Onko muita 22.2. syntyneitä? :)
22.2. syntyneitä?
12
3131
Vastaukset
- aap
Onhan täällä muitakin 22.2. syntyneitä kaloja...
Löytyiskö vielä 22.2.1966 syntyneitä? - miesmaalla
onko mita 3.3.66 syntyneitä?
- 22.2
Olen syntynyt 22.2 ja vuosimallia 78. Kyllähän meitä on varmasti monta muutakin lisää...
- kalat-66N
Minä olen syntynyt 22.2-66
- Anonyymi
Mirjami Kuosmanen 1915, oli loistava näyttelijä.... valkoinen Peura
- 22. helmikuuta
...en minä mutta "parempi puolisko"... =) Aika tyypillinen Kala, jotkut omituiset kiinnostuksen kohteet tuntuvat kyllä jotenkin sopivan paremmin Vesimieheen joka on myös aika lähellä tuota päivämäärää.
- pöllö
...1977.
Meillä oli muuten entisen poikaystävän kanssa sama syntymäpäivä, tosin olimme syntyneet eri vuonna.
- tyttö 82
Olen syntynyt tuona päivänä vuonna 1982..
- fisunen
22.2.1977
- pöllö
...fisusen kanssa tismalleen sama syntymäpäivä :) Meinaan siis kun vuosikin on sama.
- fisunen
pöllö kirjoitti:
...fisusen kanssa tismalleen sama syntymäpäivä :) Meinaan siis kun vuosikin on sama.
Olisi kiva tietää sinun nouseva merkkisi? Minä olen nousuleijona =) Millainen on ollut sinun vuodenalkusi 2005? Minulle tämä taitaa olla suuri muutosten ja kasvunvuosi. Ei meinaa perässä pysyä =)
- Anonyymi
Mä oon ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012