Mitä on gang-stalking?

89uighjkvbn

Määritelkää. Käsitteenä outo.

290

9388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • pahuuden.mailma

        terveys-henkinen hyvinvointi-yleistä mielenterveydestä palstalta löytyy useita ihan tasokkaita, perusjuttuja sisältäviä ketjuja. Salaliitttoteoriasta ja tältä palstalta ketjuja on keväällä lopetettu niin tiheään tahtiin, ettei ole kuin jotakin ketjuntynkiä.


      • Mielikuvituksen_puute
        pahuuden.mailma kirjoitti:

        terveys-henkinen hyvinvointi-yleistä mielenterveydestä palstalta löytyy useita ihan tasokkaita, perusjuttuja sisältäviä ketjuja. Salaliitttoteoriasta ja tältä palstalta ketjuja on keväällä lopetettu niin tiheään tahtiin, ettei ole kuin jotakin ketjuntynkiä.

        Ja niissäkin, anteeksi vaan nyt tämä kun kirjoitan, mutta tekstiä joita ei oikein voi ymmärtää, keittiön ja huonekalujen raiskaukset hellarihihhulien saattelemana. No, ehkä minulla ei ole tarpeeksi mielikuvitusta tai jotain sellaista sitten, en tiedä.


      • ettet.olisi.M

        Joo, et tiedä miten pimeetä sakkia lahkolaiset on .Tutustu vaikka vapaa muurarien salaisiin menoihin, netistä löytyy tietoa.Nehän on yhteiskunnan tukipilareita, täysipäisyyden perikuvia. Ja mitä menoja harjoittavatkaan. Varaa päänsärkylääkettä.Voi muurarimenoista liian äkillinen tajunnan laajennus


      • Tarvitseetutkiatarkemmin
        ettet.olisi.M kirjoitti:

        Joo, et tiedä miten pimeetä sakkia lahkolaiset on .Tutustu vaikka vapaa muurarien salaisiin menoihin, netistä löytyy tietoa.Nehän on yhteiskunnan tukipilareita, täysipäisyyden perikuvia. Ja mitä menoja harjoittavatkaan. Varaa päänsärkylääkettä.Voi muurarimenoista liian äkillinen tajunnan laajennus

        Ok. Täytyy alkaa tutkimaan asiaa, voihan olla tottakin tuo sitten.


      • Kirjoittelija4
        ettet.olisi.M kirjoitti:

        Joo, et tiedä miten pimeetä sakkia lahkolaiset on .Tutustu vaikka vapaa muurarien salaisiin menoihin, netistä löytyy tietoa.Nehän on yhteiskunnan tukipilareita, täysipäisyyden perikuvia. Ja mitä menoja harjoittavatkaan. Varaa päänsärkylääkettä.Voi muurarimenoista liian äkillinen tajunnan laajennus

        Onko kirjoittaja Riihimäeltä ?


      • Anonyymi
        Kirjoittelija4 kirjoitti:

        Onko kirjoittaja Riihimäeltä ?

        Kyllä huonekalujen "raiskauksesta" kirjoitti Riksun vainottu. 2013 taloyhtiössä putkiremontti, jonka takia piti muuttaa pois puoleksi vuodeksi. Teetin sitten samalla huoneistoremontin ja heitin roskalavalle eli raahasin lähes kaikki huonekalut ja tyhjensin komerotkin. - Ja sehän oli stalkkeriremonttifirmalle mieleen ja stalkkereille mieleen, kun roskalavalta saattoi tutkia pois heittämääni komerojen sisältöä-

        Kas kummaa, jouduin ostamaan huonekalut stalkkeriliikkeestä. Niitä tuotiin vähitellen .Asunnossani joutui käymään kaikenlaisia miehi, ihan pukupäälläkin. Tulivat rappukäytävään tai eteiseen "ei kai minun tarvitse tulla sisälle", heti kun olohuoneen oviaukosta vähänkin katsoivat ja triggeri laukesi. Aivan syöksyivät siitä sisään ja suorittivat kaikki samanlaisen rituaalin: kumarsivat huonekalua kohti, pyllistäen, nenä huonekaluun. Eniten minua inhotti,kun työnsivät nenän kiinni puusohvan päällä olevaan istumatyynyyn.
        Nämä miehet häpesivät ja kärsivät. Kävi selvästi ilmi sama kuin myöhemmin: stalkkeripomo alistaa halventaa sekä kohdetta että käskyläisiään.


      • Anonyymi
        ettet.olisi.M kirjoitti:

        Joo, et tiedä miten pimeetä sakkia lahkolaiset on .Tutustu vaikka vapaa muurarien salaisiin menoihin, netistä löytyy tietoa.Nehän on yhteiskunnan tukipilareita, täysipäisyyden perikuvia. Ja mitä menoja harjoittavatkaan. Varaa päänsärkylääkettä.Voi muurarimenoista liian äkillinen tajunnan laajennus

        balanssi järjen ja jännyyden välillä on luovaa... jollet joudu tirkistelyn uhriksi!


      • Anonyymi
        Kirjoittelija4 kirjoitti:

        Onko kirjoittaja Riihimäeltä ?

        Ei. On Marie Oulusta.


      • Anonyymi
        pahuuden.mailma kirjoitti:

        terveys-henkinen hyvinvointi-yleistä mielenterveydestä palstalta löytyy useita ihan tasokkaita, perusjuttuja sisältäviä ketjuja. Salaliitttoteoriasta ja tältä palstalta ketjuja on keväällä lopetettu niin tiheään tahtiin, ettei ole kuin jotakin ketjuntynkiä.

        En ole löytänyt s24 palstoilta asiallista gs harhaluuloisuutta käsittelevää keskustelua


      • Anonyymi
        ettet.olisi.M kirjoitti:

        Joo, et tiedä miten pimeetä sakkia lahkolaiset on .Tutustu vaikka vapaa muurarien salaisiin menoihin, netistä löytyy tietoa.Nehän on yhteiskunnan tukipilareita, täysipäisyyden perikuvia. Ja mitä menoja harjoittavatkaan. Varaa päänsärkylääkettä.Voi muurarimenoista liian äkillinen tajunnan laajennus

        Kyllä.Samaa mieltä mutta minkäs teet jos jotkut on niin ihania että käyttää aikaa muitten stalkkaamiseen mutta eiköhän joku stalkkaa niitäkin. Emt.


      • Anonyymi
        Tarvitseetutkiatarkemmin kirjoitti:

        Ok. Täytyy alkaa tutkimaan asiaa, voihan olla tottakin tuo sitten.

        Riihimäellä on varuskunta luulisi olevan titäkin enemmänkin supon konttorikin sieltä loytyy


      • Anonyymi
        Tarvitseetutkiatarkemmin kirjoitti:

        Ok. Täytyy alkaa tutkimaan asiaa, voihan olla tottakin tuo sitten.

        Vapaamuurari ja sotilas molemmat osallistuivat minun vainooni tarjosivat llääkkeitä, joilla olisin voinut tehda itsemurhannwo ei taida pitää epäonnistumisista, epäonnistuin itsemurhassa,salamurhaajista viis veisaan kuolleita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole löytänyt s24 palstoilta asiallista gs harhaluuloisuutta käsittelevää keskustelua

        Jos gs on harhaluulon tuote,niinmiksi harhaluulot ympäri eurooppaa on niin samankaltaisia, voisiko olla niin, että vainoja oikeasti järjestetään joidenkin toimesta ja harhat ovatt odellisuuttahieman ristiriitaista todeta, että oireet helpotti psyykelääkityksellä ptsd ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.Samaa mieltä mutta minkäs teet jos jotkut on niin ihania että käyttää aikaa muitten stalkkaamiseen mutta eiköhän joku stalkkaa niitäkin. Emt.

        Totmnoon miettinyt,et voiko stalkattu olla tietmättää stalkkeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaamuurari ja sotilas molemmat osallistuivat minun vainooni tarjosivat llääkkeitä, joilla olisin voinut tehda itsemurhannwo ei taida pitää epäonnistumisista, epäonnistuin itsemurhassa,salamurhaajista viis veisaan kuolleita?

        Kokemukseni ovat samansuuntaiset hakeuduin itsetuhoisuuden vuoksi psypolille helsingissa auroran sairaalaan, ammattiapu auttoi ja kirjauduin hoitojakson jälkeen ulos ja kirjauduin espooseen jatkohoitoon, sielta laimeahkon neuroleptireseptiresepti kainalossa uuteen espoon kotiini, muutenkokemukseni ja kokemani noudattaa rixun vainotun kokemuksia paitsi lähtotilanteen osalta asuin haagassa,ei ilmeisesti katso paikkakuntaa nuo vainot, haarukoin 2011 itämeren kaupungit viipyen hotelleissa,pietarista tukholmaan ,joka paikassa oli neurologista sähkomagneettisen spektrin alueella tapahtuvaa häirintää ja katuteatteria en vain osannut yhdistää niiden lähdettä samaksi vainoavaksi tahoksi, kuvittelin vian olevan minussa, nyt menee paremmin.


    • korjaan.edellisiä

      Gang stalking psykopaattirotan elämäntyyli. Hänen elämänsä kuluu siihen, että hän täysin addiktoituneesti värvää ja johtaa jengiä kiusaamaan yhtä. Mustamaalaus, tekee itsestään uhrinsa uhrin provosoimalla uhria ja värväämällä jengiä häiriköimään tätä, on äärimmäisen kiinnostunut uhrinsa asioista.
      Pakonomaista sairasta toimintaa, syynä varmaankin halu ylentää itseään yhteisössä tekemällä itsestään uhrin tai kosto.
      gs psykopaattirottapomo on niin sairas, että tarvitsee jonkun addiktion itselleen, koska nuorempana hänen addiktio on ollut vaikkapa huumeet niin tällä tavoin tulee itselle kunniallisimmaksi ja halvimmaksi toteuttaa jotain addiktiota.

      Rotta kirjoittelee trollikirjoituksia nettiin huonekalujen raiskauksista ym. Rotta varmaan aloitti tämänkin ketjun koska ehätti itse ensin vastaamaan tänne.

      • Kirjoittelija4

        Oletko sinä se riihimäkeläinen kirjoittaja ?


      • Anonyymi
        Kirjoittelija4 kirjoitti:

        Oletko sinä se riihimäkeläinen kirjoittaja ?

        Minulle kerrottiin, kun saivat vainovertaiset kontaktin, että olen gang stalkingin kohde, joskus keväällä 2015. Pitkään aikaan en osannut tehdä juuri muuta, kuin kertoa omista kokemuksistani.

        Kun keväällä tulin suomi24keskusteluihin, Riihimäellä oli joku gang stalking.ketju.En tiedä, ketkä sinne kirjoittelivat.

        En olisi ikinä silloin pystynyt kirjoittamaan tuollaista tekstiä, ei onnistuisi vieläkään.
        Sain neuvon vaihtaa nimimerkkiä koko ajan. Joskus saatoin käyttää 2 kertaa samaa, kolmannella kerralla oltiin jo kimpussa.

        Viimeisimpiä pitkäaikaisia nimimerkkejäni oli Riksun vainottu.Sitten muututtiin anonyymeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kerrottiin, kun saivat vainovertaiset kontaktin, että olen gang stalkingin kohde, joskus keväällä 2015. Pitkään aikaan en osannut tehdä juuri muuta, kuin kertoa omista kokemuksistani.

        Kun keväällä tulin suomi24keskusteluihin, Riihimäellä oli joku gang stalking.ketju.En tiedä, ketkä sinne kirjoittelivat.

        En olisi ikinä silloin pystynyt kirjoittamaan tuollaista tekstiä, ei onnistuisi vieläkään.
        Sain neuvon vaihtaa nimimerkkiä koko ajan. Joskus saatoin käyttää 2 kertaa samaa, kolmannella kerralla oltiin jo kimpussa.

        Viimeisimpiä pitkäaikaisia nimimerkkejäni oli Riksun vainottu.Sitten muututtiin anonyymeiksi.

        Nyt kun kaikessa rauhassa luin tuon viestin, jonka perään huudellaan, onko riihimäeltä-
        Minä ole sitä kirjoittanut, mutta ihan mahdollista, että riihimäen asiat tuntenut , on kirjoittanut. -Ihan sopisi minun nykyiseenkiin tilanteeseen.

        Osana vainoani. Vainoni on laajempi kuin yhden addiktin masinoima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun kaikessa rauhassa luin tuon viestin, jonka perään huudellaan, onko riihimäeltä-
        Minä ole sitä kirjoittanut, mutta ihan mahdollista, että riihimäen asiat tuntenut , on kirjoittanut. -Ihan sopisi minun nykyiseenkiin tilanteeseen.

        Osana vainoani. Vainoni on laajempi kuin yhden addiktin masinoima

        Voisi olla nim. HELLARIYSTÄVÄSI. Aina vaan avoimemmin uhkaili palstalla, mitä minulle tekee ja teki sitten. Lopulta tein rikosilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun kaikessa rauhassa luin tuon viestin, jonka perään huudellaan, onko riihimäeltä-
        Minä ole sitä kirjoittanut, mutta ihan mahdollista, että riihimäen asiat tuntenut , on kirjoittanut. -Ihan sopisi minun nykyiseenkiin tilanteeseen.

        Osana vainoani. Vainoni on laajempi kuin yhden addiktin masinoima

        Gang stalkingiin kuuluu myos elektroninen hairinta, magneetit auttaa vahan paikan vaihtaminen enempi mulla tuli aivoverenvuoto,jonka korjausmeni pipariksi nyt elelen aivovaurioisena on oikein diagnoosi ja kaikki


    • rotta.monologille.stop

      tarkoitin rotilla siis aloittajaa, ja nimimerkkiä mielikuvituksen puute ja ettet olisi M

      • Kirjoittelija4

        Riihimäeltäkö kirjoitus ?


      • Anonyymi
        Kirjoittelija4 kirjoitti:

        Riihimäeltäkö kirjoitus ?

        Hei mä tiedän kuka toi on kun katoin sen kirjoitusasua.


    • wewerrr

      No onpa sekopää vastauksia.

      • Anonyymi

        Kirjoittelevat toisilleen, taitavat tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelevat toisilleen, taitavat tuntea.

        Tuolloin v.2015 en tuntenut ketään. Jotkut ovat saattaneet tuntea toisensa.


    • TiFi

      Tässä yhteenveto gang stalkingin menetelmistä (joku toinen postasi sen aiemmin yhteen poistettuun ketjuun):

      Eristäminen ja vihjailurikollisuus

      - mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
      - maineen tuhoaminen
      - fantasia-hahmon luominen uhrista
      - keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
      - mielipideohjaus uhria vastaan
      - tekosyillä vainoaminen
      - vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
      - häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

      Uhrin stalkkaaminen

      - uhrin elämän tarkkailu
      - seurailu
      - tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
      - kotirauhan rikkominen
      - häirintä
      - "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
      - vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
      - vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

      Provokaatiot

      - tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
      - katuteatterit
      - skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
      - puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
      - yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
      - yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
      -perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

      Kovemman asteen vaino

      - esiintyminen uhrina
      - valeprofiilit
      - lavastukset
      - viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
      - terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
      - mustamaalaaminen rikolliseksi
      - perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
      - rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen

      Fyysinen tuhoaminen

      - huumeet
      - kemiallinen vaikuttaminen
      - elektroninen häirintä
      - mikroaallotus
      - väkivallan käyttö

      Lisää aiheesta löytyy tuolta:
      http://indietarget.blogspot.fi

      Eri palstoille on viime aikoina laitettu vahvasti trollauksilta vaikuttavia aloituksia, kun asialliset ketjut on poistettu toinen toisensa jälkeen sen jälkeen. Trollit ovat ensin spämmänneet ne asialliset ketjut täyteen kohteita mielisairaiksi leimaavia tai muuten vain sekavaa ja päätöntä höpinää sisältäviä viestejä, ja sitten ne on poistettu.

      • höpsistä

        Höpö höpö höpö höpö. Höpö höpö. Höpö höpö höpö höpö höpö höpö, höpö höpö höpö, höpö.


      • Anonyymi
        höpsistä kirjoitti:

        Höpö höpö höpö höpö. Höpö höpö. Höpö höpö höpö höpö höpö höpö, höpö höpö höpö, höpö.

        Nykyään gang stalking listaan voisi lisätä, tosin näitä voidaan kohdistaa niinkin, että klassinen gang stalking on vähäistä.

        monipuolinen e-häirintä

        cyber torture

        remote neural monitoring

        v2k

        ajatustenluku

        sirut ja implantit

        SURVEILLANCE, HARASSMENT AND TORTURE on tavallinen kolmiyhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään gang stalking listaan voisi lisätä, tosin näitä voidaan kohdistaa niinkin, että klassinen gang stalking on vähäistä.

        monipuolinen e-häirintä

        cyber torture

        remote neural monitoring

        v2k

        ajatustenluku

        sirut ja implantit

        SURVEILLANCE, HARASSMENT AND TORTURE on tavallinen kolmiyhteys.

        me ollaan ihmisiä

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/


      • Anonyymi

        Tämä on varmasti harvinaisempaa kuin voisi luulla, mutta käsittääkseni ihan toimiva konsepti on. Minä kannan huolta koulukiusaamisesta, kun lasten edellytyksiä heikennetään kiusaamisella, johon koti ei puutu.

        Miten tällaisen kohteeksi joutumisen voisi purkaa? Itse menin eteen päin, mutta rikollisjoukko jatkoi häirintäänsä. Osa aikuistui, ja jätti leikin, mutta kiinnijäämisen riski ja mainehaitta toi porukan yhteen.

        Oma ongelmansa ovat epäeettisesti käyttäytyneet viranomaiset. Oikeudessa on vaikea vuosien jälkeen oikaista vääryyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmasti harvinaisempaa kuin voisi luulla, mutta käsittääkseni ihan toimiva konsepti on. Minä kannan huolta koulukiusaamisesta, kun lasten edellytyksiä heikennetään kiusaamisella, johon koti ei puutu.

        Miten tällaisen kohteeksi joutumisen voisi purkaa? Itse menin eteen päin, mutta rikollisjoukko jatkoi häirintäänsä. Osa aikuistui, ja jätti leikin, mutta kiinnijäämisen riski ja mainehaitta toi porukan yhteen.

        Oma ongelmansa ovat epäeettisesti käyttäytyneet viranomaiset. Oikeudessa on vaikea vuosien jälkeen oikaista vääryyksiä.

        Asuinpaikkakunnallani joku muualla "keskustoimistoaan" pitävä järjestö teki kyselyn, olisiko tarvetta/halukkuutta entisten koulukiusattujen ryhmälle. Saivat aivan yllättävän suuren määrän puheluja. Kokosivat ryhmän. Sille oli ensin vaikea saada kokoontumistilaa. SRK lopulta antoi. Mutta sitten iski korona kokoontumisrajoituksineen ja hanke tyssäsi siihen.

        En muista järjestön nimeä. Sellainen lehti kuin Aamuposti kirjoitti aikanaan asiasta. Ehkä heiltä saisi tiedon.


    • heijaa.up

      uppista

      • Anonyymi

        Hyvää listaa T.F kirjoittanut v.2015.

        Kun nyt tavoitteena tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti todisteita jättämättä, annan esimerkin kaikista neljästä.
        1. eräässä jumpparyhmässä minut pakotettiin menemään ylösalaisin puolapuille ja pudotettiinpäälleni lattialle. Sain aivoverenvuodon ja vaurion, mutta ei annettu lääkärin aikaa ennenkuin 1 kk:n päähän vastavalmistuneelle, jonka mielestä olin ryypännyt itseni siihen kuntoon. - Myöhemmin halusin tutkittaa pääni, niin ilmeni.

        2. gs:ään kuuluvat jatkuvat traumatisoinnit. hups, en halua muistella

        3.Menin naapurikunnan kansalaisopistoon senioriryhmään. Sinne tuli 2 pahaa naista, nyt osaan nimetä stalkkeriksi. Siellä oli ensin alustus, sitten kahvitauko, Joka kertakahvikuppiini oli salaa pantu jotakin lääkettä tai huumetta ja munasin itseni ja häiritsin muita. - Lukukauden lopussa pyydettiin, etten tulisi enää, -Ja maine levisi.

        4. En vielä tiennyt vainosta. Kävin kyllä poliisille valittamassa rosvoista, jotka tunkeutuivat kotiini. Kotiin tunkeutui myös kaksi naista. Manipuloivat minut pökerryksiin ja sitten pakottivat allekirjoittamaan papereita, joissa lahjoitin koko omaisuuteni x ry:lle. Nainen sanoi: sinä menetät myös tämän asuntosi, mutta eihän sillä ole väliä. Sinähän joudut laitokseen. - Menin poliisille kertomaan, muutenkin suureen ääneen kerroin ihimisille. Ei ole vielä pantu lahjakirjaa täytäntöön.- Joku retrogradinen amnesia ei onneksi toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää listaa T.F kirjoittanut v.2015.

        Kun nyt tavoitteena tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti todisteita jättämättä, annan esimerkin kaikista neljästä.
        1. eräässä jumpparyhmässä minut pakotettiin menemään ylösalaisin puolapuille ja pudotettiinpäälleni lattialle. Sain aivoverenvuodon ja vaurion, mutta ei annettu lääkärin aikaa ennenkuin 1 kk:n päähän vastavalmistuneelle, jonka mielestä olin ryypännyt itseni siihen kuntoon. - Myöhemmin halusin tutkittaa pääni, niin ilmeni.

        2. gs:ään kuuluvat jatkuvat traumatisoinnit. hups, en halua muistella

        3.Menin naapurikunnan kansalaisopistoon senioriryhmään. Sinne tuli 2 pahaa naista, nyt osaan nimetä stalkkeriksi. Siellä oli ensin alustus, sitten kahvitauko, Joka kertakahvikuppiini oli salaa pantu jotakin lääkettä tai huumetta ja munasin itseni ja häiritsin muita. - Lukukauden lopussa pyydettiin, etten tulisi enää, -Ja maine levisi.

        4. En vielä tiennyt vainosta. Kävin kyllä poliisille valittamassa rosvoista, jotka tunkeutuivat kotiini. Kotiin tunkeutui myös kaksi naista. Manipuloivat minut pökerryksiin ja sitten pakottivat allekirjoittamaan papereita, joissa lahjoitin koko omaisuuteni x ry:lle. Nainen sanoi: sinä menetät myös tämän asuntosi, mutta eihän sillä ole väliä. Sinähän joudut laitokseen. - Menin poliisille kertomaan, muutenkin suureen ääneen kerroin ihimisille. Ei ole vielä pantu lahjakirjaa täytäntöön.- Joku retrogradinen amnesia ei onneksi toiminut.

        No. voi kertoa vuoden 2014 joulukuulta ensin.
        Tavalliseen tapaani aamulenkille, vaikka olikin pimeää vielä. Asun mäen päällä, joten piti lähteä alamäkeä. Jalat menivät epävarmoiksi. Oliko liukasta? Ajotie oli sula, puhdas asvaltti. Siirryin sinnen. "Liukastuin" eli oikeasti väännyin kaarelle taaksepäin. Jalat menivät alta ja päästä osui katuun päälaki. Jäin siihen liikuntakyvyttömänä makaamaan. Mustat vaatteet, tumma asvaltti ja pimeää. Jäin odottamaan, että auto ajaa päälle. Pääsin sitten kierähtämään laitaan. -Ainakin tuli kunnon aivotärähdys, mutta muutakin ja järkytyksestä PTSD.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. voi kertoa vuoden 2014 joulukuulta ensin.
        Tavalliseen tapaani aamulenkille, vaikka olikin pimeää vielä. Asun mäen päällä, joten piti lähteä alamäkeä. Jalat menivät epävarmoiksi. Oliko liukasta? Ajotie oli sula, puhdas asvaltti. Siirryin sinnen. "Liukastuin" eli oikeasti väännyin kaarelle taaksepäin. Jalat menivät alta ja päästä osui katuun päälaki. Jäin siihen liikuntakyvyttömänä makaamaan. Mustat vaatteet, tumma asvaltti ja pimeää. Jäin odottamaan, että auto ajaa päälle. Pääsin sitten kierähtämään laitaan. -Ainakin tuli kunnon aivotärähdys, mutta muutakin ja järkytyksestä PTSD.

        Kuukauden päästä oireet helpottivat. Sain viikonlopun olla rauhassa. Sitten maanantaina isoon kaupunkiin käymään verotoimistossa. Siellä kaupungissa minua seurattiin koko ajan. Paluu matkalle kin lähdin, eteeni ajoi armeijan kulkuneuvon näköinen maasturi. Jouduin ajamaan sen perässä. Sitten se hiljensi vauhtia. Jouduin aika lähelle. Sieltä ammuttiin tuulilasiin. Sen jälkeen ajoivat ylinopeutta pois. - En mennyt poliisille. Siihen oli syy.- Kotipihassa huomasin, että tuulilasin päällimäinen osa oli irronnut ja sai kynnellä poistettua ko.paikasta. Sen alla oli ammus alempaan kerrokseen kiinni jääneenä. Jos olisi tullut läpi, olisi osunut keskelle otsaa. - Tämän jälkeen seurasi vielä hengenvaarallinen trauma ja asian hoitoon stalkkauksia. - MUTTA toivuin taas kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukauden päästä oireet helpottivat. Sain viikonlopun olla rauhassa. Sitten maanantaina isoon kaupunkiin käymään verotoimistossa. Siellä kaupungissa minua seurattiin koko ajan. Paluu matkalle kin lähdin, eteeni ajoi armeijan kulkuneuvon näköinen maasturi. Jouduin ajamaan sen perässä. Sitten se hiljensi vauhtia. Jouduin aika lähelle. Sieltä ammuttiin tuulilasiin. Sen jälkeen ajoivat ylinopeutta pois. - En mennyt poliisille. Siihen oli syy.- Kotipihassa huomasin, että tuulilasin päällimäinen osa oli irronnut ja sai kynnellä poistettua ko.paikasta. Sen alla oli ammus alempaan kerrokseen kiinni jääneenä. Jos olisi tullut läpi, olisi osunut keskelle otsaa. - Tämän jälkeen seurasi vielä hengenvaarallinen trauma ja asian hoitoon stalkkauksia. - MUTTA toivuin taas kuukaudessa.

        Kuukauden päästä oli sitten henkinen traumatsointi. Henkilö, jota olin luullut mt-kuntoutujaksi ja sen vuoksi vähän oudosti käyttäytyväksi, olikin stalkkeri, joka psyykkisiä keinoja käyttäen teki henkistä väkivaltaa ja jätti jälkeensä ehdollistuksia, joiden takia kirjoitin paikkakunnan suomi24 paikkakunnan palstalle asiasta, ja esim. varoitin, ettei minua saa katsoa silmiin, menet jalat alta. Toimintakykyni aleni pahasti 1.5 kuukaudeksi.
        MUTTA palstalle kirjoitettuani, muut TI:T saivat minuun yhtyeyden ja kertoivat minun olevan gang stalking vainon kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukauden päästä oli sitten henkinen traumatsointi. Henkilö, jota olin luullut mt-kuntoutujaksi ja sen vuoksi vähän oudosti käyttäytyväksi, olikin stalkkeri, joka psyykkisiä keinoja käyttäen teki henkistä väkivaltaa ja jätti jälkeensä ehdollistuksia, joiden takia kirjoitin paikkakunnan suomi24 paikkakunnan palstalle asiasta, ja esim. varoitin, ettei minua saa katsoa silmiin, menet jalat alta. Toimintakykyni aleni pahasti 1.5 kuukaudeksi.
        MUTTA palstalle kirjoitettuani, muut TI:T saivat minuun yhtyeyden ja kertoivat minun olevan gang stalking vainon kohde.

        niin joulukuussa minua ammuttiin e-aseella, tajusin sen vasta jälkeen päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin joulukuussa minua ammuttiin e-aseella, tajusin sen vasta jälkeen päin.

        ettei luulla trolliksi, niin riksunvainottu nämä kirkoitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin joulukuussa minua ammuttiin e-aseella, tajusin sen vasta jälkeen päin.

        Millainen on e-ase? Jos on todellinen, taitaa olla luvaton! Ei taida olla todenperäinen! Mut ihmeellisiä asioita nykyään tapahtuu, ihan syyttömille ihmisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on e-ase? Jos on todellinen, taitaa olla luvaton! Ei taida olla todenperäinen! Mut ihmeellisiä asioita nykyään tapahtuu, ihan syyttömille ihmisille!

        Jotakin tietoa saat Suomen joukkovainotut Ry:n kotisivuilta. https://targetedindividualsfinland.wordpress.com


    • gs.on

      Luuserirottien elämäntapa.

      • voihan.jessus

        Olipa semmoinen juhannus,että kun saan henkilökohtaiset kokemukseni kirjoitettua yleisen tason termein, niin onhan tarina.


      • kova.mummo.olen

        Ajattelin,että semmoisen juhannuksen jälkeen käyn naapurikaupungin maauimalassa uimassa ja saunassa, siis nk.rentoutumassa. No, hihhulistalkkerit olivat päättäneet että en ainakaan rentoudu, yritettiin estää uiminenkin ja saunominen. Jouduin ihan kunnon stalkkauksen kohteeksi.Oli varsinainen päärotta, apurottia ja muita seuraamassa, kun jänskää tapahtuu. Lupasin taas, että nettiin menee, ettekä ole ennenkään tykänneet viesteistäni. Kirjoitan paikkakunnan sivulle, kunnon kuvauksen. -Vaihtoehdot:h-gs-rotat eivät olleet tyytyväisiä juhannus"tuloksiinsa", tai olivat ja tunsivat itsensä ylivoimaisiksi tai sitten tuntevat itsensä uhatuksi.


      • Anonyymi

        Tai vaikka luuseri koirien. Monella trollilla on koira ja vielä iso sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaikka luuseri koirien. Monella trollilla on koira ja vielä iso sellainen.

        Hoitoon tollaset stalkkerit! Ohittavat suomen eduskunnan laatimat LAIT, joita pitää noudattaa....


    • uhrindhdhdhh

      Suosittelen uhreille bug detectorin tilaamista (piilokamera/mikit) sekä valvonta kameran asentamista asuntoon. Mieluiten omalla akulla toimiva gsm kamera joka kuvaa liikkeestä kun olet poissa kotoa. Tallennus näistä useaan pilvipalveluun niin kuvat eivät mene jos vaikka tietokone viedään. Näitä saa halvalla vaikka ebay.

      • kiitos.tiedosta

        Jos olisi yksi vainoaja,jonka kiinnisaaminen lopettaisi vainon, olisi hyötyä. Minulla vainoajia pitää laskea nelinumeroisella luvulla, ei auta.


    • nostan.tämän

      nosto vain

    • MitäIhmettäTämäOn

      Täällä on samalla otsikolla olleita ylipitkiä ketjuja aiemminkin, jonka takia en ole viitsinyt niitä avata. Nyt kun vastauksia oli niin vähän, niin lukaisin tämän.

      Ihmettelen, että tällaista on vielä nostettu näin monta kertaa, kun kuitenkin koko ketjussa oli vain pari pidempää kirjoitusta. Tämä koko asia, josta tässä keskustellaan, on vainoharhaisten luoma käsite, jota ei oikeasti voi edes olla, muutenhan siinä olisi mukana myös korkeissa asemissa olevia henkilöitä, koska yksityishenkilöä koskeviin tietojärjestelmiin ei muut pääse käsiksi.
      Lisäksi, tuskin kukaan tavis olisi niin mielenkiintoinen, että joku/jotkut vaivautuisivat tällaiseen ja tällaista voisi kuvitella tapahtuvan vain julkisuudenhenkilöille, mutta tuskin Suomessa. Täällä tällaista voisi tapahtua vain salapoliisiromaaneissa tai muuten vain mielikuvitustasolla.

      • Mags27

        Itse asiassa ei. Toisinajattelijoita, Entisiä jengiläisiä jne. Suomihan on koulukiusaamisen ja työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Tällaista palvelua mitäluultavammin myös myydään ulkopuolisille. Syitä ja seurauksia on monia. Se fakta, että kiinassa ollut uutisissa ja jenkeissä jo massamurhia, todistaa kyllä aivan täysin aihealueen olevan totta. Tässä tullaan taas tähän ajatteluun, että miksi yksi "tavis" olisi niin mielenkiintoinen. No ohjaillaanko asiaa vaikka näin. Tietty tavis ei ole miellyttänyt jotain tiettyä ihmistä/ryhmää ja stalkkaus alkaa. Toinen tapaus on esim. jengit. Stalkkauksella saadaan aikaan esimerkki tapauksia ja yhteenkuuluvuuden tunnetta itse ryhmässä. Tätä samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta käytetään hyväksi koko stalkkauksen organisoinnissa. Saadaan luotua sidoksia ryhmänvälille yms.

        Ja mitenkö tällaista toteutetaan. No esim. vain yhdellä kotikäynnillä. Tietokoneellesi saadaan asennettua Blackshades. Blackshades tallentaa kaiken tietokoneellasi tekemäsi. Niin salasanoista aina jokaiseen yksittäiseen näppäimen lyöntiin, jos niin halutaan.

        Itse operaatio toki alkaa muullatavoin, kuin suoraan kotiin murtautumalla. Esim. kaveripiireihin, taikka työympäristöön/lähelle soluttautumisella. Muutaman päivän informaation keräyksellä ja yksilöllisen tiedon hankkimisella. Siinä käydään vaivihkaa koko historia läpi. Pienillä kysymyksillä sieltä täältä. Otetaan vaivihkaa yhteyttä esim. vanhoihin koulukavereihin, paikallisiin ihmisiin jne. Kysellään sieltä täältä. Milloin minkäkin valheen turvin.

        Se miksi, esim. taviksia stalkattaisiin näin, johtuu monista eri asioista ja eri asioiden summista. Toiset ottavat mallia muualta ja vaino alkaa. Miksi ihmisiä ylipäätänsä kiusataan. No psykologit puhuvat ryhmäänkuulumisen tarpeesta usein kiusaajien kohdalla. Tässä ilmiössä hyödynnetään samaa asiaa. Se kuka itse stalkkauksen on alulle pannut onkin aivan toinen asia. Ruotsissa on monia tapauksia, esim. yrityskauppojen peruuntumisista jne.

        Sen takia ketjuissa ei usein ole pitkiä kirjoituksia, koska näitä ei kukaan jaksa selostaa uudestaan ja uudestaan. Hyvässä lykyssä vielä samoille stalkkereille. Ketjuihin kirjoitellaan misinformaatiota ja totaalista huuhaata tarkoituksella, jotta ne saataisiin suljettua.


      • gs.rotista
        Mags27 kirjoitti:

        Itse asiassa ei. Toisinajattelijoita, Entisiä jengiläisiä jne. Suomihan on koulukiusaamisen ja työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Tällaista palvelua mitäluultavammin myös myydään ulkopuolisille. Syitä ja seurauksia on monia. Se fakta, että kiinassa ollut uutisissa ja jenkeissä jo massamurhia, todistaa kyllä aivan täysin aihealueen olevan totta. Tässä tullaan taas tähän ajatteluun, että miksi yksi "tavis" olisi niin mielenkiintoinen. No ohjaillaanko asiaa vaikka näin. Tietty tavis ei ole miellyttänyt jotain tiettyä ihmistä/ryhmää ja stalkkaus alkaa. Toinen tapaus on esim. jengit. Stalkkauksella saadaan aikaan esimerkki tapauksia ja yhteenkuuluvuuden tunnetta itse ryhmässä. Tätä samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta käytetään hyväksi koko stalkkauksen organisoinnissa. Saadaan luotua sidoksia ryhmänvälille yms.

        Ja mitenkö tällaista toteutetaan. No esim. vain yhdellä kotikäynnillä. Tietokoneellesi saadaan asennettua Blackshades. Blackshades tallentaa kaiken tietokoneellasi tekemäsi. Niin salasanoista aina jokaiseen yksittäiseen näppäimen lyöntiin, jos niin halutaan.

        Itse operaatio toki alkaa muullatavoin, kuin suoraan kotiin murtautumalla. Esim. kaveripiireihin, taikka työympäristöön/lähelle soluttautumisella. Muutaman päivän informaation keräyksellä ja yksilöllisen tiedon hankkimisella. Siinä käydään vaivihkaa koko historia läpi. Pienillä kysymyksillä sieltä täältä. Otetaan vaivihkaa yhteyttä esim. vanhoihin koulukavereihin, paikallisiin ihmisiin jne. Kysellään sieltä täältä. Milloin minkäkin valheen turvin.

        Se miksi, esim. taviksia stalkattaisiin näin, johtuu monista eri asioista ja eri asioiden summista. Toiset ottavat mallia muualta ja vaino alkaa. Miksi ihmisiä ylipäätänsä kiusataan. No psykologit puhuvat ryhmäänkuulumisen tarpeesta usein kiusaajien kohdalla. Tässä ilmiössä hyödynnetään samaa asiaa. Se kuka itse stalkkauksen on alulle pannut onkin aivan toinen asia. Ruotsissa on monia tapauksia, esim. yrityskauppojen peruuntumisista jne.

        Sen takia ketjuissa ei usein ole pitkiä kirjoituksia, koska näitä ei kukaan jaksa selostaa uudestaan ja uudestaan. Hyvässä lykyssä vielä samoille stalkkereille. Ketjuihin kirjoitellaan misinformaatiota ja totaalista huuhaata tarkoituksella, jotta ne saataisiin suljettua.

        Gang stalking psykopaattirotta on mielestään yli-ihminen, the ihminen, jumala, ainoa oikea ihminen, hän on se, joka laudan yläpuolella ja siirtelee nappuloita, muut ovat vain pelinappuloita.
        Hänestä pidetään ja hänelle ei ryppyillä. Hän kostaa aina värväämällä muut ihmiset avukseen kostamaan, jos joku asettuu vastahankaan.
        Uhriksi joutuu jos vaikka näkee, että tuo on vain aikuinen koulukiusaaja, täysin alkeellisella tavalla kiusaava elukka ja kertoo sen psykopaattirotalle.
        Ei tietenkään osoita fiksuutta uhriltakaan, myönnettäköön.

        Gs psykopaattirotan logiikka menee niin, että jos ja kun hän on vainoharhainen pelokas elukka, tai homo, tai skitso, tai mitä tahansa, hän ajattelee, että jos hän ehtii ensin syyttää jotain tällaisesta, se ikään kuin pelastaa hänet eikä häntä voida enää syyttää niistä asioista, joista hän syyttää uhriaan.

        Alkeellista, mutta toimii aika moniin ihmisiin. Eli kun gang stalking psykopaattirotta häiriköi monta vuotta tahallisesti, värvää jengiä vaikka autotielle aamusta iltaan. Uhri elää elämäänsä ja tajuaa vain epämääräistä outoutta, huomaa supinaa ja naureskelua. Lopulta vuosien päästä tajuaa että häiriö on tahallsita, ja erehtyy kertomaan syytöksen ääneen, voidaan uhria syyttää vainoharhaiseksi. Näin gang stalking psykopaattirotta pelastaa itsensä ja luulee, että kukaan ei huomaa että hän on pelokas harhainen elukka. Tappanut tunteensa viinalla, tyhjä kuori.


      • Anonyymi
        gs.rotista kirjoitti:

        Gang stalking psykopaattirotta on mielestään yli-ihminen, the ihminen, jumala, ainoa oikea ihminen, hän on se, joka laudan yläpuolella ja siirtelee nappuloita, muut ovat vain pelinappuloita.
        Hänestä pidetään ja hänelle ei ryppyillä. Hän kostaa aina värväämällä muut ihmiset avukseen kostamaan, jos joku asettuu vastahankaan.
        Uhriksi joutuu jos vaikka näkee, että tuo on vain aikuinen koulukiusaaja, täysin alkeellisella tavalla kiusaava elukka ja kertoo sen psykopaattirotalle.
        Ei tietenkään osoita fiksuutta uhriltakaan, myönnettäköön.

        Gs psykopaattirotan logiikka menee niin, että jos ja kun hän on vainoharhainen pelokas elukka, tai homo, tai skitso, tai mitä tahansa, hän ajattelee, että jos hän ehtii ensin syyttää jotain tällaisesta, se ikään kuin pelastaa hänet eikä häntä voida enää syyttää niistä asioista, joista hän syyttää uhriaan.

        Alkeellista, mutta toimii aika moniin ihmisiin. Eli kun gang stalking psykopaattirotta häiriköi monta vuotta tahallisesti, värvää jengiä vaikka autotielle aamusta iltaan. Uhri elää elämäänsä ja tajuaa vain epämääräistä outoutta, huomaa supinaa ja naureskelua. Lopulta vuosien päästä tajuaa että häiriö on tahallsita, ja erehtyy kertomaan syytöksen ääneen, voidaan uhria syyttää vainoharhaiseksi. Näin gang stalking psykopaattirotta pelastaa itsensä ja luulee, että kukaan ei huomaa että hän on pelokas harhainen elukka. Tappanut tunteensa viinalla, tyhjä kuori.

        Vähän tasa.arvoa tuli gs.uhreille, kun muidenkin tiedot kaapataan ja levitetään. Olen silti pahoillani psykoterapikeskus Vastaamon tietomurrosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tasa.arvoa tuli gs.uhreille, kun muidenkin tiedot kaapataan ja levitetään. Olen silti pahoillani psykoterapikeskus Vastaamon tietomurrosta.

        Kovasti tietomurto aiheutti pelkotiloja ja harmistumista, suuttumistakin.
        Sinänsä Gang stalking kuuluu terapeuttien työsarkaan olennnaisesti.
        Kauhun tasapainossa tietomurto toimii tasapainoittavana tekijänä.


    • elukkoja

      Edellinen muuten ok, mutta gangstalkingrottapomo/gs:n aloittaja ei ole ihminen vaan psykopaatti/sosiopaatti. Hän haluaa tehdä mitä hän haluaa, hän on mielestään yli-ihminen.

    • TiedänYhdenStalkkerin

      Hän on yksinäinen, eikä hänellä ole omaa elämää, siksi hän stalkkaa muita eläen näiden kautta. Hän toimii aivan yksin, koska hänellä ei ole ketään muita kuin mielikuvituskaverit.

      • sopii.rottaan

        Tämä sopii gang stalkingpsykopaattirottiin samoin kuin suureen osaan kätyreistä.

        Kätyrit myös ovat vähän kuin mielikuvituskavereita gang stalking psykopaattirotalle, ovathan he suurin osa pelosta touhussa mukana, myöhemmin kun touhuun on menty sitä on pakko jatkaa samasta syystä (pelosta kun mieluummin jatketaan kuin maine menetetään). Eivät siis ystävän rakkaudesta lainkaan.


      • Anonyymi
        sopii.rottaan kirjoitti:

        Tämä sopii gang stalkingpsykopaattirottiin samoin kuin suureen osaan kätyreistä.

        Kätyrit myös ovat vähän kuin mielikuvituskavereita gang stalking psykopaattirotalle, ovathan he suurin osa pelosta touhussa mukana, myöhemmin kun touhuun on menty sitä on pakko jatkaa samasta syystä (pelosta kun mieluummin jatketaan kuin maine menetetään). Eivät siis ystävän rakkaudesta lainkaan.

        Jep, sitoutetaan ihmisiä organisaation toimintaan. Tälle on vähemmän hohdokas nimi: järjestäytynyt rikollisuus.


    • gs.rotista

      Gang stalking psykopaattirotalla ei ole ystäviä, koska eihän kukaan hänen tuttunsa tiedä millainen hän on.
      Hän on täysin tyhjä kuori, kaikki maneerit silmiin katsomisineen ym ovat päälle liimattuja, ne ovat siirtoja pelissä, jossa hän liikuttaa nappuloita. Kaikki epävarmuuden osoitukset joita voi tulla hänen tarkkailtuaan miten todelliset tuntevat ihmiset toimivat, ovat opeteltuja maneereja.
      Hän on elukka, joka on upottanut aiemmin lääkkeisiin ja viinaan ihmisyytensä, jengissä oppinut manipuloinnin taidon mutta peitelläkseen sitä että on kone, voi esittää myös ujoutta ym tunteita
      Hän on elukka. Hänellä on pelinappuloita, joihin lukeutuu myös oma jälkikasvu.

