Onko muita 22.2. syntyneitä? :)
22.2. syntyneitä?
12
3169
Vastaukset
- aap
Onhan täällä muitakin 22.2. syntyneitä kaloja...
Löytyiskö vielä 22.2.1966 syntyneitä? - miesmaalla
onko mita 3.3.66 syntyneitä?
- 22.2
Olen syntynyt 22.2 ja vuosimallia 78. Kyllähän meitä on varmasti monta muutakin lisää...
- kalat-66N
Minä olen syntynyt 22.2-66
- Anonyymi
Mirjami Kuosmanen 1915, oli loistava näyttelijä.... valkoinen Peura
- 22. helmikuuta
...en minä mutta "parempi puolisko"... =) Aika tyypillinen Kala, jotkut omituiset kiinnostuksen kohteet tuntuvat kyllä jotenkin sopivan paremmin Vesimieheen joka on myös aika lähellä tuota päivämäärää.
- pöllö
...1977.
Meillä oli muuten entisen poikaystävän kanssa sama syntymäpäivä, tosin olimme syntyneet eri vuonna.
- tyttö 82
Olen syntynyt tuona päivänä vuonna 1982..
- fisunen
22.2.1977
- pöllö
...fisusen kanssa tismalleen sama syntymäpäivä :) Meinaan siis kun vuosikin on sama.
- fisunen
pöllö kirjoitti:
...fisusen kanssa tismalleen sama syntymäpäivä :) Meinaan siis kun vuosikin on sama.
Olisi kiva tietää sinun nouseva merkkisi? Minä olen nousuleijona =) Millainen on ollut sinun vuodenalkusi 2005? Minulle tämä taitaa olla suuri muutosten ja kasvunvuosi. Ei meinaa perässä pysyä =)
- Anonyymi
Mä oon ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841423EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716