Suositelkaa, missä hinnoissa liikkuu?
Kiteeltä maksullisia naisia
21
2648
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ois yks tekee palveluita alk. 50e
- Anonyymi
Missäpäin ja miten saa yhteyden?
- Anonyymi
Mistä löytyy
- Anonyymi
Onhan niitä jos löytyy herrasmiehiä
- Anonyymi
Onko alv vähennyskelpoinen !
- Anonyymi
Onko ruplilla maksaville halvempaa?
- Anonyymi
Taitaapi olla jo kääntynyt niinkin päin jotta paikalliset suomalaiset myypi euroilla ja venäläiset nauravat sivusta
- Anonyymi
Taitavat Sortavalasta tulleetkin olla jo mummoikäisiä.
- Anonyymi
Eipähän tarvii sitten ajjoo lastenlipulla.
- Anonyymi
Pitää odottaa Putinin kaatumista ennenkuin raja aukeaa ja saadaan nuorempaa ikäluokkaa miesten elämää sulostuttamaan.
- Anonyymi
Otsikkoon taisi tulla kirjoitusvirhe, aloittaja varmaankin tarkoitti laittaa: ”Kiteeltä MASKULIINISIA naisia” eli miehekkäitä naisia. Niitä on kyllä meidän kylä pullollaan. Sen sijaan naisellisia, kauniisti meikattuja ja pukeutuneita löytyy hyvin hyvin vähän. Harmi.
- Anonyymi
Onneks tulloo se ransu-laki. Pikku-kakkonen oli monella tappoo aikoosa eillä. Joo. Pikkukakkoseen pantiin jo aikoja sitten ransuu.
- Anonyymi
Vanha kurppa
- Anonyymi
Kaikki ammatit ovat tärkeitä.
- Anonyymi
Kuka ottais suikit? Voisin maksaa 50.
- Anonyymi
Kyllähän sieltä löytyy hyvinkin kallis nainen
- Anonyymi
Tebolinmunamartat ottaa vaikka mihin 50 kympillä.
- Anonyymi
50 kympillä eli 500 eurolla ottaa varmasti moni muukin vaikka mihin on senverta iso raha.
- Anonyymi
Taitaa eräs punapää hevostallinpitäjä antaa vaikka ilmaiseksikin vaikka naimisissakin on
- Anonyymi
Missäpäin sellanen punapää elelee?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279