Miksi ihmiset eivät voi vastata viesteihin edes peukulla tai jollain hymiöllä? Siitä kyllä huomaa, kuinka vähäpätöinen on toisen mielestä. Tai, jos toinen kirjoittaa pitemmän jutun, niin vastauksena on hiljaisuus.
Ihmettelen
13
394
Vastaukset
- Anonyymi
näin on asiat nyt, on ilmeisesti puhumiset puhuttu ... pitäiskö sitten alkaa vaan rakastamaan ja hellimään?
- Anonyymi
Varmaan. Jotain.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma valinta. Ei tarvitse regoida, jos se tuntuu itsestä sopivalta.
Minä itse vastaan kaikille aina edes peukulla, jotta näkevät että olen noteerannut viestin. - Anonyymi
Mulla saldo loppu, ei kykene peukuttaan.
- Anonyymi
💗✋💞
- Anonyymi
Voisi vaikka ihan sanoa suoraan, jos ei kiinnosta venkoilun ja pelaamisen sijaan. Aiheuttamatta huonoa vointia peleillä.
- Anonyymi
Toisen ihmisen tunteilla ei pitäisi leikkiä siten, että jättää vastaamatta mitenkään, jos toinen omaa elämäänsä tai tunteitaan kertoo. Minusta se loukkaa kertojaa ja antaa kyllä toisestakin kuvan epäempaattisena ihmisenä. Vaikka ei tuntisi samoin tai koe samoin, olisi ystävällistä jotain sanoa. Vaikka sitten, että sinun elämäsi ei kiinnosta minua.
Tämä se on kyllä, ghostaaminen... Ei vaan jaksa ymmärtää sellaista. Mutta sellainen onkin hyvä unohtaa sitten, joka siihen ryhtyy. Kunnioitetaan kuolleita ja annetaan niiden levätä rauhassa.
- Anonyymi
Olet niin vähäpätöinen toisen mielestä. Älä tuhlaa ajatustakaan sellaista kohtaan.
- Anonyymi
Viestin viereen https://youtu.be/GXYLqHae_3A?list=RDGXYLqHae_3A
- Anonyymi
Hiljaa tulee parempaa https://youtu.be/OQwnR9FBYn0
- Anonyymi
mul on vanahanmallinen puhelin, joten ei pysty lähettää.odotan kyl ku kuuta nousevaa,et saan älypuhelimen. mies lupas ostaa
- Anonyymi
Kukaan jaksa lukea pitempiä juttuja (?), sorry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039