    • Onko.näin

      Elikkä mitäs johtopäätöksiä näistä nyt voisi vetää sitten, tässä omani kun olen lueskellut näitä ketjuja ( myös jo poistettuja. )

      Nämä tekijät ovat
      Puolueiden myyriä ja kätyreitä
      Lahkolaisia
      Alamaailman jäseniä, rikollisjengiläisiä
      Vapaamuurareita
      Median jäseniä
      Scientologeja
      Mopopoikia
      Valpo
      Poliisit ( muut virkahenkilöt ?)
      Omat perheenjäsenet
      Naapurit ( myös lapset ja vanhukset )
      Yksittäinen sosiopaatti
      Archonit ja taivaalliset muut sotajoukot

      Kanavat joita käyttävät
      Facebook
      Satelliittiseuranta
      Kamerat
      Tutkat
      Psykiatrit ( nettikeskustelut )
      Suomi24 - moderaattorit
      Mikrofonit
      GPS- laite
      Tietokoneet ( hakkerointi )
      Postin ja pankkien välityksellä

      • Onko.näin

        Jatkoa.....

        Minkälaisissa paikoissa häärivät
        Kotiympäristö
        Kulkureitit
        Kaupunki, baarit
        Kassoilla
        Uimalat / muut virkistäytymispaikat
        Tavalliset asioimispaikat, myös puhelinpalvelut

        Tekijöiden luonteenpiirteitä
        Narsistinen
        Psykoottinen
        Vallanhaluinen
        Yksinäinen
        Negatiivinen
        Huomionkipeä
        Mielenterveyden ongelmista kärsivä
        Minäkuva " yli-ihminen" kaikkivaltias, ei tunne rajoja
        Tunkeileva ja vihainen
        Pintakiilto tärkeää


      • loogista.ajattelua

        GPS-laite on väline, jota käytetään.Ei se omin päin itsenäisesti vainoa.Voisit sitten kirjoittaa, että joku väittää auton vainoavan. .Ei tietokone omin päin minua vainoa, mutta hakkeroijat hankkivat tietoja ja aiheuttavat häiriöitä tietokoneen käytössä.-SINULTA MENI IHMISTEKIJÄT JA KÄYTETYT VÄLINEET SEKAISIN. - Mikähän tämän listan tarkoitus nyt oikein oli? Ja mikä olet, joku rotta vissiin.


      • Onko.näin_

        Jatkoa...

        Motiivit tekijöillä
        Tuntematon
        Väärä puoluekanta
        Koehenkilö miten järjestelmät toimii
        Saada henkilö suljetulle osastolle
        Sotateknologian kehittäminen ( Puolustusvoimat )
        Kosto jostain
        Saada uhri päiviltä

        Millaisia uhrit ovat
        Yksin asuvia
        Ei ikinä itse lähtisi mukaan toimintaan
        Ei rikosrekisteriä
        Toisinajattelijoita
        Aktivisteja
        Blogisteja


      • romaanin.aiheet

        Jatkoa paikkoihin:lääkäreiden vast.otot(tavallinen,silmä-,hammas-), erilaisia hoitajia,kampaamot, autohuollot, poliisilaitos, lenkkipolut, omaisten haudat .Ei tule mieleen, missä varmasti saisi olla rauhassa..


      • Jatkoa.edellisiin

        Jatkoa....

        Temppuja joita tekevät uhreille
        Saada uhri provosoituneeksi, näyttämään hämmentyneeltä esim.julkisilla paikoilla
        Nöyryyttäminen, esim. turhat käynnit asiointipalveluissa moneen kertaan
        Asioiden vaikeuttaminen, vitkuttelu, hävinneet sopimukset ym.eli mikään ei oikein tahdo onnistua
        Puhelin - ja nettikatkokset
        Omaisuusrikokset
        Facebook valeprofiilit ja päivitykset
        Identiteetin varastaminen, uhrina esiintyminen, esim. valituksien lähettäminen uhrin nimissä


      • kiusaaminen.on.ikävää
        Jatkoa.edellisiin kirjoitti:

        Jatkoa....

        Temppuja joita tekevät uhreille
        Saada uhri provosoituneeksi, näyttämään hämmentyneeltä esim.julkisilla paikoilla
        Nöyryyttäminen, esim. turhat käynnit asiointipalveluissa moneen kertaan
        Asioiden vaikeuttaminen, vitkuttelu, hävinneet sopimukset ym.eli mikään ei oikein tahdo onnistua
        Puhelin - ja nettikatkokset
        Omaisuusrikokset
        Facebook valeprofiilit ja päivitykset
        Identiteetin varastaminen, uhrina esiintyminen, esim. valituksien lähettäminen uhrin nimissä

        Kirjoittelin eilen nuo yhteenvedot tämän nettityöryhmän kirjoitteluiden perusteella. ( jäsennystä hieman. )

        Olkaa palstalla kävijät varuillaan, saattaa tulla tietsikkaongelmia. Linkit ym.
        Minulla neljä kappaletta erittäin vaarallista järjestelmävirhettä, vahingoitti varoituksen mukaan jo emolevyä ym. No, kone pelaa jotenkuten nyt tehdasasetuksien jälkeen.


      • nettityöryhmän.kirj
        kiusaaminen.on.ikävää kirjoitti:

        Kirjoittelin eilen nuo yhteenvedot tämän nettityöryhmän kirjoitteluiden perusteella. ( jäsennystä hieman. )

        Olkaa palstalla kävijät varuillaan, saattaa tulla tietsikkaongelmia. Linkit ym.
        Minulla neljä kappaletta erittäin vaarallista järjestelmävirhettä, vahingoitti varoituksen mukaan jo emolevyä ym. No, kone pelaa jotenkuten nyt tehdasasetuksien jälkeen.

        Terveisiä siis vaan täältä Kanta-Hämeen alueelta !


      • varokaa.rottaa

        SIIS TÄMÄ JUMALASTA SEURAAVA UHKAA, ETTÄ TIETOKONEET RUPEAA HAJOAMAAN, JOS VIELÄ NÄISSÄ KETJUISSA KÄYDÄÄN.


      • Anonyymi
        Onko.näin_ kirjoitti:

        Jatkoa...

        Motiivit tekijöillä
        Tuntematon
        Väärä puoluekanta
        Koehenkilö miten järjestelmät toimii
        Saada henkilö suljetulle osastolle
        Sotateknologian kehittäminen ( Puolustusvoimat )
        Kosto jostain
        Saada uhri päiviltä

        Millaisia uhrit ovat
        Yksin asuvia
        Ei ikinä itse lähtisi mukaan toimintaan
        Ei rikosrekisteriä
        Toisinajattelijoita
        Aktivisteja
        Blogisteja

        Korona sotki kokonaan gang-stalking-rottailun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona sotki kokonaan gang-stalking-rottailun.

        Tällaista sekameteliä.
        Rakastaa, kärsii, unhoittaa...


      • Anonyymi
        varokaa.rottaa kirjoitti:

        SIIS TÄMÄ JUMALASTA SEURAAVA UHKAA, ETTÄ TIETOKONEET RUPEAA HAJOAMAAN, JOS VIELÄ NÄISSÄ KETJUISSA KÄYDÄÄN.

        Kukas muu Kanta-Hämeen alueelta on gs.kohde. Vihjaise, Toivoo Riksun vainottu, aina vaan.


      • Anonyymi
        Onko.näin kirjoitti:

        Jatkoa.....

        Minkälaisissa paikoissa häärivät
        Kotiympäristö
        Kulkureitit
        Kaupunki, baarit
        Kassoilla
        Uimalat / muut virkistäytymispaikat
        Tavalliset asioimispaikat, myös puhelinpalvelut

        Tekijöiden luonteenpiirteitä
        Narsistinen
        Psykoottinen
        Vallanhaluinen
        Yksinäinen
        Negatiivinen
        Huomionkipeä
        Mielenterveyden ongelmista kärsivä
        Minäkuva " yli-ihminen" kaikkivaltias, ei tunne rajoja
        Tunkeileva ja vihainen
        Pintakiilto tärkeää

        Enpä usko että psykoottinen tähän pystyy. Sanoisin että persoonallisuushäiriöisiä pikemminkin ja vaikeasti luonnevikaisia, psykopaatteja, täysin vaille normaalia kotikasvatusta jääneitä ja lisäksi herkkäuskoisia ja psykopaattien vaikutuksille alttiita.

        Psykoottinen ei ole sama asia kuin psykopaatti, siltä varalta että jollakulla on tällainen harhalulo sekin lienee syytä sanoa, vaikka useimmille ehkä on itsestäänselvyys. Psykoottinen on sairas, psykopaatti taas häijy ilkeä hminen tai epäihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että psykoottinen tähän pystyy. Sanoisin että persoonallisuushäiriöisiä pikemminkin ja vaikeasti luonnevikaisia, psykopaatteja, täysin vaille normaalia kotikasvatusta jääneitä ja lisäksi herkkäuskoisia ja psykopaattien vaikutuksille alttiita.

        Psykoottinen ei ole sama asia kuin psykopaatti, siltä varalta että jollakulla on tällainen harhalulo sekin lienee syytä sanoa, vaikka useimmille ehkä on itsestäänselvyys. Psykoottinen on sairas, psykopaatti taas häijy ilkeä hminen tai epäihminen.

        Usein on erilaisia perversioita. Narkkareita. Erilaisia "sarjarikollisia.


    • VitunLapsetJalutkutus

      Juu... Eli asia teksti piilotetaan taas yhden ihmisen/agendan toimesta. Katsokaa minun edellinen viesti. Eihän näiden idioottien kanssa jaksa kukaan. Harmi vain, että nämä samat idiootit yrittävät tappaa meikäläiset.

      • Mags23

        Mags


    • Kiitos25

      Itse asiassa ei. Toisinajattelijoita, Entisiä jengiläisiä jne. Suomihan on koulukiusaamisen ja työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Tällaista palvelua mitäluultavammin myös myydään ulkopuolisille. Syitä ja seurauksia on monia. Se fakta, että kiinassa ollut uutisissa ja jenkeissä jo massamurhia, todistaa kyllä aivan täysin aihealueen olevan totta. Tässä tullaan taas tähän ajatteluun, että miksi yksi "tavis" olisi niin mielenkiintoinen. No ohjaillaanko asiaa vaikka näin. Tietty tavis ei ole miellyttänyt jotain tiettyä ihmistä/ryhmää ja stalkkaus alkaa. Toinen tapaus on esim. jengit. Stalkkauksella saadaan aikaan esimerkki tapauksia ja yhteenkuuluvuuden tunnetta itse ryhmässä. Tätä samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta käytetään hyväksi koko stalkkauksen organisoinnissa. Saadaan luotua sidoksia ryhmänvälille yms.

      Ja mitenkö tällaista toteutetaan. No esim. vain yhdellä kotikäynnillä. Tietokoneellesi saadaan asennettua Blackshades. Blackshades tallentaa kaiken tietokoneellasi tekemäsi. Niin salasanoista aina jokaiseen yksittäiseen näppäimen lyöntiin, jos niin halutaan.

      Itse operaatio toki alkaa muullatavoin, kuin suoraan kotiin murtautumalla. Esim. kaveripiireihin, taikka työympäristöön/lähelle soluttautumisella. Muutaman päivän informaation keräyksellä ja yksilöllisen tiedon hankkimisella. Siinä käydään vaivihkaa koko historia läpi. Pienillä kysymyksillä sieltä täältä. Otetaan vaivihkaa yhteyttä esim. vanhoihin koulukavereihin, paikallisiin ihmisiin jne. Kysellään sieltä täältä. Milloin minkäkin valheen turvin.

      Se miksi, esim. taviksia stalkattaisiin näin, johtuu monista eri asioista ja eri asioiden summista. Toiset ottavat mallia muualta ja vaino alkaa. Miksi ihmisiä ylipäätänsä kiusataan. No psykologit puhuvat ryhmäänkuulumisen tarpeesta usein kiusaajien kohdalla. Tässä ilmiössä hyödynnetään samaa asiaa. Se kuka itse stalkkauksen on alulle pannut onkin aivan toinen asia. Ruotsissa on monia tapauksia, esim. yrityskauppojen peruuntumisista jne.

      Sen takia ketjuissa ei usein ole pitkiä kirjoituksia, koska näitä ei kukaan jaksa selostaa uudestaan ja uudestaan. Hyvässä lykyssä vielä samoille stalkkereille. Ketjuihin kirjoitellaan misinformaatiota ja totaalista huuhaata tarkoituksella, jotta ne saataisiin suljettua.
      Tässä täyytä asiaa. Kiitokset

      • kiittelijä

        TiFi ei ole kehunut ja kiittänyt itseään. Minä olen, kun pyynnöstäni kirjoittanut hyvän jutun esille tuomastani aiheesta. Olen kiittänyt muitakin, kun ovat selostaneet asiaa, jonka olen kokenut itselleni hyödylliseksi. -Mikähän vika on sellaisella ihmisellä päässään, joka tuollaista itsekehuskelua mennyt kuvittelemaan. Olisiko pahemman puoleinen kateus.


      • Anonyymi
        kiittelijä kirjoitti:

        TiFi ei ole kehunut ja kiittänyt itseään. Minä olen, kun pyynnöstäni kirjoittanut hyvän jutun esille tuomastani aiheesta. Olen kiittänyt muitakin, kun ovat selostaneet asiaa, jonka olen kokenut itselleni hyödylliseksi. -Mikähän vika on sellaisella ihmisellä päässään, joka tuollaista itsekehuskelua mennyt kuvittelemaan. Olisiko pahemman puoleinen kateus.

        Harva meistä on Fredrik!


    • vain.hienostelijoille

      Hellanduudelis.Onko joku tavis mennyt kirjoittaman Mags;n omistamaan ketjuun.

      • pääosassa

        Tunnen yhden annin jolle elämäntyö on naapurien stalkkaus,selän takana juonittelu ja keksiä toiselle osapuolelle valheita.tämä nainen on pipi kuten muutkin ihmiset todenneet,myös ventovieraat. Naisesta löytyy blogi,joku fiksu kirjoittanut. Ollut Hyvä esimerkki mm esitelmänä koulussa.


      • rottako.siellä
        pääosassa kirjoitti:

        Tunnen yhden annin jolle elämäntyö on naapurien stalkkaus,selän takana juonittelu ja keksiä toiselle osapuolelle valheita.tämä nainen on pipi kuten muutkin ihmiset todenneet,myös ventovieraat. Naisesta löytyy blogi,joku fiksu kirjoittanut. Ollut Hyvä esimerkki mm esitelmänä koulussa.

        Sinähän se kuulostat valitettavasti nyt itse rotalta, jos väität ventovieraiden ihmisten olevan oikeutettuja diagnosoimaan ventovieraita. Gang stalkkaripsykoppaattirotan keinoihin kuuluu sanoa, että kaikki ovat sitä mieltä, että sinä olet hullu/homo/skitso/vaarallinen... kun on ensin itse syöttänyt tuon uhrin lähipiiriin.

        Pahoittelen, jos olet uhri, että kuulostat rotalta.


      • Anneli.Auerko

        Kuuluuko tämä annikin siihen AA-luokan kerhoon ? :D


      • vahinkolapsi2

        Taitaa kuulua. Samanlainen blondibimbo ja oli hankkiutunu vielä salaa ukoltaan paksuksi. Arvatkaa tykkäskö tämä ukko hyvää?? :D :D


      • Tutka.päässä
        vahinkolapsi2 kirjoitti:

        Taitaa kuulua. Samanlainen blondibimbo ja oli hankkiutunu vielä salaa ukoltaan paksuksi. Arvatkaa tykkäskö tämä ukko hyvää?? :D :D

        Ei kiva juttu ollenkaan. Onko äiti jo opettanut vahinkolapselleen miten kameroita ja mikkejä käytetään salakuuntelemiseen ja hakkeroidaan tietokoneita sekä päivitetään Faceen pilkkakuvia ? Siitä se kuulkaas lähtee pyörät pyörimään hienosti:D


    • SitäItteensä

      Se on Auerin, Aarnion ja afgaanin lavastus ja kidutus.

    • hoitolaanpian

      No se on edelleen niin, että vain otettu lääke auttaa!
      Luulot vaan leviää ja levitetään myös muille heikkohermoisille. Oikeastaan sinä satanimimerkki, aiheutat yleistä vaaraa harhaluulojasi levittämällä. Juu, tee nyt tästä rikosilmoitus! Mielenterveyttäsi epäillään. Miksiköhän... mieti sitä. No, sulla on varmaan esittää lääkärintodistus asiasta, ettei vaan tule kunnianloukkausta. Joopa joo, Ti-Fi Mags ym ym, hoitoon vaan, ajat on varattu, kuten hyvin tiedät.

      • tuhat.nimimerkki

        Kukahan siinä repesi? En ihmettele, jos ihmiset ajattelevat , että vain kaikenlaiset hullut gs-ketjuihin kirjoittelevat.Tapelkaa keskenänne. Minä en osallistu.


      • rotta.epätoivottu

        Puhut kuin tuntisit jonkun uhrin. Kerro vain lisää, ketä syyttelet vainoharhaiseksi muille ihmisille? Sinuako syytellään gang stalking psykopaattirotaksi? Psykopaatti ei tiedä olevansa psykopaatti.


      • Lutkunlutkun

        Muta eihän se itse rotta ole psykopaatti. Se on vain mukanaolemisen haluinen lutkuttaja. Siitä saa hihamerkkejä ja se psykopaatti siellä taputtaa olkapäälle. Lutkunlutkun. Sikasiistii olla messis!


      • mutkunmutkun

        Skitofreniaa pukkaa sullakin rotalla.


      • Anonyymi

        Taidat kuulua porukkaan kun on niin kova tarve kieltää kaikki ja suojella rikollisia. Ilmeisesti pelkäät itsekin paljastuvasi, rotta. Se olisi ainoa oikea ja hyvä asia tässä jos näin kävisi.


    • skatebreak

      annan periks.

      tää asia on 24/7 mun päässä.

      oon vittua alkanu teeskentelemään iloista.

      ne on löytäneet täydellisen rikoksen.

      mitä ne haluaa?

      Tässä on mukana niin hajanainen joukko ihmisiä että ei ole varmuutta että loppuuko tää vaikka tekisinki mitä ne haluais.

      ne sai provosoitua sanomaan jotai negatiivista maahanmuuttajistaki vaikka kyseinen joukko on kivoi ihmisiä. hemmetti mikä sotku täst tuli.

      Kommentoin paljon venäjäkritiikkiä viimevuonna ja siitä tää kirous mulle langetettiin, vaikka lopetin kaiken kommentoinnin ja poistin vanhat.

      Ehkä ne haluaa että annan jotenki periksi venäjään liittyen.

      Pitää kai vaivautua opettelemaan se venäjän kieli vaikka se on tosi vaikeeta mulle. Kokeilin kesän alussa pari viikkoo ja tosi hitaasti opin.

      Lääkkeet tekee tästä jokseenkin siedettävää mutten voi niitäkään ikuisesti kustantaa.

      pelko on kadonnu. mutta mun sydän murtuu joka päivä kun nään kivoja ihmisiä jotka vaivaantuu ilmaisemaan mulle että oon loukannu niitä.

      juu en kestä.

    • g.s

      Luonnehäiriöisen jyrsijän elämän tarkoitus, jolla ei ole kykyä normaaliin elämään, johtuen skitsofreniasta, riippuvuuksista tai muista henkilökohtaisista ongelmista, joita pomo alkaa heijastaa johonkin toiseen ja agiteeraa muita omaan sairauteensa.

      • nostelen

        Ihan vaan nostan


      • Anonyymi

        Älä helvetissä sotke skitsofreniaa sairastavia tähän. Tiedätkö mikä on skitsofrenian tarkoitus. Kliinisen psykoteraeutti Gaetano Benedettin mukaan säilyttää ihmisen terve ydin sairaassa ympäristössä. Psykopaattirotalta taas se terve ydin puuttuu, on läpimätä.


    • mnjbhgytfvdrcdfgyhjilkuj

      olipas jäänyt 54 sivun taakse -piruuttani nostan ja kirjoittelen täypitkän nimimerkin

    • YlinTaho
    • MarkusHaikara01000100101

      Käy katsomassa joukkovainot FB-sivuani. Perustin ryhmän nykyajan vainoista, käy katsomassa.
      https://www.facebook.com/groups/270448813288530/
      GS gang stalking, joukkovainot, miksi niitä sitten kutsutaankin, ovat tarkkailualan ammattilaisten, sekä 'tavallisten ihmisten' tekemää tarkkailua ja häirintää. Yhteiskunnan turvallisuuselimet ovat tietoisia, sekä osallisia näihin laittomiin vainoihin, jolloin kun yhteiskunta ei tietoisena puolusta ihmisiä, vaikka keinot ovat olemassa on näillä ihmisillä laillinen oikeus puolustaa itseään, läheisiään ja muita ihmisiä, jotka ovat näiden vainojen kohteena. Ihmisiä on aina historiassa vainottu, mutta yhteiskunnan velvollisuus on puuttua tähän, kuten muihinkin rikoksiin. Itse kuulin joukkovainoista vainoamisen muotona 1980-luvulla lukiessani isälleni tulleita yhtä vainoamistapausta koskevia papereita, eikä joukkovainot ole 'rikollisen neron' keksimä toimintatapa, vaan ryhmä psykopatiasidonnaisten persoonallisuushäiriöoireyhtymiä omaavien luontaisia toimintatapoja. Itseni ja läheisteni henki, terveys ja omaisuus on vaarantunut joukkovainojen takia, valtion turvallisuuselinten ollen tietoisia, sekä osallisia tähän. Kun valtio ei turvaa minua, läheisiäni ja muita joukkovainojen uhreja se tekee joukkovainoihin osallistuvista sekä heidän läheisistään vapaatariistaa kaikin tavoin. Täällä keskustellaan joukkovainoista ja julkaistaan joukkovainoihin osallistuneiden sekä heidän läheistensä nimiä ja yhteystietoja.

    • erwterytuy

      GS= paranoidisen skitsofrenian ilmenemismuoto joka aiheuttaa valtavan trollauksen kaikilla palstoilla.

      • StanGalking

        Vaihteeksi taas skitsofreniakortti. No, kiitos nostosta, keskustelu jatkukoon.


      • noinhanseon

        Tuo on totta. Sosiopaatit ovat tutkitusti netin trollitarinoiden kirjoittajia. Myös on mahdollista, että kun samalla ihmisellä on monta fyysistä vaivaa, on sama mahdollista psyykkisten vaivojen osalta, eli sosiopaattigangstalkkaaja voi helposti kärsiä sekä skitsofreniasta että riippuvuuksista, mielessä on vain päästä vahtimaan kun uhri kärsii sekä värvätä aina uusia puhumalla uhrista muiden kuullen sekä laittamalla muitakin älle asialle.


    • yx.jäsen

      Ovatko stalkkerit saaneet jumitetettua peacepinkin Suomiryhmän seinän. Sinne ei lisättyä viestejä. TiFi, osaatko tehdä jotakin.

      • TiFi

        Ei kai se jumissa ole? Välillä siellä on minun mielestä ollut muutaman päivän tauko viestittelyssä.


      • Stalkkaa
        TiFi kirjoitti:

        Ei kai se jumissa ole? Välillä siellä on minun mielestä ollut muutaman päivän tauko viestittelyssä.

        On se jumissa. Vapautamme sen jossain kohtaa...
        t. GS mafia


      • epäluuloinen.pitää.olla

        Kyllä se oli jumissa. Kokeilin monia kertoja viestin lisäämistä. Ei onnistunut, äsken onnistui.


      • tarkkana.olen

        Tuli tietenkin kirjoitusvirhe sinulle TiFi osoitettuun viestiin. Ei käynyt selväksi,että ADD napin klikkaaminen ei saanut viestiä tallentumaan seinälle. Nyt tallentuu.


    • KukaOnStalkkeriKukaEi

      Nostan tämän esille, kun on tilaa kirjoitella. Tällä rintamalla on parhaillaan sisäpiirikiehuntaa.

    • Espoonvainottu

      Eiköhän se nyt ole kumminkin vain ihan todellisesta aiheesta ja sen tekijöistä pois ohjaavaa yksinpuhelua, jossa nyt voi myös olla joku sinne eksynytkin. Toki "sisäpiirikiehunta" kuulostaa varmaan myös kait ihan hyvältä häiriintyneistä.
      Kiva että nostit esille.

      • TiFi

        Se "sisäpiirikiehunta" on sitä, että yksi henkilö syyttää minua ja joitain muita Peacepinkin tukisivuston suomalaisjäseniä stalkkaajiksi. Kyseinen henkilö harjoittaa samaa yksinpuhelua myös siellä.
        http://indietarget.blogspot.fi/2016/05/vainottuna-netissa-esiintyva-henkilo.html
        Tuolla päivitystä minun tilanteesta:
        http://indietarget.blogspot.fi/2016/05/jatkuvaa-rajua-kidutustason.html
        Tuolla vanhempi kirjoitus siitä, mitä gang stalking ilmiönä pitää sisällään:
        http://indietarget.blogspot.fi/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html


      • Anonyymi
        TiFi kirjoitti:

        Se "sisäpiirikiehunta" on sitä, että yksi henkilö syyttää minua ja joitain muita Peacepinkin tukisivuston suomalaisjäseniä stalkkaajiksi. Kyseinen henkilö harjoittaa samaa yksinpuhelua myös siellä.
        http://indietarget.blogspot.fi/2016/05/vainottuna-netissa-esiintyva-henkilo.html
        Tuolla päivitystä minun tilanteesta:
        http://indietarget.blogspot.fi/2016/05/jatkuvaa-rajua-kidutustason.html
        Tuolla vanhempi kirjoitus siitä, mitä gang stalking ilmiönä pitää sisällään:
        http://indietarget.blogspot.fi/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html

        Nyt vasta luin linkin vainottuna netissä esiintyvästä

        siellä on viestejä, joista voisi luulla minun kirjoittaneen ne, niissä on joitakin yksittäisiä asioita, joita olen jonnekin kirjoittanut, MUTTA JOKU ON ESIINTYNYT MINUA JA HYÖKÄNNYT T:Fi:ta kohtaan.

        V.2016 en olisi pystynyt kirjoittamaan noin pitkiä viestejä eikä tyylikään ole minun, TiFi_n kanssa meni välit poikki, kun peacepinkiin hänen kauttaan tuli nainen. Tämä tutkaili hetken seinää ja sitten stalkkasi rajusti käyttäen tietoja opiskeluajastanikin. Syytinm häntä stalkkauksesta, Erosi ryhmästä. TiFi kertoi tämän keskusteelleen tämän kanssa, Oli lähettänyt terveisiä ryhmälle. - Minulta putosi luottamus nollaan TiFi:n suhteen. En enää tiennyt, mikä oli. Yritin selvittää kirjoittamalla listan asioista, joista voisi olla some-maailmassa, joka oli minulle vielä uusi ja outo. Yhtenä kohtana oli mt-pulmat. Totesin, ettei olla pahoja, kun osaa kirjoittaa niin...huh, sana unohtui. TÄSTÄ TiFi raivostui, ei kestä viittauksia mielenterveyteen. --Vasta äskettäin huomasi että ketjuun: säteilytys on ....oli kirjoitettu huomattava määräviestejä, joissa TiFi:ta syytettiin stalkkeriksi. Eivät ole minun kirjoittamia. - minulta oli mennyt luottamus ja joku/taho yritti saada TiFi_ta vihaiseksi kirjoittamalla haukkumaviestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta luin linkin vainottuna netissä esiintyvästä

        siellä on viestejä, joista voisi luulla minun kirjoittaneen ne, niissä on joitakin yksittäisiä asioita, joita olen jonnekin kirjoittanut, MUTTA JOKU ON ESIINTYNYT MINUA JA HYÖKÄNNYT T:Fi:ta kohtaan.

        V.2016 en olisi pystynyt kirjoittamaan noin pitkiä viestejä eikä tyylikään ole minun, TiFi_n kanssa meni välit poikki, kun peacepinkiin hänen kauttaan tuli nainen. Tämä tutkaili hetken seinää ja sitten stalkkasi rajusti käyttäen tietoja opiskeluajastanikin. Syytinm häntä stalkkauksesta, Erosi ryhmästä. TiFi kertoi tämän keskusteelleen tämän kanssa, Oli lähettänyt terveisiä ryhmälle. - Minulta putosi luottamus nollaan TiFi:n suhteen. En enää tiennyt, mikä oli. Yritin selvittää kirjoittamalla listan asioista, joista voisi olla some-maailmassa, joka oli minulle vielä uusi ja outo. Yhtenä kohtana oli mt-pulmat. Totesin, ettei olla pahoja, kun osaa kirjoittaa niin...huh, sana unohtui. TÄSTÄ TiFi raivostui, ei kestä viittauksia mielenterveyteen. --Vasta äskettäin huomasi että ketjuun: säteilytys on ....oli kirjoitettu huomattava määräviestejä, joissa TiFi:ta syytettiin stalkkeriksi. Eivät ole minun kirjoittamia. - minulta oli mennyt luottamus ja joku/taho yritti saada TiFi_ta vihaiseksi kirjoittamalla haukkumaviestejä.

        kylläpäs on kirjoitusvirheitä kuin entisaikaan.


    • Yllätystaisittenei

      Onko kyseessä sama ilmiö kuin siinä työpaikkakiusaamispalstajutussa, että kiusaajastalkkeri ujuttautui muka kiusattuna syyttämään palstanpitäjää kiusaamisesta, kun hänen kommenttinsa eivät kelvanneet ja hänet suljettiin ryhmästä? Sama tyyppi samoine jankkailuineen varmasti kuin Suomi24-työpaikkakiusaamispalstalla, jossa tyyppi päivysti tuttuun tyyliin 24h hyökkien ko. palstan perustajaa ja muitakin kiusattuja vastaan. Onko Suomessa todella näin monta samantyyppistä narskua vai hyppivätkö samat henkilöt aihepiiristä toiseen ollen aina ns. heikompaa vastaan tunteakseen itsensä vahvaksi? Tyylissä ei onneksi ilmene yllätyksiä, joten näitä voi myös käyttää oppimateriaalina.

      • ihan.oikea.TI

        Ei ole sama tyyppi kuin työpaikkakiusaamispalstalla. En ole siellä koskaan käynytkään.
        Kyse on siitä, että peacepinkissä oli kyllä vähän kiusanhenkeäkin ollut. mutta en ollut ainoa kohde. Sitten yllättäen stalkattiin oikein kunnolla, avoimmimmin toimi tämä TiFI:n kautta sinne tullut kammofemale, joka yleisten alkulirkuttelujn jälkeen kävi kimppuuni ihan kunnolla.En ollut hänelle mikään outo tapaus. Tämä TiFi eli Indietarget innstui:minä kanssa. Ja vähän stalkkaili.
        Oli järkytys, kun itsesuojeluosastoni tunnisti vaaran ja hälytti.Nimittäin tämän TiFi:n osuudesta.

        Olin kyllä vainoni suhteen erilainen. Lähes kaikki muut kuulevat puhetta päässään. Mutta oli myös e-häirintää, josta kyselinkin linkkejä tietolähteisiin ja sain. Tavanomainen gang stalking oli enimmäkseen vieras asia. Siitä kirjoittaminen on saattanut ärsyttää.

        Saavat pitää hauskaa keskenään. En eroa, koska siellä nyt on paljon muutakin kun suomi-ryhmän seinä.


      • paljastelen.vain

        Asia päivänvaloon. Käy myös Gang stalking murtaa...ketjussa.


      • TrollitStalkkeritAsialla

        Käy myös salaliitoteoria-ketjussa: säteilytys on....


      • 111222333444555

        Ei tämä gang stallking -keskustelu niin kovin paljon varmaankaan eroa muista nimellä tai pysyvillä nimimerkeillä käytävistä keskusteluista. Ennenpitkää aletaan kytätä henkilöitä ja puhua heistä asioiden sijaan. Ei siedetä omasta poikkeavia mielipiteitä. Nimettömillä palstoilla tai vaihtuvanimimerkkisillä niitä on helpompi sietää, koska eivät sillä tavalla kohdistu henkilöön. Ehdotan uusia sääntöjä keskusteluun, käytetään vaikka summittaisia vaihtuvia kirjain- ja numeroyhdistelmiä nimerkkeinä, jotain mikä sillä kertaa menee läpi, ja puhutaan asiaa. Ei ole mitenkään tärkeää kuka kokee ja mitä kokemuksia kerrotaan hänen tai jonkun muun kokemuksina. Tiedämme, että stalkkereita on laumoittain ja jokaisella on oma tyylinsä mutta aika pitkälle yhteiset opit. Ihmisille tapahtuu samoja asioita mutta myös erilaisia asioita. Tifin ansio on siinä, että hän on tiedottanut asiasta rohkeasti ja uskollisesti. Siitä tekstistä minäkin olensaanut tiedon siitä, mitä se on mitä minulle tapahtuu. Tiedottaminen on tärkeää.

        Ei ole tarkoitus nostaa omaa profiilia vaan tavalla tai toisella saada tämä tyhmä häirintä ja vainoaminen loppumaan. Miten me sen saamme? Näyttää siltä että poliisi ei todellakaan auta. Ei ehkä uskalla, koska pelkää, tuntematonta niin kuin me kaikki, mielisairaita ja/tai psykopaatteja jotka itse pysyttelevät enimmäkseen näkymättömissä ja sieltä tekevät ainoana ja tyhmänä elämäntehtävänään erilaisia sairauksia jäljitteleviä oireita ihmisille, pannakseen tämän yhteiskunnan täysin sekaisin ja estääkseen ihmisiä saamasta tarpeellista hoitoa todellisiin sairauksiinsa resurssien puutteessa.

        Emme siis järjestä netissä stalkkauskoulutusta? Ts. emme tiedota siitä mitä meille tapahtuu? Mitä sitten teemme? Olemme hiljaa ja nuolemme haavamme yksin? Mitä vitun merkitystä koko keskustelulla on silloin? Eikö olisi parempi pysyä kotona tai mennä kylään tai sairaalaan hullujenhoitoon? Ilman muuta keskustelu on kaksiteräinen miekka, mutta ilman sitä menee lapsi pesuveden mukana. Meidän tarkoituksemme on tiedottaa missä tässä valtakunnassa tapahtuu ja miten me kokeneet olemme siltä oppineet suojautumaan jotta kohtalotovereilla olisi hivenen helpompaa. Tietenkään netissä nimettömänä tiedottaminen ei riitä, mutta on se tyhjää parempi. Joku saa siitä joskus voimaa käydä taistoon uhrit oman onnensa nojaan jättäviä tai psyykenlääkkeillä väkisin myrkyttäviä virkamiehiä vastaan tullaksemme siksi mitä olemme, itseksemme, saadaksemme oikeuden elää rauhassa, sillä se ON meidän oikeutemme, ja virkamies joka ei sitä tunnusta eikä tee voitavaansa tässä taistelussa tai ryhtyy vainoamaan ja stalkkaamaan stalkattuja, ei ole palkkaansa ansainnut. Siitä on kysymys. Meillä on oikeus, ja se meidän pitää tehdä selväksi, ja siihen tarvitaan kaikkia. Pään pensaaseen pistämisen on loputtava, meidän on uskallettava asiamme vuoksi. Stalkkaus lisääntyy. Oman nimen paljastamisesta liian aikaisessa vaiheessa ei ole hyötyä, mutta jos joku sen uskaltaa ja haluaa tehdä niin hänellä on siihen oltava oikeus.

        Pahinta ovat moraalittomat ja tietoa välttävät poliisit, varsinkin ne, jotka etsivät syitä saattaa uhrit vastuuseen, jos vähänkin tulee jotain minkä perusteella heidät voidaan vastuuseen saattaa, tai ottavat oppia stalkkereista kiusatakseen ihmisiä. Yhteiskunnan pitää ymmärtää että elektroninen häirintä on asia josta on erittäin vaikea saada näyttöä, niin vaikea, että sen saamisen pitää olla poliisien, rakentamisasiantuntijoiden ja virkamiesten vastuulla, ei uhrien. Meidän pitää puolustaa oikeuttamme sanavapauteen silloinkin kun emme pysty asiaa näyttämään. Meitä on monta, jotka kokevat samaa. Laki on ehkä eri mieltä, mutta oikeus ei. Meillä on oikeus puolellamme huonoja lakejakin vastaan ja se tekee meidät vahvoiksi. Katsokaa stalkkerin naamaa jos hän kehtaa sitä joskus näyttää. Kurjempaa olentoa ei maa päällään kanna, sellaista joka häpeää itseltäänkin omaa olemassaoloaan. Meillä ei siihen ole syytä, meillä on oikeus puolellamme.

        Nimetön keskustelu ei ole puskasta ampumista, myöskään kohdistuessaan virkamiehiin. Se on valitettavasti ainoa tapa keskustella järkevästi yhteiskunnassa jossa virkamiehet keskittyvät panemaan päänsä pensaaseen ja syyllistämään uhreja. Se on tehokkain tapa saada tuhoava käyttäytyminen jatkumaan ja leviämään, ja siitä voimme syyttää stalkkereiden ja vaikenevien itsemme ja kohtalotovereittemme lisäksi nimenomaan pelkästään kasvojensa menettämistä pelkääviä perusasiaa ymmärtämättömiä virkamiehiä.


      • OksettaaTiFinKuppikunta

        Hellanduudelis, kyllähän tässä taas puolustellaan TiFi:ta. Oikeamielisyyden perikuva Kuule, perkele, kun ei ole. -Häntä syytetään monien nimimerkkien käytöstä. Tämä on sen verran löyhää tekstiä, ettei sovi hänen tyyliinsä-
        Ja taas perkele, minä SYYTÄN TiFi:TA STALKKAUKSESTANI. Minähän juuri olen kirjottanut viimeisen vuoden aikana gs-ketjuihin enemmän yksityiskohtaisia kuvauksia stalkkaustapahtumistani. Voi kuinka halveksittava olen sinun mielestä ollut, kun en ole selittänut käytettyä tekniikkaa niin yksityiskohtaisesti, että kuka tahansa pirullisen pikku porukan kanssa tai vaikka yksin, voisi työpaikalla matkia.
        -Ihan tssä on TiFi:n tyyliä sikäli, että irrotetaan asia asiayhteydestä, ja vääristellen sitten arvostellaan.

        No kyllä TiFi virkakunnan kuriin pistää, kun valokuvia niitten autoista.

        Toivottavasti edellinen viesti on huonoa huumoria. Jos ei, niin sitten on tosi huonoa jotakin muuta.

        Niin kyllä vaatii hirveää siviilirohkeutta nimimrkin turvin pitää blogipaikkaa, johon kerää ulkomailla julkaistuja artikkeleita ja videoita. Ihan henkensä siinä vaarantaa.


    • jänskättää

      Nyt seuraamaan, miten TFin :n eli Indietargetin käy. Tähän mennessä ne, jotka ovat ottaneet vastaan jonkin inhan homman minua vastaan, ovat joutuneet vaihtamaan maisemaa. Olisiko se vaikka ero rakkaasta blogista.

      • ksolriksss

        Vaikuttaapa stalkkerimaiselta uhkaukselta.


      • että.silleen

        Sitä se on. Stalkkerit poistaa maisemasta stalkkerin, joka on mokannut ja jäänyt kiinni = olen paljastanut ja kirjoittanut nettiin. Niin tai viimeisin vagushermoa painamalla tainnutti tajuttomaksi ulkorappuselle ja hakkas naamaa rappuun. Tein rikosilmoituksen. Kirjoitin kyllä siitäkin kuvauksen nettiin.


      • uhrina.esiintyvä

        Niin, muuttamaan joutui naapurin horo ilm.eri isäisine lapsineen, miehistä en saanut selvää, kiinni hyökännyt asui kait vakituisesti eri paikkakunnalla. Oli sellainen alle 160 senttinen niljake,mitä siihen lahkoon on kasautunut enemmän kuin Gaussin käyrän mukaan kuuluisi
        -En tiedä tapahtuiko lakipuolella muuta. Minulle tuli kutsu noutamisen uhalla mennä kuulusteluun. Jouduin perumaan rangaistusvaatimuksen, kun en pystynyt menemään, en edes siihen taloon. Poliisin kanssa samassa huoneessa oleminen olisi ollut ylivoimaista. Edellisellä kerralla kun vein tiskille rikosilmoituksen, tainnutettiin jollakin lamauttimella
        .- Mutta eihän tämä ole mitään siihen verrattuna, että TiFi:ta poliisimaijat ja ambut seurailee. Mutta eihän minulla ole sellaista blogiakaan, niin en joudu niin koville.-

        Nenää en voinut käydä lääkärille näyttämässä. On se tossa tallela. Entistä isompana. Kyllä sillä haistaa ja verenkin saa siitä lentämään, etätyönä.
        Ja posttraumaattinen oireyhtymä kesti taas sen reilut kuukauden, niin muutaman muunkin kerran viime vuonna.

        Onneksi en ole TiFi. Olisin varmaan jo kuollut niin kauheaan vainoamiseen.


      • vittuun.suksikoon

        Nimimerkille 111222333444555
        TiFi ei ole koskaan julkaissut edes yksityiskohtaisuudetaan edellisen veroista selontekoa vainostaan. Joku sellaista häneltä pyysi. Vastasi,että joskus kun ehtii, kirjoittaa blogiinsa.-Jos jotakin todella on taahtunut, ei sen kuvaus niin kauheasti ehtimistä vaadi. -Ja TiFi EI KIRJOITA blogiinsa nk. muut blogistit yleensä tekevät.


    • TiFi

      Minun blogini ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, tarkoitus olla päiväkirja, jonne merkitään jokainen yksittäinen vainoamiseeni liittyvä tapahtuma. Tarkoituksena on ollut kertoa sekä organisoidun vainoamisen ilmiöstä yleensä että rajoitetusti omista kokemuksista.
      Bloggaamisen päätarkoitus on yleensäkin missä tahansa aiheessa tietoisuuden lisääminen, ja jos ja kun organisoidun vainoamisen ilmiö leviää laajemmin tietoisuuteen Suomessa, niin se auttaa sekä minua että muita sen kohteeksi joutuneita paljon enemmän kuin mikään muu, mitä netissä voi tehdä. Se, että kirjaisin blogiin ylös jokaisen yläkerran naapurin meluhäirinnän tai katuteatteritapahtuman, ei auttaisi mitenkään sen enempää minua kuin ketään muutakaan.
      Ns. parveilua ja muuta katutason stalkkaamista on myös vähennetty huomattavasti vainoamisen alkuajoista ja sen jälkeen, kun aloin dokumentoimaan sitä ja kirjoittamaan vainoamisesta yleensä, joten kerrottavaa ei edes ole sen osalta tällä hetkellä niin paljon. Voi olla, että sitä on vähennetty siksikin, että vainoamisen organisoijat ovat huomanneet, että se ei enää tehoa samalla tavalla, mutta tietenkin myös siksi, mutta vainoajat pelkäävät paljastumista.
      Sillä, vaikka vainoajissa on usein havaittavissa ylimielisyyttä, joka tulee kaiketi pitkälti siitä, että he uskovat olevansa virkavallan suojeluksessa, niin kyllä kuvaaminen toimii pelotteena. Ei kukaan halua naamansa tallentuvan todistusaineistoon.
      Valokuvia tai videokuvaa yksityishenkilöistä ei voi kuitenkaan tuosta vain julkaista netissä, koska kuvaaminen julkisella paikalla on sallittua, mutta kuvien julkaiseminen vainoamista käsittelevän kirjoituksen yhteydessä voitaisiin periaatteessa nähdä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisenä. Syystäkin, sillä jos joku laittaisi nettiin kuvan henkilöstä, jonka uskoo olevan stalkkaaja, mutta joka osoittautuisikin syyttömäksi, siitä aiheutuisi vahinkoa syyttömälle.
      Kokonaan toinen juttu on se, että vainotulta itseltään yksityisyys tuhotaan täysin, oikeusturva ei koske meitä, koska meidät on suljettu ulos yhteiskunnasta.
      Joka tapauksessa elektroninen häirintä on sen sisään lisääntynyt sen jälkeen, kun aloin kirjoittaa vainoamisesta netissä, ja viime viikko oli tähän mennessä sen osalta rajuin. Siitä on enemmän yhdessä jo ylle postaamassani linkissä.

      • vaikka.se.yksinpuhuja

        TiFi yrittää hävitä tapettiin. On jo ehtinyt jättää sellaiset rasvajäljet, että kyllä löytyy. Se vainottuna esiintyvä, mustamaalaava yksinpuhuja pääsi Indietarget- blogiin todisteeksi siitä, että kyllä Indie on suuri tekijä, kun on tämmöisen kohteeksi joutunut. Ja mitalit on tullut jo yhdestä tappouhkauksesta ja kolmesta palopäällikön ajelusta.
        Minä taas päätin kokeilla, pystynkö profiloimaan tälläisen netissä eläjän.


      • vainottuna.esiintyvä

        Siis PROFILOIMINEN on se oikea sana.


    • Oottekopannumerkille

      Se tuntuu oleva suomalaisille asian harrastajille tyypillistä, että he eivät ole kuitenkaan laisinkaan immuuneja omille temppusilleen, kun ne kiertyvät paluusuuntaan. Suomalainen perusluonne on kuitenkin aika vainoharhainen, ja sitten vielä näiden häiriintyneisyys päälle. Koska näiden ns. kaverusten välillä on luonnollisesti kosolti epäluottamusta, he saattavat ilkikurisuudessaan/nyrppääntyneinä soveltaa samoja metodeja vähän toisiinsakin, ja sitä rataa.

      • hyvä.kun.nostit

        Silleen, pikku rotta on yöllä käynyt ruokakupilla mielenterveyskortin kanssa.


    • Peikotonkinheikkoja

      Ei tällä kertaa. Stalkkereihin liittyneet vain eivät osaa ajatella selkeästi, joten he tekevät avuttomia päätelmiä asioista ja toimivat sen mukaan kuin johdatellaan. Yhteisövaino on kuitenkin todellinen ilmiö, riippumatta kohteen tai tekijöiden mielenterveydestä. Itseään suojatakseen tuleekin olla tarkkana, samoin kuin jos asuisi maassa, jonka vihollinen on valloittanut.

      • vainottuna.esiintyvä

        Nyt tuli hyvää tekstiä. Muuten samaa mieltä, paitsi,että yhteisövaino on liian laimea ilmaisu esim.minun tilanteeseen, jossa ihan ilmeisesti on suuren vallan omaavia tahoja mukana. Pikku stalkkerit , maanpinnan tasolla stalkkausta suorittavat kyllä kuuluvat eri yhteisöihin ja eri pomojen alaisuuteen. On henkistä riippuvuutta, taloudellista riippuvuutta, jne.


    • Tunteensiirto-operaatio

      Oikeasti nämä tyypit tuskin kunnioittavat demokratiaa, kuten he eivät kunnioita lakiakaan. Heitä voisi kutsua sala-anarkisteiksi, mutta he eivät ole itsenäisesti ajattelevia persoonia ja masterin pyllyn nuolenta houkuttelee liikaa. Sekoboltsien addiktoitunutta toimintaa enimmäkseen, kaikilla ei ole henkisiä resursseja hoitaa omaa tonttiaan, ja hehän joutuvat tulemaan toimeen toistensa kanssa lopun ikäänsä... Voivathan jotkin tahot tietysti varmistella asemiaan (peitellen rötöksiään ja estämällä niistä puhumisen / hyötyäkseen muuten) osallistumalla menoon, mutta se ei tee niistäkään sen normaalimpia. Joka asemaan voi päästä myös hörheltäjiä, ja pääseekin.

    • Mutkopojatkäski

      Aikovatkohan nämäkin todeta kiinni jäätyään, että tein vain, mitä käskettiin, kuten Hitlerin alamaiset? He varmaan juuri etsivät itselleen joka paikasta pomon, joka tuntuu tarpeeksi vahvalta antamaan luvan rikoksiin ja suojelemaan niiden seurauksilta. Hmm...

    • onkomitäänopittu
    • rajamailla-
      • oikea.uhri

        Ei ole mitään tekemistä gang stalkingin kanssa. Se ka tarkoitus onkin. Sotkea ja lopettaa keskustelu,kun tämä yksi verkkoeläin jäi verkkoon.


    • Gang-stalking on skitsofrenian/psykoosin oireista kärsivien ihmisten ja trollien luoma juttu, mikä on saanut hirveät mittasuhteet. Siitä on ihan hirveästi juttua netissä. Toki osa niistä jutuista on varmasti totta, mutta arvioisin, että 97.9% trollausta, 1% sairauden aiheuttamaa oireilua, 1% sattumuksien summaa ja 0.1% aitoa vainoamista. Ja en ihmettele, että tätä aihetta käsittelevät ketjut poistetaan koska tämä on sellainen juttu, että kun ihmiset lukevat näitä juttuja niin osa voi seota ja vaikka puukottaa oman naapurinsa kun epäilee tätä vainojaksi. Tämmöset jutut jos mitkä voivat aiheuttaa ihmisille harhoja.

      Hassua, juuri kun kirjoitan tätä niin ambulanssi meni pillit päällä kotini ohi ja yläkerrassa vedettiin vessa :D Moni pitäisi tätä lukemansa jälkeen selvänä todisteena siitä, että häntä vainotaan ja elää lopun ikänsä varuillaan. Mutta jos hän ei olisi koskaan kuullutkaan koko roskasta niin hän ei menisi harhaiseksi.

      • TiFi

      • pelolla.odotan

        Voihan se kutsua kohdeyksilöiksi itseään nimittäviä kuultavaksi ja nähtäväksi( ja varmasti tallennetaan.) Minkä johtopäätöksen asiantuntijat (oikeuden tai pahuuden palveluksessa olevat) tekevät, on eri asia.


      • yritän.nostaa

        Yritän nostaa


    • JuukkaIkonen

      Ihan tavallisille kansalaisille kerrottuna Stalkkaaminen on ihmisten vainoamista ja äärimmilleen vietynä se ulottuu monille elämän osa alueiille yksityisyyden suojaan täysin kajoten, mitään konsteja häpeilemättä, Tämä Gang-stalking, miksikä sitä täälläkin kutsutaan tehdään suurella/ kohtuullisella ryhmällä mm. myös suurelta osin, erillaisilla nimillä sosiaalista mediaa varsinkin hyväksi käyttäen.
      Maassamme on stalkkauksesta ainakin yksi väitöskirjan tehnyt Helinä Häkkinen-Nyholm ja johon allekirjoittanut ollut vuosien varrella, lyhyellä ajanjaksolla kolmekin kertaa yhteydessä aikoinaan Helsingin Sanomien julkaisemassa, hänestä kertovasta artikkelista, jossa oli myös hänen henkilökohtainen pyyntönsä kansalaisilta väitöskirjaansa tukemaan haluamiaan kertomuksia mahdollisen omakohtaisen stalkkauksen tiimoilta. Mitään vastaustahan näihin ei ikinä tullut, pelkästä vastaanotto kuittaus pyynnöstä huolimatta. Mikä nyt ei tosin yllättänyt enää vähääkään kun hänen entinen ammattinsa pääsi julkisuudessa päivän valoon.
      Tällainen Professori sitten meillä puhua pulputtaa nykyään "omaa" näkemystään vainoamisesta faktoina julkisuuteen ja taas tätäkin aihetta käsittelevillä sivustoilla, niin kuin täälläkin voi tutustua tätä toimintaa harrastavien ajan käyttöön verkossa, sekä myös ennen kaikkea heidän mahtaviin ajatusmaailmoihinsa anonymeina toimiessaaan.

      • olisipa.erikoinen.sch

        Mikä se hänen entinen ammattinsa on?

        Minä olen siitä raivostuttava TI, että olen kirjoittanut stalkkauskokemuksistani niin yksityiskohtaisesti, että rotat eivät voi vetää vääriä johtopäätöksiä. Nyt kun olen opiskellut elektroniikka-juttuja, pystyn usein kuvaamaan teknologian, jolla pystyy tuottamaan ko.ilmiöt.
        Olen myös YK:n ihmisoikeusjulistukseen, Suomen perustuslakiin ja rikos-lakiin kohta kohdalta rinnastanut niitä, asioita TI:lle tehdään. Teot rikkoo kaikkia edellä mainittuja.

        Nyt pitäisi saada hyviä linkkejä äänihäirinnän puolelle. Kun tässä tulee sateisia päiviä, teen koosteen siitä, minkä kohteeksi ole joutunut. Nimittäin yleisillä paikoilla, mahd. samaa tekniikkaa myös kotona ja autossa.

        Olen saanut myös apuja, jostakin. tahoilta, jotka tuntevat minut ja tietävät, minkä kohteeksi olen joutunut. Esim. Yleistä mielenterveydestä palstalla, narsismi alakohdassa, Narsistin hovi.


      • Oletko sä TIFI? Onko sulla todisteita, että sua vainotaan?


      • oletko.täyspäinen

        TI= targeted individual. En ole TiFi. Se tyyppi ei kerro pikkutarkasti stalkkauskokemuksista.


      • Onko sulla todisteita, että sua vainotaan?


      • kerro.diagnoosisi

        Onko sinulla esittää terveen papereita.


    • nimmarikumi
    • Eihänsemullemitäätee

      Poliisilla kyllä pitäisi - siis pitäisi - olla keinoja selvittää nyt ainakin salakuuntelut ja -katselut sekä tietoliikenneseurannan (taannehtivastikin), vaikka muutamankin kuukauden vaivihkaisella seurannalla - eikä vain niin, että no, missä sä arvelet, että vois olla joku laite, aha, ei ollu, moi. Jos nyt edes pari kolme juttua vuodessa työn alle koko Suomen alueella. Tai olisi yhtä useampi etsivätoimisto, joka on erikoistunut asiaan. Jotenkin köyhää. Aina tarvitaan suuria mediakohuja, joita kaikki joutuvat käyttämään keppihevosena, ikään kuin olisi uudestakin ilmiöstä kyse, tyyliin, että nyt kansan syvät rivit ovat valmiita ottamaan lisälusikallisen tietoa vastaan, annetaan mikä on pakko muttei yhtään enempää. Taitaa olla tosin monen teinipoliisinkin harrastuksiin kuulunut kaikkea tuollaista epämääräistä, ei nämä suomijätkät toivokaan kunnon tietosuojaa muuta kuin omille porno- ja stalkkausharrasteilleen. Suomalaisten luonteenlaadun on nykyaika todellakin paljastanut. No, tykkäätteks?

    • Heitteillejätetyt

      Onko näissä hämärätyypeissä teistä välillä, ja miten usein, ihan psykopaatin tai muuten häiriintyneen näköisiä - ja nettikäyttäytymisen perusteella sen oloisia - tyyppejä? Vaikuttaako jotkut ihan kuin jotenkin okkultiikkaan sekaantuneilta? Eivät tajua, mitä antavat itselleen tehdä, jos näin on. Sielunvihollinen on pettänyt lupaamalla ilmeisesti valtaa ja voimaa. Mutta kun pidetään matalaa profiilia, kukaan ei riennä auttamaan, ja kaverien mielestä toisessa samanlaisessa ei ole mitään vialla.

    • pyöinhyp

      Mafia-puhe???

      • auttamiseksi

        apuviesti. ei mene viesti läpi


    • turpa.tukkoon

      Nostetaan ylös Juhan kunniaksi.Onhan psykiatriakin käytössä gs:ssä. Juha Kurvisen blogi in tänään poistettu. Juha itse on siellä Paiholan pakkohoidossa.

      • 8696888

        Kuka poistanut? Rikolliset stalkkerit? Rikolliset virkamiehet? Juha itse?


      • tulipa.samalla.nostettua

        On palautettu. Käy lukemassa vaiheita salaliitoteoriassa.


      • seurailkaa

        Juha siirrettiin Kupittaalle, kun oli salaa siirtänyt kirjansa sinne. Siirsi ne sitten salaa Tampereelle. Ei siirretty sinne. Nyt on karannut Kupittaalta ja pitäisi olemansa ulkomailla. -Onko totta vai vihollisen hämäystieto, ettemme ihmettelisi, miksi Juhasta ei kuulu mitään.
        Käy lukemassa yleistä mielenterveydestä palstalta. Siellä on pitkä juttu linkkeineen.


      • seurailkaa

        Juha siirrettiin Kupittaalle, kun oli salaa siirtänyt kirjansa sinne. Siirsi ne sitten salaa Tampereelle. Ei siirretty sinne. Nyt on karannut Kupittaalta ja pitäisi olemansa ulkomailla. -Onko totta vai vihollisen hämäystieto, ettemme ihmettelisi, miksi Juhasta ei kuulu mitään.
        Käy lukemassa yleistä mielenterveydestä palstalta. Siellä on pitkä juttu linkkeineen.


      • seurailkaa

        Juha siirrettiin Kupittaalle, kun oli salaa siirtänyt kirjansa sinne. Siirsi ne sitten salaa Tampereelle. Ei siirretty sinne. Nyt on karannut Kupittaalta ja pitäisi olemansa ulkomailla. -Onko totta vai vihollisen hämäystieto, ettemme ihmettelisi, miksi Juhasta ei kuulu mitään.
        Käy lukemassa yleistä mielenterveydestä palstalta. Siellä on pitkä juttu linkkeineen.


      • yritetään.vielä

        Ei ole noussut ylös, kumma juttu.


    • Anonyymi

      https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/

      TONNE YLLÄ OLEVAAN LINKKIIN KAIKKI KERTOON KOKEMUKSET AVOIMESTI JA KIIRELLÄ ETTÄ EI KÄY MEILLÄ SUOMESSA KUN SUURVALLOISSA JA VÄKI VAAN JATKAA KUOLEMISTA!! ITSE KIRJAAN KAIKKILLE JOLLA ON ASEMAA TEHDÄ MUUTOSTA AVOIMESTI POLIITIKOILLE JA LÄÄKÄRILLE JOPA SAULILLE JA SIELLÄ KO POMMITTAA SAMAT HENKILÖT NE ALKAA VARMAAN TAJUAMAAN ETTÄ SE EI OLE MIKÄÄN VITSI,. PIENI JA PIPPURINEN SUOMI JA SEN KANSSA ON VOITETTAVAA TÄMÄNKIN TAISTON KUNNIALLA NIIN KAIKKI UHRIT ESILLE SANO PERKSIT MITÄVAAN NIIN MIETIKÄÄ SEN ETTÄ TEILLÄ ON SELKÄRANKAA JA PÄÄTÄ MITÄ KÄYTTÄÄ!!, KISSA PÖYDÄLLE ROHKEASTI AIVAN KAIKKI UHRIT MUKAAN!!, TERVEISIN HENRIC AGVE´N, ROVANIEMELLÄ UHRI 20 VUOTTA KAIKKILLA MAUSTEELLA KUOLEMAN ASTI JO KERRAN!!

      • Anonyymi

        Kenellä on mahdollista kirjoittaa sähköpostiin ja yleensäkin niin, etteivät stalkkerit sitä voi lukea. - Minulla tietävät kaiken, mitä läppärilläni teen.


    • Anonyymi

      Jos yksnäsi pommitat, antavaan vaan epävirallisen diagnoosin. Joukkovoima olisi parempi. Sekin järjestäytyneesti ja asiallisesti.

      • Anonyymi

        Minulle pantiin väärinkirjoitusohjelma päälle edellisessä viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle pantiin väärinkirjoitusohjelma päälle edellisessä viestissä.

        Sitäkin on paljon tapahtunut, että ä:kin välillä katoaa ja täytyy pärjätä vähemmillä kirjaimilla.
        Onko lie sitä kuuluisien it-henkilöiden Kauko-ohjausta, jostakin tuntemattomasta syystä.
        Kiusa se on pienikin kiusa.


    • Anonyymi

      Stalk'in inn niin vastaamo ehkä vastaa, jos poliisi vaitonaistuu.

    • Anonyymi

      Ei ole tuttu käsite minulle, mutta mielestäni jotkut vastaajat ovat ihan pihalla. Gang-stalking tuskin ainakaan on sitä, että yksinäinen ihminen, joka kuvittelee olevansa yli-ihminen vainoaisi/kiusaisi/vaanisi/jahtaisi/kyttäisi jotain kunnon kaveriporukkaa. Oletan, että siinä päinvastoin jengi kyttää ja ahdistelee jotain kohteeksi valittua yksinäistä. Minulle se on tuttu juttu koska olin teini-ikäisenä jossain vaiheessa kohde minkä jälkeen tuntui inhottavalta seurata sivusta kun porukalla kiusattiin jotain kundia tai jopa tyttöä vielä pahemmin kuin minua oli kiusattu. Vieläkin tunnen syyllisyyttä ja häpeää siitä, että en mennyt väliin puolustamaan onnetonta kohdetta. Niillä jengeillä oli aina johtaja, jota kutsuin päsmäriksi ja sillä usein apuri, joka piti päsmäriä suurena sankarina. Molempia teki kovasti mieli mennä vetämään turpaan, mutta pelkäsin itse joutumista kohteeksi. En ollut mikään kovis. Vasta myöhemmällä iällä aloin tajuta, ettei olisi tarvinnut olla mikään kovis kun olisi vain ollut vähän enemmän itsetuntoa. Ei ne kiusaajat mitään suuria sankareita olleet, pelkkiä paskiaisia ja raukkiksia vain.

      • Anonyymi

        Gang stalkingin kohteet eli TI:t eivät ole pihalla. Kukin tietää olevansa oman itseensä kohdistetun organisoidun joukkovainon kohteena.
        Trollit ja muut tekemisen puutteessa olevat häiriköt kirjoittelevat viestejä, joilla yrittävät sotkea asiaa ja kyseenalaistaa se.

        Kiitos kuitenkin empaattisesta viestistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalkingin kohteet eli TI:t eivät ole pihalla. Kukin tietää olevansa oman itseensä kohdistetun organisoidun joukkovainon kohteena.
        Trollit ja muut tekemisen puutteessa olevat häiriköt kirjoittelevat viestejä, joilla yrittävät sotkea asiaa ja kyseenalaistaa se.

        Kiitos kuitenkin empaattisesta viestistä.

        "tietää olevansa oman itseensä kohdistetun organisoidun joukkovainon kohteena"

        Sellaiset psykoosit sieltä :DDDD
        Mene lääkäriin, et sinä täällä netissä mussuttaa alla parane harhoistasi.


    • Anonyymi

      Nostan tämän, että löytyy helpommin. Olen muualla suositellut tämän lukemista.

    • Anonyymi

      Jatkan tähän.

      Kommunikoidaan nykyään sivistyneesti, jos joudutaan tekemisiin, ihan vai netissä, meinaan TIFI, indietarget ja nykyään omalla nimellään yhdistyksen sihteerinä toimiva ja minä, Riksun vainottu.
      Vainon kohteet eivät ole helppoja vertaisia,ovat kaikki joutuneet kokemaan niin paljon paskaa. Kun naamakirjassa viimeksi muistutettiin chatista ja annettiin linkki, muistutettiin siitä, että pitäisi suhtautua muihin kunnioittavasti.

      TiFi ja riksun vainottu. TiFilla on hyvin kapea-alainen vaino ollut ja lyhytaikainen verrattuna minun vainoihini yhteensä.

      • Anonyymi

        Tosiaankin, silloin kun stalkkerini TIFI_n suosittelemana pääsi peacepinkiin , stalkattuaan minut ja erottuaan, piti vielä yhteyttä TIFI:n, minulta romahti luottamus TIFI:ntäysin ja muihinkin.

        Ruesin selvittelemään päätäni kirjoittamalla lista siitä, mikä netti-ilmiö TIFI voisi olla. Listassa oli mukana: joku mahdollinen mt-häiriö. Tästä hän hirveän raivon valtaan ja solvasi minua luikurimummuksi, joka keksii juttuja. Olin yhteen ketjuun kirjoittanut e-raiskauksista, joiden kohteeksi olin joutunut. TFI:n mielestä semmoista ei voinut tapahtua, jne,

        Vasta yhdistyksen perustamisen myötä paljastui hänen nimensä, joka eliittinimi. Oli siis eliittinarsisti, jolta opiskelut eivät olleet onnistuneet ja joka vainoon liittyen oli käytetty
        psyk.osastolla diagnoosi hankkimassa. Tämä oli hänelle sietämätön häpeä. Siksi raivostui niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin, silloin kun stalkkerini TIFI_n suosittelemana pääsi peacepinkiin , stalkattuaan minut ja erottuaan, piti vielä yhteyttä TIFI:n, minulta romahti luottamus TIFI:ntäysin ja muihinkin.

        Ruesin selvittelemään päätäni kirjoittamalla lista siitä, mikä netti-ilmiö TIFI voisi olla. Listassa oli mukana: joku mahdollinen mt-häiriö. Tästä hän hirveän raivon valtaan ja solvasi minua luikurimummuksi, joka keksii juttuja. Olin yhteen ketjuun kirjoittanut e-raiskauksista, joiden kohteeksi olin joutunut. TFI:n mielestä semmoista ei voinut tapahtua, jne,

        Vasta yhdistyksen perustamisen myötä paljastui hänen nimensä, joka eliittinimi. Oli siis eliittinarsisti, jolta opiskelut eivät olleet onnistuneet ja joka vainoon liittyen oli käytetty
        psyk.osastolla diagnoosi hankkimassa. Tämä oli hänelle sietämätön häpeä. Siksi raivostui niin.

        Ja kun kuuluu eliittii, käyttäytyy kuten he eli ei kerro stalkkauksistaan julkisesti. On minulle kertonut jonkin verran.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on varsinaista gang stalkingia vedetty jo pitkään, mutta elektronisin keinoin toteutettava surveillance, torture ja mindcontrol ovat jokapäiväisiä, MYÖS AJATUSTENLUKU.
      Olen avannut ketjun ajatusten luvusta sananvapauspalstalle.

      • Anonyymi

        Luetaanko ajatuksiani on edelleen avoin kysymys. En tiennyt cybertorturesta, jolla voidaan panna ajatuksia TI:n päähän. Sitten kerrotaan stalkkerille, mitä pantiin ja stalkkeri toistaa ne ja TI luulee, että nyt luettu ajatukset.

        On toinen asia, joka sotkee mahdollisen ajatuksenluvun toteamisen.


    • Anonyymi

      Kun minulta lopulta saadaan elämänlanka katkeamaan, kyseessä on harkittu ajan kanssa toteutettu murha. Ja kaikki siihen osallistuneet ovat syyllisiä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen sitä, etteivät Suomen gang stalkingin kohteet tiedä stalkkereitaan, monet eivät ole nähneet yhtäkään.
      Ja minulla niitä on laumoittain kimpussa, Tiedät monien nimet ja ammatin. jne.

    • Anonyymi

      LYHYESTI

      gang stalking tavoite on tuhota kohde fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti ilman, että jää todisteita. - Jos kuitenkin jää henkiin, on verrattavissa kelopuuhun.

      Nykyään kun elektromagneettinen häirintä on lisääntynyt, on vainon määritelmä

      SURVEILLANCE, HARASSMENT, TORTURE, MINDCONTROL

    • Anonyymi

      Tämä ketju on ihan oikealla palstalla. Nostin tämän ylös , kun nykyään näyttää sille, että vain e-häirinnästä ollaan kiinnostuneita ja jaetaan tietoa.

      Luulisin, että Suomessa vielä on gs-tyyppisen vainon kohteita, mutta entä jatkossa.

      On historiallinen ketju monta vuotta sitten aloitettu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on parinkymmenen vuoden aikana viety koko gs-ohjelma läpi, mutta aina vaan voidaan jatkaa.

      Esim. KAIKEN ILOA TUOTTAVAN ESTÄMINEN JA TUHOAMINEN.

      Sunnuntaina eli pari päivää sitten oli harmaa, kostea päivä. Noin itsellekin yllättäen lähdin suolle pitkospuille kävelemään. Yllätys. Siellä kaikki värit ihan hehkuivat, joka korsi maassa, Alkoi sataa, piti panna kamera muovikassiin. Ehdin ottaa kuvia ja pois kävellessä katselin, mistä kohteista ottaisin kuvia uudella reissulla. (stalkkereille oli päässyt tulemaan moka.)

      Tänään paistoi aurinko siniseltä taivaalta. Nyt kuvaamaan. Kun suon reunalla pääsin pitkospuille, näky oli uskomaton: pelkkää haalean harmaata, ihan vähän ruskeaa jossakin. Ihmettelin voiko kuivuus vaikuttaa näin paljon. - Kotona vasta tajusin, ettei voi. Minulle oli taas tehty "se": minulta voidaan poistaa lähes kaikki värit luonnosta ( ei esim. liikennemerkeistä), tai joku väri Minulle on ehdotettu hypnoosia tekotavaksi sirujen tehostamana. Jotakin remote controllia lisäksi.


      Että mindcontrolliin mene tekotapa, mutta tavoite on gang stalkingia.

      • Anonyymi

        Ihan perinteiseen gang stalkingiin kuuluu ehdollistaminen, oikein runsaasti. Nykyään ja varmaankin parikymmentä vuotta sitten osattiin e-asetta käyttäen tehdä näitä ehdollistuksia,.

        Ja hypnoosia on käytetty, jos vain saatu osaajia stalkkerin hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perinteiseen gang stalkingiin kuuluu ehdollistaminen, oikein runsaasti. Nykyään ja varmaankin parikymmentä vuotta sitten osattiin e-asetta käyttäen tehdä näitä ehdollistuksia,.

        Ja hypnoosia on käytetty, jos vain saatu osaajia stalkkerin hommiin.

        Kävin äsken marketissa. Ennen sitä yritin huomaamatta käydä pienellä metsälenkillä. No, kun olin ajatellut sitä, kyllähän stalkkerit tiesivät.
        Kun nousin parkkipaikalla autosta, oli vastassa maisema jossa kaikki ojanvarsilla ja joutomaalla kasvavat kuihtuneet olivat tummanruskeita, vaikka vielä eilen oli montaa sävyä ja vahvaa punaistakin. Kirkkaankeltaiset koivunlehdet olivat vaalearuskeita tai ruskean keltaisia, haaleita. Ruohokasvit olivat vihreitä, mutta sävyt puuttuivat. Kun käännyin paluumatkalle, alkoi keltaista ja punaista ilmestyä ja ruohohin tuli sävyjä, Parkkipaikalla jo aika hyvin värejä ja täällä kotipihalla ihan normaalia.

        Ensimmäinen pilattu ruska-aika oli 2017.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin äsken marketissa. Ennen sitä yritin huomaamatta käydä pienellä metsälenkillä. No, kun olin ajatellut sitä, kyllähän stalkkerit tiesivät.
        Kun nousin parkkipaikalla autosta, oli vastassa maisema jossa kaikki ojanvarsilla ja joutomaalla kasvavat kuihtuneet olivat tummanruskeita, vaikka vielä eilen oli montaa sävyä ja vahvaa punaistakin. Kirkkaankeltaiset koivunlehdet olivat vaalearuskeita tai ruskean keltaisia, haaleita. Ruohokasvit olivat vihreitä, mutta sävyt puuttuivat. Kun käännyin paluumatkalle, alkoi keltaista ja punaista ilmestyä ja ruohohin tuli sävyjä, Parkkipaikalla jo aika hyvin värejä ja täällä kotipihalla ihan normaalia.

        Ensimmäinen pilattu ruska-aika oli 2017.

        TÄSSÄ HYÖDYLLINEN LINKKI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16653591/ehdollistaminen-ankkurointi-ja-triggerit--gang-stalkingissa


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        saattaa olla trollin ketju


      • Anonyymi

        Lestadiolaiset harrastaa näitä leikkejä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eilen eli 9.12.2021 klo 22.30 Alexander Tyrnikov julkaisi useita artikkeleita. Mm.mind controllista ja gang stalkingista, ym. Facebookissa. Sen otsikko on NWO:n vainottujen verkko. Linkin löytää, kun googlaa Suomen joukkovainotut.

      • Anonyymi

        Vaikka itse kirjoitin ylläolevan, varoitan ko.naamakirjasta. Siellä on yllämainittua infoa, mutta samalla toimintaa, jolla halvennetaan vainottuja. Tai sitten esittämistapa on tehty alle ÄO 100 omaaville.

        Saman kaavan mukaan nimeä MK käyttävä tekee aloituksen, jossa mainitsee jonkun stalkkauksen, Sitten raivoaa, syyttää, nimittelee ala-arvoisesti stalkkereita kaikilla mahdollisilla psyykkisen häiriöön, rikollisuuteen liittyvillä sanoilla. Mistä ihmeestä on moisen sanaston löytänyt. Moralisointia. Ja UHRIUTUMISTA ja voi hyvänen aika, hän tietenkin on kaikkein pahimman vainon kohteena.

        Sitten jotakin kuvan perusteella kauniita nuoria naisia vinkumassa avuttomana.

        Että ainakin vainoa valittavat naiset ovat tämmöisiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka itse kirjoitin ylläolevan, varoitan ko.naamakirjasta. Siellä on yllämainittua infoa, mutta samalla toimintaa, jolla halvennetaan vainottuja. Tai sitten esittämistapa on tehty alle ÄO 100 omaaville.

        Saman kaavan mukaan nimeä MK käyttävä tekee aloituksen, jossa mainitsee jonkun stalkkauksen, Sitten raivoaa, syyttää, nimittelee ala-arvoisesti stalkkereita kaikilla mahdollisilla psyykkisen häiriöön, rikollisuuteen liittyvillä sanoilla. Mistä ihmeestä on moisen sanaston löytänyt. Moralisointia. Ja UHRIUTUMISTA ja voi hyvänen aika, hän tietenkin on kaikkein pahimman vainon kohteena.

        Sitten jotakin kuvan perusteella kauniita nuoria naisia vinkumassa avuttomana.

        Että ainakin vainoa valittavat naiset ovat tämmöisiä....

        Ehkä tämä MK toimii variksenpelättäminenä ja nämä nuoret kauniit pikku kanasina. Tarkoitus on estää oikea keskustelu vaino-aiheesta.

        Kun kysyin oikeasta asiasta, MK:hon liittyvästä, rupesi vauhdikkaasti ilmestymään viestejä, jotka helposti tunnistin tekoälyviesteiksi.

        Että jos kysyin asiaa, tekoäly vastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä MK toimii variksenpelättäminenä ja nämä nuoret kauniit pikku kanasina. Tarkoitus on estää oikea keskustelu vaino-aiheesta.

        Kun kysyin oikeasta asiasta, MK:hon liittyvästä, rupesi vauhdikkaasti ilmestymään viestejä, jotka helposti tunnistin tekoälyviesteiksi.

        Että jos kysyin asiaa, tekoäly vastasi.

        Ennen siellä oli mielenkiintoisia artikkeleita. Nyt putkahtelee mietelauseita ja sananparsia,
        Paljon uskonnollisia julkaisuja.

        Alas-ajoko? Ovatko ylläpitäjät väsyneet vai stalkkerit vallanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen siellä oli mielenkiintoisia artikkeleita. Nyt putkahtelee mietelauseita ja sananparsia,
        Paljon uskonnollisia julkaisuja.

        Alas-ajoko? Ovatko ylläpitäjät väsyneet vai stalkkerit vallanneet?

        SE ketju on aluperin tarkoitettu NWO:n vainon kohteille eli kaikille. Mutta muun puutteessa, sinne on mennyt myös joukkovainon ja e-häirinnän kohteita. Heidäthän jo kerran häädettiin pois. Marjutille perustettiin ylläpidettäväksi v2k.ryhmä, mutta ei sitten riittänyt, piti päästä NWO naamakirjaan hillumaan, Onko nyt sitten Marjut vai "Marjut".

        Siellä on nyt melkoinen meno päällä. Minua stalkataan, Kun kävin 2017-18 muutaman kerran Hesan tukiryhmässä, siellä ammuttiin e-aseellakin. Tulin siihen tulokseen, että olin ainoa vainon kohde.


    • Anonyymi

      Kesken viestin kirjoittamisen heitettiin pois.

      Nyt lyhyesti vain. Minulle on sanottu, että jos liityn jäseneksi, saan enemmän luettavaa.

      • Anonyymi

        Uusien jäsenien kohdalla on maininta tutustumisajasta, jolloin voi lukea fbeetä ja sitten päättää, hakeeko jäsenyyttä. Eli olisiko jäsenille parempi tarjonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusien jäsenien kohdalla on maininta tutustumisajasta, jolloin voi lukea fbeetä ja sitten päättää, hakeeko jäsenyyttä. Eli olisiko jäsenille parempi tarjonta.

        Aina vaan hurjemmaksi on mennyt. Kehitysvammaisen iskulauseet vastassa ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan hurjemmaksi on mennyt. Kehitysvammaisen iskulauseet vastassa ensimmäisenä.

        "marjutin" tyyli on muutettu. Ovat vissiin käyneet täällä lukemassa. On edelleen vainon kohteiden pilkkaamista ja nyt ensi töikseen minuun isketään. Itseään nolaavat.

        Miksi käyn naamakirjassa. Kun ostin tämän läppärin ja aentelin juttuja, F:n alle pani facebookit. Kun klikkaan F:ää, ensimmäiseksi tulee näkyviin nwo-naamakirja, sitten pääsen muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "marjutin" tyyli on muutettu. Ovat vissiin käyneet täällä lukemassa. On edelleen vainon kohteiden pilkkaamista ja nyt ensi töikseen minuun isketään. Itseään nolaavat.

        Miksi käyn naamakirjassa. Kun ostin tämän läppärin ja aentelin juttuja, F:n alle pani facebookit. Kun klikkaan F:ää, ensimmäiseksi tulee näkyviin nwo-naamakirja, sitten pääsen muihin.

        Tuli punainen pallo merkiksi, että minulle kirjoitettu. Menin ryhmään. Huomasin, että viestiäni oli muutettu suorasukaiseen muotoon. "Marjut" kirjoittanut jo 4 vastausta, ehkä siihen sisältyy muitakin. - Siis viestini muutetaan, jos kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli punainen pallo merkiksi, että minulle kirjoitettu. Menin ryhmään. Huomasin, että viestiäni oli muutettu suorasukaiseen muotoon. "Marjut" kirjoittanut jo 4 vastausta, ehkä siihen sisältyy muitakin. - Siis viestini muutetaan, jos kirjoitan.

        Sähköposteja on myös samalla tavalla, muutettu ja jopa hävitetty.
        Ei ole helppo siirtyä digiaikaan. Vakoilijoita on kaikkialla.


    • Anonyymi

      Gang Stalkking on isolla joukolla ihmisten elämiä paskaksi laittavaa toimintaa, eli vain ja ainoastaan tätä eikä mitään muuta, vaikka asiallisesti alkanut keskustelu koitetaan jälleen täällä ajaa aivan omituisille urille jonkun toimesta !
      Olka hyvä, eli tässä https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

      • Anonyymi

        kiitos, kun nostit esille tuon linkin.

        Ei ole omituisia uria, vaan ainoa paikka kirjoittaa parhaillaan tapahtuvasta NWO: vainon kohteiden verkko- facebookissa. Minun mielestä siellä halvennetaan gang stalkingia ja varsinkin e-häirintää. - Olen varoittanut siitä mahdollisia naamakirjassa kävijöitä. Lisäksi parhaillaan selvittelen tämän "Marjutin" tekemisiä/kirjoittamisia vainoni suhteen.

        Stalkking on kirjotettu kahdella koolla.

        "jonkun" voi käydä tarkistamassa sieltä naamakirjasta. Niin olen riksun vainottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos, kun nostit esille tuon linkin.

        Ei ole omituisia uria, vaan ainoa paikka kirjoittaa parhaillaan tapahtuvasta NWO: vainon kohteiden verkko- facebookissa. Minun mielestä siellä halvennetaan gang stalkingia ja varsinkin e-häirintää. - Olen varoittanut siitä mahdollisia naamakirjassa kävijöitä. Lisäksi parhaillaan selvittelen tämän "Marjutin" tekemisiä/kirjoittamisia vainoni suhteen.

        Stalkking on kirjotettu kahdella koolla.

        "jonkun" voi käydä tarkistamassa sieltä naamakirjasta. Niin olen riksun vainottu.

        Gang stalking ei ole pelkästään ja puhtaasti jotakin. Vainon ydin on, mutta kohteita häiritään, kun yrittävät tuoda asiaa/nsa esille. Nyt salaliittoteoriassa on vainoa pilkkaava kirjoitus gaslighting tyyliin. Tällainen toimintakin kuuluu gang stalkingiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalking ei ole pelkästään ja puhtaasti jotakin. Vainon ydin on, mutta kohteita häiritään, kun yrittävät tuoda asiaa/nsa esille. Nyt salaliittoteoriassa on vainoa pilkkaava kirjoitus gaslighting tyyliin. Tällainen toimintakin kuuluu gang stalkingiin.

        Tuisku Topi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuisku Topi?

        Kohteita ei vain häiritä asian esille tuomisessa, vaan minulle on kirjoittamisesta kostettu rankastikin.

        Minulle on kostettu se, etsin erään henkilön yhteystietoja, Hän on alemman yht.kuntaluokan lapsi, joka opiskeli ylopistossa jo kymmeniä vuosia. Hän on kirjoittanut yhteiskuntaluokka-asioista. - Kosto oli 3 vuorokauden e-häirintäpahoinpitely.

        Minä kirjoittelin pikkuisen paikkakunnan palstalle yhteiskuntaluokka-asiaa. Minulta pantii ip jäähylle. Sen lisäksi pienen kevätretkeni ajan koko päässä jauhoi levy, ettei yhteiskuntaluokista saa kirjoittaa. (semmoiseen korvamatotyyliin)


    • Anonyymi

      MINÄ olen alusta alkaen kirjoittanut paljon tähän ketjuun. En ole vienyt tätä ketjua oudoille urille.
      Olen suositellut NWO naamakirjaa täällä. Nyt katsoin tarpeelliseksi tuoda esille, etten sosittele enää vaan varoitan.

      Olen aloittanut lukuisia ketjuja suomi24_:ään ja kirjoittanut sen lisäksi muihinkin.

      mitäs tämä stalKKing on tehnyt?

    • Anonyymi

      Kyseessä ilmeisesti jonkinlainen Junthi kun oikein kahdella Koolla joka täällä havaittu, mutta ajatusta hänellä kyseisestä toiminnasta toki kohtuullisen paljon enemmän, kuin näiden keskustelujen Palkollisilla "hämmentäjillä"

      Espoonvainottu

      • Anonyymi

        voi olla, että hän halusi lopettaa "Marjutista" keskustelun, koska tuntee tämän ja ehkä junthi on NWO naamakirjan jäsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi olla, että hän halusi lopettaa "Marjutista" keskustelun, koska tuntee tämän ja ehkä junthi on NWO naamakirjan jäsen

        Niin tämä Marjut. 2015 minulle kerrottiin, että olen ollut pitkään gang stalkingin kohde. Olin kyllä tuntenut nahoissani, että elämä on mennyt kauheaksi. Siksikin näitä ketjuja tarvitaan, että kohteeksi joutuneet tajuvat, mistä on kyse.

        Liityin peacepinkiin. Marjut ilmestyi sinne. Kävi usein niin, että kun Marjut oli kertonut jostakin stalkkauksesta, pian minulle tehtiin se, Ensin ajattelin, että hyvä kun olin kuullut. ei tullut yllätyksenä. Sitten rupesin ihmettelemään. Seurasin tilannetta ja pysyin hiljaa, kun taas niin kävi.
        Sitten otin asian puheeksi ja kysyin Marjutin mielipidettä, Ei vastannut. Rupesi käymään niin, että ensin minulle tehtiin stalkkaus x. Pysyin vaiti. Vähän ajan kuluttua Marjut valitti, että hänelle on tehty stalkkaus x, Ja tämä kaava jatkui. Seurasin tilannetta. Lopulta kerroin tämän Marjutille. Ei vastannut mitään.
        Tapahtui sellaista, että päätin pysytellä hänestä kaukana. Nyt kun hetkeksi juutuin NWO naamakirjaan ja vähän olin Marjutinkin kanssa tekemisissä, "se" alkoi taas. Marjut 2-3 kertaa valitti, että kotona on ruvennut huimaamaan kauheasti, ihan pää pyörii. -Lähdin pienen järven rannalle kävelemään, asutuksen reunoille. Yht'äkkiä alkoi huimata kauheasti, ihan pää pyöri. Ampuiko joku e-aseella? Jouduin kävelemään puoli kilometria autolle. Koko ajan huimasi, aina välillä yht'äkkiä paheni, Ammuttiinko aina silloin. Autossa vähitellen loppui eikä uusinut. - Muuallakin ulkona talojen lähellä tuli samanlainen huimauskohtaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä Marjut. 2015 minulle kerrottiin, että olen ollut pitkään gang stalkingin kohde. Olin kyllä tuntenut nahoissani, että elämä on mennyt kauheaksi. Siksikin näitä ketjuja tarvitaan, että kohteeksi joutuneet tajuvat, mistä on kyse.

        Liityin peacepinkiin. Marjut ilmestyi sinne. Kävi usein niin, että kun Marjut oli kertonut jostakin stalkkauksesta, pian minulle tehtiin se, Ensin ajattelin, että hyvä kun olin kuullut. ei tullut yllätyksenä. Sitten rupesin ihmettelemään. Seurasin tilannetta ja pysyin hiljaa, kun taas niin kävi.
        Sitten otin asian puheeksi ja kysyin Marjutin mielipidettä, Ei vastannut. Rupesi käymään niin, että ensin minulle tehtiin stalkkaus x. Pysyin vaiti. Vähän ajan kuluttua Marjut valitti, että hänelle on tehty stalkkaus x, Ja tämä kaava jatkui. Seurasin tilannetta. Lopulta kerroin tämän Marjutille. Ei vastannut mitään.
        Tapahtui sellaista, että päätin pysytellä hänestä kaukana. Nyt kun hetkeksi juutuin NWO naamakirjaan ja vähän olin Marjutinkin kanssa tekemisissä, "se" alkoi taas. Marjut 2-3 kertaa valitti, että kotona on ruvennut huimaamaan kauheasti, ihan pää pyörii. -Lähdin pienen järven rannalle kävelemään, asutuksen reunoille. Yht'äkkiä alkoi huimata kauheasti, ihan pää pyöri. Ampuiko joku e-aseella? Jouduin kävelemään puoli kilometria autolle. Koko ajan huimasi, aina välillä yht'äkkiä paheni, Ammuttiinko aina silloin. Autossa vähitellen loppui eikä uusinut. - Muuallakin ulkona talojen lähellä tuli samanlainen huimauskohtaus.

        Olen aloittanut lukuisia ketjuja suomi24:ssä. Yhteen aikaan Marjut ilmestyi ketjuihin ja kirjoitteli sinne niin mielisairaan sekasortoisia viestejä, että ketju poistettiin. Ihan jäjestelmällisesti teki tätä. Nyt tekisi mieli sanoa, että 10 kertaa, mutta en voi muistaa. Piti lopettaa ketjujen avaaminen joksikin aikaa.


      • Anonyymi

        Lestadiolaiset harrastavat vainoamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaiset harrastavat vainoamista

        näin tämä marjut kirjoittelee tänne joka paikkaan, että lestadiolaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin tämä marjut kirjoittelee tänne joka paikkaan, että lestadiolaiset

        Nyt vielä selvennän. Koska olin suositellut NWOnaamakirjaan tutustumista ja huomasin, että siellä on joukkovainon osalta sellainen meno päällä, että sitä hyväksy, peruin suositteluni ja sen sijaan varoitin. - Jokainen aikuinen voi omalla vastuulla tehdä, mitä haluaa.
        Huomautettuani sinne, tyyli muuttui rauhallisemmaksi. Mutta. -Olen eri mieltä gang stalking asian esille tuomisen tyylistä, nimen omaa Marjutin tyylistä. Luulen, että kulloinenkin tyyli on taustajoukon päättämä.

        Lipsautin mielipiteen. Kysyin, miksi tällaista soopaa julkaistaan (osoitin ylläpidolle.) Jouduin aivan julmetun haukkumisen kohteeksi. Viis veisasin.

        Suosittelen joukkovainoon liittyvän tiedon hankkimista muualta.

        Itse yritän pysyä erossa, irrallaan ja muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vielä selvennän. Koska olin suositellut NWOnaamakirjaan tutustumista ja huomasin, että siellä on joukkovainon osalta sellainen meno päällä, että sitä hyväksy, peruin suositteluni ja sen sijaan varoitin. - Jokainen aikuinen voi omalla vastuulla tehdä, mitä haluaa.
        Huomautettuani sinne, tyyli muuttui rauhallisemmaksi. Mutta. -Olen eri mieltä gang stalking asian esille tuomisen tyylistä, nimen omaa Marjutin tyylistä. Luulen, että kulloinenkin tyyli on taustajoukon päättämä.

        Lipsautin mielipiteen. Kysyin, miksi tällaista soopaa julkaistaan (osoitin ylläpidolle.) Jouduin aivan julmetun haukkumisen kohteeksi. Viis veisasin.

        Suosittelen joukkovainoon liittyvän tiedon hankkimista muualta.

        Itse yritän pysyä erossa, irrallaan ja muualla.

        Turha ottaa päänsärkyä tästä tilanteesta. Ihan sama, mitä soopaa julkaisevat tavalle, joka on omiaan vahvistamaan ihmisissä epäluuloa, ettei mitään gang stalkingia ole olemassa, se on vain hullujen luuloa.

        Kerron esimerkin yhdestä esitystyylistä, jota tapahtui jonkin aikaa.

        Marjut syytti, että lihava huora on kateellinen hänen pimpsastaan ja vainoaa häntä sen takia. Vaino tapahtui mm. niin, että huora puhui hänen päässään. Joo, tämähän voisi olla pelkästään hulluutta, MUTTA KUN NE PUHEET OLIVAT TÄÄLLÄKIN LISTASSA ESITELTYJÄ STALKKAUSTAPOJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha ottaa päänsärkyä tästä tilanteesta. Ihan sama, mitä soopaa julkaisevat tavalle, joka on omiaan vahvistamaan ihmisissä epäluuloa, ettei mitään gang stalkingia ole olemassa, se on vain hullujen luuloa.

        Kerron esimerkin yhdestä esitystyylistä, jota tapahtui jonkin aikaa.

        Marjut syytti, että lihava huora on kateellinen hänen pimpsastaan ja vainoaa häntä sen takia. Vaino tapahtui mm. niin, että huora puhui hänen päässään. Joo, tämähän voisi olla pelkästään hulluutta, MUTTA KUN NE PUHEET OLIVAT TÄÄLLÄKIN LISTASSA ESITELTYJÄ STALKKAUSTAPOJA.

        Marjut jonkin aikaa kirjoitti ihan listaa, että nyt se huora uhkasi, että minulle tehdään tällaista: klassikkostalkkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marjut jonkin aikaa kirjoitti ihan listaa, että nyt se huora uhkasi, että minulle tehdään tällaista: klassikkostalkkauksia.

        Niin, päänsärkyä ei kannata ottaa, koska eihän tällä juurikaan merkitystä ole. Vainot jatkuu entiseen tyyliin kirjoitetaan mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että ketjussa on ruvennut tulemaan kävijöitä. Miksiköhän.

      Selailin ketjua ja huomasin, että siellä minun ja Ti:Fin välirikko. Menin jäseneksi peacepinkin Suomi-ryhmään, vaikka kovasti varoiteltiin stalkkereista. Se kai oli suljettu ryhmä silloin, niin luulimme, mutta myöhemmin ei ainakaan enää ollut ja jäsenet lakkasivat kirjoittelemasta.
      Ensin miehen x luottamus petti koko ryhmään, paitsi yhteen jäseneen. Minutkin haukkui stalkkeriksi.
      Sitten petti minun luottamukseni kaikkiin paitsi yhteen ja Ti.Fi:n suhteen oikein pahasti. Silloin jäseneksi hyväksyminen edellytti toisen jäsenen suositusta.Ryhmään tuli nainen, jota TiFi suositteli. Tämä nainen stalkkasi minut oikein pahasti ja lähti sitten pois. Myöhemmin TiFi kertoi olleensa tekemisissä eroamisen jälkeen naisen kanssa, tämä oli lähettänyt ryhmälle terveisiä. -yritin selvitellä itselleni, mikä tämä tifi on, Riitaa seurasi, tifin hyökkäyksiä ja kolmas osapuoli sotki meidän välejä kirjoittelemalla viestejä ikään kuin minuna.ETTÄ TÄMMÖISTÄKIN KUULUU GS:ään.

    • Anonyymi

      mistä tunnistaa stalkkerin, ei välttämättä mistään

      • Anonyymi

        Siitä, että ovat selvästi mielenvikaisia. Kuten tämän ketjun kirjoittaja.


      • Anonyymi

        Urpo on aina urpo, jonka tunnistaa usein ennen kuin hän avaa edes suutaan, mutta viimeistään se tapahtuessa. Joita tässä maassa, niin kuin hyvin tiedät kyllä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpo on aina urpo, jonka tunnistaa usein ennen kuin hän avaa edes suutaan, mutta viimeistään se tapahtuessa. Joita tässä maassa, niin kuin hyvin tiedät kyllä riittää.

        tämän ketjun kirjoittajaa väitetään mielenvikaiseksi, lukee tuolla edellä

        Ensinnäkin tämä ketju on aloitettu 7 vuotta sitten. Kirjoittajia on ehtinyt olla useita. Tekstiä on vähän vaikea lukea, kun 2015-16 kirjoitettuihin viesteihin on vastattu vuosia myöhemmin.


    • Anonyymi

      Pakanablingblingiä.

      • Anonyymi

        Tämä ketju on ihan hyvä, tiivisti esitetty asiaa. NWO-naamakirjasta kirjoittaminen oli tarpeen, että muistamme stalkkereiden luikertelevan ystävän hahmossa milloin missäkin-


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      UNIHÄIRINTÄ, UNIVAJEEN YLLÄPITO

      En jaksa lukea koko ketjua, en siis tiedä ,onko aihetta käsitelty. On varsin tavallinen joukkovainoissa.

      Kun Navalnya herätettiin tunnin välein, virallinen asiantuntijataho määritteli sen kidutukseksi.

      Univajeen vaikutuksesta ihmisen toimintakykyyn ja terveyteen on paljon tutkimustuloksia. Juu'u, kyllä vaikuttaa.

      KAIHOISAA MUISTELUA

      Minulla jatkuva, jokaöinen unihäirintä alkoi kesällä 2015. Olin jatkuvasti väsynyt ja toimintakyvyltä alentunut. Sitten silloin kesällä minun annettiin kaksi kertaa nukkua yöni rauhassa. Seuraavana päivänä olipirteä ja timmi olo, normaali oloni.
      En edes huomannut kehoa, se toimi hyvin ekä ollut mitään ylimääräsiä tuntemuksia. Henkinen puoli niin älyn kuin tunteiden osalta toimi normaalisti. Sitäkään toimintaa ei huomannut, kun kaikki toimi normaalisti.

      Nämä normaaliolot ovat muisto vain. Vaikka joskus myöhemmin sain nukkua yön, olin jo muuten niin huonossa jamassa, ettei normaalia oloa enää tullut.

    • Anonyymi

      PSYYKKISEN JA FYYSISEN KUNNON TERVEYDEN ALENTAMINEN

      Minulla on tämän pitkän gang stalking vainon aikana useita kertoja saatettu niin huonoon kuntoon, että olen luullut kuoleman korjaavan. Olen ollut aivan loppuun väsytetty. Kaava on ollut, että 11 hetkellä on lopetettu ja annettu ruveta toipumaan.(12 hetki olisi ollut kuolema.)

      Toipumista ja voimien palautumista on tapahtunut, mutta kunto ei ole palannut siihen, mikä oli ennen uuvuttamisen aloittamista. Ero entiseen on niin iso, että sen huomaa.

      • Anonyymi

        Nyt viimeisimmällä kerralla minua päivisin häirittiin, rasitettiin pulmilla, jne. Öisin e-häirintä oli rankkaa ja uni vähäistä. Öisin oli ensin automaattiohjelmia tai ainakin sellaisille vaikuttavia. Kun olin jo ihan lopussa, automaatti poistui ja tilalle tuli joku pervo psykopaatti, joka kylmäverisesti alkoi, mitä kaikkea minulle e-häirinnällä voisi tehdä. Iljettäviä juttuja.

        Kirjoitin paikkakunnan palstalle ja muuallekin, että minun on pakko tehdä itsari. On akku lopussa,

        Tuli sellainen reagointi, että sain olla yhden päivän rauhassa ja ilman sirinää korvissa. Yöllä herätykset pienellä teholla. Mutta on se taas rankemmaksi muuttunut. En ole vielä varma selviänkö hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt viimeisimmällä kerralla minua päivisin häirittiin, rasitettiin pulmilla, jne. Öisin e-häirintä oli rankkaa ja uni vähäistä. Öisin oli ensin automaattiohjelmia tai ainakin sellaisille vaikuttavia. Kun olin jo ihan lopussa, automaatti poistui ja tilalle tuli joku pervo psykopaatti, joka kylmäverisesti alkoi, mitä kaikkea minulle e-häirinnällä voisi tehdä. Iljettäviä juttuja.

        Kirjoitin paikkakunnan palstalle ja muuallekin, että minun on pakko tehdä itsari. On akku lopussa,

        Tuli sellainen reagointi, että sain olla yhden päivän rauhassa ja ilman sirinää korvissa. Yöllä herätykset pienellä teholla. Mutta on se taas rankemmaksi muuttunut. En ole vielä varma selviänkö hengissä.

        MYRKYTTÄMISET

        Muutamien vuosien ajan minua myrkyteltiin niin, että oli kovat oireet ja kestivät yli pari kuukauttakin.Näissä pitkissä vaikutuksissa epäilin, että oli ylläpitoannostustakin.

        Kun tiukkasin, mitä minulle on annettu, sellainen rotanmyrkky mainittiin, joka imeytyy ihon läpi ja jäämiä jää elimistöön. Lyijyä epäilin itse. Kaksi kertaa oli yli kahden kuukauden kestävä toimintakykyä lamannut myrkytys. Toivuin, mutta en palautunut entiselle tasolle vaan jäin huomattavasti alemmalle terveys- ja toimintatasolle.

        Myrkkyjen tunnistaminen tutkimalla on vaikeaa. Myrkkyä saa ihmisen elimistöön niin monella tavalla, ettei suojautuminen ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MYRKYTTÄMISET

        Muutamien vuosien ajan minua myrkyteltiin niin, että oli kovat oireet ja kestivät yli pari kuukauttakin.Näissä pitkissä vaikutuksissa epäilin, että oli ylläpitoannostustakin.

        Kun tiukkasin, mitä minulle on annettu, sellainen rotanmyrkky mainittiin, joka imeytyy ihon läpi ja jäämiä jää elimistöön. Lyijyä epäilin itse. Kaksi kertaa oli yli kahden kuukauden kestävä toimintakykyä lamannut myrkytys. Toivuin, mutta en palautunut entiselle tasolle vaan jäin huomattavasti alemmalle terveys- ja toimintatasolle.

        Myrkkyjen tunnistaminen tutkimalla on vaikeaa. Myrkkyä saa ihmisen elimistöön niin monella tavalla, ettei suojautuminen ole mahdollista.

        Ovatko myrkyttämiset väistymässä elektronisen häirinnän "etujen" takia? Silloin kun minulla alkoivat, luin netistä toisten vainottujen kokemuksista Suomessa ja englannin kielisellä alueella. Silloin niitä löytyi helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko myrkyttämiset väistymässä elektronisen häirinnän "etujen" takia? Silloin kun minulla alkoivat, luin netistä toisten vainottujen kokemuksista Suomessa ja englannin kielisellä alueella. Silloin niitä löytyi helposti.

        Lestat tekee tätä... ja jotkut myyntipuolen pellet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat tekee tätä... ja jotkut myyntipuolen pellet

        just, taas marjutin lestamainos


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Justiinsa niin. Seksivietti saa ihmisen sekoilemaan. Näitä pervojan vainottujen kimpussa on apunaan e-häirintä. Se on uutta gang stalkingissa. Kun minua oli 8-9 kk joka yö raiskailtu, olin muistiinpanoihini kirjoittanut, etten jaksa enää. On pakko tehdä itsari - Kas kummaa, loppui siihen. - Toistaiseksi.

    • Anonyymi

      V.2017 - 18 vaihteessa kirjoitin muististani vainostani 2010 - 2017. Otsikkoja tuli A 4:sen verran.
      Yksi raportti siellä on: Myrkytykset, huumaamiset ja salaa lääkitsemiset. Nämä ovat olleet tavallisia gang stalkingissa. Minulla on kahta ensimmäistä tapahtunut paljon. Apteekit eivät suostuneet enää myymään pikatestejä. Yksi vakituinen plussa oli bentsodiaptsepiimit. Eli sellainen lamaava "lääke".
      Muut kohteet varoittivat vanhanaikaisten masennuslääkkeiden salakäytöstä, Ne aiheuttavat pahoja sivuoireita. - Neuvoksi annettiin teettää hiuksista tehtävä pitkän ajan tutkimus yli 60 eri kemikaalista. En muista enää laitosta, jossa tutkimus tehtiin. MUTTA kun siihen tarvittiin lähete laitoksesta: poliisi,sairaala, jne. -Minä en saanut lähetettä.

      En tiedä nykytilannetta Suomessa.

      • Anonyymi

        En ehtinyt montaa testiä ostaa, kun myyntikielto jostakin käsin annettiin. Kerroin tulokset. Tuli kai huumaajille pulmia.


    • Anonyymi

      Siis muistista kirjoittamilla raporteilla tarkoitan muistiani JA MUISTIINPANOJANI semmoisen 7 vuoden ajalta. -Olin niin väsynyt, etten jaksanut kirjoittaa kuin 2 sivua päivässä. Kirjoitan otsikot tuohon alle.

      MITÄ KAIKKEA UHRILTA HALUTAAN TUHOTA - KAIKKI

      MINDCONTROL

      FYYSISEN TERVEYDEN TUHOAMINEN GS:N KEINOIN

      AMYGDALA JA ITSESUOJELUOSASTO

      OIKEUSMINISTERIÖ, POLIISI JA PELASTUSLAITOS

      HÄIRINTÄ/E-ASEELLA AMPUMINEN TAIDENÄYTTELYISSÄ

      ELÄINRÄÄKKÄYKSEN LIITTÄMINEN OSAKSI GS:ÄÄ, 1 JA 2

      PUHELUJEN KASAPPAAMINEN JA KAIKKIEN KUULTAVAKSI PANEMINEN

      S-RYHMÄN JA K-RYHMÄN KAUPOISSA ASIOIMINEN

      TIETOKONE

      HAMMASHOITO

      TERVEYDENHOITO

      HIUKSET JA KAMPAAJAT

      JOOGA-HARRASTUKSEN TUHOAMINEN

      GS UIMISHARRASTUKSEEN LIITTYEN

      OMA AUTO JA KÄYTTÄMISEEN LIITTYVIÄ STALKKAAMISIA

      JULKISILLA PAIKOILLA STALKKAAMINEN

      MELUHÄIRINTÄ

      TAPATURMIEN, RAHANMENON, TRAUMOJEN JA POST TRAUMAATTISEN OIREYHTYMÄN AIHEUTTAMINEN

      MYRKYTTÄMINEN, HUUMAAMINEN JA LÄÄKKEET GS:N KEINOINA

      VAINON KOHTEEN ASUMINEN

      PITKÄAIKAISEN UNIVAJEEN AIHEUTTAMINEN

      MIKROAALTO- JA INFRAÄÄNIRAISKAILU

      YHDEN AIKAUDEN LOPPU (stalkkerin uhkaus, seurasi runnominen sairaalakuntoon, pakkohoitoon.)

      INFRAÄÄNIHÄIRINTÄ

      ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ PAKKOHOIDON ELI HEINÄKUUN 2017 JÄLKEEN.

      Tämän jälkeen olen kirjoittanut, koonnut vuosiraportteja.

      • Anonyymi

        Monista otsikoista on nippu paperia, paksukin. Niistä 5 sentin korkuinen säilytysboxi täyteen. Boxin päällä luki: säilytettäväksi. Saa käyttää kuolemani jälkeen.

        Heti käytiin kotoa varastamassa. Nämä raportit joutuivat levitykseen. Stalkkereille? Yritin tarjota useille lehdille. Eivät halunneet ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monista otsikoista on nippu paperia, paksukin. Niistä 5 sentin korkuinen säilytysboxi täyteen. Boxin päällä luki: säilytettäväksi. Saa käyttää kuolemani jälkeen.

        Heti käytiin kotoa varastamassa. Nämä raportit joutuivat levitykseen. Stalkkereille? Yritin tarjota useille lehdille. Eivät halunneet ottaa.

        esimerkki raportista:
        JULKISILLA PAIKOILLA STALKKAAMINEN

        Siinä on esimerkein varustettuna raportteja junista, kahviloista, lehtisaleista, puistoista, kävelyreiteistä, ja suojateistä. Yhteensä 18 sivua-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esimerkki raportista:
        JULKISILLA PAIKOILLA STALKKAAMINEN

        Siinä on esimerkein varustettuna raportteja junista, kahviloista, lehtisaleista, puistoista, kävelyreiteistä, ja suojateistä. Yhteensä 18 sivua-

        Ollessani peacepinkin jäsen, kirjoittelin siellä eräälle forumille luetteloa stalkkauksista, joita oli tapahtunut yllämainituissa paikoissa ja niiden lisäksi kaupoissa, autohuolloissa, katsastuksessa, viranomaisten kanssa asioidessa, jne eli, missä nyt elämisen takia piti asioida. Kirjoitin paikkojen nimet, kauppiaiden nimet, jne kaikki nimet, mitä tiesin.

        Kun olin kirjoittanut noin 60 selontekoa, kyllästyin. - Myöhemmin huomasin, että 2 oli poistettu ja monia lyhennelty.


      • Anonyymi

        Lestat tekee vainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat tekee vainoa

        lestoja mainostaa tämä piukkapilluinen, jolle 10 tai enemmän lasta synnyttäneet lestanaiset ovat kateellisia. En minä, siis edellä olevien viestien kirjoittaja.


    • Anonyymi

      TRAUMATISOIMINEN

      Sitä tehdään gang stalkingissa paljon. Jos jokaisesta kerrasta olisi ihoon jäänyt arpi, olisin jo melkoinen arpinahka.

      Sillä voidaan
      - TI panna kärsimään
      - potemaan PTDS:ää, keljua oireilua ja toimintakyvyn heikkenemistä (osittain
      loppuiäksi)
      - JA SITÄ KÄYTETÄÄN AIVOPESUSSA, MIELEN MANIPULOINNISSA

      • Anonyymi

        Ja myöhemmin stalkkerit käyttävät triggereitä laukaisemaan hyvin tuntemansa traumatisoinnin esille. - Sitten muut voivat ihmetellä, mikä tolle (TI) tuli, onx se hullu.


    • Anonyymi

      Minulla on rankkaa mindcontrollia. Sen keinot eivät enää kaikki mahdun gang stalkingin määritelmään vaan menevät e-häirinnän puolelle cybertortureen.

      OLen henkirikospalstalla mindcontrol-ketjussa: on pakotettu kantamamaan kameroita kasssissa mukana ja ottamaan valokuvia aamulla, päivällä,illalla. Ja on pantu kiroilemaan autossa tietyissä liikennetilanteissa ja kotona läppärillä.-Sain lopetettua, kin kirjoitin asiasta paikkakunnan palstalle.

      • Anonyymi

        lisäselvitys: kaikki, mitä puhun, menee yleisesti kuultavaksi. Jo kohta kymmenen vuoden ajan. En ole saanut tekniikkaa selvitettyä.- Niinpä sitten kiroilutkin on kuultu.


    • Anonyymi

      gang stalking on epätoivoista kiusaamisen yrittämistä jota homppelit tekee, ei sen kummempaa, samaa p.jauhantaa mitä nyt sosiaalisessam ediassa muukin on ja ei johda minnekään.

    • Anonyymi

      Venäjän sotaministeriön lapsiraiskaus osasto(osasto larnov).

    • Anonyymi

      -AINOA JÄRKEVÄ, EI-PSYKOOSISSA OLEVA KOMMENTOIJA TÄÄLLÄ HEI-

      Tämä 'gang stalking' näyttäisi jälleen kerran olevan hörhöjen oma variaatio tuhansista salaliittoteorioista - tai ainakin ryhmät, joissa gang stalkingista puhutaan, usein sisältävät henkilöitä 5G-hörhöistä aina 'great reset'/liskoihmiset -tarinoihin uskovia henkilöitä. Eli luulevat tulevansa vainotuksi valtion tai jonkun hyper-salaisen organisaation toimesta. Tätä 'vainoamista' ovat kirjaimellisesti _aivan kaikki_ asiat näiden pässien mielestä - aina asunnon remontoimisesta siihen, että joku sattuu kadulla vilkaisemaan näihin päin.

      Tässä vaiheessa skitsofrenia / psykoosi iskee tulille ja henkilö ottaa jokaisen asian negatiivisena ja jää miettimään näiden merkitystä LIIAN paljon, lopulta päättelee olevansa vainottu / maailma on paha ('mean world -syndrome tjsp.).

      Tämä koko ketju näyttää kirjoitusasusta pääteltynä yhden tai muutaman ihmisen kirjoittamalta. Yhdessäkään kommentissa ei ole mitään päätä, eikä häntää - eikä sanoinkuvatuista tarinoista 'ampumisista', raiskauksista, vainoamisista, ynnä muista mielenluku-kemikaali-pahoinpitelyistä ole koskaan mitään todisteita.

      Yleensä viestit sisältävät samoja sanoja / samankaltaisia juonia, jotka tod.näk. tällä kirjoittajalla jääneet soimaan päähän kuin rikkinäinen levy. Toistaa itseään ja yrittää täydentää argumenttejaan määritelmillä esimerkiksi kiusaamisesta ym.

      Esimerkki: Minua vainotaan ja vainoaminen on totta koska Suomi on kiusaamistilastoissa kärjessä [tähän pitkä pätkä kiusaamisesta ja George Soroksesta, kuten myös näiden yhteydestä kuunatseihin VÄLILLÄ ISOLLA

      ja

      --VÄLILLÄ--

      I
      H
      M
      E

      merkein]

      Sitten keskustelu varmaan siirtyy taas psykoosirotista ym. keskusteluun, kun nämä 'valaistuneet' (lue: skitsot) ovat harhoissaan/kamapäissään eksyneet Ylilaudan kaltaiselle sivostolle, jossa nämä 'tarinat' ovat päässeet ylisjonnejen tiirailtavaksi: vastauksena näihin usein ollut 'ap on homo', 'vitun rotta', 'psykoosit tulilla' -tyylisiä vastauksia, joista tämä kirjoittaja sitten varmaan aivojen synapseissaan saanut yhdistettyä kaikenmaailman 'psykoosigangstalker69XXXrotta69' -taivutelmia ja niitä täällä laukoo viestistä toiseen.

      Tämäkin viesti tod.näk. otetaan uhkana ja kirjoittaja tämän takia syyttää minua 'gang stalkingista' tai siitä, että olen itse xXpillujyrä69gangstalkerXx.

      Skitsofrenia ja muut mielen häiriöt ovat valitettavan todellisia ongelmia - ja nämä 'ikuisessa vainossa' elävät ovat siitä harmillisia esimerkkejä.

      Toki voi olla, että kirjoittaja on vetänyt liikaa kamaa ja tämän takia kehittänyt itselleen psykoosin tjsp.
      Ainakin joistain kirjoituksista voisi päätellä myös näin..


      Näitä ketjuja tietty ruokkivat myös muut hörhöt, kun nämä psykooseissaan selittävät omista harhoistaan ja luuloistaan ja lopulta nämä kirjoittajat/kirjoitukset 'fuusioituvat' - tavallaan.


      Toivottavasti tämä viesti saavuttaa edes yhden täysjärkisen ja vastaa AP:n kysymykseen.

      Ja sinulle joka näitä jaksat jatkuvasti nostella ja psykoosiasi meille muillekkin jakaa:

      ASUN SUN SEINISSÄ
      ASUN SUN SEINISSÄ
      ASUN SUN SEINISSÄ
      ASUN SUN SEINISSÄ
      ASUN SUN SEINISSÄ

      • Anonyymi

        Sekin on mahdollista. naamakirjan nimi: NWO vainon kohteiden verkko (suunnilleen,)

        googlaa ensin: Suomen joukkovainotut, samalta sivulta tulee esille tämä naamakirja, Siellä on parhaillaan luettavissa "seinillä asumisesta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on mahdollista. naamakirjan nimi: NWO vainon kohteiden verkko (suunnilleen,)

        googlaa ensin: Suomen joukkovainotut, samalta sivulta tulee esille tämä naamakirja, Siellä on parhaillaan luettavissa "seinillä asumisesta"

        Siis vuonna 2015 kun kirjoitin paikkakunnan palstalle (ekan kerran), minulle tultiin kertomaan, että olen gang stalking vainon kohde. Olin ollut sitä jo työaikanani 17-18 vuotta aikasemmin ja siitä eteenpäin tajumatta sitä. Olin kyllä ihmetellyt kaikkea pahaa, mitä elämääni oli tullut.

        Ei ollut kovin "skitsofreeninen" ketju, jonka avulla yritin asiaa ruveta selvittämään. Linkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi-riksussa-vapaasti tehda


    • Anonyymi

      googlaa Ajatusrikos tuotanto. Siellä nykyään tapahtuu. On turvattu/suljettu keskustelukerho, sun muuta, youtubea.. jne.

      Tällä tosiaan nostellaan vanhoja ketjuja, ei viitsi uutta kirjoittaa.

      Voi siellä Ajatusrikoksen juttuja osittain käydä katselemassa muutkin.

      • Anonyymi

        se on uutta teknologiaa, ei psykiatriaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on uutta teknologiaa, ei psykiatriaa

        Nykyään ei saa aloittaa uusia joukkovainoketjuja. Kun tuonne Etsi-kohtaan kirjoittaa vaikka GANG STALKING/JOUKKOVAINO, tulee esille sivukaupalla ketjuja. Kun klikkaa jotakin, tulee vastaus: pahus sivua ei, löydy. Eli ketjuja hävitetään salaa.


    • Anonyymi

      Onko harhaluuloisuuksille omaa palstaa gang stalking harhaluuloisuus tuntuu leviävän kulovalkean tavoin

      • Anonyymi

        mt-trolli siinä tienaa liksaansa


    • Anonyymi

      Kenen ilo on tuomita väärin? Kenen ilo on olla vaatimatta objekttivita totuutta ja oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä? Sadistin?

      Moni kuvittelee, että valehtelevan ihmisen tunnistaa esimerkiksi katseen suunnasta tai hermostuneisuudesta. Näin ei kuitenkaan ole. Muutaman vuoden ikäinen lapsi osaa Nummenmaan mukaan jo valehdella, ja myös lasten valehtelua on vaikea tunnistaa.
      Nummenmaa kertoo tutkimuksesta, jossa lapsi jätettiin huoneeseen ja häntä kiellettiin etsimästä piilotettua lelua. Lasta kuvattiin tämän tietämättä, ja sen jälkeen lapsilta kysyttiin, olivatko he etsineet lelua. Sitten haastattelut näytettiin osallistujille. Juuri kukaan ei tunnistanut lasten valehtelua totuuden puhumisesta.

      Juuri kukaan ei tunnistanut lasten valehtelua totuuden puhumisesta.
      Lapset saattavat toki puhua myös niin sanotusti puutaheinää, mitä ei voi laskea valehteluksi.
      – Pienet lapset saattavat ihan oikeasti kuvitella, että heidän pehmolelunsa elävät tai sängyn alla on hirviö. Silloin pieni lapsi ei valehtele. Vasta silloin, kun tietää, mikä asia on totta, siitä pystyy valehtelemaan, Nummenmaa huomauttaa.
      Lisäksi ihmiset ovat erinomaisia valehtelemaan itselleen. Kun tiettyä asiaa toistaa itselleen tarpeeksi usein, siihen alkaa uskoa. Se on terveen mielen suojautumiskeino.
      NIIN SANOTTUJEN mikroilmeiden asiantuntijat pystyvät väitetysti tunnistamaan valehtelun paremmin kuin muut ihmiset. Tutkimustietoa asiasta ei ole, ja todennäköisesti se ei pidä paikkaansa.
      Mikroilmeitä esiintyy vain noin 20 prosentilla ihmisistä, ja heilläkin vain noin kahdessa prosentissa kasvonilmeistä.
      Elokuvista tuttu silmien välähdys konnan (etukäteen tuomittu siis konnaksi vastoin lakia, jonka mukaan syytetty on syytön kunnes objektiivisesti muuta todistetaan.) jäädessä kiinni rikoksesta ei siis päde tosielämässä.
      Polygrafi ei ole luotettava menetelmä tunnistamaan valehtelua, vaikka sellaisen kuvan voi saada sarjoista ja elokuvista.
      Apua ei ole myöskään elokuvien ja poliisisarjojen tutuksi tekemästä autonomisen hermoston toimintaa mittaavasta valheenpaljastuslaitteistosta eli polygrafista. Sen suurin ongelma on se, että autonomisen hermoston toiminnan mittarit reagoivat moniin asioihin, esimerkiksi siihen, jos tutkittava liikuttaa kehoaan. Se ei siis ole tarkka. (Siis ei ole totuus.)
      ..yksittäisestä ihmisestä ei pysty luotettavasti sanomaan, valehteleeko hän vai puhuuko totta. Aivoissa ei ole yksittäistä biomarkkeria, joka liittyisi vain ja ainoastaan valehteluun. Tutkijana tietenkin toivon, että jonain päivänä päästään siihen.
      – Suomessa on perinteisesti ollut korkea luottamus toisiin ihmisiin ja instituutioihin. Kun uskoo muiden olevan rehellisiä, kannattaa itsekin olla rehellinen.
      Siitä ei kuitenkaan päästä mihinkään, että suurin osa ihmisistä valehtelee ainakin joskus. Ja syyllistyy kaikenlaisiin muihin pahoihin tekoihin. Hyvyyteen on vaikea uskoa, kun pahuuden kuvasto Ukrainan sodasta alkaen vyöryy jatkuvasti verkkokalvoille.
      – Ihmisissä on molemmat puolet, ja ihminen pystyy käyttämään niitä tilanteen mukaan. Myös tuomitessaan poliittisista motiiveista ja tuomitsemismuotia seuraillen.

    • Anonyymi

      Kuulostaa pimeältä toiminnalta! Poliisin vaikea puuttua asiaan.

    • Anonyymi

      Itselläni on kokemusta myös Gang stalkingista.
      Esimerkiksi ääniä voidaan luoda päähän tekniikan avulla. Esimerkiksi minulle on keksitty fiktiohahmo,minua kutsutaan Demoniksi. Jatkuvaa seuraamista, asunnon rappukäytävällä pyörii ihmisiä,jota en ole aikasemmin nähny ja mitä mies ei myöskään ole nähnyt. Aikaisemmin kun asuin kerrostalossa, niin yläkerrassa häirittiin Korkokengillä kävelemällä,pallon pompottelulla, minun asioista huuhtelemalla,ajatuksenluvulla, huudettiin asioita mitä juuri ajattelin. Ääniharhoja luodaan esimerkiksi siten,että television tai radion puheen kuulee täysin väärin. Nykyisessä asunnossa häirintään jatkuvalla huonekalujen kolinalla ja Vesihanojen rämpyttämisellä. Tarkoituksena on saada ihminen ajattelemaan asioita ja tällä tekniikalla myös häirintään uhria,jotta hän stressaantuisi ja hänellä menisi hermo. Tämä on stalkkereille jokin sairas nautinto,jotta voidaan nauraa uhrin käyttäytymiselle. Myös ihmisen puhe voidaan luoda kuulemaan väärin,ja saada uhri luulemaan että kaikki ovat mukana seuraamassa uhria. Olin esimerkiksi lapseni juhlissa ja poikani istui pöydän ääressä,jätin puhelimeni myös pöydän äärelle. Vieressä oli kolme naista jotka varsin hyvin huomasivat,että me istuimme siinä. Lähdimme pojan kanssa hakemaan herkkuja,niin nämä kolme naista istuivat meidän paikalle. Kun tulimme takaisin, he sanoivat vaan että oi oi istuitteko tässä ja naureskelivat makeasti. Siirtyivät sitten poissa. Nämä ihmiset koittavat ärsyttää näillä pikkutavoilla, saadakseen ihminen ärsyyntymään ja riehumaan julkisella paikalla.
      Myös telepaattinen yhteys voi olla mahdollista toisten ihmisten välillä, monesti on sattunut asioita,että kun ajattelen niin toinen ihminen juuri toimii niin. En vain tiedä,kuinka se on mahdollista. Ilmeisesti minulla on jokin implantti, siru tai on olemassa jokin tekniikka jolla luetaan ihmisen ajatuksia. Tavoitteena on juurikin tuhota uhrin maine ja levitellä uhrista perättömiä juoruja, jotta kukaan ei haluaisi olla uhrin kanssa ja menettäisi ystävät ja läheiset ympäriltä. Minua on Esimerkiksi kutsuttu Pedofiiliksi, esimerkiksi kun olen ollut tupakalla niin naapurin parvekkeelta on tämmöstä huutoa kuulunut myös vaivu psykoosiin on tuttu huuto. Myös ilontulitusten ampuminen uhrin asuinalueella on yleistä. Voi olla että tarkoituksena on luoda uhrille kuva että stalkkerit ovat häntä juurikin seuraamassa. Tätä on sattunut kaikilla asuinalueilla joissa olen asunut. Esimerkiksi myös minun ja lapseni päälle on yritetty ajaa autolla,juurikin säikyttääkseni minua. Ihmisen puheen voi luoda kuulemaan erittäin uskottavasti väärin tekniikan avulla.

      Tavoitteet ovat uhrin elämän pilaamiseksi;
      -Täydellinen maineen tuhoaminen
      -Uhrin eristäminen julkisista paikoista
      -Uhrin psyykkisen tilan täydellinen romahtaminen
      -Pakkohoitoon meneminen, lukkojen taakse
      -itsemurhan tekeminen
      -psykoosiin vaivuttaminen
      -huutelemalla ja haukkumalla uhria esimerkiksi hirveäksi, haukkumalla ihmisen ajatusmaailmaa,jonka itse tuhoavat ajatusten manipuloinnilla ja stalkkerit voivat myös luoda ihmisen päähän uusia ajatuksia. Juurikin tekniikalla luotujen äänten avulla.

      Tämä kuulostaa varmasti normaalien ihmisten korviin täysin epäuskottavalta mutta on täysin totta. Se uskoo ken tahtoo,huomaat sitten jos joskus osuu omalle kohdalle. Stalkkerit ovat itse täysin sairaita ihmisiä, ehdottomasti itse pakkohoidontai mielenterveydillisten hoitojen tarpeessa. He eivät itse tajua kuinka sairaita ovat ja käy jopa hieman sääliksi.

      Hyvänä neuvona jos joudut tällästen sairaiden ihmisten uhriksi on elää mahdollisimman normaalia,iloista ja onnellista elämää. Nauttia pienistä asioita ja ystävistä. Harrastella ja tehdä mahdollisimman paljon itselle mieluisia asioita. Ei edes harkita hoitoon menemistä,itsemurhaa tai muita radikaalisia tekoja. Tämä on heille vain sairasta viihdettä jotta voivat uhrille naureskella.

      • Anonyymi

        Itse asiassa kaikki tuo nuo sun kokemasi asiat ovat omien aivojesi tuottamia aistiharhoja.

        Psykiatrian kielellä todettuna: kyse on skitsofreniasta Sairaudesta jossa aivot virheellisesti tuottavat erilaisia ääniä, näkyvä, kuvia eli näet hahmoja joita ei oikeasti ole olemassa ole ja kuulet ääniä joita ei oikeasti ole mikään tai kukaan tuottanut, ei ulkopuolinen vaan ne ovat kaikkin sinun omien aivojesi tuotteita.. Kaikki tapahtuu vain ja ainoastaan sinun päässäsi, mutta toki on hyvin todellista ja aitoa kokemuksena.
        Säännöllinen lääkitus pitää aitiharhat kurissa, kun lääkityksen lopettaa, aistiharhat palaavat, juuri ne äänet ja ihmiset joita näet.

        Osa äänistä on ihan oikeita; ylhäältä kuuluu askelten ääni, laskettavan veden kohina, puhetta ja muuta pientä, normaali kerrostaloasumiseen liittyvää. Äänieristys on heikkoa ja toisten elämisestä aiheutuneet äänet kuuluvat ympäristöön.
        Kehoitan vakavasti todellakin noudattamaan lääkärin ohjeita lääkkeiden säännöllisestä käytöstä. Kokemukset ja elämykset voivat olla hyvin tuskallisia, harhaluulot voivat olla hyvinkin ahdistavia..eli pilleri nassuun ja vettä päälle, kyllä se siitä pikku hiljaa elämä paremmaksi muuttuu ja äönet ja aistiärsykkeet katoavat, vaimenevat ainakin.
        Sairauden kanssa on opittava elämään.


    • Anonyymi

      Pieni vinkki: lopeta älypuhelimen käyttö kokonaan. Edward Snowdenhan sanoi sen jo 10 vuotta sitten, että älypuhelimet eivät ole muuta kuin vakoilu laitteita ja aivopesuun tarkoitettuja laitteita kansalaisten taskuissa (kuinka kätevää ja helppoa!). Vaikka otatkin sen SIM kortin pois älypuhelimestasi silti se voi sinua vakoilla. Vanhoissa näppäinpuhelimissa ei muistaakseni semmoista ole. Nämä gangstalkkerithan ovat riippuvaisia teknologiasta. Mutta joo, sairastahan tuommoinen stalkkaaminen on, mutta en ylläty enään mihinkään tuommoiseen tässä utopia maailmassa.

      • Anonyymi

        Äidille pitäisi soittaa kumminkin. Kovin on vaikeaa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidille pitäisi soittaa kumminkin. Kovin on vaikeaa nykyään.

        Koulukiusaaminenkin on suurelta osin siirtynyt nettiin. - On tullut digimaailman vihapuheet, maalittamiset, jne. Joukkovainotkin käyttävät yhä enemmän elektronista häirintää, mutta ei gang stalking kokonaan muutu. Ja historiallisena totuutena siitä pitäisi jäädä kirjoitettuja dokumentteja, kertynyttä kokemustietoa yrityksineen hakea oikeutta viranomaisten taholta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millähän viestillä tämä ketju nostettiin?

    • Anonyymi

      Poliisi -ketjussa oli uusi Vainoaminen -ketju. Alussa oli se pitkä lista, mikä täälläkin on. Minä lähinnä lisäilin linkkejä.
      Ketjun loppupuolelle alkoi tulla poliisille vihamielisiä viestejä. Ketju poistettiin äsken. Joku oli kai sen takia nostanut tämän esille. Että olisi joku gang stalking-ketju esillä. Niitä ei nykyään ole.

      • Anonyymi

        Julkisessa mediassa ei kirjoiteta joukkovainoista. Nyt some-keskustelut aiheesta loppuvat, kaiken tämän maailman sekasorron keskellä ihmiset eivät itse hae tietoa netistä. Oikeastaan ainoa paikka on Suomen joukkovainottujen yhdistyksen kotisivut.

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com


    • Anonyymi

      Juorua ja holotusta. Tekojen pitimiksi.

      • Anonyymi

        Hitaasti toimii pää nykyään. Nyt vasta tajuan edellisen kommentin. Siis mustamaalausta, lavastusta ja vääriä tulkintoja TI:n teoista, niin on perustelut stalkkauksille.


    • Anonyymi

      Tämän on historiallinen ketju, minunkin osaltani. V.2015 minulle tehtiin niin rankka henkisen väkivallan stalkkaus, että jouduin varottamaan ihmisiä sen seurauksista. En keksinyt muuta kuin paikkakunnan palstan. Sinne tuli joku kertomaan gang stalkingista ja antoi linkkejä. Tästä alkoi asiasta selvän ottaminen. -Olen tämän ketjussa kertonut siitä ja kokemistani stalkkauksissa.

      Nyt olen finaalissa. Annan linkin v.2022 avaamaani ketjuun.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vainokokonaisuus. suunnitelmallisuus alusta alkaen loppuun asti. Miten vähitellen tuhotaan fyysinen terveys, psyykkinen terveys, sosiaalinen elämä, taloudellinen tilanne. - Nyt kun 80kymppisenä kelopuuna katselen taaksepäin on kauheaa tajuta tuo vääjämätön suunnitelman toteuttaminen.
      Muutamat TI:t suomensivat vihkosen terroristilistalle joutuneiden elämän tuhoamisesta joukkovainolla. Siinä oli omistuskirjoitus ihmisoikeutensa menettäneille- targeted individuaaleille. Sen lukeminen aiheutti minussa vahvan tunnereaktion: kerrankin joku on tajunnut. - Kopioin tämän muistokirjoituksen ketjuun. Poistettiin. Kirjoitin pieninä osina osa siitä, hyväksyttiin. Löytyy ketjusta:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17598957/omistuskirjoitus-ihmisoikeutensa-menettaneille-targeted-individuaaleille.

    • Anonyymi

      Tässä vähän aikaa sitten Hämeenlinnan palstalle ilmaantui ketju

      linkki:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/keskustelu.suomi24.fi/t/17978654/tuulimyllyjen-vaiettu-puoli

      Minä olen ollut infraäänihäirinnän kohteen 2016 syksy - kesäkuun alku 2017. En ensin ymmärtänyt, mistä oli kyse. Värinän takia googlasin värinä ja tuli vastaan infraääni ja sain tietoa, että joku mies yrittää kirjoittaa asiasta- Ketjunsa poistetaan. Sain häneen yhteyden. Hän perusti yhdistyksen ja sen sivuilta sain tietoa/linkkejä.

      Aloitin ketjun ja alkupuolen suurelta osin kirjoitin, loppupuolen trollit sotkivat.

      Annoin nyt tämän ketjun linkin sinne tuulimylly.-ketjuun.( Ja kirjoittelin sinne muutakin.)

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14622919/infraaani---aaneton-tappaja---saako-keskustella

      Ketju on salaliittoteoriassa. Sen loppuun on joku kirjoittanut, että Suomen valtio käyttää jatkuvasti infraääntä kansalaisiinsa

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      historiallinen ketju

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13492596/gang-stalking-keskustelut-poistettu#comment-122762972

    • Anonyymi

      LAKI palstalla on ylös nostamani ketju Joukkovainon kohteen lainsuojattomuudestsa.

    • Anonyymi

      Hullut osallistuvat joukkovainoon

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Googleta mielenhallinta mkultra, project prism, laaittomia cian proojekteja, joita on jatkettu eri muodoissamm. Venajalla, ukssausassa, natsien aaloittamia psyyken tutkimusohjelmiajoihin osallistetaan ihmisia salatustiviela ei ole tullut julkisuuteen korvausoikeudenkaynteja, mieluummin tappavat koekaniinittms.itse ole kaynyt prosessi; lapi alasajoa myoten, tuloksena toimeentulon menetys aivovaurio diagnosoitu2021

    • Googleta youtube targeted individuals community, toistaiseksi paras kuvaus nwo tekniikoista ja niiden vastatekniikoista

    • Anonyymi

      VkGyoutube targeted individuals

    • Anonyymi

      Pikku asuntoni alapuolella on liiketila. Edellisellä ei oikein puuha kannattanut.uudet rupesivat remontoimaan ilman, että oikein ensin huomasin. Muuttivat sitten. Jo rempan aikana e-häirintäni muuttui ja muution jälkeen meni aivan kauheaksi. Siellä on aivan seko healing-hoitaja . urheiluhieroja ja fysioterapeutti. Keho oon heille tuttu kohde. Osasivat sen perusteella käyttää e-häirintää ihan tappotahtiin. Nostin metelin.

    • Anonyymi

      Niin mi ullekin googleta ti targeted individuals

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe