saatananpalvoja, satanismi, satan is real

Anonyymi-ap

Kaikki otsikossa mainitut ovat tulleet minua vastaan Riihimäellä. Ovatko teille tuttuja? Paljonkos näitä täällä on ?

58

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avasin tämän ketjun ja keskustelun, koska nämä aiheet on viime aikoina tuotu näkyvilleni eri tavoin.

      Saatananpalvonnasta kerron jotakin koottua kirjallista tietoa. En kerro omia kokemuksiani kohteeksi joutumisestani. Minulle itselle kerrottiin, että kuvaamani kauhukokemukset ovat olleet saatananpalvojien rituaaleja. Yksi nimi mainittiin. Jouduin somessakin hänet kohtaamaan.

      Tai googlatkaa: saatananpalvonta. Ehkä löytyy Wikipediakin.

      • Anonyymi

        wikipediaan linkki:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/saatananpalvonta

        Saatananpalvonta viittaa saatanan tai yleensä henkilöllistyneen pahuuden palvontaan.
        saatanan palvontaa ei pidä sekoittaa satanismiin, joka on saatanaan liittyviä symboleja käyttävä hedonistinen oppi.

        hakusanalla saatananpalvonta löytyy jkv. artikkeleita.

        SAATANANPALVONNASSA ON IHAN SAIRAITA RITUAALEJA.

        (Hyvinkäällä tapahtui se ihmisen paloittelu. Olkaa helpottuneita, ettei Riksussa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wikipediaan linkki:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/saatananpalvonta

        Saatananpalvonta viittaa saatanan tai yleensä henkilöllistyneen pahuuden palvontaan.
        saatanan palvontaa ei pidä sekoittaa satanismiin, joka on saatanaan liittyviä symboleja käyttävä hedonistinen oppi.

        hakusanalla saatananpalvonta löytyy jkv. artikkeleita.

        SAATANANPALVONNASSA ON IHAN SAIRAITA RITUAALEJA.

        (Hyvinkäällä tapahtui se ihmisen paloittelu. Olkaa helpottuneita, ettei Riksussa.)

        Vähän kerron. Täälläpäin kimpussani oli taparikollinen, joka käytti huumeita. Hänellä oli saatananpalvontaryhmä ja myös oma gang stalking-ryhmä. _ Kerron siitäkin syystä, että rikollisia ja narkkareita käytetään gang stalkingissa tekemään likaisia töitä. Heille maksetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kerron. Täälläpäin kimpussani oli taparikollinen, joka käytti huumeita. Hänellä oli saatananpalvontaryhmä ja myös oma gang stalking-ryhmä. _ Kerron siitäkin syystä, että rikollisia ja narkkareita käytetään gang stalkingissa tekemään likaisia töitä. Heille maksetaan.

        kun kirjoittaa tuonne ylälaitaan kohtaan Etsi: SAATANANPALVONTA ---löytyy linkkejä


    • Anonyymi

      SATANISTIT ovat eri asia. Googlatkaa. Tulee esille Wikipedia. Minulle se tuli englanninkielisenä. Oikeassa ylänurkassa lukee LANGUACE ELI KIELI. Klikkaa suomi.

      Satanisti-sana tuli netissä vastaan. Ensin tarjottii Vapaa-ajattelijoita yläpuolen asukkaan yhdistykseksi. Ei riitä selittämään. Ehkö valtio irti kirkosta osuus on. Sitten vilahti ketjuotsikoissa satanisti Kok-dem:it. Satanistinen kulttuuri, musiikki, jne.

      Mutta lukekaa ensin Wikipedia. Siellä on paljon minulle tutuksi tullutta.

      • Anonyymi

        VÄHÄN PAKOLLISTA "VIRALLISTA" TIETOA.

        Satanismi on aatteellinen ja filosofinen oppi, joka perustuu uskonnolliseen kertomukseen saatanasta. Satanistit eivät usko saatanaan, vaan nimeämällä itsensä saatanan mukaan, he ilmaisevat kristinuskon vastustusta ja vastakohtaisuutta sille. - Satanismiin liittyy myös seremoniallista magiaa.

        Länsimaisen okkultismin perintöä edustavana, kristinuskon vastaisena aatteena satanismi järjestäytyi Yhdysvalloissa 1960-luvulla, kun Anton Valley perusti Saatanan kirkon ja kirjoitti opin perusteoksen Saatanallinen Raamattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VÄHÄN PAKOLLISTA "VIRALLISTA" TIETOA.

        Satanismi on aatteellinen ja filosofinen oppi, joka perustuu uskonnolliseen kertomukseen saatanasta. Satanistit eivät usko saatanaan, vaan nimeämällä itsensä saatanan mukaan, he ilmaisevat kristinuskon vastustusta ja vastakohtaisuutta sille. - Satanismiin liittyy myös seremoniallista magiaa.

        Länsimaisen okkultismin perintöä edustavana, kristinuskon vastaisena aatteena satanismi järjestäytyi Yhdysvalloissa 1960-luvulla, kun Anton Valley perusti Saatanan kirkon ja kirjoitti opin perusteoksen Saatanallinen Raamattu.

        kokeilen saanko aikaan toimivan linkin

        https://Fi.wikipedia.org/wiki/satanismi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeilen saanko aikaan toimivan linkin

        https://Fi.wikipedia.org/wiki/satanismi

        onnistui!

        Tämä tärkeä:
        Satanistit korostavat kristinuskoN synteinä pitämiä asioita kuten itsekeskeisyys, nautinto ja ruumiillisuus

        Satanisteista suurin osa ei kuulu mihinkään järjestöön, vaan he harjoittavat satanismia yksityisesti.

        Suomessa satanismista on ollut mm.PAKANAVERKOSSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onnistui!

        Tämä tärkeä:
        Satanistit korostavat kristinuskoN synteinä pitämiä asioita kuten itsekeskeisyys, nautinto ja ruumiillisuus

        Satanisteista suurin osa ei kuulu mihinkään järjestöön, vaan he harjoittavat satanismia yksityisesti.

        Suomessa satanismista on ollut mm.PAKANAVERKOSSA.

        LUE WIKIPEDIASTA luettelot

        Anton LaVey määrittelee saatanan merkityksen kirkolleen "yhdeksässä saatanallisessa julkilausumassa"

        V.1967 LaVey nimesi:"Maan yksitoista hallitsevaa sääntöä"

        V.1987 LaVey nimesi "yhdeksän saatanallista syntiä"

        Kun luette nämä, tiedätte jo paljon. Tosin ette satanismin nykytilannetta. Hajontaa on tullut eri suuntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LUE WIKIPEDIASTA luettelot

        Anton LaVey määrittelee saatanan merkityksen kirkolleen "yhdeksässä saatanallisessa julkilausumassa"

        V.1967 LaVey nimesi:"Maan yksitoista hallitsevaa sääntöä"

        V.1987 LaVey nimesi "yhdeksän saatanallista syntiä"

        Kun luette nämä, tiedätte jo paljon. Tosin ette satanismin nykytilannetta. Hajontaa on tullut eri suuntiin.

        yksi linkki

        Otsikkoon TÄLLAISTA ON NYKYAJAN SATANISMI

        https://is.fi/tv-ja-elokuvat/art-20000089117276.html


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        linkki väärin, googlatkaa satanismi Suomessa
        tulee esille sivukaupalla otsikoita, sieltä tämä löytyy helposti

        no, yllä on hakusana ja alla linkki

        https://is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008917276.html

        Kansantajuista, kun iltasanomien artikkeli

        (Itsellä ainakin jo tämän ketjun kirjoittamisen takia yleissivistys aiheesta koheni)


      • Anonyymi kirjoitti:

        VÄHÄN PAKOLLISTA "VIRALLISTA" TIETOA.

        Satanismi on aatteellinen ja filosofinen oppi, joka perustuu uskonnolliseen kertomukseen saatanasta. Satanistit eivät usko saatanaan, vaan nimeämällä itsensä saatanan mukaan, he ilmaisevat kristinuskon vastustusta ja vastakohtaisuutta sille. - Satanismiin liittyy myös seremoniallista magiaa.

        Länsimaisen okkultismin perintöä edustavana, kristinuskon vastaisena aatteena satanismi järjestäytyi Yhdysvalloissa 1960-luvulla, kun Anton Valley perusti Saatanan kirkon ja kirjoitti opin perusteoksen Saatanallinen Raamattu.

        Kyseessä ei ollut Anton Valley, vaan Anton LaVey.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Anton_LaVey


    • Anonyymi

      Sitten marketin kassajonossa edessäni seisovan t-paidan selässä luki SATAN IS REAL. Kysyin häneltä, onko satanisti? Vihaisena vastasi, että mitä h-ta se minulle kuuluu. Kerroin, että olen luullut saatananpalvojien ja satanistien olevan samaa porukkaa. (Niin monet muutkin luulevat.) Pitäisi ottaa selvää asiasta, että mistä saisi tietoa. Kuulemma netistä -Tämä keskustelu on tallentavalla turvakameralla ja myös varmaan puskaradiossa.

      No tämä SATAN IS REAL on taas oma juttunsa. Löytyy sekin netistä.

      • Anonyymi

        Niin ja kun palasin marketista, pihalle kerroin ex-rexille tavanneeni kaupassa satanistin. Kysyin, asuukohan tässä talossa satanisteja. - Ja tämänkin tietenkin kaikki kuuli.

        Että oli jo vähän pakko avata ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kun palasin marketista, pihalle kerroin ex-rexille tavanneeni kaupassa satanistin. Kysyin, asuukohan tässä talossa satanisteja. - Ja tämänkin tietenkin kaikki kuuli.

        Että oli jo vähän pakko avata ketju.

        googlaa: satan is real

        löytyy tietoa duo The Lovin Brothers musiikista. Ovat julkaisseet albumin 1959. Edelleen on julkaistu, tuotako vai jotakin uutta. On gospelia.


    • Anonyymi

      HUOMIO

      Minulle on tehty sellainen kiusa jo kauan sitten, että kun kirjoittelen, katselen tietokoneella, niskaa, yläselkää, hartianseutua alkaa kutittaa voimakkaasti. Ei auta t-paita tai muu pusero, mutta ohut silkkihuivi kaksinkerroin estää kutinan. Jos huivi vaikka tipahtaa ja jatkan kirjoittamista , huomaan alkaneeni raapia, kynsiä noita paikkoja. Huivi takaisin ja loppuu kutina.

      Nyt huomasin, että kun kirjoitan saatanasta, en tarvitse huivia, ei kutise. (Kerran siinä saatanajutun välissä kirjoitin muuta, alkoi heti kutista. Kun palasin saatana-aiheeseen, loppui.)

    • Anonyymi

      Keskustelun taso on niin huono, että viestit tulisi kaikki poistaa…

      • Anonyymi

        EI OLE MITÄÄN KESKUSTELUA AIHEESTA.

        Ketjun otsikosta näkyy, mitkä termit ovat tulleet vastaani. Olen luetellut nämä erikseen ja antanut linkkejä Wikipediaan ja jkv. muuhunkin sekä hakusanoja. Olen niukasti antanut . tietoa esim.Wikipedian pohjalta. (Ja vähän kertonut, missä nämä saatana-termit ovat tulleet vastaani.)

        Olen kirjoittanut runkoa, mihin voi hakea itseään kiinnostavaa tietoa. EI TÄTÄ RUNKOA TARVITSE POISTAA.


        NYT VOITTE ALOITTAA HYVÄN KESKUSTELUNNE. Minä en osallistu siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE MITÄÄN KESKUSTELUA AIHEESTA.

        Ketjun otsikosta näkyy, mitkä termit ovat tulleet vastaani. Olen luetellut nämä erikseen ja antanut linkkejä Wikipediaan ja jkv. muuhunkin sekä hakusanoja. Olen niukasti antanut . tietoa esim.Wikipedian pohjalta. (Ja vähän kertonut, missä nämä saatana-termit ovat tulleet vastaani.)

        Olen kirjoittanut runkoa, mihin voi hakea itseään kiinnostavaa tietoa. EI TÄTÄ RUNKOA TARVITSE POISTAA.


        NYT VOITTE ALOITTAA HYVÄN KESKUSTELUNNE. Minä en osallistu siihen.

        on niitä heti tuli mieleen monta-... todella ikävää asiaa...

        eräs kertoi paremmanväen kaupunginosassa helsingissä että nuorille annetaan huumeita että riippuvaisina sitten joutuvat liittymään satanismiin.


    • Anonyymi

      Näin se alkaa Jenkeissä viihdeteolisuudessa: https://rumble.com/v2pad2s-how-to-sell-your-soul-to-the-devil-why-celebrities-cover-one-eye.html
      Mutta oletteko huomanneet, että Hollywood on hiljentynyt melkoisesti parin viime vuoden aikana? Vain muuatamien tähtien klooneja ilmestyy silloin tällöin näkyville. Klooneissa on se vika, että ne kestävät toimintakuntoisina vain 2-3 vuotta. Kasvatus toimintakuntoon ja sopivaan ikään kestää 6-9 kuukautta.
      Mitä tapahtui Hanksin kloonille Cannesissa? Tai niille muutamille Hilaryn klooneille, jotka saivat niitä nauru / sätkykohtauksia? Siksi kloonit eivät ole jatkuvasti käytössä.
      Kloonauksesta asiaa löytyy filmiltä "The boys from Brazil". Se näyttää kloonausprosessin lähes kokonaan.

    • Anonyymi

      suomi24keskusteluissa siinä "välillä" kun menee haluamalleen palstalle näkee otsikoita. Niissä on vilahdellut satanismi- sana, mutta kyllä eri merkityksessä kuin wikipediassa. Enemmän tulee mieleen jonkun ihmisen tai tahon toimivan saatanallisesti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      kyllä jonkin sortin saatanaan liittyvät kuuluvat vainoni toteuttamiseen.Ehkä alusta alkaen. Lapsena minut yritettiin pitää erossa uskonnosta, vielä koulussakin.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan pystyt pitämään hengittämättä oman pääsi veden alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan pystyt pitämään hengittämättä oman pääsi veden alla?

        vaikka iäisyyden, jos niin päätän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka iäisyyden, jos niin päätän

        Sehän menee parin minuutin jälkeen ihan itsestään eikä ole vaikeaa.


      • Anonyymi

        siis mielenkontrolli on muinaista satanisti-sukujen hommaa, jota tekevät nyt muillekin- siis esim CIA mukana toiminnassa- joukkovainot liittyy tuohon asiaan usein tai aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mielenkontrolli on muinaista satanisti-sukujen hommaa, jota tekevät nyt muillekin- siis esim CIA mukana toiminnassa- joukkovainot liittyy tuohon asiaan usein tai aina?

        TÄMÄ EHKÄ LIITTYY TÄHÄN ELÄMÄNI PITUISEEN KOHTALOON.


    • Anonyymi

      satanism/pomo asuu yläpuolellani

    • Anonyymi

      Vainooni liittyen yritän tätäkin asia. Minuthan manipuloitiin luulemaan, että helluntailaiset eli hellarit ovat vainoni takana nk. kaikki riksulaiset vuosien ajalta tietävät. - Täällä pihalla minulle on sanottu, että eivät nämä täällä kuulu helluntailaisiin vaan muuhun pimeään. -On tässä valjennut, että satanismi sopii kuvaan.

      Mitä mieltä helluntailaista -ketjun alussa on keskustelua heistä, sitten ilmoitan käsitteleväni yläpuolellani asuvaa oranssipipoista pomoa. - Aluksi kerroin, mitä manipulointeja hänelle tehty. Että missä yhteisössä/järjestössä tämmöistä tehdään.- Tämä osuus on nyt poistettu, mutta jatkan ketomalla kokemusteni perusteella, minkälaisia ovat.
      lukekaa sieltä

    • Anonyymi

      Kyllähän saatananpalvojia oli vielä 90-2000 luvun taitteessa Vuorelanmäellä. Siellä ne harrasti menojaan metsikössä.

      • Anonyymi

        Tosiaankin minä luulin, että satanismi ja saatananpalvonta on sama asia. Nyt jälkeenpäin en pysty muistamaan, kumpaa termiä on käytetty, kun on sanottu minun joutuneen sellaisen kohteeksi viestieni perusteella. Luultavasti palvonta, kun rituaaleista puhuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin minä luulin, että satanismi ja saatananpalvonta on sama asia. Nyt jälkeenpäin en pysty muistamaan, kumpaa termiä on käytetty, kun on sanottu minun joutuneen sellaisen kohteeksi viestieni perusteella. Luultavasti palvonta, kun rituaaleista puhuttiin.

        TÄMÄ LINKKI ON OIKEAAN KETJUUN, on olemassa myös trolliketju nimeltä Mikä vainoa harjoittava lahko tai järjestö on kyseessä


    • Anonyymi

      Hyvää tutkittua tietoa löytyy täältä: https://whatonearthishappening.com/videos
      Katsokaa videot, sillä aihe on todella laaja ja monikirjoinen.
      Valta ja alistaminen ovat ne päätarkoitukset näillä nykyisillä, meitä ohjailevilla elitisteillä.

      • Anonyymi

        Itänaapurin Putellakin on varmaan valta ja alistaminen mielessä, noin ihan siististi sanottuna, kun ohjailee.

        Tämä on satanismi/saatananpalvontaketju. On olemassa ketju: ELÄINUHRIT KUULUU OSANA ELIITTISALASEURAN SATANISMI MIELIPUOLISUUTEEN JA MIELENKONTROLLI AIVOPESU


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onkos nyt pitkät satanistit tai palvojat esittäytyneet

    • Anonyymi

      Saatanaa täällä palvoivat kai jotkut teinit 90-luvun alussa. Oli sellaine trendi-ilmiö.

    • Anonyymi

      TenaPena on se palstaTrollo.

    • Anonyymi

      Eliittisalaseurasatanistit on vielä tarkasteluni kohteena, kunhan viitsin tai jaksan.

      • Anonyymi

        nyt on aiheesta sellainen kirjoitusvyöry somessa, että annan olla

        trolliketjuja ilmenee ja ilmestyy, kai tässä yläpuolen noita-akka puhdistuu

        ihan sama, tällä menolla rääkkäännyt pian hengiltä


    • Anonyymi

      keyword eli hakusana SATANISMI, kirjoita Etsi kohtaan

      löytyy ketju:Jos olet...

    • Anonyymi

      Lopetin hypnoosiketjun ja myös siis ruskavärien luonnollisina näkemisen estämiseen liittyvät esimerkit. MUTTA olisi yksi Riksussa tapahtunut saatanpalvojien rituaaliin joutuminen, jossa käytettiin näitä värien muutteluja.

      (Aulanko on kauhea paikka. Siellä on minulle tehty vaikka mitä. )

      • Anonyymi

        Tästä Riihimäen tapauksesta vähän lisätietoa. Olin palaamassa Hirvijärveltä, kun minut kesken matkaa autoineni siepattiin reitiltä sivuun. Minua kuljetettiin paikasta toiseen. Joka paikassa oli oma väri esillä. Minua riepoteltiin fyysisesti ja psyykkisesti ja lopulta meni yli sietokyvyn.

        OLin kirjoittanut ruskan värien muuttelusta paikkakunnan palstalle. Tällaiseen ketjuun kirjoitin tuosta kokemuksesta kauhisteellen. Joku vastasi , että kyseessä on ollut saatananpalvojien rituaali.


    • Anonyymi

      Tuttuja tovereita kaikki eri yhteyksistä mutta ei siitä sen enempää.

      • Anonyymi

        siis TOVEREITA. Eiks kommareilla ole tovereita. Jos niin minkä himskatin takia olette kimpussani olleet???


    • Anonyymi

      Teinit harrastivat täällä tuota niin trendikästä "saatanpalvontaa" 90-luvulla, sen jälkeen lienee ollut hiljaisempaa.

      • Anonyymi

        Toisaalta sopisi kuvaan, että 1990-luvun toverit ovat muistelleet ja ottaneet uusinnan tässä minun kph/wc häirintäfarssissa. -Siinä täytyy osata kaikenlaista. Minun oloni oli kutistunut kotiin pakkassäidentakia. Täytyi tyytyä näihin tiloihin.

        En ole tainnut kirjoittaa tälle palstalle tarkempaa selostusta. Itsehän tietävät.

        Ja eilen vielä oli viemäri autokatoksen edessä tukossa ja ison vesilammikon peitossa sen ympäröimä neliskanttiseksi ja reunoiltaan pystysuoraksi kangella hakattu kuoppa. Justiinsa vakioreitilläni ja lammikon peitossa. Tietenkin yksi autonpyöristäni upposi siihen. - Ja voi, voi kun minun olin huvittava ja punikkeja nauratti niin, varsinkin kankimiestä.


    • Anonyymi

      Pakkassäät hellittivät ja lumetkin jo sulivat. Pystyi lähtemään luontopoluille. Jäätä ja lunta oli vielä kiusana. Ei enää niitä, mutta joukkopsykoosissa stalkkerit sen sijaan kimpussa.

    • Anonyymi

      Sanat satanisti ja natsi ovat nyt tavallisia ketjuissa, joissa kirjoitetaan poliittisista asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe