Hävetkää nurmeslaiset

Anonyymi-ap

Eikö hävetä olla nurmeslainen minua ainakin hävettäisi takapajulan asukit.

25

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idiootit siat

    • Anonyymi

      Sisältää

    • Anonyymi

      Yök

    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      Hui kauhiaa

    • Anonyymi

      Sisäsiittoinen kansa

    • Anonyymi

      Hävettää toki. Miehet täällä ovat outoja. Ehdottelevat mitä sattuu kenelle vaan. Minä olen tunnevauriotapaus en kykene harrastamaan seksiä sellaisen kanssa, josta en ole kiinnostunut. Minulla oli nuorena seksiä ihastuksen kanssa, kun näin hänet pitkästä aikaa lieneekö varattu sormuksesta päätellen. Silti yrittää... Olisin halunnut keskustella tilanteesta, mutta sekin meni pipariksi... Siitä on jo monta kuukautta aikaa ja elämä menee päivä kerrallaan eteenpäin.

    • Anonyymi

      homo

    • Anonyymi

      Piämiärääs kulukova hissi on aloittajualla epäkunnossa.Ooppa höyli ja kapua ite omat rappuseses.Hakkoo itse aloittaja omat halakos silloin suat niistä lämpimän kaks kertoo. Kukkaan ee voe tehä kaekkee vuan jokkaenen voep tehä jottaen ja jos jokkaenen tekköö jottaen kaekki tulloo tehyks.Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo. Nenä on semmonen ruumiinosa että se siästää aloittaja mussuttaja monelta harmilta jos sen malttaa olla lykkeemättä joka kohtaan.

    • Anonyymi

      Muualta itse muuttanut tänne..jotenkin sopeutunut, ei nyt hirveesti hävetä..Kestämistä ollut,juorut leviää kuin tulipalo..Täällä saa nopeasti jonku lempi nimen..sitä odotellessa.. luulen jo tietäväni paljon ihmisiä täällä, joita kutsutaan tietyillä nimillä..Tämä on sitä Nurmesta,jotenkin vaan tulee mieleen,onko muilla paikkakunnilla tapana antaa kunnia,haukkuma nimiä..

    • Anonyymi

      Kateelliset aloittaneet vaahtoamisen tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Nurmeksessa on varauduttu pahempiin aikoihin, senvuoksi että tosiaankin, henkilöillä on kakkos nimi.

    • Eniten Vituttaa Kaikki.

    • Anonyymi

      Ettet nyt vaan olisi homo?

      • Anonyymi

        104% homo


    • Anonyymi

      Ei nämä vajakit älyä edes hävetä😂 ovat ylpeitä siitä että ovat kaikki sukua toisilleen ja eivät tajua että sukurutsaaminen on muualla Suomessa hävettävä teko mut Nurmeksessa ollaan ylpeitä kun jokainen on sukua toisilleen 😂

      • Anonyymi

        Kerrotko siis itsestäsi?


    • Anonyymi

      Mitäpä kateelliset

    • Anonyymi

      Lepot

    • Anonyymi

      Ei hävetä, miksi pitäisi? Hyppää kiikkuun, piristää.

    • Anonyymi

      Vois olla pahemminkin, voisit olla kotoisin Valtimolta;)

    • Anonyymi

      vetäsepä lapaseen nurmeksen arvostelija tai sormee.

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa kun häpeää itseään. Mutta toisaalta eikö hänen vanhempansa ole vastuussa kasvatuksesta.

    • Anonyymi

      Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.

    • Anonyymi

      Nurmeslaiset saattaa hävetä, mutta Nurmekselaiset kanta-asukkaat ei häpeä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe