Ihmettelen

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset eivät voi vastata viesteihin edes peukulla tai jollain hymiöllä? Siitä kyllä huomaa, kuinka vähäpätöinen on toisen mielestä. Tai, jos toinen kirjoittaa pitemmän jutun, niin vastauksena on hiljaisuus.

13

555

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin on asiat nyt, on ilmeisesti puhumiset puhuttu ... pitäiskö sitten alkaa vaan rakastamaan ja hellimään?

• Anonyymi

Varmaan. Jotain.

• Anonyymi

Se on jokaisen oma valinta. Ei tarvitse regoida, jos se tuntuu itsestä sopivalta.
      Minä itse vastaan kaikille aina edes peukulla, jotta näkevät että olen noteerannut viestin.

• Anonyymi

Mulla saldo loppu, ei kykene peukuttaan.

• Anonyymi

💗✋💞

• Anonyymi

Voisi vaikka ihan sanoa suoraan, jos ei kiinnosta venkoilun ja pelaamisen sijaan. Aiheuttamatta huonoa vointia peleillä.

• Anonyymi

Toisen ihmisen tunteilla ei pitäisi leikkiä siten, että jättää vastaamatta mitenkään, jos toinen omaa elämäänsä tai tunteitaan kertoo. Minusta se loukkaa kertojaa ja antaa kyllä toisestakin kuvan epäempaattisena ihmisenä. Vaikka ei tuntisi samoin tai koe samoin, olisi ystävällistä jotain sanoa. Vaikka sitten, että sinun elämäsi ei kiinnosta minua.

• Tämä se on kyllä, ghostaaminen... Ei vaan jaksa ymmärtää sellaista. Mutta sellainen onkin hyvä unohtaa sitten, joka siihen ryhtyy. Kunnioitetaan kuolleita ja annetaan niiden levätä rauhassa.

• Anonyymi

Olet niin vähäpätöinen toisen mielestä. Älä tuhlaa ajatustakaan sellaista kohtaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

mul on vanahanmallinen puhelin, joten ei pysty lähettää.odotan kyl ku kuuta nousevaa,et saan älypuhelimen. mies lupas ostaa

• Anonyymi

Kukaan jaksa lukea pitempiä juttuja (?), sorry

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      109
      1027
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      935
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      871
    4. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      57
      797
    5. 52
      754
    6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      274
      710
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      104
      623
    8. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69
      566
    9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      552
    10. Rönttä-Volvo

Onko muut panneet merkille kylällä rallikuskia larppaavan nuoren miehen ja allaan mustan V70 Volvon? Ajaa kuin heikkopäi
      Haapavesi
      17
      537
    Aihe