Taksitolpalla puhuvat että lentokentällä vissiin pahoja ongelmia.
Kuulostaa että lentoasemanpäällikkö tulehuttanut kaikkien välit .
Mitähän lie tapahtunut ???
Lentokenttä
8
1217
Vastaukset 8
- Anonyymi
Taksiasema onkin kuusamon juorupaikka,
- Anonyymi
Jaa en ole kyllä kuullut mitään. Mitä jos menet sinne lentoasemalle ja kysyy että mikä on meininki?
- Anonyymi
Samaa oon kuullu myös. Aika narsistiselta kuulostaa johtaja
- Anonyymi
Hahaha, kylläpä täällä kuusamossa on apinamaista käyttäytymistä. toivottavasti saatte potkut tästä ketjustanne johtuen töistä :D
- Anonyymi
Kummallinen sanajärjestys sulla... ootko ruottissa syntyny. Ja laitetaan tähän loppuun tää vähä nolo :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen sanajärjestys sulla... ootko ruottissa syntyny. Ja laitetaan tähän loppuun tää vähä nolo :D :D
Mitäs "kristiina", saitko porttikiellot k-markettiin :D
- Anonyymi
Muualta kun katselee samasta aiheesta. Ei tartte potkuja jaella
Porukka kuulemma vapaaehtoisetti lähtee - Anonyymi
Taksisuharit pitäisi lähettää Ukrainaan tapoja opettelemaan. Maailman helpoin homma, mutta ei vaan onnistu. Onneksi on alkolukot nykyisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531