Ajoin edestakaisin työmatkan Vaasa-Kokkola kahdeksan vuotta eli 50 000 kilometriä vuosi joka tekee 400 000 kilometriä kahdeksaan vuoteen. Eläkkeellä olen ajanut parin kymmenen vuoden aikana 100 000 kilometriä. Opiskelu, armeija ja kadettikouluaikana autoiluni oli vähäisempää. Vuodesta 1978 aloitin autoilun tosissani mitä kesti kahdeksantoista vuotta eli ennen Vaasaan siirtymistäni. Kahdeksantoista vuoden aikana siis ajoin tuon kolme miljoonaa kilometriä eli joka päivä 450 kilometriä siihen ei moni kykene, hah hah haaa!!!..
JK Osoittakaa laskelmani vääriksi mikäli ette usko.
Olen ajanut 3,5 miljoonaa kilometriä
20
322
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu on nero, ja aina oikeassa...
- Anonyymi
Ja tuo honottava Stoltenberg saa pitää suuren turpansa kiinni. Norjalaiselle, eläkkeelle määrätylle sällille ei kuulu enää pätkääkään Suomen ja Ruotsin asiat, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Polkupyörä, mopo, moottoripyörä ja traktorikin ovat ajoneuvoja. Ressu oppi ajamaan ajoneuvoa 5-vuotiaana vuonna 1958. On se vain kovajätkä, jonka voittanutta ei ole ollut, ei ole eikä tule...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa? Vähän tyhmähän tuo on, tuhlata elämäänsä autoiluun, eikä se ole kovin terveellistäkään.
- Anonyymi
Höpötyksesi todistaa vääriksi Herra Elo laskuopillaan, ei siinä muiden todisteluita tarvita. Kävitkö muuten siellä Vaasassa pyhäpäivisinkin ja lomillasikin päivittäin? Aika ei kyllä muuten määrään riitä. Taisit pitää kutsuntasikin liikkuvassa autossa? Ole nyt höperö välillä päivä pari hiljaa.
Hah, omalla hevosella ajoin 1958 ja polkupyörällä opin ajamaan rippikoulussa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu ajoi Perhossa myös sillä sialla, joka asui samassa maatalossa Ressun kanssa.
- Anonyymi
Jonkilainen huomion osoitus kaupungin suunnalta olisi osoitettava tälläiselle henkilölle joka pystyy kaikkeen mitä Ressu on tehnyt.
- Anonyymi
Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies...
- Anonyymi
Ajattaneet tieten että saaneet pois silmistä ja sössimästä. Onpa hyvinkin voitu paljon ajattaa, mutta ei sentää lähellekään 3.5 miljoonaa. Naurettavaa höpöä.
- Anonyymi
Ressu ajoi samoilla kitkarenkailla 3 miljoonaa kilometriä.
- Anonyymi
Itse olen asunut aina niin, että voin juosta töihin
3,5 miljoonaa kilometriä
jos menee 8 litraa satasella
vajaa 300 kuutiota bensaa tai vastaavaa
sanotaan vaikka 1,5 euroa diskontattu litrahinta
polttoinetta kului 450 000 eurolla
eli luokkaa
25 000 euroa vuosi eli 500 euroa viikko pistit vajaa parikymmentä vuota putkeen
Halvan auton VAROVAISET kulut kuten arvon aleminen jos ajoit omalla
voidaan ottaa runsaaksi kolmeksi tonniksi vuosi eli
kulutit vajaassa 20 vuodessa vähän yli 500 000 euron edestä
aika hyvin kulutushomma- Anonyymi
Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.
pelkkä ajatuskin on kauhea
- Anonyymi
3,5 mijoonaan kilometri nopeulla 50 km tunnissa kestää ajaa 70 000 tuntia
ja jos ajatellaan työpäiväksi 7 tuntia
10 000 päivää aamusta iltaan töissä
Olet siis istunut autossa ajaen (lisäkis pikku puuhia katsaukset bensantäyttö pikkukorjaukset renkaanvaihdot ....)
luokkaa 10 000 työpäivää eli jos vuodessa olisi vaikka 220 työpäivää vuodessa
olet istunut PALKATTA AUTOSSA 45 VUOTTA KOKONAISIA TYÖPÄIVIÄ
jäikö perhe-elämään ja opiskeluun mitään aikaa ajelujen lisäksi
jäikö rahaa mässäilyyn? - Anonyymi
Uskon ainakin itse tuohon ilmoittamaani kilometri määrään ja pysyn kirjoitusteni takana kuten hyvä ystäväni Mika Lintilä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
On se totta se kertoi sen uimahallin saunassa.
- Anonyymi
Olen ajanut kännissä pitkin kaupunkia kymmeniä tuhansia kilometrejä vuosikymnenten ajan ja tällaiseen sankaritekoon ei yllä kuin työkavereiden ja kaupunkilaisten avustuksella.
- Anonyymi
Voi voi. Eikö olisi jo aika ilmoittautua poliisille, ja luovuttaa ajokortti pois...
- Anonyymi
Tämä ukko sai siis viisi ääntä viime vaaleissa. Perussuomalaisten musta hevonen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683