Latu Ohtakariin (Lohtaja)

Ariel-the-Wondergirl

Mahtaakohan kukaan tietää, meneekö hiihtolatu Lohtajan kuntoradan kautta Ohtakariin ja jos menee, niin mitä reittiä ja millaisessa maastossa se kulkee? Myös sen kunto ja pituus kiinnostaisivat. (◕‿◕✿)

18

417

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, tämmöisenä vanhana hopeasompahiihtäjänä ja latujen ritarina piti tarkistaa ko. reitti;) Pituutta löytyy semmoiset kuutisen kilometriä, latu halkoo läpi peltojen ja metsäkaistaleiden. On tukevaa tasamaata, mäet loistavat poissaolollaan. Päätepisteessä hiihtäjää vastaanottaa komeahko merimaisema, jäätynyt toki näin helmikuun lopussa:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Reitti on sen verran selkeä ettei ole eksymisen vaaraa. Todisteena että tämmöinen kantakokkolalainen ukkokin löysi perille:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Nostetaan etusivulle jos tiedolle on tarvetta:) Hiihtokeli on tämmöisellä lopputalven poutasäällä mitä mainioin:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Jokos olet käynyt testaamassa ladun?:) Jos tarvitset kyytiä kohteeseen tms., niin sana vaan. Tämmöisenä rehtinä miehenä autan mieluusti suksien voitelusta lähtien:)

~Tukkirekka~

• tinttu-liina

Voi kiesus sentään, että ihan suksiaki voitelisit..

Eiköhän hänellä ole jo valmiiks olemassa kaikenkattava voitelija, joten tuskin tarvii sun palveluksias!
        Noloa!

• Sulle tupla-uuno haluan vielä sen sanoa, että ootko oikeasti noin pöljä???

Vaikka Ariel olisi nyt vapaa, niin luuletko oikeasti, että kaiken jälkeen se sut vielä huolis??? Ei todellakaan! Sun pelis on niin menetetty, että luovuta suosiolla!
        Hae akka itelles vaikka Thaimaasta, jos et ketään suomalaista saa. Ehkä ne huolii tuollasen vinksahtaneen ukon!

Kuulut muutes samaan perskärpäslajiin, ku noi muut, jotka täällä hyppii rekattujen perässä räkättämässä. Sulle ei ole täällä enää mitään, joten adios!

• Kerroin jo aiemmin että minun ja rakkaani kirjoittelu palstalla loppui siitä syystä että tämä "voitelija" ei ymmärrä mitä tarkoittaa naisen EI.

Tämä avaus on erinomainen esimerkki tuosta, ei täällä pysty kysymään edes päivän säätä ilman että kuolaava iilimato on kimpussa.

Hyvää jatkoa Tinttu ja Kittie, meitä ette enään täällä näe

• Ei voi olla totta...
        Eihän täällä enää käy ketään... :((((

Hitto, että mä löisin turpaan tuota yhtä jätkää, ku nenän eteen tulis!!! ://

• Voi! Älkää nyt lähtekö!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

No kyl mä käyn :)

- Artsi

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Minä myös!🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

• Anonyymi kirjoitti:

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

:))
        Kiva juttu Sunflower! :)

• Kittiechihuen kirjoitti:

Minä myös!🙂

❤❤ :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

Mä kerkesin sanoo tossa äsken et mä olen ihqu pässi enkä jätä teitä uuhii mut se lupaus hävisi tosta niinku pieru Saharaan. On vaan alhaalla et yksi poistettu..

- Artsi

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Nyt vain odotellaan nimimerkkien poistoa:(

• Anonyymi

Ei niitä thai akkoja noin vain haeta. Haiskahtaa pahasti kateellisten persjalkojen mölinältä. Älkööt kukaan pitäkö aasialaista alempiarvoisena kuin muitakaan. Hyi teitä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe