Polkea sitä fillarianne lujempaa koska matelette pyörätiellä eikä ohi pääse ja polkekaa oikeaa puolta eikä keskellä pyörätietä koska meillä miehillä on kiire treffeille tai töihin. Ei viitsis myöhästyy tärkeiltä treffeiltä sen takia koska olette huonokuntoisia ja poljette hiljaa.
Heti voisitteko naiset
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa aikaa enemmän jotta ehdit. Naiset saa ajaa keskellä ja edessä. On kiva katsoakin kun ajavat ja peppu heiluu.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Naiset voisi kävellä jonossa pyörätiellä koska jos 2-3 naista niin ne kävelee vierekkäin ja tukkivat koko tien. Ja pitäkää ne lapset ja koiranne myös jonossa eikä keskellä tietä.
Sulla on kello fillarissa ja suusta lähtee ääntä joten voit kohteliaasti pyytää tietä kylmä sitä sulle annetaan.🙂.
- Anonyymi
Minäkin soitin pyöränkelloa 3 kertaa, kun edessä laahusti 2 naista rinnakkain.
Kumpikin käveli 50cm tien reunasta ja 1,5 metriä oli naisten väli.
Ohi päästyäni naiset toitottivat "sorry, sorry"
Mikä siinä kävelemisessä on, ettei uskalleta kävellä tien reunassa.
Helposti olisi päässyt naisten ohi keskeltä, kun olisii ollut 2,5 metrin rako.
Moni kävelijä kävelee keskellä kevyenliikenteen väylää.
Pelkääkö ne tipahtavan ojaan vai mitä.
Eikö ne ota huomioon, että takaa tulee paljon nopeampia liikkujia,
Paljon turvattomampi olo on siinä keskellä tietä, kuin reunassa, en käsitä.
Kun ajan pyörällä, niin ajan tien reunaa, vaikkei ketään minua nopeampaa takaa tule. Anonyymi kirjoitti:
Minäkin soitin pyöränkelloa 3 kertaa, kun edessä laahusti 2 naista rinnakkain.
Kumpikin käveli 50cm tien reunasta ja 1,5 metriä oli naisten väli.
Ohi päästyäni naiset toitottivat "sorry, sorry"
Mikä siinä kävelemisessä on, ettei uskalleta kävellä tien reunassa.
Helposti olisi päässyt naisten ohi keskeltä, kun olisii ollut 2,5 metrin rako.
Moni kävelijä kävelee keskellä kevyenliikenteen väylää.
Pelkääkö ne tipahtavan ojaan vai mitä.
Eikö ne ota huomioon, että takaa tulee paljon nopeampia liikkujia,
Paljon turvattomampi olo on siinä keskellä tietä, kuin reunassa, en käsitä.
Kun ajan pyörällä, niin ajan tien reunaa, vaikkei ketään minua nopeampaa takaa tule.Ehkä siinä on ajattelemattomuutta vaan. On niitä karseita fillariterroristejakin kyllä. En nyt sua tietenkään tarkoita.🙂.
- Anonyymi
Naiset ei ota huomioon.
Mä oon kyllä aika nopea liikkeissäni. Ei tainnut olla mulle🤭
- Anonyymi
Nämä koirankusettajat ovat jatkuva riesa ja kännyköihin vahtaajat. Saa varoa jatkuvasti.
On niitä älyttömiä fillariterroristejakin olemassa tietysti jotka kuvittelee että kevyen liikenteen väylät on vaan heitä varten. Ääripäissään on muiden huomioimisessa kummillakin parantamisen varaa.🙂.
- Anonyymi
Mitä nainen tekee vaihdepyörällä, kun ei ymmärrä pyörän vaihteista mitään.
Nainen polkee ylämäkeä suurin vaihde päällä ja takapuoli vaan heiluu suurella liikkeellä ja lopulta nainen valuu pyörän kyydistä ja alkaa taluttamaan polkupyörää.
Eikö nainen ymmärrä, että ennen ylämäkeä vaihdetaan pienempää vaihdetta ja vaihdetta pienennetään sitä mukaan, kun kammen pyöritys tahti hidastuu.
Mies osaa tämänkin asian neuvomatta ihan maalaisjärkeä käyttämällä ja onhan se nyt kevyempää pyöräily, kun on oikea vaihde päällä. - Anonyymi
Soittaa herra hyvä piirikelloaan niin jo avautuu eteen tilaa, se tästä vielä puuttuisi että takianne pitäisi kiiruhtaa.
- Anonyymi
Siitäkin podetaan raivoa, kun säikytellään ja kännykästä jää jotain kuulematta/näkemättä. Käveltäis sitä laitaa, mitä pitää kävellä, eikä seikkailtais keskellä väylää.
- Anonyymi
Kurppanaisen jalat lipsahteli tänään kaupungilla jäisellä kevyenliikenteen väylällä.
Minä ajoin polkupyörällä, enkä lipsahdellut. - Anonyymi
Ajoin kerran naisen koiran yli. Nainen käveli vasemmalla ja koira oikealla tien laidalla. Välissä oli 4 metriä narua. Enpä tiennyt mihin suuntaan väistää joten ajoin koiran yli koska se juoksi just tien yli.
- Anonyymi
Kokeile ihmeessä alamäkipyöräilyä, pääset sukkelasti perille. Ps. Älä käytä kypärää, se on pehmoa.
- Anonyymi
Mene mies ajotielle polkemaan jos on kiire se ei ole laissa kiellettyä kunhan muistat pysyä tien oikeassalaidassa ja ajaa rajoitusten mukaan polkupyörälläkin voi kuulemma saada ylinopeus-sakon sitä en si edes tiedä kuinka kovaa taas pyörätiellä edes saa polkea sitä pitäs poliisilta (virkavallalta) kysyä
- Anonyymi
jos laittaa naamaanjo kilometrikaupalla jotain hyrdoko-kortisonivoidetta,,,
ei kannata. - Anonyymi
maskaraakin kai voistaa tonneittain, muutama tonni jo kerralla ripsivärejä.
- Anonyymi
Mulla on ihan samoja ongelmia, mutta lähinnä jalankulkijoiden kanssa. Keskellä tietä huojutaan aivojen korvike nenän edessä ja ajatukset syvällä siellä somen, tai muun virtuaalielämän uumenissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309