näin perjantai-iltana?
Mulla on täällä sokeritonta Jaffaa.
Mitä Ikävä-palsta nauttii
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maitoa join äskettäin.
- Anonyymi
Zero maistuu täällä💋
- Anonyymi
Pepsi Max
- Anonyymi
Hyvä valinta.
- Anonyymi
Mulla loppui se ja mieli tekee. On vaan mehua ja vissya.
- Anonyymi
Voi ei, unohdin vkl-herkut kauppaan. Mutta jos ihan järkyttävä makeanhimo pääsee yllättämään, niin vatkaan kermaa ja laitan jäisiä marjoja joukkoon. Kyllä herkkuja välillä pitää saada, ee kaikkea voi vaan jättää pois.
- Anonyymi
Tai kerman sijasta jogurtti. Makeutus luomu hunajalla. Pähkinää, marjaa, hedelmää.
Vichyä, raakana.
Vesi vanhin voitehista. Kahvit join kuuden aikaan.
- Anonyymi
Mun kotona on tosi huono kraanavesi. Pakko olla mehua ja vissya ja limsaa ja ties mitä kun se vesi on aina lämmintä ja pahaa. Jossain toisella puolella maailmaan tappaisivat tuosta vedestä ja mulle ei kelpaa.
- Anonyymi
Vettä ja makeita punaisia appelsiineja eli veriappelsiineja.
- Anonyymi
Navel.
- Anonyymi
Pillimehua
- Anonyymi
Uniteetä join ennenku kömmin tänne sängyn pohjalle ;)
- Anonyymi
Valkkarin loput viikon takaa. Kaappi on tuontiviinaa täynnä, mutta ei ole tullut itse nautittua. Vieraille tarjoilen, jos maistuu. Vanhimmat pullot 20v. Riittääkö vastaukseksi?
- Anonyymi
Ihan kamalaa ilmoittautua kännikalana lankaan. Oon hörsinyt varmaankin jo 8 kpl Lidlin Perlenbacher lager oluita . En aio kantaa omantunnontuskia asiasta
- Anonyymi
... ja aamulla paska olo. Ei kaljottelu ole sen väärti.
- Anonyymi
Rasvaton maito ja vesi.
- Anonyymi
Maria
- Anonyymi
Huoanoa?
- Anonyymi
Kuumaa vettä ja tämä on taivahan tosi. Aiemmin join tosi usei teetä tähän aikaan illasta, mutta ei vaan ole viimeaikoina tehnyt mieli sitä teetä, joten juon pelkkää vettä. 😁
- Anonyymi
Niinno sitä minäkin oisin aina ostanu, mutta ei vain ennee sekkään ois hyvvee,
- Anonyymi
Mulla oli namiska ja pitsapäivä tänään.
- Anonyymi
Liukuvoidetta ja "leluja".👄
- Anonyymi
Saatanan mulkku
- Anonyymi
Alkuillasta join vähän viiniä. En juo koskaan kovin paljoa kerralla.
- Anonyymi
Savulohta varttikilo ja ranskalaisia perunoita, siis fish&chips meni noin kello 23.
- Anonyymi
Mustikkakeittoa. Huomenna jotain karpalohillon kanssa. Niitä voi käydä hakemassa näin keväälläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319