Latu Ohtakariin (Lohtaja)

Mahtaakohan kukaan tietää, meneekö hiihtolatu Lohtajan kuntoradan kautta Ohtakariin ja jos menee, niin mitä reittiä ja millaisessa maastossa se kulkee? Myös sen kunto ja pituus kiinnostaisivat. (◕‿◕✿)

18

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, tämmöisenä vanhana hopeasompahiihtäjänä ja latujen ritarina piti tarkistaa ko. reitti;) Pituutta löytyy semmoiset kuutisen kilometriä, latu halkoo läpi peltojen ja metsäkaistaleiden. On tukevaa tasamaata, mäet loistavat poissaolollaan. Päätepisteessä hiihtäjää vastaanottaa komeahko merimaisema, jäätynyt toki näin helmikuun lopussa:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Reitti on sen verran selkeä ettei ole eksymisen vaaraa. Todisteena että tämmöinen kantakokkolalainen ukkokin löysi perille:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Nostetaan etusivulle jos tiedolle on tarvetta:) Hiihtokeli on tämmöisellä lopputalven poutasäällä mitä mainioin:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Jokos olet käynyt testaamassa ladun?:) Jos tarvitset kyytiä kohteeseen tms., niin sana vaan. Tämmöisenä rehtinä miehenä autan mieluusti suksien voitelusta lähtien:)

~Tukkirekka~

• Voi kiesus sentään, että ihan suksiaki voitelisit..

Eiköhän hänellä ole jo valmiiks olemassa kaikenkattava voitelija, joten tuskin tarvii sun palveluksias!
        Noloa!

• tinttu-liina

Sulle tupla-uuno haluan vielä sen sanoa, että ootko oikeasti noin pöljä???

Vaikka Ariel olisi nyt vapaa, niin luuletko oikeasti, että kaiken jälkeen se sut vielä huolis??? Ei todellakaan! Sun pelis on niin menetetty, että luovuta suosiolla!
        Hae akka itelles vaikka Thaimaasta, jos et ketään suomalaista saa. Ehkä ne huolii tuollasen vinksahtaneen ukon!

Kuulut muutes samaan perskärpäslajiin, ku noi muut, jotka täällä hyppii rekattujen perässä räkättämässä. Sulle ei ole täällä enää mitään, joten adios!

• Kerroin jo aiemmin että minun ja rakkaani kirjoittelu palstalla loppui siitä syystä että tämä "voitelija" ei ymmärrä mitä tarkoittaa naisen EI.

Tämä avaus on erinomainen esimerkki tuosta, ei täällä pysty kysymään edes päivän säätä ilman että kuolaava iilimato on kimpussa.

Hyvää jatkoa Tinttu ja Kittie, meitä ette enään täällä näe

• Ei voi olla totta...
        Eihän täällä enää käy ketään... :((((

Hitto, että mä löisin turpaan tuota yhtä jätkää, ku nenän eteen tulis!!! ://

• Voi! Älkää nyt lähtekö!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

No kyl mä käyn :)

- Artsi

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Minä myös!🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

• Anonyymi kirjoitti:

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

:))
        Kiva juttu Sunflower! :)

• Kittiechihuen kirjoitti:

Minä myös!🙂

❤❤ :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

Mä kerkesin sanoo tossa äsken et mä olen ihqu pässi enkä jätä teitä uuhii mut se lupaus hävisi tosta niinku pieru Saharaan. On vaan alhaalla et yksi poistettu..

- Artsi

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Nyt vain odotellaan nimimerkkien poistoa:(

• Anonyymi

Ei niitä thai akkoja noin vain haeta. Haiskahtaa pahasti kateellisten persjalkojen mölinältä. Älkööt kukaan pitäkö aasialaista alempiarvoisena kuin muitakaan. Hyi teitä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6094
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1788
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49