Miksi ihmiset eivät voi vastata viesteihin edes peukulla tai jollain hymiöllä? Siitä kyllä huomaa, kuinka vähäpätöinen on toisen mielestä. Tai, jos toinen kirjoittaa pitemmän jutun, niin vastauksena on hiljaisuus.
Ihmettelen
13
513
Vastaukset
- Anonyymi
näin on asiat nyt, on ilmeisesti puhumiset puhuttu ... pitäiskö sitten alkaa vaan rakastamaan ja hellimään?
- Anonyymi
Varmaan. Jotain.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma valinta. Ei tarvitse regoida, jos se tuntuu itsestä sopivalta.
Minä itse vastaan kaikille aina edes peukulla, jotta näkevät että olen noteerannut viestin. - Anonyymi
Mulla saldo loppu, ei kykene peukuttaan.
- Anonyymi
💗✋💞
- Anonyymi
Voisi vaikka ihan sanoa suoraan, jos ei kiinnosta venkoilun ja pelaamisen sijaan. Aiheuttamatta huonoa vointia peleillä.
- Anonyymi
Toisen ihmisen tunteilla ei pitäisi leikkiä siten, että jättää vastaamatta mitenkään, jos toinen omaa elämäänsä tai tunteitaan kertoo. Minusta se loukkaa kertojaa ja antaa kyllä toisestakin kuvan epäempaattisena ihmisenä. Vaikka ei tuntisi samoin tai koe samoin, olisi ystävällistä jotain sanoa. Vaikka sitten, että sinun elämäsi ei kiinnosta minua.
Tämä se on kyllä, ghostaaminen... Ei vaan jaksa ymmärtää sellaista. Mutta sellainen onkin hyvä unohtaa sitten, joka siihen ryhtyy. Kunnioitetaan kuolleita ja annetaan niiden levätä rauhassa.
- Anonyymi
Olet niin vähäpätöinen toisen mielestä. Älä tuhlaa ajatustakaan sellaista kohtaan.
- Anonyymi
Viestin viereen https://youtu.be/GXYLqHae_3A?list=RDGXYLqHae_3A
- Anonyymi
Hiljaa tulee parempaa https://youtu.be/OQwnR9FBYn0
- Anonyymi
mul on vanahanmallinen puhelin, joten ei pysty lähettää.odotan kyl ku kuuta nousevaa,et saan älypuhelimen. mies lupas ostaa
- Anonyymi
Kukaan jaksa lukea pitempiä juttuja (?), sorry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444704Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty423613Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm643070Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812