Latu Ohtakariin (Lohtaja)

Mahtaakohan kukaan tietää, meneekö hiihtolatu Lohtajan kuntoradan kautta Ohtakariin ja jos menee, niin mitä reittiä ja millaisessa maastossa se kulkee? Myös sen kunto ja pituus kiinnostaisivat. (◕‿◕✿)

18

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, tämmöisenä vanhana hopeasompahiihtäjänä ja latujen ritarina piti tarkistaa ko. reitti;) Pituutta löytyy semmoiset kuutisen kilometriä, latu halkoo läpi peltojen ja metsäkaistaleiden. On tukevaa tasamaata, mäet loistavat poissaolollaan. Päätepisteessä hiihtäjää vastaanottaa komeahko merimaisema, jäätynyt toki näin helmikuun lopussa:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Reitti on sen verran selkeä ettei ole eksymisen vaaraa. Todisteena että tämmöinen kantakokkolalainen ukkokin löysi perille:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Nostetaan etusivulle jos tiedolle on tarvetta:) Hiihtokeli on tämmöisellä lopputalven poutasäällä mitä mainioin:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Jokos olet käynyt testaamassa ladun?:) Jos tarvitset kyytiä kohteeseen tms., niin sana vaan. Tämmöisenä rehtinä miehenä autan mieluusti suksien voitelusta lähtien:)

~Tukkirekka~

• Voi kiesus sentään, että ihan suksiaki voitelisit..

Eiköhän hänellä ole jo valmiiks olemassa kaikenkattava voitelija, joten tuskin tarvii sun palveluksias!
        Noloa!

• Sulle tupla-uuno haluan vielä sen sanoa, että ootko oikeasti noin pöljä???

Vaikka Ariel olisi nyt vapaa, niin luuletko oikeasti, että kaiken jälkeen se sut vielä huolis??? Ei todellakaan! Sun pelis on niin menetetty, että luovuta suosiolla!
        Hae akka itelles vaikka Thaimaasta, jos et ketään suomalaista saa. Ehkä ne huolii tuollasen vinksahtaneen ukon!

Kuulut muutes samaan perskärpäslajiin, ku noi muut, jotka täällä hyppii rekattujen perässä räkättämässä. Sulle ei ole täällä enää mitään, joten adios!

• Kerroin jo aiemmin että minun ja rakkaani kirjoittelu palstalla loppui siitä syystä että tämä "voitelija" ei ymmärrä mitä tarkoittaa naisen EI.

Tämä avaus on erinomainen esimerkki tuosta, ei täällä pysty kysymään edes päivän säätä ilman että kuolaava iilimato on kimpussa.

Hyvää jatkoa Tinttu ja Kittie, meitä ette enään täällä näe

• Ei voi olla totta...
        Eihän täällä enää käy ketään... :((((

Hitto, että mä löisin turpaan tuota yhtä jätkää, ku nenän eteen tulis!!! ://

• Voi! Älkää nyt lähtekö!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

No kyl mä käyn :)

- Artsi

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Minä myös!🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

• Anonyymi kirjoitti:

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

:))
        Kiva juttu Sunflower! :)

• Kittiechihuen kirjoitti:

Minä myös!🙂

❤❤ :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

Mä kerkesin sanoo tossa äsken et mä olen ihqu pässi enkä jätä teitä uuhii mut se lupaus hävisi tosta niinku pieru Saharaan. On vaan alhaalla et yksi poistettu..

- Artsi

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Nyt vain odotellaan nimimerkkien poistoa:(

• Anonyymi

Ei niitä thai akkoja noin vain haeta. Haiskahtaa pahasti kateellisten persjalkojen mölinältä. Älkööt kukaan pitäkö aasialaista alempiarvoisena kuin muitakaan. Hyi teitä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6295
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5211
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3260
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      108
      2396
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2008
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1223
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      80
      1154
    Aihe