Olen ajanut 3,5 miljoonaa kilometriä

Ajoin edestakaisin työmatkan Vaasa-Kokkola kahdeksan vuotta eli 50 000 kilometriä vuosi joka tekee 400 000 kilometriä kahdeksaan vuoteen. Eläkkeellä olen ajanut parin kymmenen vuoden aikana 100 000 kilometriä. Opiskelu, armeija ja kadettikouluaikana autoiluni oli vähäisempää. Vuodesta 1978 aloitin autoilun tosissani mitä kesti kahdeksantoista vuotta eli ennen Vaasaan siirtymistäni. Kahdeksantoista vuoden aikana siis ajoin tuon kolme miljoonaa kilometriä eli joka päivä 450 kilometriä siihen ei moni kykene, hah hah haaa!!!..

JK Osoittakaa laskelmani vääriksi mikäli ette usko.

21

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ressu on nero, ja aina oikeassa...

• Anonyymi

Ja tuo honottava Stoltenberg saa pitää suuren turpansa kiinni. Norjalaiselle, eläkkeelle määrätylle sällille ei kuulu enää pätkääkään Suomen ja Ruotsin asiat, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­N­­­y­­m­­f­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17747197R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Polkupyörä, mopo, moottoripyörä ja traktorikin ovat ajoneuvoja. Ressu oppi ajamaan ajoneuvoa 5-vuotiaana vuonna 1958. On se vain kovajätkä, jonka voittanutta ei ole ollut, ei ole eikä tule...

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa? Vähän tyhmähän tuo on, tuhlata elämäänsä autoiluun, eikä se ole kovin terveellistäkään.

• Anonyymi

Höpötyksesi todistaa vääriksi Herra Elo laskuopillaan, ei siinä muiden todisteluita tarvita. Kävitkö muuten siellä Vaasassa pyhäpäivisinkin ja lomillasikin päivittäin? Aika ei kyllä muuten määrään riitä. Taisit pitää kutsuntasikin liikkuvassa autossa? Ole nyt höperö välillä päivä pari hiljaa.

• Hah, omalla hevosella ajoin 1958 ja polkupyörällä opin ajamaan rippikoulussa, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Ressu ajoi Perhossa myös sillä sialla, joka asui samassa maatalossa Ressun kanssa.

• Anonyymi

Jonkilainen huomion osoitus kaupungin suunnalta olisi osoitettava tälläiselle henkilölle joka pystyy kaikkeen mitä Ressu on tehnyt.

• Anonyymi

Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies...

• Anonyymi

Ajattaneet tieten että saaneet pois silmistä ja sössimästä. Onpa hyvinkin voitu paljon ajattaa, mutta ei sentää lähellekään 3.5 miljoonaa. Naurettavaa höpöä.

• Anonyymi

Ressu ajoi samoilla kitkarenkailla 3 miljoonaa kilometriä.

• Anonyymi

Itse olen asunut aina niin, että voin juosta töihin

3,5 miljoonaa kilometriä
      jos menee 8 litraa satasella

vajaa 300 kuutiota bensaa tai vastaavaa
      sanotaan vaikka 1,5 euroa diskontattu litrahinta

polttoinetta kului 450 000 eurolla

eli luokkaa
      25 000 euroa vuosi eli 500 euroa viikko pistit vajaa parikymmentä vuota putkeen

Halvan auton VAROVAISET kulut kuten arvon aleminen jos ajoit omalla
      voidaan ottaa runsaaksi kolmeksi tonniksi vuosi eli

kulutit vajaassa 20 vuodessa vähän yli 500 000 euron edestä
      aika hyvin kulutushomma

• Anonyymi

Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.

pelkkä ajatuskin on kauhea

• Anonyymi

3,5 mijoonaan kilometri nopeulla 50 km tunnissa kestää ajaa 70 000 tuntia
      ja jos ajatellaan työpäiväksi 7 tuntia

10 000 päivää aamusta iltaan töissä

Olet siis istunut autossa ajaen (lisäkis pikku puuhia katsaukset bensantäyttö pikkukorjaukset renkaanvaihdot ....)
      luokkaa 10 000 työpäivää eli jos vuodessa olisi vaikka 220 työpäivää vuodessa

olet istunut PALKATTA AUTOSSA 45 VUOTTA KOKONAISIA TYÖPÄIVIÄ

jäikö perhe-elämään ja opiskeluun mitään aikaa ajelujen lisäksi

jäikö rahaa mässäilyyn?

• Anonyymi

Uskon ainakin itse tuohon ilmoittamaani kilometri määrään ja pysyn kirjoitusteni takana kuten hyvä ystäväni Mika Lintilä, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

On se totta se kertoi sen uimahallin saunassa.

• Anonyymi

Olen ajanut kännissä pitkin kaupunkia kymmeniä tuhansia kilometrejä vuosikymnenten ajan ja tällaiseen sankaritekoon ei yllä kuin työkavereiden ja kaupunkilaisten avustuksella.

• Anonyymi

Voi voi. Eikö olisi jo aika ilmoittautua poliisille, ja luovuttaa ajokortti pois...

• Anonyymi

Tämä ukko sai siis viisi ääntä viime vaaleissa. Perussuomalaisten musta hevonen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6362
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2942
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe