Yritätkö etsiä minusta

Anonyymi-ap

Jatkuvasti vikoja, koska olet itse kykenemätön rakastamaan ja arvostamaan?

51

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä💋

• Anonyymi

Taitaa olla toisinpäin.

• Anonyymi

Olen hyvä juuri näin. Ap.

• Anonyymi

Hah! Paraskin raatituomari siellä.

• Anonyymi

Onko tämäkin taas veikkaus? Minussa on vikoja. 🙄

• Anonyymi

Feikkaus* tarkoitan siis.

• Anonyymi

Ei oo. 🥱🥱

• Anonyymi

Alkaa mennä henkinen väkivalta ja kyvyttömyys ottaa minkäänlaista vastuuta itsestä tai muista ihmisistä absurdin puolelle

• Anonyymi

Mitä sinä haluat? Anteeksi on pyydetty, ja totuuksia tarjottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä haluat? Anteeksi on pyydetty, ja totuuksia tarjottu.

Vai että "Anteeksi on pyydetty ja totuuksia tarjottu."

Joo, joo... Kyllä, kyllä... Aivan.

Kaikki sillä nyt sitten kuitattu, niinkö?

Minkähänlaisia "totuuksia" sieltä taas mahtoikaan tulla...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että "Anteeksi on pyydetty ja totuuksia tarjottu."

Joo, joo... Kyllä, kyllä... Aivan.

Kaikki sillä nyt sitten kuitattu, niinkö?

Minkähänlaisia "totuuksia" sieltä taas mahtoikaan tulla...?

Olen pyytänyt anteeksi aiemmin ja sen jälkeen, mutta ei kelvannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pyysit anteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei kelvannut?

• Anonyymi

En, ainoastaan yhden sieltä hain ja se on se kykenemättömyys puhua asoista niin kuin ne todellisuudessa on.

• Anonyymi

Miten ne sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne sitten on?

aika vaikee tietää kun ei kerran kerrota miten ne on, käytös ja se mitä kerrottu ei kohtaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika vaikee tietää kun ei kerran kerrota miten ne on, käytös ja se mitä kerrottu ei kohtaa...

Mistä se toinenkaan tietää jos et sinäkään. Onko hän sinua fiksumpi vai joku selvännäkijä. Suhteessa on aina kaksi osapuolta. Kaikissa suhteissa. sivusta

• Anonyymi

I really don't have to, they surface themselves quite automatically without any help from you, don't they.

• Anonyymi

Oletpa moraaliton ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa moraaliton ihminen

How is that observation immoral? It hit target spot on, obviously.

• Anonyymi

Aina kun näemme toisessa hermostuttavan, epämiellyttävän tai ärsyttävän piirteen, meidän pitäisi pohtia kuinka paljon samaa piirrettä löytyy oikeasti meissä.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Eniten muita kritisoivat ja arvostelevat ovat loppujen lopuksi itse huonoitsetuntoisia ja tyytymättömiä omaan elämään. Ihminen joka on löytänyt sisäisen rauhan itsensä ja elämänsä kanssa . Ei tarvitse pönkittää itseään tai hakea hyväksyntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten muita kritisoivat ja arvostelevat ovat loppujen lopuksi itse huonoitsetuntoisia ja tyytymättömiä omaan elämään. Ihminen joka on löytänyt sisäisen rauhan itsensä ja elämänsä kanssa . Ei tarvitse pönkittää itseään tai hakea hyväksyntää.

Niin se yleensä on. Tapahtuu muuten hyvin paljon näilläkin palstoilla. Mutta se voi olla myös suoranaista inhoamista muista syistä. Tietyissä vaiheissa ihastumisessa ja rakastumisessakin sitä jopa esiintyy. Niitä epäkohtia hakee ja tarkastelee, ja saattaa alkaa joissain kohdin tuntea suoranaista inhoa(kin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se yleensä on. Tapahtuu muuten hyvin paljon näilläkin palstoilla. Mutta se voi olla myös suoranaista inhoamista muista syistä. Tietyissä vaiheissa ihastumisessa ja rakastumisessakin sitä jopa esiintyy. Niitä epäkohtia hakee ja tarkastelee, ja saattaa alkaa joissain kohdin tuntea suoranaista inhoa(kin).

En kyllä ole koskaan kokenut inhoa ihmiseen johon ollut ihastunut / rakastunut. Tietenkin suuttumusta ja ärsytystä. Sekä tervettä päästää irti jos tuolta alkaa tuntumaan että inhoaa. Eikä se että inhoaa jotain muutu miksikään vaikka kuinka toisen vikoja alleviivaisi. Veikkaan että enemmän siitä p* sks olo tulee sille routijalle kuin edes sille toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole koskaan kokenut inhoa ihmiseen johon ollut ihastunut / rakastunut. Tietenkin suuttumusta ja ärsytystä. Sekä tervettä päästää irti jos tuolta alkaa tuntumaan että inhoaa. Eikä se että inhoaa jotain muutu miksikään vaikka kuinka toisen vikoja alleviivaisi. Veikkaan että enemmän siitä p* sks olo tulee sille routijalle kuin edes sille toiselle.

Ihmiset kokevat ihastumisia ja jopa rakkauksiakin jonkin verran eri tavoin. Se on tullut täällä ja muuallakin hyvin ilmi.

Itse näen ja koen: rakkaus ole vain yksi tunne vaan kokonainen tunnekokoelma jossa eri vahvuiset tunteet vaihtelevat, vuorottelevat, edes takas soutavat ja huopaavat.

Ihastumiset oikeammastaan ihan oma lukunsa koska ovat erilaisempia ja bliisumpaa ja niitä on usein useampiakin ihmiselossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä kyllä piilee totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset kokevat ihastumisia ja jopa rakkauksiakin jonkin verran eri tavoin. Se on tullut täällä ja muuallakin hyvin ilmi.

Itse näen ja koen: rakkaus ole vain yksi tunne vaan kokonainen tunnekokoelma jossa eri vahvuiset tunteet vaihtelevat, vuorottelevat, edes takas soutavat ja huopaavat.

Ihastumiset oikeammastaan ihan oma lukunsa koska ovat erilaisempia ja bliisumpaa ja niitä on usein useampiakin ihmiselossa.

Jokainen kokee eritavalla. Itse ollut hyvin varma tunteistani eikä ne yleensä heittele sinne tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kokee eritavalla. Itse ollut hyvin varma tunteistani eikä ne yleensä heittele sinne tänne.

Sama kokemus mullakin. Olen heti varma tunteistani kun niitä syntyy. Myös tunteiden päättymisestä olen varma. Ei soutamista ja huopaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus mullakin. Olen heti varma tunteistani kun niitä syntyy. Myös tunteiden päättymisestä olen varma. Ei soutamista ja huopaamista.

Et nyt ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en itseni kohdalla kyllä puhuisi tunteiden päättymisestä. Itselläni jos jotain kohtaan ollut tunteita ei ne minnekään ikinä katoa. Ne voi muuttaa muotoaan vuosien aikana. Vaikka joku vanha ihastus niin ei siihen ehkä mitään sinällään romanttista ajatuksia ole mutta kuitenkin lämmöllä miettiin eikä välittäminen minnekään hävinnyt. Ei mulla ole oikeastaan ketään josta olisi tullut itselleni jotenkin merkityksetön .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en itseni kohdalla kyllä puhuisi tunteiden päättymisestä. Itselläni jos jotain kohtaan ollut tunteita ei ne minnekään ikinä katoa. Ne voi muuttaa muotoaan vuosien aikana. Vaikka joku vanha ihastus niin ei siihen ehkä mitään sinällään romanttista ajatuksia ole mutta kuitenkin lämmöllä miettiin eikä välittäminen minnekään hävinnyt. Ei mulla ole oikeastaan ketään josta olisi tullut itselleni jotenkin merkityksetön .

Mulla taas ei ole tunteita eksiin. Ei myöskään entisiin ihastuksiin/rakkauden kohteisiin. Suhteessa/tekemisissä ollessa tunteet kyllä kestää ja kehittyy, ellei toinen niitä toiminnallaan jotenkin radikaalisti katkaise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas ei ole tunteita eksiin. Ei myöskään entisiin ihastuksiin/rakkauden kohteisiin. Suhteessa/tekemisissä ollessa tunteet kyllä kestää ja kehittyy, ellei toinen niitä toiminnallaan jotenkin radikaalisti katkaise.

Sehän on ihan sun asia. Mä en pysty vaan muuttamaan omia tunteita neutraaleiksi. Tuskinpa kukaan oikeasti pystyy vaikka mitä väittäisi. Se ne inho ja ärtymys ovat myös tunteita. Ne ovat elettyä elämää jotka jättävät väkisinkin tuntemuksia. Veikkaan ettei sinulla ole koskaan tunteita ollut edes eksiäsi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on ihan sun asia. Mä en pysty vaan muuttamaan omia tunteita neutraaleiksi. Tuskinpa kukaan oikeasti pystyy vaikka mitä väittäisi. Se ne inho ja ärtymys ovat myös tunteita. Ne ovat elettyä elämää jotka jättävät väkisinkin tuntemuksia. Veikkaan ettei sinulla ole koskaan tunteita ollut edes eksiäsi .

No sehän on sun asia, mulla on toisin. Älä veikkaa mitään, vikaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on sun asia, mulla on toisin. Älä veikkaa mitään, vikaan menee.

Kyllähän mä tiedän että välitän kanssa ihmisistä enemmän kuin monet. Kärsin siitä kyllä . Enkä kie että kukaan välittäisi minusta niin. Toivosin voivani olla ihminen jolle muut ovat ilmaa ja niistä ei tarvitse välittää . Ja monet ovat kylmiä ja kovia. Todennäköisesti heidän elämänsä on helpompaa. Hypitään suhteessa toiseen ja ihastutaan joka viikko.

• Anonyymi

Huvittava aloitus. Ketään ei voi pakottaa "rakastamaan". Siihen ei kenellään ole kytkintä, mistä käynnistää sellainen prosessi.

• Anonyymi

Ätmit ja jännämiehistä vittuilevat incelit (täyttäen itse kyseiset kriteerit täysin) voi hyvinkin ajatella näin, älä jyrää

• Anonyymi

Tuo on täysin totta.

• Anonyymi

Täytyykö sen rakastamattoman ihmisen sitten jatkuvasti muistuttaa toiselle "niin muistathan kuinka paska ihminen olet, älä vaan unohda sitä" onko se joku velvollisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyykö sen rakastamattoman ihmisen sitten jatkuvasti muistuttaa toiselle "niin muistathan kuinka paska ihminen olet, älä vaan unohda sitä" onko se joku velvollisuus?

Ehkä loukkaat toista jatkuvasti? Onko tullut mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä loukkaat toista jatkuvasti? Onko tullut mieleen?

Miksi loukkaisin?

• Anonyymi

Ohi menee. Minä kykenen rakastamaan, enkä ole etsinyt vikoja kenestäkään. Jos olen todennut, ettei luonteet ja arvot natsaa, olen mennyt eteenpäin. Myöntäen tappioni ja tietäen, etten itse muutu. Mitä sitä muuta voi ihminen tehdä?

• Anonyymi

Myöntäen tappiosi? puhutaan ihmissuhteesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöntäen tappiosi? puhutaan ihmissuhteesta

Kyllä myöntäen tappioni. Tappiot niinkuin menetykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä myöntäen tappioni. Tappiot niinkuin menetykset.

Ei ihmissuhteissa voi menettää mitään. Olethan oma erillinen ihminen toisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei voi? Voi menettää aikaa, hyviä ihmisiä, tilaisuuksia, rahaa, luottamuksen jne. Ei kyllä yleensä, jos on hyvä suhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah, voi menettää vaikka mitä. Oletpa naiivi.

• Anonyymi

En. Sinä omit sellaiset viestit vaikka ne ei ole sinulle tarkoitettu. Kertoo paljon sinusta.

• Anonyymi

Tuskin kukaan omii mitään näiltä palstoilta. Tosielämän suhteistahan täällä keskustellaan.

• Anonyymi

En etsi vikoja, koska minun ei tarvitse. Ne viat on ylimielinen ja ärsyttävin ihminen ikinä. Silti olet mielessä ja en pääse irti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3016
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2472
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2441
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2131
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      237
      1679
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      436
      1596
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1544
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1512
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1319
    Aihe