan ja alueelle kun kilometrejäkin on pitänyt ajaa niin paljon.

• Anonyymi

Ei pidä lähteä silloin ehdokkaaksi kun ei ole aikaa edes osallistua kokouksiin. Poissaolo% kertoo myös ettei taida pahemmin edes kiinnostaa.

• Anonyymi

Mauri Peltokangas lupasi aluevaalikampanjassaan alentaa bensan hintaa ja vain yhden kerran yhdeksästä on kokouksessa käväissyt. Taisi olla alkuun jopa äänikuningas ja tarkistuslaskennassa tuli kuitenkin vain toiseksi. Miten vitussa meillä voi täälllä olla näin tolloa äänestäjäkuntaa!

• Anonyymi

Muissa paikoissa vähemmästäkin erotetaan tai edes pidetään puhuttelu tapojen parantamiseksi! Töistä, opinajoista ja kaikesta tulisi kenkää vähemmästäkin!

• Anonyymi

Aluevaltuuston kokousten asialistalla ei ole vielä ollut bensan hinta. Sen vuoksi Peltokangasta ei ole nähty kokouksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muissa paikoissa vähemmästäkin erotetaan tai edes pidetään puhuttelu tapojen parantamiseksi! Töistä, opinajoista ja kaikesta tulisi kenkää vähemmästäkin!

Kokkolassa homma perustuu rukoiluun ja piilotteluun. Ei täällä ketään vastuuseen saada.

• Anonyymi

Sanoppa muuta? Ehkä se kuitenkin pitää paikkansa, että ehdokkaat ovat juuri samanlaisia kuin äänestäjänsä.

• Kotonani oli yhdeksän lasta Marjatta, Helli, Tauno, Erkki, Tarja, Aila, Veijo, Keijo ja minä. Sisarukseni olivat lähinnä lahjattomia haaveilijoita mutta osa heistä kykenee vielä äänestämään Mauria ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

Nehän on ihan läppämiehiä. Hyvä kun ovat poissa. Pysyy teatterin tehtävät teatterilla eikä hyvinvointivaltuystolla.

• Anonyymi

Hyvä huomio. Aluevaltuusto on kai säästynyt isommilta teatteriesityksiltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6342
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4821
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2892
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2770
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe