Joukkokiusaajat joukkovainoajat on natsi-rikollinen ja ihmisoikeusrikollinen?

Anonyymi-ap

80

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      myös viestien poisto on sitä

      • Anonyymi

        Made by Moktar.Gubta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Made by Moktar.Gubta

        aivan- toimivat netissä, hakkerit, CIA, -

        onko vainoa johdettu supo vai armeijan tiedustelupalvelu-

        satanismia jokatapauksessa tuo koko homma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan- toimivat netissä, hakkerit, CIA, -

        onko vainoa johdettu supo vai armeijan tiedustelupalvelu-

        satanismia jokatapauksessa tuo koko homma on.

        aloituksessa mainittuun linkkiin/ketjuun on tullut uusi viesti


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      hakkeroinnit jne...

      • Anonyymi

        seuranta ja asioiden hoidon sekottaminen.

        yhteiskunnasta syrjäyttäminen,

        erottaminen läheisistä, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuranta ja asioiden hoidon sekottaminen.

        yhteiskunnasta syrjäyttäminen,

        erottaminen läheisistä, jne...

        kohde pidetään yksinäisenä- leimataan muille niin että karttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuranta ja asioiden hoidon sekottaminen.

        yhteiskunnasta syrjäyttäminen,

        erottaminen läheisistä, jne...

        Kyllä, valtion touhuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kohde pidetään yksinäisenä- leimataan muille niin että karttavat.

        Sossu mustamaalaus kampanja uhkailu perheen tuhonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuranta ja asioiden hoidon sekottaminen.

        yhteiskunnasta syrjäyttäminen,

        erottaminen läheisistä, jne...

        seuranta on myös ihmisoikeusrikos, natsirikos.

        ootko koskaan miettinyt miksi jotain seurataan- mitä seurannan avulla voidaan tehdä?

        haitata kohteen elämää monin tavoin...

        Rixun joukkovainotun viestejä ei enää näy- onkohan tapahtunut jotain---?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuranta on myös ihmisoikeusrikos, natsirikos.

        ootko koskaan miettinyt miksi jotain seurataan- mitä seurannan avulla voidaan tehdä?

        haitata kohteen elämää monin tavoin...

        Rixun joukkovainotun viestejä ei enää näy- onkohan tapahtunut jotain---?

        Minua on ankarasti kielletty kirjoittamasta viestejä riksunpalstalle. Rupesin kirjoittamaan muualle ja panin linkkejä riksunpalstalle ja riksun palstalle aiemmin kirjoittamistani ketjuista linkkejä näihin hakusanalla haettaviin . Näitä vanhempia viestejäni vielä näkyy. - Olen huonossa kunnossa. En paljon jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on ankarasti kielletty kirjoittamasta viestejä riksunpalstalle. Rupesin kirjoittamaan muualle ja panin linkkejä riksunpalstalle ja riksun palstalle aiemmin kirjoittamistani ketjuista linkkejä näihin hakusanalla haettaviin . Näitä vanhempia viestejäni vielä näkyy. - Olen huonossa kunnossa. En paljon jaksa.

        taas koko yön netissä pyörinyt jonkun youtubevideot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on ankarasti kielletty kirjoittamasta viestejä riksunpalstalle. Rupesin kirjoittamaan muualle ja panin linkkejä riksunpalstalle ja riksun palstalle aiemmin kirjoittamistani ketjuista linkkejä näihin hakusanalla haettaviin . Näitä vanhempia viestejäni vielä näkyy. - Olen huonossa kunnossa. En paljon jaksa.

        aika törkeetä suomi24-Riksu ylläpitäjiltä...

        satanismia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika törkeetä suomi24-Riksu ylläpitäjiltä...

        satanismia?

        helvettiin menevät-

        mm tv-kanavia estetty näkymästä kerrostalossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helvettiin menevät-

        mm tv-kanavia estetty näkymästä kerrostalossa...

        eli tv on rikottu- koska toimivuus on estetty....

        kyse on rikoksesta ja tuo tehty tahallisesti viharikosksena uhria vastaan- eli täysin natsirikos, josta rangaistukset Nurnbergin natsi-oikeudenkäynnin lakien mukaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis niinkuin satanisteja?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17861446/saatananpalvoja-satanismi-satan-is-real

        minun vainossani on satanisteja ihan nykyäänkin (olen n.80 v.) ja taitaa olla siimahäntä peräisin sellaiselta eli heti alusta alkaen. (Ei silloin vielä tehty DNA-testejä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun vainossani on satanisteja ihan nykyäänkin (olen n.80 v.) ja taitaa olla siimahäntä peräisin sellaiselta eli heti alusta alkaen. (Ei silloin vielä tehty DNA-testejä.)

        mengele-psykiatria on tainnu tehdä jo hitlerin ajoista testejä ja rotupuhtaus-geenijä jalostettu suvuissa ja seurattu... jne- suomessakin RKP-psykiatrit arjalaista RKP-läistä rotupuhtaus-ylivaltaa tavoteltu ja satanisti-eliitillä tarkasti tiedossa kaikki nämä jokaisen perimät?

        Mitäs Halla-aho puhui arjalaisuudesta?

        Hienoo että Haaviston pekka edes mainitsi tuon kiusaamisen ongelmana Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mengele-psykiatria on tainnu tehdä jo hitlerin ajoista testejä ja rotupuhtaus-geenijä jalostettu suvuissa ja seurattu... jne- suomessakin RKP-psykiatrit arjalaista RKP-läistä rotupuhtaus-ylivaltaa tavoteltu ja satanisti-eliitillä tarkasti tiedossa kaikki nämä jokaisen perimät?

        Mitäs Halla-aho puhui arjalaisuudesta?

        Hienoo että Haaviston pekka edes mainitsi tuon kiusaamisen ongelmana Suomessa.

        Niinistö presidentiksi tultuaan mainitsi avajaispuheessaan, että Suomi on kiusaamisvaltio ja pitää saada loppumaan. -Jäin odottamaan. - Ei koskaan edes maininnut kiusaamissanaa. Tuskin mitää tekikään.


    • Anonyymi

      NURNBERG

    • Anonyymi

      natsi sanaa on turha käyttää, vaikka meille suomalaisille tulrvatkin mieleen. Gang stalkingia, joukkovainoa, elektronista häirintää on isossa maailmassa vähän joka puolella

      • Anonyymi

        ja tohtori mengele on tullut kaikenlaisissa kokeelta vaikuttavilta elimistöön vaikuttamisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tohtori mengele on tullut kaikenlaisissa kokeelta vaikuttavilta elimistöön vaikuttamisilta.

        Joukkovainoon stalkkereiksi värvätään psyykkisesti häiriintyneitä ihmisiä tekemään sellaisia tekoja, joita joten kuten täyspäiset eivät pystyisi tekemään toiselle ihmiselle. Värvätään myös kokonaisia yhteisöjä, joissa jäsenet ovat aivopestyjä tai manipuloituja ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainoon stalkkereiksi värvätään psyykkisesti häiriintyneitä ihmisiä tekemään sellaisia tekoja, joita joten kuten täyspäiset eivät pystyisi tekemään toiselle ihmiselle. Värvätään myös kokonaisia yhteisöjä, joissa jäsenet ovat aivopestyjä tai manipuloituja ainakin.

        Lukekaapa seuraavasta linkistä, minun vainossani on näitten ohjeiden mukaan toimittu

        https://siskooksanen.wordpress.com/2012/03/16/elamani-koe-elaimena


      • Anonyymi

        natsi-rikostahan tuo toiminta on.

        Lardot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainoon stalkkereiksi värvätään psyykkisesti häiriintyneitä ihmisiä tekemään sellaisia tekoja, joita joten kuten täyspäiset eivät pystyisi tekemään toiselle ihmiselle. Värvätään myös kokonaisia yhteisöjä, joissa jäsenet ovat aivopestyjä tai manipuloituja ainakin.

        Satanistit tuossa- mutta satanismihan on kaikissa ryhmissä ja koko yhteiskunnassa nykyään eri ryhmissä, kuppikunnissa, salaseuroissa, jne...

        Pelastus taitaa lopultakin olla vain Jeesus.

        EU ja Suomi on tuhon oma saatananpalvonta-valta.


    • Anonyymi

      MITEN OLEN VOINUT SELVITÄ HENGISSÄ, OPISKELLA YLIOPISTOSSA LOPPUTUTKINTO, VAINOTTUNA TEHDÄ TYÖURAN, joka kyllä loppui vähän yli 50kymppisenä. kun tuli uupumus. Haastava työ, jouduin omaishoitajaksi, ei enää yhtään omaa aikaa. Pomo ei tykännyt minusta ja huomasi tilaisuuden päästä eroon Jo työaikana käynnistettiin gang stalking ja e-häirintää aloiteltiin. Täysi vaino päällä, vaikka olen jo lähes 80 v.

      Tiivistettynä seuraavan linkin takana

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

      • Anonyymi

        Olin töissä organisaatiossa, joka oli aivan toksinen ja julma työntekijöille. Siinä vaiheessa, kun minua alettiin savustaa pihalle, juuri ennen minua oli "rikollisinkin" keinoin pantu pihalle 3 korkeasti koulutettua. Tämän takia en yleisestä kauheudesta osannut erottaa gang stalkingia, josta en edes tiennyt. -Vasta yli 15 v. myöhemmin eli v.2015 minulle päästiin kertomaan, että olen gs:n kohde ja e-häirinnän kohde.

        Rupesin ottamaan selvää, mitä ne oikein ovat. Suomesta en löytänyt vastaavanlaisen vainon kohteita. Kanadasta ja USA:sta löysin. -Tiedon hankkiminen ei ollut helppoa. HYVÄ, ETTÄ NYKYÄÄN ON YHDISTYS KOTISIVUINEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä organisaatiossa, joka oli aivan toksinen ja julma työntekijöille. Siinä vaiheessa, kun minua alettiin savustaa pihalle, juuri ennen minua oli "rikollisinkin" keinoin pantu pihalle 3 korkeasti koulutettua. Tämän takia en yleisestä kauheudesta osannut erottaa gang stalkingia, josta en edes tiennyt. -Vasta yli 15 v. myöhemmin eli v.2015 minulle päästiin kertomaan, että olen gs:n kohde ja e-häirinnän kohde.

        Rupesin ottamaan selvää, mitä ne oikein ovat. Suomesta en löytänyt vastaavanlaisen vainon kohteita. Kanadasta ja USA:sta löysin. -Tiedon hankkiminen ei ollut helppoa. HYVÄ, ETTÄ NYKYÄÄN ON YHDISTYS KOTISIVUINEEN.

        et sitten uskalla sanoa työpaikan nimeä?

        ymmärrettävää- ei täälläkään uskalla edes kissaa sanoa monesti.

        nytkin pomppasi jostain lukulista ruudulle sekottamaan kun tätä kirjotti.. eli jatkuva seuranta ja häirintä?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17925563/keskustelu-joukkovainon-hairintatekniikoista-suomeksi--ykn-tutkimus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sitten uskalla sanoa työpaikan nimeä?

        ymmärrettävää- ei täälläkään uskalla edes kissaa sanoa monesti.

        nytkin pomppasi jostain lukulista ruudulle sekottamaan kun tätä kirjotti.. eli jatkuva seuranta ja häirintä?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17925563/keskustelu-joukkovainon-hairintatekniikoista-suomeksi--ykn-tutkimus

        Valtion toimintaa - tiukasti salattua ja totuus estetään-
        liittyy mielenkontrolliin, eliitti-satanistiseen salaseura-kultti mielenkontrolli-mielenhallintaan, jne..

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17887323/suomen-joukkovaino-talot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtion toimintaa - tiukasti salattua ja totuus estetään-
        liittyy mielenkontrolliin, eliitti-satanistiseen salaseura-kultti mielenkontrolli-mielenhallintaan, jne..

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17887323/suomen-joukkovaino-talot

        Satanismin Salaseuravalta-kulttien tekemälle ja ohjailemille joukkokiusaajille, - seurailijoille on tuleva ja varmaan pian, ehkä jo alkanutkin - tuomiot - Haag, YK, Guantanamo, Nurnberg, jne...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17381747/tiesitteko-etta-gang-stalking-(t-i--operaatioissa-on-aina-paikallisupseeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä organisaatiossa, joka oli aivan toksinen ja julma työntekijöille. Siinä vaiheessa, kun minua alettiin savustaa pihalle, juuri ennen minua oli "rikollisinkin" keinoin pantu pihalle 3 korkeasti koulutettua. Tämän takia en yleisestä kauheudesta osannut erottaa gang stalkingia, josta en edes tiennyt. -Vasta yli 15 v. myöhemmin eli v.2015 minulle päästiin kertomaan, että olen gs:n kohde ja e-häirinnän kohde.

        Rupesin ottamaan selvää, mitä ne oikein ovat. Suomesta en löytänyt vastaavanlaisen vainon kohteita. Kanadasta ja USA:sta löysin. -Tiedon hankkiminen ei ollut helppoa. HYVÄ, ETTÄ NYKYÄÄN ON YHDISTYS KOTISIVUINEEN.

        mahdollisesti julkishallinon alainen-

        yksityisellä puolella voisi valittaa ammattiliitton?


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo mita on gang stalking.ketju on niin pitkä ja sekava, että tarjoan lyhyemmän ja helppolukuisemman. Kun olin aikani ottanut selvää gang stalkingista ja saanut termejä käyttööni, joiden avulla saatoin luokitella stalkkauskokemuksia, kokosin niitä ketjuun.

        "Klassiset" stalkkaukset ja gang stalking

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16405390/quotklassiset-quotstalkkaukset---ja-gang-stalking

        Laiton linkin ennen kuin luin, missä kunnossa ketju nykyään. Trolleja piisaa. Mielenterveystrolli tietenkin, mutta varsinkin GASLIGHTING trolli. On ihan vaikea lukea ketjua. Ihan lyhyesti gaslightingissa joku mitätöi toisen kertoman tapahtuman:" ihan tavallista, tai ei tuollaista voi tapahtua, onko sinulla harhoja, oletko vainoharhainen, jne."

        panen tähän linkin ketjuun, jossa selitetään gaslightingia. Sitä tapahtuu niin paljon, että hyvä tietää. Parisuhteissa, pomo- alainen .suhteissa, psykiatri-potilas -suhteissa, jne.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16682819/emgaslightingem--stalkkaus-on-psyko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiton linkin ennen kuin luin, missä kunnossa ketju nykyään. Trolleja piisaa. Mielenterveystrolli tietenkin, mutta varsinkin GASLIGHTING trolli. On ihan vaikea lukea ketjua. Ihan lyhyesti gaslightingissa joku mitätöi toisen kertoman tapahtuman:" ihan tavallista, tai ei tuollaista voi tapahtua, onko sinulla harhoja, oletko vainoharhainen, jne."

        panen tähän linkin ketjuun, jossa selitetään gaslightingia. Sitä tapahtuu niin paljon, että hyvä tietää. Parisuhteissa, pomo- alainen .suhteissa, psykiatri-potilas -suhteissa, jne.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16682819/emgaslightingem--stalkkaus-on-psyko

        Kirjoitan tähän ketjun sisällysluettelon. Jokainen kohta on raameissa kommenttina.

        - naapurihäirintä, synkronoidut äänet

        - microwavehearing

        -sietokyvyn takarajoille meno, ylittäminenkin (traumatisoi)

        - paljon stalkkauksia/joka päivä/yllättäen/pelästyttäen

        - seuranta, häirintä, univajeessa pitäminen

        - mustamaalaus, maineen tuhoaminen, uskottavuuden vieminen

        - kaiken kiinnostavan, iloa tuottavan estäminen ja tuhoaminen

        - yksityisyyden tuhoaminen

        - yksityisyyden loukkaaminen henkisesti ja fyysisesti

        -kotirauhan rikkominen

        - ehdollistaminen, herkistäminen

        - elektroninen häirintä

        - työelämään pääsyn estäminen, työuran tuhoaminen, huonoon taloudelliseen asemaan
        saattaminen

        - huumaamiset, myrkyttämiset

        -salaa lääkitsemiset

        - autolla liikenteessä liikkumisen häiritseminen, auton huoltoon, jne liittyvät häiritsemiset

        - mindcontrol

        - stalkkeri esittää viatonta uhria, kohde syyllinen

        - matkiminen eli mimicry

        - henkilöhistorian tuhoaminen omassa mielessä ja muiden silmissä

        - seksuaalinen häpäisy, e-häirintätekniikalla raiskaaminen

        Kaiken , ainakin lähes olen itse kokenut eikä tässä edes kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan tähän ketjun sisällysluettelon. Jokainen kohta on raameissa kommenttina.

        - naapurihäirintä, synkronoidut äänet

        - microwavehearing

        -sietokyvyn takarajoille meno, ylittäminenkin (traumatisoi)

        - paljon stalkkauksia/joka päivä/yllättäen/pelästyttäen

        - seuranta, häirintä, univajeessa pitäminen

        - mustamaalaus, maineen tuhoaminen, uskottavuuden vieminen

        - kaiken kiinnostavan, iloa tuottavan estäminen ja tuhoaminen

        - yksityisyyden tuhoaminen

        - yksityisyyden loukkaaminen henkisesti ja fyysisesti

        -kotirauhan rikkominen

        - ehdollistaminen, herkistäminen

        - elektroninen häirintä

        - työelämään pääsyn estäminen, työuran tuhoaminen, huonoon taloudelliseen asemaan
        saattaminen

        - huumaamiset, myrkyttämiset

        -salaa lääkitsemiset

        - autolla liikenteessä liikkumisen häiritseminen, auton huoltoon, jne liittyvät häiritsemiset

        - mindcontrol

        - stalkkeri esittää viatonta uhria, kohde syyllinen

        - matkiminen eli mimicry

        - henkilöhistorian tuhoaminen omassa mielessä ja muiden silmissä

        - seksuaalinen häpäisy, e-häirintätekniikalla raiskaaminen

        Kaiken , ainakin lähes olen itse kokenut eikä tässä edes kaikki.

        - lisäys: tapaturmien aiheuttaminen

        sitä on minulle tehty paljon, aivovauriokin aiheutettu, nenää on uudelleen muotoiltu, jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - lisäys: tapaturmien aiheuttaminen

        sitä on minulle tehty paljon, aivovauriokin aiheutettu, nenää on uudelleen muotoiltu, jne

        vammauttaa yritetään tällä hetkellä ... ?- hyvin outoa.

        muuten demoninen vaino eli satanistit pahoja henkiä käyttää osana vainoa- tuo kai myös osa vainoa- lumoaminen, ym jne ?

        terv. eräs toinen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ja valtiohan tuota koko hommaa ohjailee- ainakin joillekin vainon kohteile- ehkä kaikille?

        nettikeskustelu tuolla ylempänä- "paikallisupseeri," jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja valtiohan tuota koko hommaa ohjailee- ainakin joillekin vainon kohteile- ehkä kaikille?

        nettikeskustelu tuolla ylempänä- "paikallisupseeri," jne

        kokoomus satanistit eliitti salaseurat valtio illuminaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokoomus satanistit eliitti salaseurat valtio illuminaatti

        Olen ihmetellyt asioita väärin päin. Kun minulle vedetään gang stalking läpi ihan perinteisen ohjekirjan mukaan vahvistettuna elektroinisella häirinnällä, niin miksi tämän lisäksi minulla paljon muuta, mitä muilla ei ole. NO SEN TAKIA, että se "paljon muu" kuuluu minu alkuperäiseen vainooni, joka on ottanut käyttöön myös joukkovainon.

        Eliitti/elitistisalaseurasatanisti aikasemmin tehtyine aivopesuineen.


    • Anonyymi

      Kun aloin selvitellä itselleni ja pikkukaupungin asukkaille, mistä oikein on kyse, käytin ketjua palstalla hyväkseni. Aloitin rikoslaista.
      Sitten kerron DrHortonin ja työryhmänsä yrityksestä saada aikaan joukkokanne. Sitä varten keräsi tietoja vainotavoista lähes 90 sivun verran.
      Elektronisesta häirinnästä olen kertonut, jne. Pitkä ketju, palson vuosien aikana ollut kävijöitä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi-riksussa-vapaasti-tehda

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mene venäjälle höpöttämään noista vainoista jaitse olet ainakin vainoaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene venäjälle höpöttämään noista vainoista jaitse olet ainakin vainoaja!

        homma menny pahemmaksi-?.... no, tässä on kuitekin todisteet joku laittanut nettiin-

        turha enää tulla sanomaan että vainoa ei ole- kumma vaan että Joukkovaoínottu Suomi- eli targeted ifdividual Finalnd- käyyttää vain enlanninkieltä... mistä on kysymys?

        https://www.youtube.com/@targetedindividualfinland9987/videos


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minut on tuhottu

      Ainut toivo on että on VIIMEINEN TUOMIO
      Että jokainen saa sen mukaan mitä on tehnyt - joko hyvää vaiko pahaa

      Että Herra Jeesus Kristus jakaa ihmiset pelastettuihin ja niihin jotka eivät pelastu

      "mitä teet Jeesukselle! kysymys on sinulle - tulee vielä päivä kun arvioit miten käy minulle"

      • Anonyymi

        Mitä h--vettiä joku viimeinen tuomio auttaa. Lapsesta asti on kidutettu. Olen ollut poikkeuksellisen pitkäjänteinen ja määrätietoinen. Olen vainosta selviämisen ohessa onnistunut elämäänkin ja ihan toteuttamaan itseäni . Ensin vietiin työura ja sitten on kiduttamalla gang stalkingin ja e-häirinnän avulla saatettu huonoon kuntoon. Joku määritteli minut: Hengissä annetaan olla, mutta kaikki estetään. Joku toinen sanoi, etten ymmärrä jutun juonta. Minut täytyy pitää hengissä, koska vainoajani tarvitsevät kärsimiseni näkemisestä saadun energian.

        Että sellainen oli, vielä nyt kirjoittelen- Jos vainoajiani rangaistaisiin, mitä ihmeen hyötyä siitä minulle jälkikäteen olisi????


    • Anonyymi

      Nuo asiat on totta.

      Mutta satanisti-salaseura-eliittikultti ja heidän johtamansa valtio tekee tuota salassa ja omistavat kaikki virastot että vainon kohteena olevat ei saa apua tai oikeutta asialleen mitenkään?

      Tässä tuo satanistinen mielenkontrolli joka usein liittyy noihin tapahtumiin- tai on tehty jo aiemmin joillekin vainonkohteina oleville. (Jokainen satanistikultti)jäsen on myös mielenkontrolloitu illuminaatin mielenkontrollin mukaisesti jo pienestä pitäen)

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/8304281/julkkikset-ja-monarch-mind-control-mielenkontrollointi-mielenohjelmointi

      • Anonyymi

        Kun muutin "tänne" 1980-luvun puolivälissä kokemukset paikkakunnasta ja työpaikasta olivat järkyttävät. Jos olisi ollut pankissa perittyä rahaa, olisin lähtenyt heti pois. MUTTA olin riippuvainen kuukausipalkastani ja piti olla lähellä vanhusten asuinpaikkaa.

        Olin joskus kauan sitten käynyt tässä kaupungissa. Sanoin sen jälkeen äidilleni, etten ikinä voisi kuvitella asuvani siellä- Äiti: älä sano noin, sinne sinä joudut. (Että kuinkahan ylhäältäpäin määrättyä elämäni on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun muutin "tänne" 1980-luvun puolivälissä kokemukset paikkakunnasta ja työpaikasta olivat järkyttävät. Jos olisi ollut pankissa perittyä rahaa, olisin lähtenyt heti pois. MUTTA olin riippuvainen kuukausipalkastani ja piti olla lähellä vanhusten asuinpaikkaa.

        Olin joskus kauan sitten käynyt tässä kaupungissa. Sanoin sen jälkeen äidilleni, etten ikinä voisi kuvitella asuvani siellä- Äiti: älä sano noin, sinne sinä joudut. (Että kuinkahan ylhäältäpäin määrättyä elämäni on ollut.

        Me kaikki mielenkontrolli-kohteet tai joukkovainotut ollaan arestisa ja eletään Truman-show'ta--..

        Truman show-elokuvan tyylisesti ohjailtuna...

        toki on eroja- ehkä oiisa vaan ohjallaan ja hallitaan- toisia koetetaan tuhota kovemmin?- ehkä tietävät liikaa- ovat uhka joillekin tietoineen, jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki mielenkontrolli-kohteet tai joukkovainotut ollaan arestisa ja eletään Truman-show'ta--..

        Truman show-elokuvan tyylisesti ohjailtuna...

        toki on eroja- ehkä oiisa vaan ohjallaan ja hallitaan- toisia koetetaan tuhota kovemmin?- ehkä tietävät liikaa- ovat uhka joillekin tietoineen, jne?

        mutta esim henkisesti kehittyneet , 'korkeammalle tasolle' kohonneet on vainon kohteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki mielenkontrolli-kohteet tai joukkovainotut ollaan arestisa ja eletään Truman-show'ta--..

        Truman show-elokuvan tyylisesti ohjailtuna...

        toki on eroja- ehkä oiisa vaan ohjallaan ja hallitaan- toisia koetetaan tuhota kovemmin?- ehkä tietävät liikaa- ovat uhka joillekin tietoineen, jne?

        ""... toki on eroja- ehkä toisia vaan ohjallaan ja hallitaan- toisia koetetaan tuhota kovemmin?- ehkä tietävät liikaa- ovat uhka joillekin tietoineen, jne? "

        2 videoo aiheesta:

        https://www.youtube.com/watch?v=OLv7aCgwCog

        https://rumble.com/v4d4r4e-markus-haikara-17-suomen-illuminaatin-natsirikolliset-ihmisoikeusjrjestiss.html

        joukkokiusaamis, häirintä, jne - rikokset on natsirikoksia - ihan samaa touhua kuin natsit teki juutalaisille 1930-luvulla natsi-saksassa...

        Lukekaa esim Miep Gies kirja kuinka Anne Frankin perhettä leimattiin yhteisössä, jne- ja saatiin heidät syrjäytettyä elämästä....


    • Anonyymi

      Mielipiteenmuokkaaja Moktar.Gubta , Pietari.

      • Anonyymi

        =ap!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =ap!

        myös presidentti-ehdokas Pekka Haavisto on todennut että " suomi on kiusaamis-yhteiskunta."

        Joukkovainoaminen- häirintä on suurin toiminto johon satanistinen maailmanvalta-eliitti satsaa rahoitusta koko ajan miljardi-tasolla ja värvää alaisensa- jotkut toimii tietämättään mistä on kysymys- useinhan syötetään vaikka mitä tekosyitä vainoamis- ja häirintätoiminnoille....?


    • Anonyymi

      Moktar.Gubta kiusaajana lienee kaikkea pahaa täynnä

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tällä palstalla Joukkovaino on ketju Ihmisyys tänään. Monen kiemuran jälkeen sain alotettua otsikosta poikkeavan keskustelun: KUN JOUKKOVAINOTTU KUOLEE, MITÄ SEN JÄLKEEN

      tai korjattuna JOUKKOVAINO -KUN TI KUOLEE---

      käypä katsomassa

    • Anonyymi

      Natsit teki samaa muuten esim juutalaisille alkuvaiheissa- joilla leimattiin, ihmisarvo vietiin juutalaisilta?

    • Anonyymi

      Reinikainen ei voi millään tunnistaa taaperoa joka näyttelee vielä puhekyvytöntä vaaperoa. On ne niin ovelia.

    • Anonyymi

      Olen jo pitkin matkaa kuvaillut vainoani, että minulla on yhtä kivaa elää kuin olisi Hitlerin äpärällä Israelissa. (Stalkkerit ovat pitkin matkaa tehneet huomautuksia tavoitteen olevan, että kaikki vihaavat minua.

      Nyt kun elimistöäni tuhottu esim. elektronisella häirinnällä, olen sanonut ohjeitten olevan tri Mengeleltä peräisin.

      Muutkin vainotut ovat todenneet, että tää on ihan natsitouhua.

      Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun, kun lueskelin nettiä Monarch mindcontrollin kohdalta. Kyseessä oli CIA:n kehittämistyö Monarch projektissa. CIA:n tutkija (nimi mainittiin) teki yhteistyötä Mengelen kanssa ja sai käyttää tämän potilaita koehenkilöinään,. Että nk. CIA/natsi tuotantoa Monarch.

      CIA: n Monarchia on käytetty jo 1950 luvun alustaen, ellei aikaisemmin. Se on ollut jotakin alkeellisempaa kuin nykyään kuvatut tekniikat. Toisaalta sanotaan, että Monarch olisi käytössä pitkään satanistieliittisuvuilla.

      • Anonyymi

        Satanistieliittisuvut ovat omaksuneet tri Mengelen opit rotuhygieniasta.

        Tri Mengele ja CIA tekivät yhteistyötä Disneyn kanssa.


    • Anonyymi

      Laittakaa nyt poliisien osoitetietoja esille pimeään verkkoon!

      Suomen poliisissa on sen verran paljon näitä psykopaattisia hakkereita, että näiden rikoksia tullaan nyt erittäin suurella joukolla kansalaisia kostamaan todella rajusti terrori-ikuilla ja suorilla teloituksilla!

      Kaikki millään tavalla poliisiorganisaatiossa olevien poliisien kotiosoitetietoja kaivataan nyt pimeään verkkoon! Parhaimmista poliisipäälliköiden tai maistuvimmista ict-henkilöiden ja hakkereiden osoitteista maksetaan palkkioita!!!

    • Anonyymi

      tässä jo sitten tuo äärimmäinen- eli joukkovaino on jo muuttunut illuminaatti-satanistien maailmalaajuis ihmiskaupaksi...?

      https://www.youtube.com/watch?v=aGCdLKXNF3w

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe