Latu Ohtakariin (Lohtaja)

Mahtaakohan kukaan tietää, meneekö hiihtolatu Lohtajan kuntoradan kautta Ohtakariin ja jos menee, niin mitä reittiä ja millaisessa maastossa se kulkee? Myös sen kunto ja pituus kiinnostaisivat. (◕‿◕✿)

18

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, tämmöisenä vanhana hopeasompahiihtäjänä ja latujen ritarina piti tarkistaa ko. reitti;) Pituutta löytyy semmoiset kuutisen kilometriä, latu halkoo läpi peltojen ja metsäkaistaleiden. On tukevaa tasamaata, mäet loistavat poissaolollaan. Päätepisteessä hiihtäjää vastaanottaa komeahko merimaisema, jäätynyt toki näin helmikuun lopussa:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Reitti on sen verran selkeä ettei ole eksymisen vaaraa. Todisteena että tämmöinen kantakokkolalainen ukkokin löysi perille:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Nostetaan etusivulle jos tiedolle on tarvetta:) Hiihtokeli on tämmöisellä lopputalven poutasäällä mitä mainioin:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Jokos olet käynyt testaamassa ladun?:) Jos tarvitset kyytiä kohteeseen tms., niin sana vaan. Tämmöisenä rehtinä miehenä autan mieluusti suksien voitelusta lähtien:)

~Tukkirekka~

• Voi kiesus sentään, että ihan suksiaki voitelisit..

Eiköhän hänellä ole jo valmiiks olemassa kaikenkattava voitelija, joten tuskin tarvii sun palveluksias!
        Noloa!

• Sulle tupla-uuno haluan vielä sen sanoa, että ootko oikeasti noin pöljä???

Vaikka Ariel olisi nyt vapaa, niin luuletko oikeasti, että kaiken jälkeen se sut vielä huolis??? Ei todellakaan! Sun pelis on niin menetetty, että luovuta suosiolla!
        Hae akka itelles vaikka Thaimaasta, jos et ketään suomalaista saa. Ehkä ne huolii tuollasen vinksahtaneen ukon!

Kuulut muutes samaan perskärpäslajiin, ku noi muut, jotka täällä hyppii rekattujen perässä räkättämässä. Sulle ei ole täällä enää mitään, joten adios!

• Kerroin jo aiemmin että minun ja rakkaani kirjoittelu palstalla loppui siitä syystä että tämä "voitelija" ei ymmärrä mitä tarkoittaa naisen EI.

Tämä avaus on erinomainen esimerkki tuosta, ei täällä pysty kysymään edes päivän säätä ilman että kuolaava iilimato on kimpussa.

Hyvää jatkoa Tinttu ja Kittie, meitä ette enään täällä näe

• Ei voi olla totta...
        Eihän täällä enää käy ketään... :((((

Hitto, että mä löisin turpaan tuota yhtä jätkää, ku nenän eteen tulis!!! ://

• Voi! Älkää nyt lähtekö!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

No kyl mä käyn :)

- Artsi

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Minä myös!🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

- Artsi

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

• tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

Itekki oon täällä hitto soikoon! Enkä hemmetissä oo menossa minnekkään:D

Sunflower

:))
        Kiva juttu Sunflower! :)

• Kittiechihuen kirjoitti:

Minä myös!🙂

❤❤ :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ihana Artsi! ❤
        Tuo oli niin mukava kuulla!! :))

Mä kerkesin sanoo tossa äsken et mä olen ihqu pässi enkä jätä teitä uuhii mut se lupaus hävisi tosta niinku pieru Saharaan. On vaan alhaalla et yksi poistettu..

- Artsi

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi olla totta...

Nyt vain odotellaan nimimerkkien poistoa:(

• Anonyymi

Ei niitä thai akkoja noin vain haeta. Haiskahtaa pahasti kateellisten persjalkojen mölinältä. Älkööt kukaan pitäkö aasialaista alempiarvoisena kuin muitakaan. Hyi teitä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2388
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2058
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2017
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1738
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1714
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      170
      1396
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1349
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1195
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      992
    Aihe