Eikö hävetä olla nurmeslainen minua ainakin hävettäisi takapajulan asukit.
Hävetkää nurmeslaiset
26
1788
Vastaukset
- Anonyymi
Idiootit siat
- Anonyymi
Sisältää
- Anonyymi
Yök
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Hui kauhiaa
- Anonyymi
Sisäsiittoinen kansa
- Anonyymi
Hävettää toki. Miehet täällä ovat outoja. Ehdottelevat mitä sattuu kenelle vaan. Minä olen tunnevauriotapaus en kykene harrastamaan seksiä sellaisen kanssa, josta en ole kiinnostunut. Minulla oli nuorena seksiä ihastuksen kanssa, kun näin hänet pitkästä aikaa lieneekö varattu sormuksesta päätellen. Silti yrittää... Olisin halunnut keskustella tilanteesta, mutta sekin meni pipariksi... Siitä on jo monta kuukautta aikaa ja elämä menee päivä kerrallaan eteenpäin.
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Piämiärääs kulukova hissi on aloittajualla epäkunnossa.Ooppa höyli ja kapua ite omat rappuseses.Hakkoo itse aloittaja omat halakos silloin suat niistä lämpimän kaks kertoo. Kukkaan ee voe tehä kaekkee vuan jokkaenen voep tehä jottaen ja jos jokkaenen tekköö jottaen kaekki tulloo tehyks.Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo. Nenä on semmonen ruumiinosa että se siästää aloittaja mussuttaja monelta harmilta jos sen malttaa olla lykkeemättä joka kohtaan.
- Anonyymi
Muualta itse muuttanut tänne..jotenkin sopeutunut, ei nyt hirveesti hävetä..Kestämistä ollut,juorut leviää kuin tulipalo..Täällä saa nopeasti jonku lempi nimen..sitä odotellessa.. luulen jo tietäväni paljon ihmisiä täällä, joita kutsutaan tietyillä nimillä..Tämä on sitä Nurmesta,jotenkin vaan tulee mieleen,onko muilla paikkakunnilla tapana antaa kunnia,haukkuma nimiä..
- Anonyymi
Kateelliset aloittaneet vaahtoamisen tällä palstalla.
- Anonyymi
Nurmeksessa on varauduttu pahempiin aikoihin, senvuoksi että tosiaankin, henkilöillä on kakkos nimi.
Eniten Vituttaa Kaikki.
- Anonyymi
Ettet nyt vaan olisi homo?
- Anonyymi
104% homo
- Anonyymi
Ei nämä vajakit älyä edes hävetä😂 ovat ylpeitä siitä että ovat kaikki sukua toisilleen ja eivät tajua että sukurutsaaminen on muualla Suomessa hävettävä teko mut Nurmeksessa ollaan ylpeitä kun jokainen on sukua toisilleen 😂
- Anonyymi
Kerrotko siis itsestäsi?
- Anonyymi
Mitäpä kateelliset
- Anonyymi
Lepot
- Anonyymi
Ei hävetä, miksi pitäisi? Hyppää kiikkuun, piristää.
- Anonyymi
Vois olla pahemminkin, voisit olla kotoisin Valtimolta;)
- Anonyymi
vetäsepä lapaseen nurmeksen arvostelija tai sormee.
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa kun häpeää itseään. Mutta toisaalta eikö hänen vanhempansa ole vastuussa kasvatuksesta.
- Anonyymi
Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.
- Anonyymi
Nurmeslaiset saattaa hävetä, mutta Nurmekselaiset kanta-asukkaat ei häpeä.
- Anonyymi
Nurmekselaiset on vanhentunut termi ja jo poistunut käytöstä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483