Ihmettelen

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset eivät voi vastata viesteihin edes peukulla tai jollain hymiöllä? Siitä kyllä huomaa, kuinka vähäpätöinen on toisen mielestä. Tai, jos toinen kirjoittaa pitemmän jutun, niin vastauksena on hiljaisuus.

13

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin on asiat nyt, on ilmeisesti puhumiset puhuttu ... pitäiskö sitten alkaa vaan rakastamaan ja hellimään?

• Anonyymi

Varmaan. Jotain.

• Anonyymi

Se on jokaisen oma valinta. Ei tarvitse regoida, jos se tuntuu itsestä sopivalta.
      Minä itse vastaan kaikille aina edes peukulla, jotta näkevät että olen noteerannut viestin.

• Anonyymi

Mulla saldo loppu, ei kykene peukuttaan.

• Anonyymi

💗✋💞

• Anonyymi

Voisi vaikka ihan sanoa suoraan, jos ei kiinnosta venkoilun ja pelaamisen sijaan. Aiheuttamatta huonoa vointia peleillä.

• Anonyymi

Toisen ihmisen tunteilla ei pitäisi leikkiä siten, että jättää vastaamatta mitenkään, jos toinen omaa elämäänsä tai tunteitaan kertoo. Minusta se loukkaa kertojaa ja antaa kyllä toisestakin kuvan epäempaattisena ihmisenä. Vaikka ei tuntisi samoin tai koe samoin, olisi ystävällistä jotain sanoa. Vaikka sitten, että sinun elämäsi ei kiinnosta minua.

• Tämä se on kyllä, ghostaaminen... Ei vaan jaksa ymmärtää sellaista. Mutta sellainen onkin hyvä unohtaa sitten, joka siihen ryhtyy. Kunnioitetaan kuolleita ja annetaan niiden levätä rauhassa.

• Anonyymi

Olet niin vähäpätöinen toisen mielestä. Älä tuhlaa ajatustakaan sellaista kohtaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

mul on vanahanmallinen puhelin, joten ei pysty lähettää.odotan kyl ku kuuta nousevaa,et saan älypuhelimen. mies lupas ostaa

• Anonyymi

Kukaan jaksa lukea pitempiä juttuja (?), sorry

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4310
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      72
      3116
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2871
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2352
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1562
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1388
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1352
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      71
      1176
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe