Miksi ihmiset eivät voi vastata viesteihin edes peukulla tai jollain hymiöllä? Siitä kyllä huomaa, kuinka vähäpätöinen on toisen mielestä. Tai, jos toinen kirjoittaa pitemmän jutun, niin vastauksena on hiljaisuus.
Vastaukset 13
- Anonyymi
näin on asiat nyt, on ilmeisesti puhumiset puhuttu ... pitäiskö sitten alkaa vaan rakastamaan ja hellimään?
- Anonyymi
Varmaan. Jotain.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma valinta. Ei tarvitse regoida, jos se tuntuu itsestä sopivalta.
Minä itse vastaan kaikille aina edes peukulla, jotta näkevät että olen noteerannut viestin. - Anonyymi
Mulla saldo loppu, ei kykene peukuttaan.
- Anonyymi
💗✋💞
- Anonyymi
Voisi vaikka ihan sanoa suoraan, jos ei kiinnosta venkoilun ja pelaamisen sijaan. Aiheuttamatta huonoa vointia peleillä.
- Anonyymi
Toisen ihmisen tunteilla ei pitäisi leikkiä siten, että jättää vastaamatta mitenkään, jos toinen omaa elämäänsä tai tunteitaan kertoo. Minusta se loukkaa kertojaa ja antaa kyllä toisestakin kuvan epäempaattisena ihmisenä. Vaikka ei tuntisi samoin tai koe samoin, olisi ystävällistä jotain sanoa. Vaikka sitten, että sinun elämäsi ei kiinnosta minua.
Tämä se on kyllä, ghostaaminen... Ei vaan jaksa ymmärtää sellaista. Mutta sellainen onkin hyvä unohtaa sitten, joka siihen ryhtyy. Kunnioitetaan kuolleita ja annetaan niiden levätä rauhassa.
- Anonyymi
Olet niin vähäpätöinen toisen mielestä. Älä tuhlaa ajatustakaan sellaista kohtaan.
- Anonyymi
Viestin viereen https://youtu.be/GXYLqHae_3A?list=RDGXYLqHae_3A
- Anonyymi
Hiljaa tulee parempaa https://youtu.be/OQwnR9FBYn0
- Anonyymi
mul on vanahanmallinen puhelin, joten ei pysty lähettää.odotan kyl ku kuuta nousevaa,et saan älypuhelimen. mies lupas ostaa
- Anonyymi
Kukaan jaksa lukea pitempiä juttuja (?), sorry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm821343- 561131
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s471084Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75972Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää71902Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.354869Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21764Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi11749- 40747
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183679