Olen ajanut 3,5 miljoonaa kilometriä

TosirealistiKokkolan

Ajoin edestakaisin työmatkan Vaasa-Kokkola kahdeksan vuotta eli 50 000 kilometriä vuosi joka tekee 400 000 kilometriä kahdeksaan vuoteen. Eläkkeellä olen ajanut parin kymmenen vuoden aikana 100 000 kilometriä. Opiskelu, armeija ja kadettikouluaikana autoiluni oli vähäisempää. Vuodesta 1978 aloitin autoilun tosissani mitä kesti kahdeksantoista vuotta eli ennen Vaasaan siirtymistäni. Kahdeksantoista vuoden aikana siis ajoin tuon kolme miljoonaa kilometriä eli joka päivä 450 kilometriä siihen ei moni kykene, hah hah haaa!!!..

JK Osoittakaa laskelmani vääriksi mikäli ette usko.

20

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ressu on nero, ja aina oikeassa...

      • Anonyymi

        Ja tuo honottava Stoltenberg saa pitää suuren turpansa kiinni. Norjalaiselle, eläkkeelle määrätylle sällille ei kuulu enää pätkääkään Suomen ja Ruotsin asiat, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Polkupyörä, mopo, moottoripyörä ja traktorikin ovat ajoneuvoja. Ressu oppi ajamaan ajoneuvoa 5-vuotiaana vuonna 1958. On se vain kovajätkä, jonka voittanutta ei ole ollut, ei ole eikä tule...

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa? Vähän tyhmähän tuo on, tuhlata elämäänsä autoiluun, eikä se ole kovin terveellistäkään.

    • Anonyymi

      Höpötyksesi todistaa vääriksi Herra Elo laskuopillaan, ei siinä muiden todisteluita tarvita. Kävitkö muuten siellä Vaasassa pyhäpäivisinkin ja lomillasikin päivittäin? Aika ei kyllä muuten määrään riitä. Taisit pitää kutsuntasikin liikkuvassa autossa? Ole nyt höperö välillä päivä pari hiljaa.

    • Hah, omalla hevosella ajoin 1958 ja polkupyörällä opin ajamaan rippikoulussa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Ressu ajoi Perhossa myös sillä sialla, joka asui samassa maatalossa Ressun kanssa.


    • Anonyymi

      Jonkilainen huomion osoitus kaupungin suunnalta olisi osoitettava tälläiselle henkilölle joka pystyy kaikkeen mitä Ressu on tehnyt.

      • Anonyymi

        Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies...


    • Anonyymi

      Ajattaneet tieten että saaneet pois silmistä ja sössimästä. Onpa hyvinkin voitu paljon ajattaa, mutta ei sentää lähellekään 3.5 miljoonaa. Naurettavaa höpöä.

    • Anonyymi

      Ressu ajoi samoilla kitkarenkailla 3 miljoonaa kilometriä.

    • Anonyymi

      Itse olen asunut aina niin, että voin juosta töihin

      3,5 miljoonaa kilometriä
      jos menee 8 litraa satasella


      vajaa 300 kuutiota bensaa tai vastaavaa
      sanotaan vaikka 1,5 euroa diskontattu litrahinta

      polttoinetta kului 450 000 eurolla

      eli luokkaa
      25 000 euroa vuosi eli 500 euroa viikko pistit vajaa parikymmentä vuota putkeen

      Halvan auton VAROVAISET kulut kuten arvon aleminen jos ajoit omalla
      voidaan ottaa runsaaksi kolmeksi tonniksi vuosi eli

      kulutit vajaassa 20 vuodessa vähän yli 500 000 euron edestä
      aika hyvin kulutushomma

      • Anonyymi

        Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo polttoaineet olemme me veronmaksajat joutuneet kustantamaan.

        pelkkä ajatuskin on kauhea


    • Anonyymi

      3,5 mijoonaan kilometri nopeulla 50 km tunnissa kestää ajaa 70 000 tuntia
      ja jos ajatellaan työpäiväksi 7 tuntia

      10 000 päivää aamusta iltaan töissä

      Olet siis istunut autossa ajaen (lisäkis pikku puuhia katsaukset bensantäyttö pikkukorjaukset renkaanvaihdot ....)
      luokkaa 10 000 työpäivää eli jos vuodessa olisi vaikka 220 työpäivää vuodessa

      olet istunut PALKATTA AUTOSSA 45 VUOTTA KOKONAISIA TYÖPÄIVIÄ

      jäikö perhe-elämään ja opiskeluun mitään aikaa ajelujen lisäksi

      jäikö rahaa mässäilyyn?

    • Anonyymi

      Uskon ainakin itse tuohon ilmoittamaani kilometri määrään ja pysyn kirjoitusteni takana kuten hyvä ystäväni Mika Lintilä, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      On se totta se kertoi sen uimahallin saunassa.

    • Anonyymi

      Olen ajanut kännissä pitkin kaupunkia kymmeniä tuhansia kilometrejä vuosikymnenten ajan ja tällaiseen sankaritekoon ei yllä kuin työkavereiden ja kaupunkilaisten avustuksella.

      • Anonyymi

        Voi voi. Eikö olisi jo aika ilmoittautua poliisille, ja luovuttaa ajokortti pois...


    • Anonyymi

      Tämä ukko sai siis viisi ääntä viime vaaleissa. Perussuomalaisten musta hevonen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe