On näköjään mennyt kaupaksi Kesälahden hallikiinteistö…
Kuka osti Kesälahden hallikiinteistön?
12
1218
Vastaukset
- Anonyymi
Mie
- Anonyymi
Kyllähän nuo teppoililla ties huastoo jotta siehä sie nimeommaa sen ostit. Ja vielä halavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nuo teppoililla ties huastoo jotta siehä sie nimeommaa sen ostit. Ja vielä halavalla.
Jaa, taitaa olla valeuutinen tuo kun kuulin aabeeceellä ihan toisenlaista juttua luotettavan tuntuisista lähteistä! Ei kuulemma ollu tuo herra ostanu, vaan Valte oli hevostalliks ja kärrilöihe eli heinien varastoks sen alueen hankkinu. Lisäks on kuulemma jo alottanu ihan ite töitä paiskimaan lapiohommilla ja syssymmällä on sitten ravirata valamiina! Tai ainakin melekein valamiina. Sano.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177492901
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos lie tuas vaihettu Sorsasaaren yhteen tonttiin.
Kukahan nyt on kaupanvahvistajana.
Toivottavasti nykyinen kaupunginjohtaja on lukenut kauppakirjan ennen allekirjoitusta.
Sekä sen jälkeen ettei ässä löytynnä hihasta. - Anonyymi
Piti ostoo ku halavala sai ja erikoisehdoilla miu hyväks.
- Anonyymi
Ol kuulemma luvattu lämmitys ja suati muut käyttökulut maksoo. Pitänöökö paikkoosa ? Toillai erikkoisehoilla. Niiku ennennii. Niiku.
- Anonyymi
Putinin bulvaanit osti sen aseiden ja ammusten tulevaa tarvetta silmällä pitäen.
- Anonyymi
Suattaa näin kevääl tiainen ehtii pesäpaikkoo.
Tuutorina tohmajärven tuttu tykki.
LaillinenKitteenKusettaja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.koneviesti.fi/maatalous/484b7161-7080-4c5a-a334-02f680665abc Laiton kusettaja
Käyppä kusela ite, jos paine laskis vähän.
Sama pasha jatkuu, vaikka pääsiäinen meni jo. Ja samalla muotilla.
- Anonyymi
Hyvä jos kauppa käy. Asuntojakin taitaa olla vähemmän myymättä mitä 5-10 vuotta sitten. Järkevä hinnoittelu auttaa kauppoja.
Fakta on, että palveluissa pyritään n 20 000 asukkaan seutuyksiköihin. Voipi olla sen kokoisia kuntia tulossa, joko väsyttämällä tai väkisin. Työtä ja tiloja karsitaan muutenkin esim koulupuolella, kun lapsia on vähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752